työttömien luukku

202 posts, 11 pages, 68,506 views

ValaX

#101 • • ValaX
Aika ristiriitasta. Jotkut kiroaa kun ei ole vapaa-aikaa ja toiset taas kun ei rahat riitä mihinkään. Maanantaina tuli tili ja nyt jo kummastellaan että miten ihmeessä sitä taas pärjää seuraavaan tiliin. Kyl täs rupee jo ihan taloudellisistakin syistä odotta koulun alkua ja sitä ensimmäistä täyttä isompaa tiliä. 160€ enemmän rahaa kuukaudessa kun nyt.
#102 • • Equalizer Guest

Replying to työttömien luukku:

Sallakat, 22.7.2009 13:09:
---
Equalizer, 22.7.2009 08:51:
---
vala, 22.7.2009 08:48:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907219961631_uu.shtml

---

ja ne joil on joutuu raataa tuplasti enemmän ilman muuta elämää sit

---

näinhän se on. ainakin poikakaverin duunissa pistettiin lomautuskierrokset käyntiin (1 vko kuussa kaikki lomautettuna, 3 vkoa töissä), mutta ennen lomia ainakaan ei ollut työmäärä kuitenkaan vähentynyt, joten ne ketkä eivät vielä olleet lähteneet/ehtineet lomautuskierrokseen tekivät tuplavuoroja, koska karenssihässäköiden takia ei voitu lomautettuja ottaa takaisin töihin koska oisivat menettäneet rahojaan. ei mitään järkeä eikä ilmeisesti hirveän pitkälle ajateltu homma "päällystöltä".

meillä kun on vielä niin pieni porukka niin sitten ne viikonloputkin ovat joskus pakollisia..lienekö yläkerrassa sitten pomoissa vikaa kun kasatataan mieletön määrä työtä pienelle osastolle ja niitä kun ei viikolla kaikkea ehdi millään niin sit joku menee viikoloppuna(kin). ku yrittäny vaihtaa paikkaa sielt toisest pääst kysellää heti et (miksi) haluat vaihtaa ja niin edelleen ni oon sit jättäny leikin sikseen ja ootan ekaks potkuja, kyllä se lama tuonnekin tulee varmaan viiveellä tosin. pitäs ol nii et se on se 5 pv viikos hommii ja sillä sipuli ku ei täs kahta kertaa elä kukaan. siinähän menee lopuks terveyskin ellei jo ole mennyt
Arsk4_

#103 • • Arsk4_ Lihis
Huomenna pois täältä vähäksi aikaa *jiihaa*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

ValaX

#104 • • ValaX
viikon päästä alkaa koulu:)
Arsk4_

#105 • • Arsk4_ Lihis
Ja sitten taas joksikin aikaa tänne voi helevetinperkele!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

ValaX

#106 • • ValaX
joo, ei alkanu koulu ei. Tai alko, mutta vaan kuukauden pitunen kurssi. Pinoinen väärin käsitys käynnyt. Se varsinainen koulu alkaa viimestään ens keväänä, jonne täytyy hakea vielä erikseen. Nää työkkärin koulutukset on välillä niin tätä. Aluistavasti oli puhutta erään paikan kanssa harjottelupaikasta jolla täyttäisin tän kenties puolen vuoden välin, mutta nytte ne ei sitte voikkaan ottaa mua.
Laskeuma

#107 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
pot pot pot pot potkut sain *iloinen*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

ValaX

#108 • • ValaX
Nyt on uus harjoittlu paikka. Keskiviikkona olis tarkotus alottaa. Sopimukset on tehty ja maanantaina vien ne työkkäriin. Kuukausitulot tulee olemaan kaikkine tukineen semmoset vähän alle 850€ josta sitten maksetaan ihan kaikki. Oi tätä rahan tuloa. Ei tiedä mihin niiden kanssa joutuu*pepsodent*

Mun mielest ihmiset jotka yrittää tehdä jotain esim. opiskelu, työharjottelu, pitäis päästä sen köyhyysrajan yläpuolelle, mutta ei.
Neko

#109 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Yt:t oli helmikuussa, potkut tuli tuta-syistä (samassa firmassa parhaillaan menossa uudet yt:t), ja nyt uudelleen koulun penkkiä kuluttamassa. Mikäs tässä laman ajan kouluttautua :D

Edit: pieni asiavirhe.
evvk

#110 • • Edited evvk

Neko, 25.9.2009 20:24:
Yt:t oli helmikuussa, potkut tuli tuta-syistä (samassa firmassa parhaillaan menossa uudet yt:t), ja nyt uudelleen koulun penkkiä kuluttamassa. Mikäs tässä laman ajan kouluttautua :D

Edit: pieni asiavirhe.

Hahaa jos on IT-ala niin pääsen myymään itteni alhankintaan rekrykiellostahuolimatta. Onse niin väärin.. mut joo alhankijat lähtee ekana kun on taas YT.. hyvä teillä palkkaduunarit.
Cloud

#112 • • Edited Cloud Game Freak

vala, 25.9.2009 19:54:
Nyt on uus harjoittlu paikka. Keskiviikkona olis tarkotus alottaa. Sopimukset on tehty ja maanantaina vien ne työkkäriin. Kuukausitulot tulee olemaan kaikkine tukineen semmoset vähän alle 850€ josta sitten maksetaan ihan kaikki. Oi tätä rahan tuloa. Ei tiedä mihin niiden kanssa joutuu*pepsodent*

Mun mielest ihmiset jotka yrittää tehdä jotain esim. opiskelu, työharjottelu, pitäis päästä sen köyhyysrajan yläpuolelle, mutta ei.

Itsekin olen tuollaisessa työvoimapoliittisessa harjoittelussa ollut kun rupes vanha duuni tylsimään ja koulunpenkki ei vielä maistunut. Itse tosin elin leveästi tuolla suurinpiirtein samalla rahamäärällä. Tämä tottakai riippuu ihan ihmisestä ja elintilanteista. itsellä ei lapsia eikä menojakaan niin hyvin riitti ja sai paljon säästöönkin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ValaX

#113 • • ValaX

Cloud, 25.9.2009 21:21:
---

---

Itsekin olen tuollaisessa työvoimapoliittisessa harjoittelussa ollut kun rupes vanha duuni tylsimään ja koulunpenkki ei vielä maistunut. Itse tosin elin leveästi tuolla suurinpiirtein samalla rahamäärällä. Tämä tottakai riippuu ihan ihmisestä ja elintilanteista. itsellä ei lapsia eikä menojakaan niin hyvin riitti ja sai paljon säästöönkin.

Tosta rahasta jäi säästöön*ding* Aikamoinen suoritus täytyy sanoa. Joo ei oo mulla pelkoa että näin kävis*nauru*
ANONYM

#114 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
osaisko joku lentää helikopteria?mul ois ruotsis 1 homma..*vink*
evvk

#115 • • evvk
työvoimatoimisto :D:D:D
Cloud

#116 • • Edited Cloud Game Freak

vala, 25.9.2009 21:31:

Tosta rahasta jäi säästöön*ding* Aikamoinen suoritus täytyy sanoa. Joo ei oo mulla pelkoa että näin kävis*nauru*

Pro tips. Aloitat pelaamaan mmrpg:ta niin johan riittää ja jää rahaa säästöön. Kunnon morppiaddiktio niin johan rahaa säästyy. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

zeusie

#117 • • zeusie darkwing
Sosiaalipujottelun aatelia. Yks kaveri saa lisätuloja olemana lääketehtaan koekaniinina. Helpomminkin voi saada lisätuloja dunno. Paljonkohan pystyy tienaamaan sovitellulla päivärahalla?
Infinitee

#118 • • Infinitee
Huoh.. huomenna jatkuu taas tämä tuskien taival, eli heti aamusta saa alkaa koluta läpi kaikki mahdolliset työpaikkailmoitukset ja toivoa sormet ristissä et tärppäis. Noh, vielä on kesää jäljellä..
ValaX

#119 • • Edited ValaX
Tän harjottelupaikan järjestäminen on aika mutkikasta. Muutaman kerran saa juosta ylimääräsiä lenkkejä työkkärin ja työpaikan väliä, kun työkkärissä ei muisteta kertoa mitä kaikee lippuu ja lappuu pitäis olla ja miten ne pitäis täyttää. Sen olen nyt oppinut että kyseenalaista kaikki mitä työkkärissä sanotaan ja varmista ne kahteen kertaan ja senkin jälkeen vielä pitäis saada jonkun isomman bossin varmistus asiaan:) Saa nyt nähdä sitten että pääsenkö aloittamaan keskiviikkona niin kuin on sovittu. Työvoimatoimiston toimivuus alkaa kohta olee yleinen vitsi, ellei ole sitä jo*hih*
ValaX

#120 • • ValaX
Nyt pitäis olla paperiasiat kunnossa. Tässä tulee nyt sitte semmonen mukava parin viikon viivästyminen rahojen saannin kanssa koska alotan "väärään ajankohtaan" harjottelun, kun en nyt taas tajunut tällaista asiaa selvittää etukäteen. Jos ihan tarkasti luettais pykäliä, niin ton viivästymisen pitäis olla lähempänä kuukautta, mutta sen verran armeliaita ovat että joustavat tässä aisassa.