silmä, 29.11.2009 10:58:
---
tomii, 28.11.2009 23:45:
---
mark hamilton, 28.11.2009 20:08:
---
Eräässsä työhaastattelussa multa kysytiin kun oon jo 30vee niin että eihän mulla ole mitään sairauksia. Okei.. ymmärrän että skitsofreenikkoa ei voi palkata.. mut jos mulla olisi vaikka diabeetes olisi melko väärin jos se vaikuttaisi päätökseen.
---
Multa on kysytty kerran, että onko mulla mitään psyykkisiä sairauksia, jotka voisi haitata työntekoa. Tämä kysymys tosin esitettiin niin, että "tähänhän ei ole pakko vastata, mutta..." No, tottakai vastasin, kun ei ole mitään psyykkisiä sairauksia. Olisi toki jännä tietää miten olisi vaikuttanut, jos olisin sanonut jonkun sairauden tai kieltäytynyt vastaamasta. Luultavasti olisi osakkeet pudonneet aika huolella. Sain siis ks. paikan silloin.
---
Eli valehtelu kannattaa aina. En itse ainakaan kertoisi työhaastattelussa
jos minulla olisi joskus ollut masennuskausi ja olisin ollut sairaslomalla
sen vuoksi.
Juu.. ei tosiaan kannata keroa kellekkään jos on ollut masennusta vaikka sitten koulukiusauksen takia. Ihmiset kun eivät tiedä että se ei ehkä ole niin vaarallista ja kun sit pääsee töihin niin itsetunto kasvaa ja palautuu kerta heitolla. Pahempia sairauskiakin on kuten tarve ryypätä 12-pack melkein joka päivä.