/end of avautuminen
202 posts, 11 pages, 68,599 views
astaroth, 8.6.2009 22:10:
matkustaminen ja suomesta pois pääseminen ovat oikeastaan ainoita sellaisia asioita, joita tällä hetkellä kaipaan. siihen tällä elintasolla ei valitettavasti kykene
astaroth, 8.6.2009 22:55:
---
vala, 8.6.2009 22:35:
Sossustahan sais rahaa, mutta kynnys mennä sinne on kyllä uskomattoman suuri.
---
tälläisiä tilanteita varten niitä veroja maksetaan.
Replying to työttömien luukku:
mikke, 8.6.2009 23:10:
Vaikken varsinaisesti tänne luukkuun kuulukaan ni voin sanoa että ei tässä taloustilanteessa mitään herkkua oo olla töissäkään. Firmassa kauhea säästökuuri (esim. ei oteta kesätyöntekijöitä, jolloin pahimpana lomakautena on aivan saatanallinen kiire, koska porukkaa on aivan liian vähän ja vielä ylimääräsiä spesiaaliprojekteja otettu kesäksi), hirveä hiillostus johdon taholta, josta rivien välistä voi lukea että jos ei tahti parane ni porukkaa lähtee, vaikkei tää tahdin hiljeneminen oo millään muotoa työntekijöiden syy jne jne. Välillä sitä itekin toivois et vittu ku saiskin sitä kenkää ni vois vähän vetää happea, muuttaa takas kotipaikkakunnalle ja suunnitella uusia tuulia elämään, vaikkei sitä rahaa nyt niin kovin paljon oliskaan. Sen verran kuitenkin että toimeen tulis työttömänäkin.
/end of avautuminen
sativa, 29.6.2009 12:51:
Kuinka saatanan kauan niitä työttömyyskorvauksia pitää oikein odottaa? Mulla on menny jo muutama kuukausi, nyt alkaa hermostuttaa!
ezzy, 29.6.2009 18:25:
---
Kuinka saatanan kauan niitä työttömyyskorvauksia pitää oikein odottaa? Mulla on menny jo muutama kuukausi, nyt alkaa hermostuttaa!
---
Mikä vaihe sulla on menossa niistä, ootko päivälaput jo lähettänyt? Muijakaverille kävi niin hienosti, että meni 4kk rahat työkkärin kämmin takia viemäriin, kun eivät merkinneet sen ekaa käyntiä minnekään ja ei saanu niitä lippulappuja ollenkaan...
sativa, 29.6.2009 18:36:
---
ezzy, 29.6.2009 18:25:
---
---
Mikä vaihe sulla on menossa niistä, ootko päivälaput jo lähettänyt? Muijakaverille kävi niin hienosti, että meni 4kk rahat työkkärin kämmin takia viemäriin, kun eivät merkinneet sen ekaa käyntiä minnekään ja ei saanu niitä lippulappuja ollenkaan...
---
Voi ei noin voi tapahtua
Mä oon siinä vaiheessa, että oon saanut 30.4 työkkäristä lapun, jossa lukee että olen edellytetty saamaan työmarkkinatukea. Lähetin sen KELAlle heti sen jälkeen, ja sieltä ei sitten ookkaan kuulunu mitään.