AL: Tampere ilmoittaa jokaisesta luvattomasta julisteesta poliisille

171 posts, 9 pages, 70,139 views

RujoNic

Posts: 1,161

#81 • • Edited RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Decion, 3.4.2009 15:55:
---
JussiS, 3.4.2009 15:39:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:38:
itse asiassa kyllä...

---

Hieno juttu sulle! Voitko antaa esim ton ilmaisen flabapainon yhteystiedot, mullekin kelpaa aina kustannustehokkuus!

---


tietenkin eriasia on, haluaako saada ilmaseks n. 100 luiskaa ja yksipuolista paperikuponkia, vaiko painaa kunnollisia pahvisia kaksipuoleisia kiiltäviä "oikeita flyereitä" *nauru*



joissa on glitteriä ja kiksukarvaa? hei vittu tusoon... kyllä ne kelpas kun meidän kans bileitä piditte. mieti mitä sanot ja mulla on edelleen se IDDQD

EDIT: ja INTERNETKÄYTTÄYTYMISHÄIRIÖ
Decion

Posts: 1,569

#82 • • Edited Decion Koneradio

RujoNic, 3.4.2009 16:16:
---
Decion, 3.4.2009 15:55:
---
JussiS, 3.4.2009 15:39:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:38:
itse asiassa kyllä...

---

Hieno juttu sulle! Voitko antaa esim ton ilmaisen flabapainon yhteystiedot, mullekin kelpaa aina kustannustehokkuus!

---


tietenkin eriasia on, haluaako saada ilmaseks n. 100 luiskaa ja yksipuolista paperikuponkia, vaiko painaa kunnollisia pahvisia kaksipuoleisia kiiltäviä "oikeita flyereitä" *nauru*

---


joissa on glitteriä ja kiksukarvaa? hei vittu tusoon... kyllä ne kelpas kun meidän kans bileitä piditte. mieti mitä sanot ja mulla on edelleen se IDDQD

EDIT: ja INTERNETKÄYTTÄYTYMISHÄIRIÖ



eihän ne tietenkään mieleen ollut, mutta vaihtoehtoja ei vaan ollut tarjolla *nauru*

edit: joo glitterit ja kixukarvat rox! *plur*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

akiapina

Posts: 2,729

#83 • • akiapina apinaki
Pelkästään tän topikin takia pitää joskus laittaa Thor Steinarin lippis päähän ja lähtee käymään Kolina Produktion bileissä.
Avatar
#86 • • astaroth Guest
domi

Posts: 7,069

#87 • • Edited domi Työn sankari.
Tästä ketjusta ainakin 1000 internetiä henkilöille Rujonic ja Urim.

edit: kunnia meinas mennä väärälle
Beliar

Posts: 1,361

#88 • • Beliar


JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic
JussiS
RujoNic



SIIS MITÄ VITTUA, JÄTKÄT?!?
Mitä sä, RujoNic, oot taas vetäny?!? Onkos joku kussu sun aamumuroihin? Mitä helvettiä sä hyökkäilet täällä toisten bilejärkkääjien niskaan? JussiÄässi duunaa kuitenkin 10 kertaa isompia kemuja ku sä, joten pelkät kaverit ei enää riitä bilekansaksi - varsinkin ku Jussi on niin paska jätkä, ettei silloo yhtään kaveria! *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

drS

Posts: 1,939

#89 • • drS
mun mielestä on ylipäätään aika älytöntä että turkulaiset tulee selittään jotai vaikkei ne mistään mitää ymmärrä
Caro²

Posts: 5,301

#90 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Ozma, 2.4.2009 20:13:
Myöskin toi perätön idea, että bileorganisaatiolla on vastuu siitä, jos tuntematon taho kiinnittää julisteita. Mitäs, jos teenki oman julisteen jossa mainostetaan vaikka Madwavea (puhdas esimerkki) ja vedän niitä kaupungin täyteen? Lasku edelleen Madwavelle vaikkei he ole tehnyt mitään - Kyllä on hienoa menoa! Täytyy perjantaina kohottaa yksi kappaletta kaljaa kaupungin päättäjille.


Tästä herää kysymykset:
1) Miten joku ulkopuolinen olisi saanut käsiinsä Madwaven julisteita kaupungin sotkemiseen
2) Eikö Madwave ole itse vastuussa siitä kelle julisteita jakaa laitettavaksi
Ja sitten kaupunkilegendaan:

Muistan jonkun joskus maininneen, että aikoinaan levy-yhtiöillä oli korvamerkittynä iso kasa tuohta vuosittaisessa budjetissa "tarrojen siivoamiseen". Sillon kun tarrat oli pop ja niitä oli jokapaikassa, niin vastuullisena siivoamisesta oli levy-yhtiö joka tarrat oli tehnyt ja jakanut ihmisille.
Decion

Posts: 1,569

#91 • • Decion Koneradio

Beliar, 3.4.2009 21:06:
---



---


SIIS MITÄ VITTUA, JÄTKÄT?!?
Mitä sä, RujoNic, oot taas vetäny?!? Onkos joku kussu sun aamumuroihin? Mitä helvettiä sä hyökkäilet täällä toisten bilejärkkääjien niskaan? JussiÄässi duunaa kuitenkin 10 kertaa isompia kemuja ku sä, joten pelkät kaverit ei enää riitä bilekansaksi - varsinkin ku Jussi on niin paska jätkä, ettei silloo yhtään kaveria! *vink*



*sydän* *sydän* *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Juhgu

Posts: 7,921

#92 • • Juhgu Virnistelijä

Flight, 3.4.2009 00:31:
---
Flight, 2.4.2009 17:18:
Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, tamperelaisten järjestäjien mielipide on ollut päätöstä kohtaan ymmärtäväinen. Puhelimitse ja verkon välityksellä vaihdetut ajatukset ovat olleet pääasiassa rakentavia.
---
Ihan vain selvennyksenä...


:DD


Alkaa noi julkat muutenkin pikkuhiljaa olla menneisyyden markkinointikeino. Jengi kiinnostuu bileistä x enemmän interwebsien ja kännyköiden kuin kaupungille liimattujen paperilappusten perusteella. (Lähde: Uhgu, J: Musta Tuntuu. Klubitus Press, 2009). Toki jälkimmäiselläkin keinolla aina vähän huomiota saa, mutta kuinka monen vuoden ajan vielä niin paljon, että se on paino- ja levityskustannusten/vaivan kannalta mielekästä? Kuka haluaisi ottaa sen riskin, että järkkää isot bileet ilman flaboja? Entä montako vuotta kaupungilla menee saada aikaan positiivisia muutoksia? Place your bets!

Propsit kuitenkin Flightille ja kumppaneille asian asiallisesta ajamisesta. Auttanee enemmän kuin 500 klubbariketjua aiheesta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Urim

Posts: 128

#94 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO

drS, 4.4.2009 12:31:
mun mielestä on ylipäätään aika älytöntä että turkulaiset tulee selittään jotai vaikkei ne mistään mitää ymmärrä



jooo senhän takia tää flame varmaa alkoki tost, ihmisist jota ei asia koske ja osaa kommentoida silti. :) sori jussi.

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Ozma

Posts: 867

#95 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Caro², 4.4.2009 15:06:

Tästä herää kysymykset:
1) Miten joku ulkopuolinen olisi saanut käsiinsä Madwaven julisteita kaupungin sotkemiseen
2) Eikö Madwave ole itse vastuussa siitä kelle julisteita jakaa laitettavaksi
Ja sitten kaupunkilegendaan:

Muistan jonkun joskus maininneen, että aikoinaan levy-yhtiöillä oli korvamerkittynä iso kasa tuohta vuosittaisessa budjetissa "tarrojen siivoamiseen". Sillon kun tarrat oli pop ja niitä oli jokapaikassa, niin vastuullisena siivoamisesta oli levy-yhtiö joka tarrat oli tehnyt ja jakanut ihmisille.



1) Kuka tahansa voi tehdä vaikka adobella sen julisteen?
2) Eihän siihen itse madwavea tarvita, että julisteita tehdään?

Joo, onhan tämä siis tämmöstä jaadailua ja miksi joku tekisi näin? Tähän vastauksena: Miksi ihmiset vetää pesäpallomailalla tuulilaseja rikki vaikkei olekkaan oma?

*lmao*
MRC

Posts: 1,346

#96 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

JussiS, 3.4.2009 15:17:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:10:
hyvä jussi... maksaks meidänkin seuraavan radio mainoksen ja puhdistus kulut.. kiksuloverboy?! ja vittu oot kaiken lisäks vielä turusta.

---

No vittu lol. Kyl tarvii aika väärin tulkita noi mun jutut tähän topikkiin et noin saat angstattua tonkin verran. Itsehän en oo koskaan ees tehny yhtään radiomainosta, enkä ees ottanu niitä esille tässä topikissa, mut kuin vaan, mähän oon kiksupromoottori ja aina kun mallitytöiltä ja kokaaininvetämiseltäni ehdin, mä kylven rahassa.





:D
Voi luoja. Onko se jussin syy et niiden bileet menestyy paremmin ku teidän "vittu meidän bileet on nin UG et voi apua. Paitsi et voitas kyl mainstaa ihan sikana jos olis rahaa mutku ei oo :("?

I don't give a fuck
I feed my dopenose
:D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Dementation

Posts: 2,892

#97 • • Dementation wednesday?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/138895.shtml


Tampereen Kehräsaaresta on viikonlopun aikana varastettu 3000 euron arvoinen Che Guevaran elämästä kertovia Che-elokuvia mainostanut jättikokoinen julistelakana.

Elokuvakeskus Arthouse Cinema Niagara on tehnyt asiasta rikosilmoituksen poliisille.

Suuri juliste oli ripustettu elokuvateatterin julkisivuun. Julistelakanan omistaa Scanbox Finland.

"Viime aikoina Tampereella on keskusteltu tapahtumajulisteiden poistamisesta sähkökaapeista, pylväistä ja muista yleisistä paikoista ja julisteiden liimaamisen keskittämisestä kaupungin erikseen pystytettäviin mainostauluihin. Tämä Che-lakanan varkaus ei toivottavasti ole jonkun yli-innokkaan kaupungin puhdistustalkoisiin osallistuvan henkilön tekosia, sillä Che-lakana on yksityisomaisuutta", todetaan Niagaran tiedotteessa.

Niagara ja lakanan omistava Scanbox Finland toivovat julistelakanan pikaista palauttamista Niagaraan, jos kyseessä on erheellisesti suoritettu siivoustoimi. He toivovat asiasta tietäviä ilmoittamaan asiasta ja ottamaan yhteyttä joko Niagaraan (p. 2234 912 tai Tampereen poliisilaitoksen päivystykseen (p. 071 874 0131). Aamulehti

Aamulehti

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Beliar

Posts: 1,361

#98 • • Beliar

Tampereen Kehräsaaresta on viikonlopun aikana varastettu 3000 euron arvoinen...



Mitä ***ttua?!? Senhän on täytynyt olla aivan jumalattoman iso! ...kun muistetaan että tommoisen lakanan hinta 1kp:n tilauksella 20...25€/m2!!! Vai oliko julisteen maalannut itse Edvard Munch? *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#99 • • Aziz Combat Fighter

Lauri, 3.4.2009 14:21:
Suosittelen lukemaan tuon Beliarin postauksen paragraafin
jossa mainitaan yksipuoleisesta laskutuksesta ilman rikosoikeudellista
määräystä. Kaupunki ei pysty laskuttamaan ketään tuosta toiminnasta
paitsi sakkorangaistuksen kautta tai oikeuden määräyksellä.

En usko, että Tampereen kaupungin linjauksen perusteella lähdetään
muuttamaan lakia, jonka pohjalta tämä "julistevitsaus" on vain neula
heinäsuovassa.



Pointti taitaa olla siinä, että tässä lasku, maksaminen vapaaehtoista. Maksamatta jättämisestä seuraa rikosilmoitus ja vahingonkorvausvaatimus.
Dementation

Posts: 2,892

#100 • • Dementation wednesday?

Beliar, 6.4.2009 17:26:
Mitä ***ttua?!? Senhän on täytynyt olla aivan jumalattoman iso! ...kun muistetaan että tommoisen lakanan hinta 1kp:n tilauksella 20...25€/m2!!! Vai oliko julisteen maalannut itse Edvard Munch? *tirsk*



Joo, itsekin mietin summaa kyllä... Kuka maksaa edes yhden leffan mainoslakanasta 3000 euroa, vaikka se olis kuinka iso, siihenhän menee ensimmäiset 300 - 500 leffalippua suoraan ja leffalipuista kai pitäis saada voittoakin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}