AL: Tampere ilmoittaa jokaisesta luvattomasta julisteesta poliisille

171 posts, 9 pages, 70,097 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#61 • • Jussi Soro choon!

Urim, 3.4.2009 15:11:
eli siis fuhrer meininki on iha jees! kuka mainostaa kaupois kouluis ja kymmenes ilmotustaulus oikeesti? :D


Missäs sä bileitäs mainostat sit?
RujoNic

Posts: 1,161

#62 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

JussiS, 3.4.2009 15:17:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:10:
hyvä jussi... maksaks meidänkin seuraavan radio mainoksen ja puhdistus kulut.. kiksuloverboy?! ja vittu oot kaiken lisäks vielä turusta.

---

No vittu lol. Kyl tarvii aika väärin tulkita noi mun jutut tähän topikkiin et noin saat angstattua tonkin verran. Itsehän en oo koskaan ees tehny yhtään radiomainosta, enkä ees ottanu niitä esille tässä topikissa, mut kuin vaan, mähän oon kiksupromoottori ja aina kun mallitytöiltä ja kokaaininvetämiseltäni ehdin, mä kylven rahassa.


jep jep... korkeintaan pikkupoikia ja paskaa katupiriä. ilmeisesti et itse PROMOOTTORINA ole mainostanut julisteilla koska "niitä on niin inhottava repii mun rakennekynsillä" joten mietin että varmaan radiota olet käyttänyt.
anniharha

Posts: 1,937

#65 • • anniharha

RujoNic, 3.4.2009 15:10:
maksaks meidänkin seuraavan radio mainoksen ja puhdistus kulut



Tai sit joku vois maksaa sulle uusintakierroksen perus koulua ja yhdys sanoja.

--
and though my words could save the world they never come out right

Urim

Posts: 128

#66 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
no missäs sä mainostat pileitäs? piti tosiaa vastata et noi tolpat ym muu kura joka näkyy kadulla kävellessä. kyllä hieman olen mainostanut kouluissakin mutta yleensä tarvii esim koulujen vitriinien kautta ilmoitustaulujen avaimet ja oppilaskuntien leimat ym muut näihin julisteisiin. siis siellä kouluissa. ja kauppoihin niitä en tunge koska uskon menestyväni paremmin kadulla :)

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#68 • • Jussi Soro choon!

RujoNic, 3.4.2009 15:22:
jep jep... korkeintaan pikkupoikia ja paskaa katupiriä. ilmeisesti et itse PROMOOTTORINA ole mainostanut julisteilla koska "niitä on niin inhottava repii mun rakennekynsillä" joten mietin että varmaan radiota olet käyttänyt.


Jokaikistä bilettä jonka mä järkkään mainostetaan julisteilla. Sen lisäksi niitä mainostetaan myös flaboilla, netissä ja niin, siinä pahamaineisessa radiossa. Julisteet me ollaan koettu helvetisti toimivammaksi ratkaisuksi, kun ne teippaa kauppojen seinille ja kouluihin (yliopisto, ammattikorkea, lukiot jne) kuin että tarvitsisi joka ilta käydä vetämässä uusi julisterundi kun päälle on liimattu 100 uutta julistetta. Noi julisteet kun ei ihan ilmaisia ole, A2 maksaa monta euroa / kpl.

Mut ei mitään, sähän se tiedät todennäköisesti bilejärkkäyksestä enemmän ku minä.
Urim

Posts: 128

#69 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO

anniharha, 3.4.2009 15:27:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:10:
maksaks meidänkin seuraavan radio mainoksen ja puhdistus kulut

---


Tai sit joku vois maksaa sulle uusintakierroksen perus koulua ja yhdys sanoja.



Rofl nyt tuli off topicein :DD "mä täält sivust kattelin ja ajattelin et toi on kusipäisin jätkä topicis niin ajattelin kertoo jotain sellast mitä kukaan ei tienny jo"

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

anniharha

Posts: 1,937

#70 • • Edited anniharha

RujoNic, 3.4.2009 15:28:
ja kukas vittu sä olet?!?!



Anni Jyväskylästä, moi.


Urim, 3.4.2009 15:29:
Rofl nyt tuli off topicein :DD "mä täält sivust kattelin ja ajattelin et toi on kusipäisin jätkä topicis niin ajattelin kertoo jotain sellast mitä kukaan ei tienny jo"


No ei se ainakaan itse tainnut tietää.

ps. SIIS OMG KLUBBARIS OFFTOPIKKII LOL?!?204

--
and though my words could save the world they never come out right

RujoNic

Posts: 1,161

#71 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

JussiS, 3.4.2009 15:28:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:22:
jep jep... korkeintaan pikkupoikia ja paskaa katupiriä. ilmeisesti et itse PROMOOTTORINA ole mainostanut julisteilla koska "niitä on niin inhottava repii mun rakennekynsillä" joten mietin että varmaan radiota olet käyttänyt.

---

Jokaikistä bilettä jonka mä järkkään mainostetaan julisteilla. Sen lisäksi niitä mainostetaan myös flaboilla, netissä ja niin, siinä pahamaineisessa radiossa. Julisteet me ollaan koettu helvetisti toimivammaksi ratkaisuksi, kun ne teippaa kauppojen seinille ja kouluihin (yliopisto, ammattikorkea, lukiot jne) kuin että tarvitsisi joka ilta käydä vetämässä uusi julisterundi kun päälle on liimattu 100 uutta julistetta. Noi julisteet kun ei ihan ilmaisia ole, A2 maksaa monta euroa / kpl.

Mut ei mitään, sähän se tiedät todennäköisesti bilejärkkäyksestä enemmän ku minä.



ai saatana et mä tykkään tästä.. haha... jos sä tiedät bilejärkkäyksestä niin miks helvetissä sä maksat siitä paperista joka sitten revitään pois?*nauru* tai flaboista? tai tai... ja anteeks sille tulevalle äidinkielenopettajalle joka pystyy tuleen vinkuun yhdyssanoista... keep it hard*nauru*
Urim

Posts: 128

#72 • • Edited Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
jooh ok taas ultrafail topic mega klubitus höyryjunat koht paikalla saadaan tästäki fight!

np: Wishmaster - FIGHT!

mut jooh bäk to topic. toi ei ainakaan taida toimia tää adressi homma IKINÄ. tai niiitä olen täs vuosien mittaan kaikkien asioiden puolest täytelly. voin itse ainaki luvata et soitan kyl tonne kaupungille ja esittelen näitä kysymyksiä täält topicist. pistelkää vaa tänne jotai tosi nasevia kysymyksiä tuota kaupunkia kohden, kerään ne sitten talteen ja teen tiivistelmän ennenkuin soitan megakyselyjee puhelun!

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#73 • • Jussi Soro choon!

RujoNic, 3.4.2009 15:33:
jos sä tiedät bilejärkkäyksestä niin miks helvetissä sä maksat siitä paperista joka sitten revitään pois?*nauru* tai flaboista?


Ilman mainostusta on vaikee saada jengiä paikalle, ja yleensä mainostus maksaa. Saatko sä sun julisteet ja flabat sit ilmaiseksi?
RujoNic

Posts: 1,161

#74 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

JussiS, 3.4.2009 15:37:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:33:
jos sä tiedät bilejärkkäyksestä niin miks helvetissä sä maksat siitä paperista joka sitten revitään pois?*nauru* tai flaboista?
---

Ilman mainostusta on vaikee saada jengiä paikalle, ja yleensä mainostus maksaa. Saatko sä sun julisteet ja flabat sit ilmaiseksi?


itse asiassa kyllä...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#75 • • Jussi Soro choon!

RujoNic, 3.4.2009 15:38:
itse asiassa kyllä...


Hieno juttu sulle! Voitko antaa esim ton ilmaisen flabapainon yhteystiedot, mullekin kelpaa aina kustannustehokkuus!
Funktion

Posts: 1,720

#76 • • Edited Funktion over 9000

RujoNic, 3.4.2009 15:38:
---
JussiS, 3.4.2009 15:37:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:33:
jos sä tiedät bilejärkkäyksestä niin miks helvetissä sä maksat siitä paperista joka sitten revitään pois?*nauru* tai flaboista?
---

Ilman mainostusta on vaikee saada jengiä paikalle, ja yleensä mainostus maksaa. Saatko sä sun julisteet ja flabat sit ilmaiseksi?

---

itse asiassa kyllä...



Toi on kyllä jo melkosta että julkat ja flabat saa ilmatteeks. Ymmärrän jos kyseessä on sama diili mikä oli Ottopojan kanssa, mutta jumalauta se laatu..

Jos otetaan ihan kunno flabat ja kunno julkat, niin ne ei todellakaan ole enää ilmasta kamaa. Noi normi paprulle printatut ja käsittämättömän kamalalaatuset "flabat" ja "julkat" on ihan juttu erikseen.

EDIT: Sitäpaitsi te puhutte niin eri sarjan bileistä että tossa kiistelyssä ei ole mitään mieltä! Toinen järkkää 100 hengen HC-kekkereitä ja toinen 1000 hengen high profile bileitä. (luvut ihan hatusta tempastu, pointti varmaan selviää kuitenkin)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Flight

Posts: 1,306

#77 • • Edited Flight Groove Me Baby

Urim, 3.4.2009 15:34:
toi ei ainakaan taida toimia tää adressi homma IKINÄ. tai niiitä olen täs vuosien mittaan kaikkien asioiden puolest täytelly. voin itse ainaki luvata et soitan kyl tonne kaupungille ja esittelen näitä kysymyksiä täält topicist. pistelkää vaa tänne jotai tosi nasevia kysymyksiä tuota kaupunkia kohden, kerään ne sitten talteen ja teen tiivistelmän ennenkuin soitan megakyselyjee puhelun!


Naamakirjan puolella kasaillaa juuri ryhmään promoottoreita Tampereen alueelta, jonka kautta kerätään ajatuksia ylös ja paperille. Myöskin jonkin näkönen soittorinki pöyrähti. Ehtivät ja vastuutetut henkilöt kasaa siitä asiallisen 'tiedoksiannon', jonka toimituksen yhteydessä sovitaan tapaaminen asiaan kuuluvien päättäjien kanssa. Muutama henkilö tekee jo käsittääkseni duunia myös lehtijutun tai lähinnä sen saamisen eteen. Ainakin sellasta rupateltiin Juicessa eilen.

Tärkeä saada nyt vaan julisteiden viejien mielipide esille ja niin kuin aikaisemmin tuli esille: teoille kasvot. Lisäksi päättäjät tuskin tietävät, että "nämä roskaajat" ovat järjestäytyneitä ja vetävät suurilta osin samaa "köyttä". Adressi on sitten viimeisiä vaihtoehtoja, sitä voi pitää avunhuutona tai härkäsesti sanottuna ruinaamisena.

Jos joku ei ole vielä saanut yhteydenottoa ja haluaa antaa panoksensa, niin kysy tutulta tai esim. mulle voi huudella privana tai laitella mailia. Mikään ei tietysti estä aktiivisuutta muillakin tavoilla, mutta tiedoksi, järjestäytymistä ilmassa kevään lisäksi!


edit: Kaupunkiin oltiin yhteydessä jo eilen, mutta lähinnä vain kysymysten muodossa. Muutamia yhteystietoja sieltä ainakin saatiin.
Anderi

Posts: 149

#78 • • Anderi
Johan on menny idioottimaiseks eipäs-joopas kinasteluksi. Ei edistä mitenkään asioita, kun angstaa fiksuja kommentteja kirjoittaville ihmisille. Rakentava keskustelu kaupungin johdon kanssa, valmiiden parannusehdotusten esittäminen ja lain kirjaimen tulkinta olisivat hiukan parempia tapoja.

Ps. Pointsit JussiS:lle sarkasmista ;)
Decion

Posts: 1,569

#79 • • Decion Koneradio

JussiS, 3.4.2009 15:39:
---
RujoNic, 3.4.2009 15:38:
itse asiassa kyllä...

---

Hieno juttu sulle! Voitko antaa esim ton ilmaisen flabapainon yhteystiedot, mullekin kelpaa aina kustannustehokkuus!



tietenkin eriasia on, haluaako saada ilmaseks n. 100 luiskaa ja yksipuolista paperikuponkia, vaiko painaa kunnollisia pahvisia kaksipuoleisia kiiltäviä "oikeita flyereitä" *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-