Musiikkimaailman vituttavat trendit

444 posts, 23 pages, 181,518 views

yertle

Posts: 421

#261 • • yertle

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Eyebreak, 19.7.2009 13:03:

Käväsin viime kerralla yytsii Angerfistiä, yläkerran DJ:ltä kysäsin, et voiks soittaa vähän stygempää ku jotain helvetin gabberia kokoajan, ajattelin et salee löytyy, kun hää oli ulkomaalainen (vissii viel NL). Yllätys yllätys, ei löytynyt.



Sepäs oli Belgialainen, se Graffioso. Belgiassa on mun käsitettääkseni jumppi enemmän se teh juttu, niin ei ehk ihmekkää ettei siltä löytyny.
Druma

Posts: 416

#262 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

yertle, 29.7.2009 08:48:
---
Eyebreak, 19.7.2009 13:03:

Käväsin viime kerralla yytsii Angerfistiä, yläkerran DJ:ltä kysäsin, et voiks soittaa vähän stygempää ku jotain helvetin gabberia kokoajan, ajattelin et salee löytyy, kun hää oli ulkomaalainen (vissii viel NL). Yllätys yllätys, ei löytynyt.


---


Sepäs oli Belgialainen, se Graffioso. Belgiassa on mun käsitettääkseni jumppi enemmän se teh juttu, niin ei ehk ihmekkää ettei siltä löytyny.



Aa no selittää :)
Meke

Posts: 2,083

#263 • • Meke GT Digital, BCN Records
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

Levyä myydään myös aika hulpeaan hintaan huuto.netissäkin:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110315486
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=109387631


Ei tämä oikeastaan ota minua pannuun mutta huvittaa pikemmin.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Bio

Posts: 4,429

#264 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).



20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D

Individual

Posts: 10,942

#265 • • Individual HYPNO!

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Bio, 29.7.2009 12:33:
---
Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

---


20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D




Tämän kyseisen "laulajan" "managerihan" harkitsee oikeustoimia, koska tätä mestariteosta ei ole soitettu tarpeeksi radiossa. .:D
Arsk4_

Posts: 833

#266 • • Arsk4_ Lihis

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Bio, 29.7.2009 12:33:
---
Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

---


20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D




Hahhah xD samaltahan se kuulostaa.

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Teknojta

Posts: 1,033

#268 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Eyebreak, 19.7.2009 13:03:
Musiikkimaailman tän hetkinen vittumaisin trendi on se, että kukaan ei soita säännöllisesti terror, break,-tai speedcorea.


Käväsin viime kerralla yytsii Angerfistiä, yläkerran DJ:ltä kysäsin, et voiks soittaa vähän stygempää ku jotain helvetin gabberia kokoajan, ajattelin et salee löytyy, kun hää oli ulkomaalainen (vissii viel NL). Yllätys yllätys, ei löytynyt.

Sitten mua vituttaa, kun juttelee joskus musasta sellasten ihmisten kanssa, jotka on just tutustunut johonkin gabber tai hardtrance, hs musaan ja sitten kehuskelee jostain syystä mulle aina, että kuunteletsä mitään raskasta konemusaa, se on parasta blaablaa. Se on se juttu ja tällästä.
Sit mennään youtubeen taas kuuntelemaan kun esitellään "uusia" hs biisejä jne. Tää alkaa vituttamaan _aina_. Siispä laitetaan speedcorea soimaan ja *puff* koko stygemusasta diggailevat hardispäät on kadonnut jonnekin röökille ja valittamaan ettei toi oo musaa koska se on "liian nopeeta ja liian raskasta"

En tiedä miks avauduin, mut toi vituttaa.


Tuu ihmeessä käymään meidän bileissä (Brainbashers, Earthcore). Klubeilta tuskin löydät Suomessa nykyään rankempaa kun sitä perusgabberia. Ug menoista löytyy niin terroria, speedcorea, breakcorea, induhc:ta kuin rankempaa rumpubassoakin *piis*. Seuraavia ei taida joutua edes odottamaan kauaa *vink*
m1kk3

Posts: 5,560

#269 • • m1kk3 no-life

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

Levyä myydään myös aika hulpeaan hintaan huuto.netissäkin:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110315486
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=109387631


Ei tämä oikeastaan ota minua pannuun mutta huvittaa pikemmin.


hahhah voi jumalauta *lmao* Ei oo todellista :D Milläköhän labelilla toi on tullu ulos vai onko omakustanne ? :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Druma

Posts: 416

#271 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Zutsuu, 29.7.2009 13:22:
---
Eyebreak, 19.7.2009 13:03:
Musiikkimaailman tän hetkinen vittumaisin trendi on se, että kukaan ei soita säännöllisesti terror, break,-tai speedcorea.


Käväsin viime kerralla yytsii Angerfistiä, yläkerran DJ:ltä kysäsin, et voiks soittaa vähän stygempää ku jotain helvetin gabberia kokoajan, ajattelin et salee löytyy, kun hää oli ulkomaalainen (vissii viel NL). Yllätys yllätys, ei löytynyt.

Sitten mua vituttaa, kun juttelee joskus musasta sellasten ihmisten kanssa, jotka on just tutustunut johonkin gabber tai hardtrance, hs musaan ja sitten kehuskelee jostain syystä mulle aina, että kuunteletsä mitään raskasta konemusaa, se on parasta blaablaa. Se on se juttu ja tällästä.
Sit mennään youtubeen taas kuuntelemaan kun esitellään "uusia" hs biisejä jne. Tää alkaa vituttamaan _aina_. Siispä laitetaan speedcorea soimaan ja *puff* koko stygemusasta diggailevat hardispäät on kadonnut jonnekin röökille ja valittamaan ettei toi oo musaa koska se on "liian nopeeta ja liian raskasta"

En tiedä miks avauduin, mut toi vituttaa.
---

Tuu ihmeessä käymään meidän bileissä (Brainbashers, Earthcore). Klubeilta tuskin löydät Suomessa nykyään rankempaa kun sitä perusgabberia. Ug menoista löytyy niin terroria, speedcorea, breakcorea, induhc:ta kuin rankempaa rumpubassoakin *piis*. Seuraavia ei taida joutua edes odottamaan kauaa *vink*



Pakko. :)
Meke

Posts: 2,083

#272 • • Meke GT Digital, BCN Records

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Bio, 29.7.2009 12:33:
---
Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

---


20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D




Arvaa kenellä on Tuksun single nimmareilla *blush* . Promona tuli käteen Kalajoen juhannuksessa kun siellä olin soittelemassa.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Bio

Posts: 4,429

#273 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Meke, 29.7.2009 13:48:
---
Bio, 29.7.2009 12:33:
---
Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

---


20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D



---


Arvaa kenellä on Tuksun single nimmareilla *blush* . Promona tuli käteen Kalajoen juhannuksessa kun siellä olin soittelemassa.



:D

voit myydä sen hyvään hintaan huuto.netissä ;)
MRC

Posts: 1,346

#274 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Meke, 29.7.2009 13:48:
---
Bio, 29.7.2009 12:33:
---
Meke, 29.7.2009 12:24:
Tällä hetkellä yksi kalleimmista suomi julkaisuista on Johanna Tukiaisen Lööppijulkkis CD single (kuulemma myydään uutena 20€ hintaan, levyllä 1 biisi).

---


20€ :DD

Tästä pääsee ilmaiseksikin kuuntelee sitä sinkkua :D



---


Arvaa kenellä on Tuksun single nimmareilla *blush* . Promona tuli käteen Kalajoen juhannuksessa kun siellä olin soittelemassa.



Polta nuotiolla se ja susta tulee suomen Tuksu vastarinnan Che Guevara :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Avatar
#275 • • opmdevil Guest
Voitaisiinko sopia että tuksu boikotti leviäisi myös klubitukseen eli tämän ajanhetken jälkeen kukaan ei mainitse kyseistä henkilöä täällä enää ikinä. Ok, eiks jee?
Stene

Posts: 430

#277 • • Stene
Minua lähinnä vituttaa tämä hardstyle/hardcore/cowaleca-porukka, jotka luulevat olevansa kovaa shittiä, koska "heidän" musansa on muka niin rankkaa. *hymy*

Vituttaa myös, kuinka nykykixussa nostatusta seuraa kunnon antikliimaksikohta, jossa soi vaan biitti ja bassolinja. Kuinka vitun typerä idea tuokin on? Vai olenko missannut jotain?
dj upi

Posts: 1,835

#278 • • dj upi

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Stene, 16.8.2009 18:35:
Minua lähinnä vituttaa tämä hardstyle/hardcore/cowaleca-porukka, jotka luulevat olevansa kovaa shittiä, koska "heidän" musansa on muka niin rankkaa. *hymy*

Vituttaa myös, kuinka nykykixussa nostatusta seuraa kunnon antikliimaksikohta, jossa soi vaan biitti ja bassolinja. Kuinka vitun typerä idea tuokin on? Vai olenko missannut jotain?



Word ja word.

Paitsi kävin mä konemetsäs tanssii kerran freeformia ku tuli nostalginen fiilis (ylä aste jne...).

Vituttaa ku aika mones tyylisuunnassa havaittavissa sama trendi. Toisaalta pieni kiusoittelu ei ole pahasta :P
Stene

Posts: 430

#280 • • Stene

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Zutsuu, 16.8.2009 19:10:
Onneks kaikessa coressa ei oo sentään tuota kotipoika rankistelu asennetta vaan keskitytään musiikkiin *hymy*


Juu, tämä ei tietenkään koskenut lähellekkään kaikkia kyseisen genren kuuntelijoita. Tulee sitä itsekin kuunneltua aina välillä. *nauru*