Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:
ezzy, 17.7.2009 03:26:
Itse kun en seuraa mitään listoja tai mitään mitä muut kuuntelee, niin on aika helppo tykästyä siihen mistä itse pitää. Eipä kyllä kiinnosta pätkääkään mistä muut diggailee, kun etsii hyvää musaa.
niin se pitää mennäkin
Imelää toi uus hs on eikä erityisen rankkaakaan, mutta siitä tulee hyvä olo. Homma lähti mulla käsistä Qlimax 08 dvd:n myötä :) Upea tunnelma ja hyviä biisejä.
itse tuli soiteltua hs:ää nelisen vuotta aktiivisesti, pääjuttuna. variaation puute tai uusiutuminen omasta mielestään huonompaan suuntaan ei jättänyt oikein enää vaihtoehtoja, kuin siirtyä eteenpäin. mutta kyllä noista talteen jätetyistä levyistä jokainen on sellainen, että niitä tykkää kuunnella
mä nyt oonkin nykyään tällänen jäyhä jököttäjä, niin inspiraatio tulee lähinnä biiseistä joiden saundimaailma on ahdistava, synkkä tai muuten vaan douppi :P
ja ainahan "uusiutuvia" genrejä on genren sisällä dissattu, ei se ole mitään uutta. Onhan uusi kiksukin ihan paskaa (kyllä sitä vaan silti tulee kuunneltua) ;)
uusiutumisessa ei ole mitään vikaa, se on suotavaa. se taas, onko muutos parempaan suuntaan, on se pointti. siihen kun vielä lisätään se että jonkun ah-niin-nerokkaan saunditrendin seurauksena 95% tuottajista rupeaa tekemään lähes identtistä musiikkia, niin siinähän ollaan
se, että tuottaa jotain tiettyä saundia ei imo ole esteenä sille, etteikö biiseissä voi kokeilla vähän omaperäisempiäkin saundeja ja ratkaisuja