Musiikkimaailman vituttavat trendit

444 posts, 23 pages, 181,513 views

Avatar
#281 • • astaroth Guest

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Stene, 16.8.2009 18:35:
Minua lähinnä vituttaa tämä hardstyle/hardcore/cowaleca-porukka, jotka luulevat olevansa kovaa shittiä, koska "heidän" musansa on muka niin rankkaa. *hymy*


niin totta kuin tämä onkin, niin kyllä ne muidenkin musiikkigenrejen kuppikunnat handlaa ton oman munan hieromisen
Axu-T

Posts: 427

#284 • • Axu-T
Oikeastaan trendeissä ja kliseissäkään ei vituta yhtään mikään. Ainoastaan se että niihin kiinnitetään liikaa huomiota, eikä niiden takaa nähdä ympärillä toimivaa classisempaa sceneä lainkaan. Osa itkee ylikompressoinnista, autotunesta, tai sidechainistä ja toiset taas saa kiksit juuri niistä.

Koko musiikkiteollisuuden tyylien kumpuilu on loppujen lopuksi jopa väsyttävän pitkää ja hidasta evoluutiota. Rasittaviksi koetut trendit ovat tavallaan pirskahduksia, jotka pahimmillaan muuttuvat kasari-soundin kaltaisiksi kliseiksi. Kyseinen soundihan lopulta syöpyi discoon, ja jopa silloisen reggaen ja funkin soundiin, tappaen lämmön ja pahimmillaan jopa niiden grooven. Mutta toisaalta, aina on ne jotka diggaavat juuri noista biiseistä. Ja aina löytyy materiaalia joka oli aikansa peilikuva.

Joka tapauksessa näihin vaikutteisiin palataan ja viitataan aina uudelleen ja haetaan uusi tapoja käyttää vanhoja jippoja. Trendit sinänsä ovat vain sitä kaupallista rummutusta, ihmetyttää miksi se edes vaivaa jengiä TÄÄLLÄ. Onhan tämän foorumin lukijoilla ja kirjoittajilla sentään hyvä tatsi pinnan alle.
Avatar
#285 • • astaroth Guest
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen
Stene

Posts: 430

#286 • • Stene

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen


hyi VITTU :D

Eniten vituttaa vocoder, jota valitettavasti käytetään about jokasessa pop-biisissä tätä nykyä. Siis vituttaa ihan suunnattomasti.

Eipä oo tosin pohjassakaan mitään kehuttavaa. Diippi kicki + paskat muut samplet että varmasti kuulostaa hyvältä räkälän PA:sta. *sars*
Avatar
#287 • • Edited astaroth Guest

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

Stene, 20.8.2009 02:32:
hyi VITTU :D

Eniten vituttaa vocoder, jota valitettavasti käytetään about jokasessa pop-biisissä tätä nykyä. Siis vituttaa ihan suunnattomasti.

Eipä oo tosin pohjassakaan mitään kehuttavaa. Diippi kicki + paskat muut samplet että varmasti kuulostaa hyvältä räkälän PA:sta. *sars*


siis kelaa nyt! käytännössä toi biisi on "hip hoppia" tasatahdilla, jonka päälle on läntätty hirvittävä arppisyna, vokaalit joko rääkymistä tai ulinaa autotunen läpi ja kaiken tämän mielettömän paskan tarjoaa poppoo valkoisia emo-douche bag-homppeleita :D

tää on niin aitoa kuin musiikki voi ikinä olla. YOU SRSLY CAN'T MAKE THIS SHIT UP!
MRC

Posts: 1,346

#289 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen



Tämän videon jälkeen voi ihan tosissaan miettiä onko maapallolla sittenkään älyllistä elämää *nauru*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Arsk4_

Posts: 833

#290 • • Arsk4_ Lihis

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx




Tää oli kyllä niin GAY, että mullaki alko haluttaan miestä. Toivottavasti tästä ei tuu joku hitti perkele, eikö än är jiiltä tuu juurikin tän kaltaista paskaa 24/7? Voin kyllä kuvitella kun onnelassa trendikäs nuoriso jammaa tätä piisiä "että vittu tää se on sitä oikeeta zittii xD"

Alko hävettään...

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Jago

Posts: 4,039

#291 • • Jago un-trained monkee

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen


Ton tyyppisii videoita ja biisejä on tottunu kuulemaan amisrokkareilta.
Mä toivon, että electroniseen musaan tai poppiin ei ruveta liittää hevistä tollasta rääkymistä*eiei*

Noitten tanssi oli kans aika hauskaa. Tota liikettä taidettiin sanoo norsuks.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Slim_Jim

Posts: 573

#292 • • Slim_Jim
Mitä naurettavampaa cowistelua hardcoressa, sitä parempaa shittii :)
Claquesous

Posts: 3,206

#294 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen




Täydellistä emoiluu. Mitä enemmän tota pumppuu haukutaan sitä enemmän emot ja "punkkarit" diggaa. Jenkeissä vissiin suht iso juttu. Tavallaan tää vittuilu ja mollaus on mitä parhainta mainosta niille, koska se juuri tekee siitä sellasen "kukaan-ei-tykkää"-bändin, joka taas puhuttelee emon syvintä olemusta.

"We went through some relationship... like problems with our girlfriends. So from there we started a band called Brokencyde. It's supposed to be broken inside..."

http://www.indiestar.tv/vidPlay.php?id=27

--
32. of December

yertle

Posts: 421

#299 • • yertle
Mulla on niin sellanen olo, et joku ois just kertonu mulle et yksisarvisii on olemassa. Mitä vittua?
Nasutin

Posts: 265

#300 • • Nasutin

Replying to Musiikkimaailman vituttavat trendit:

astaroth, 20.8.2009 02:27:
mun on vaan pakko saada postata tämä jonnekin. on olemassa biisi, joka on onnistunut yhdistämään lähes kaiken sen, mikä musiikissa on väärin, luoden jotain aivan surrealista ja mahtavaa

brokencyde - freaxxx



en oikeasti osaa kuvitella sellaista määrä aineita, jotka joutuisin vetämään luodakseni tällaisen biisin. valehtelematta pyörryin jo ensimmäisen 12 sekunnin jälkeen



Mihin tää pitäis lajitella vai onko nää pojat nyt oikeesti onnistunu keksimään jonku ihan oman tyylisuunnan? Nyt oli kyllä ahdistavan hämmentävä kokemus tää youtube seikkailu!! Nyt oli oikeesti sellanen meno mihin ei tosissaan tiedä miten pitäisi suhtautua!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!