Onko kukaan kerennyt tekemään jotain listää biiseistä, joita esiintyjät soitteli? Itse en oikein muista läheskään kaikkia, ja olisi kiva saada vähän faktaa tähän, että mitä he sielä soitteli!
Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii listan tehdä.
248 posts, 13 pages, 79,656 views
Calumet, 16.3.2009 18:24:
"No. 1 dj on the planet" Hahaha :D
Edit: Ihan vaan mun mielipiede ei tarviii vetää mitään herneitä. :)
opmdevil, 17.3.2009 11:03:
---
Calumet, 16.3.2009 18:24:
"No. 1 dj on the planet" Hahaha :D
Edit: Ihan vaan mun mielipiede ei tarviii vetää mitään herneitä. :)
---
Siis eihän se No. 1 DJ tarkoita oikeastaan yhtään mitään. Moni diggaa varmaan samoista syistä kuin Lauri Tähkää eli sen vuoksi että muutkin diggaa ja kun mediasta on saatu ymmärtää, että tämä nyt on se iso juttu. No, onhan sen tittelin äänestäneet yksittäiset ihmiset mutta kuitenkin arvailen, että suurin osa äänestää just jotain top 10 dj:tä sen vuoksi, kun ei muita edes tiedä. Menestys on itseään ruokkiva kierre.
Minusta olisi hienoa että nämä tällaiset no. 1 DJ jutut äänestettäisiin niin, että jollain saitilla olisi vaikkapa 15 minuutin setti joka jannulta anonyymisti ja sitten ihmiset voisivat äänestää kyseisiä settejä. Näin saataisiin todella se no 1 DJ sen pohjalta mitä musiikillisesti tekee eikä äänestetä pelkästään sitä nimeä tai "kädet ilmaan, mä hymyilen" habitusta. No, toisaalta musiikkiteollisuus tuskin katsoisi hyvällä kun joku takahikiän DJ OmenaPippuri voittaisi sen No 1 DJ tittelin.