13.3.2009 Colors presents No.1 DJ on the planet for the second year running.. Armin van Buuren

248 posts, 13 pages, 76,293 views

Avatar
#141 • • Sunshine^82 Guest
Vielä 9 yötä!! *ökkö*
Rouman

Posts: 35

#143 • • Rouman Bileeeet!
Ois tarvetta yhelle lipulle (: pistäkää viestii
murmeli

Posts: 3

#145 • • Edited murmeli
Multa löytyis yks lippu ko tapahtumaan. Tän päivän voi kysellä, sillä lähden huomenna matkalle. nro 050 3055229

MYYTY!
MiLiaNa

Posts: 53

#146 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Aha, loppuunmyyty?! No, säästyypähän neki rahat ja oma elimistöki varmaan kiittää kun katkeaa tää biletysputki *nauru*...

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

HappyHC

Posts: 51

#148 • • Edited HappyHC
Olis tarve yhdelle lipulle!

LIPPU SAATU! mutta hinta kirpaisi kun ostin sen mustasta pörssistä... eli 60 e on maksettu... ja jos joku haluaa sen lipun niin minä myyn sen 90euron hintaan :-)

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

x0er

Posts: 28

#149 • • x0er
Itse koheltanut kalenterin kanssa vähän liikaa ja yksi lippu olis nyt myynnissä. Pistäkää postia [email protected] jos kiinnostaa vielä päästä bileisiin :)
pdo

Posts: 75

#150 • • Edited pdo
Täälläkin yksi lippu myynnissä. On vaan lompakossa katkennut katkoviivoituksen kohdalta, mutta molemmat palaset löytyy ja viivakoodi. Lähtee hintaan 35€ numerosta 044-5766718

MYYTY!
Huima

Posts: 5

#151 • • Huima
Olis tarvetta kahdelle lipulle. Jos jollain olisi ylimääräisiä niin Pistäkää YV:tä. Nouto mahdollinen PK-seudulta.
nicoo

Posts: 2

#152 • • nicoo
Hei! Haen kaks lippuja jos viellä on. Kiitellinen vastaukseista!
First_State

Posts: 37

#153 • • First_State
Onpas täällä paljon matti myöhäläisiä vauhdissa. *tirsk* Olkaa heti liikkeellä kun liput tulee myyntiin... Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?
Syntse

Posts: 1,652

#154 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

First_State, 9.3.2009 23:17:
Onpas täällä paljon matti myöhäläisiä vauhdissa. *tirsk* Olkaa heti liikkeellä kun liput tulee myyntiin... Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?



"I went to see Armin and all I got was this lousy T-shirt"?
Khatz

Posts: 2

#155 • • Khatz
Myös täällä yks Matti-myöhäinen!!!
Yks lippu desperatly needed!
Laita privaa tai viestiä [email protected]
Noudan pk-seudulta ja käteismaksu tietty =)
AJ

Posts: 82

#156 • • AJ

First_State, 9.3.2009 23:17: Muuten, onko siellä mahdollista ostaa jonkinlaisia t-paitoja?



Meinasin ostaa ebaystä arminin t-paidan, mutta unohtui ja nyt ei enää kerkiä! Toivottavasti myyvät siellä.

--
En kuuntele Housea koskaan

SA-TomTom

Posts: 2,727

#157 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
OSTETAAN 2kpl lippuja!

044-377 7769 tai [email protected]

*pepsodent*

--
Never give up.
Never surrender.

Quakey

Posts: 692

#158 • • Quakey
jeee 2 päivää enää!
BettiS

Posts: 20

#159 • • BettiS
WTB 2 tickets 4 AVB plz!
Suomeksi sama: Jos vielä joku haluaa lippujaan myydä, niin enemmän kuin mielelläni ostaisin
2 kpl pois. Tai vaikka yhden sieltä ja toisen tuolta.
Olen Arminin tuleva vaimo (armin ei vielä tiedä) ja minun on päästävä kosimaan häntä perjantaina!!
Yhteydenotot:
[email protected]
MaNiCa

Posts: 1

#160 • • MaNiCa
Kaksi (2) kpl lippua halutaan hinnalla millä hyvänsä!! Nouto mahdollinen to/pe pk-seudulta. Yhteydet s-postitse [email protected].

Yllättäen "hieman" myöhässä liikenteessä. Ei töiden ohessa voi kaikkea muistaa, vaikka sitä koko ajan ajatteleekin.