13.3.2009 Colors presents No.1 DJ on the planet for the second year running.. Armin van Buuren

248 posts, 13 pages, 76,291 views

alex kunnari

Posts: 604

#123 • • alex kunnari
Moikka,

siirsimme lippuja myyntiin Tiketteihin+heidän netti systeemiinsä Street Beatin kiintiöstä. Tällä on tarkoitus auttaa teitä jotka ette pääse ostamaan lippuja Street Beatista. Tosin lippuja ei ole paljoa jäljellä ja ku kiintiö tulee täyteen myynti pysähtyy molemmissa paikoissa.
FreeMan

Posts: 48

#125 • • FreeMan
Joku ei kumminkaan pääse, niin voi myydä mulle lipun.
Kiitos :)
Aamu

Posts: 999

#126 • • Aamu you had me at hello
liimasin eilen neljä lippua jääkaapin oveen odottaan tätä päivää. <3

--
Do you think the expansion will make me fat?

n-anna

Posts: 30

#127 • • n-anna
Hola!
Täällä kans kaivattais neljää lippua, olipa taas hienoa että oltiin melkein ajoissa liikenteessä..*blush*
Mutta, peruutuslippuja kysellään kyllä, mut jos joku/jotkut tietävät nyt jo etteivät pääse, niin täällä tosiaan olisi neljälle lipulle tarvetta.
x0er

Posts: 28

#128 • • x0er
Aika ihme valitusta tässä ketjussa kyllä. Hemmetin olennaista varmastikin tulla tänne julistamaan, että "ei kiinnosta!". Outoja ovat myös toisaalta kommentit, että Armin Suomessa perjantai-iltana kovin arkinen juttu vielä olis. Mitä lipunhintaan tulee, niin itse en opiskelijanakaan ymmärrä sitäkään valitusta. Voisi unissaan tietysti toivoa, että lippu olisi jonkun yksittäisen euron halvempi, mutta eihän toi 30 euroa ole kuin noin puolet normibaari-illan hinnasta nykyhinnoilla, eli ei kai tuota nyt kalliiksi voi sanoa? Ja minä luulin, että itse olen pihi *hih*

Toivottavasti hyvät bileet tulossa, itse ainakin odotan kovasti, kun ei muita bileitä oikein kevään kalenteriin näytä mahtuvan. Voimalassa on kyllä tilana ihan potentiaalia, toivottavasti toimii homma siltäkin osin!
Smorb

Posts: 193

#129 • • Smorb
jos löytyy 2 ylimäärästä lippuuu ni viestiii tänne, kiiiiiiiiiits *pepsodent**sydän**piis*
atsu

Posts: 173

#130 • • atsu
2-lippua makaa keittiön pöydällä, sain kuin sainkin liput :)

Meinasi mennä tiukalle mut onneksi sain.

Ei meinais malttaa odotta :) ekaa kertaa armininia kattomas.
Pelimies

Posts: 229

#131 • • Pelimies back in businesssss....
2 lippua kaivataan tännekin, laittakaa privaa jos joku ei pääse*iloinen**pahis*
remotion

Posts: 5,283

#132 • • remotion nostatus guru
Oho, kappas prkl :D loppuunmyyty, noo ois pitäny ostaa kerralla tonnilla lippuja kaikkiin näihin kevään tapahtumiin..
Smorb

Posts: 193

#133 • • Smorb
enää tarvis yhen lipun, KETÄÄ? <3
Punkeer

Posts: 78

#134 • • Punkeer
Tuliko esteitä matkaan, työvuoroo puukkaa päälle tai jotain muuta vastaavaa & joudut jättämään väliin!

Ei huolta täällä valmis maksamaan lippusi pois, ellei jopa 2kpl peräti sitä parempi!!

pistä posti boxiini JOS niin sattu käymään!! d(^_*)b
Smorb

Posts: 193

#136 • • Smorb
Liput hommattu nyt venaamaaaan <333
dam

Posts: 5

#138 • • dam
Hey.. Myöhässä asialla taas mut kellään COLORSII LIPPUI? laita infoo [email protected] jos löytyy :)
Milky

Posts: 37

#139 • • Edited Milky
edit: lippu löyty
Smorb

Posts: 193

#140 • • Smorb
soitelkaa aamupäivästä tikettiin peruutuslippui, mä ainaki sain sitä kautta :)