682 posts, 35 pages, 153,950 views
sapeli, 8.3.2009 18:17:
Kuka muuten bongasi mikä versio Ferry Corstenin Made of Love-biisistä soi Kunnarin setin loppupuolella? Oliko tuo se alkuperäinen, vai joku remixi?
Late, 8.3.2009 19:26:
Kolmas tapaus roiskutti ekaksi vettä päälle ja käänytessäni kattomaan tuli jätkä suoraan kohti nyrkki ojossa. Tiedustellessani että onko meillä jokin ongelma olinkin yhtäkkiä niin hyvä kaveri että piti ihan halata. Ei tarvinnut sentään painia, se tästä olisi vielä puuttunut.
kokosbollar, 8.3.2009 18:38:
Tilulii. Itse tuli heiluttua mestoilla enemmän tai vähemmän sekavan oloisessa tilassa antibioottikuurista johtuen (seli seli), ja siitähän se riemu ratkesi. Se parhaiten bailaa, kellä vahvin lääkitys...
Kunnarin setti luolassa oli melko jees, jos jättää huomiotta sen että onnistuin horjahtamaan persus edellä niihin hemmetin "lavasteisiin" seinän vieressä (puunrunkoja, kiviä yms) :D
Pääareenalla tuli oleskeltua kaksi kertaa: ensimmäisellä yrittämällä olin kuulevinani jotain räpin kaltaista musisointia ja pakenimme muualle, mutta palasimme takaisin bileiden lähestyessä loppuaan perinteisiin läiskyttely- ja loiskuttelusessioihin. Ei valittamista!
Jotain irrallisia toteamuksia vielä: jonottaminen oli mälsää, lonkero oli pahaa, luolan baari pelas (vähän liiankin hyvin ;), ylijääneitä poletteja ei pystynyt palauttamaan mihinkään pilkun jälkeen.. ettäs niin! Ei muuta tällä erää =)
lohikarme, 8.3.2009 19:35:
Mä taisin todistaa ton sun pyllähdyksen...sulle jäi joku halko käteen sieltä lavasteista?? :D
doz, 8.3.2009 20:44:
.
-bileiden lopetus, tuli yhtäkkiä ja 15min ennen kuin piti, kuin seinään.
Jan-Peter, 8.3.2009 17:22:
+ Deadmau5, jonka varaan rakensin dj-settini
Comia, 8.3.2009 16:56:
nämä ah niin kauniit ja puoli vuotta tapahtumaan varustautuneet neitokaiset, jotka tuputtelivat puuteria ja suihkivat hiuslakkaa pukkarissa minkä kerkesivät (eivätkä varmaan muuhun oikeen sitten kerenneetkään). Ajattelin että, no, on se varmaan kivaa noinkin ----> ja läksin pää edellä altaaseen rymyämään musiikin soidessa. Toivottavasti he saivat yhtä paljon irti meikeistään kun minä hauskanpidosta :). Tottakai hauskanpito on suhteellista.......
Damien, 8.3.2009 15:12:
Paaaaaljon nuoria naisen alkuja tuli tsiigailtua, ehkä ois kaivannu enemmän naisia paikalle, tai sit vaan pitäis ite nuortuu. Ei piukeessa mitään vikaa oo, mut ku ne tissit - ne tissit.. .