ite ei varmaa uskalla viel skabailee mut ihmettelee ja laskettelee kyl
141 posts, 8 pages, 82,364 views
Ober, 23.4.2009 18:15:
koko kompliitti tulossa mut laakerit uupuu.
jesus, 23.4.2009 18:26:
---
koko kompliitti tulossa mut laakerit uupuu.
---
Mikä kompliitti se semmonen on mistä laakerit puuttuu?
Tarttis jotain suosituksia laakerien valinnan suhteen onko niissä ees loppupeleissä paljoa eroa? Onks nois laakereissa joku standardikoko vai pitääks sekin ottaa huomioon?
wow makee.
Mitä materiaalii jengi käyttää lankuissa? Vai onks tilattu jostain valmiina muodoissaan?
Tarttis jotain suosituksia laakerien valinnan suhteen onko niissä ees loppupeleissä paljoa eroa?
milessi, 22.6.2009 21:28:
Lonkkarilla saa kyllä niin tappovauhdit et ihmettelen jengiä kun vetää täysillä tavistallaajien seassa kaduilla
Ihan syystä - laskin niihin nimittäin nyt arviolta reilun kolmenkympin vauhdilla ja oli hyvin lähellä ettei musta tullut lokinruokaa eturenkaiden haukatessa osittain kiinni ritilöihin.
Jone, 23.6.2009 08:43:
Kuvio voikin olla joillekin tämän forumin käyttäjille jo tuttu. :)
SamHard, 24.6.2009 09:38:
Tää nyt on mun mielipide, ja postauskin on hieman offtopik. Itselle
dekin muoto, ja siihen sopivat trukit ja laudan sekä laudan osien
muoto ja etenkin tuntuma jaloissa, on tärkeämpää noin 10-0 kuin
se miltä grafiikat näyttää. Viittaan siis enemmän normi skedeen, kuin
lonkkariin, mutta sen verran mitä lonkkarilla olen rullannut, niin sama
juttu toimii siihenkin. Itse olen aina tykännyt lajissa siitä, että jokainen voi
ostaa aivan samat gearit, kuin pro ja sen jälkeen kaikki onkin itsestä kiinni.
Jos laudan ostaa grafiikan takia, niin silloin se kannattaa laittaa hyllylle. Jos
olisin miljonääri, niin ostaisin kaikki dekit myös grafiikan takia, koska skedeissäkin
on mitä hienoimpia grafiikoita yksi toisensa jälkeen. Mutta itse harrastus on muuta
kuin kuvia pohjassa. Itselle se on fiilistä ja onnistumisia kaatumisten jälkeen ja
vaaran uhmaamista sekä vapautta.
Amma, 24.6.2009 10:13:
VKT:
Mistä tulee sana neppis (tässä yhteydessä)? Eikös neppis-määritelmää käytetä myös niistä pikkuautoista? (Mistä se niissä tulee?)
Kivakiittimoi.
Jone, 24.6.2009 10:15:
---
SamHard, 24.6.2009 09:38:
Tää nyt on mun mielipide, ja postauskin on hieman offtopik. Itselle
dekin muoto, ja siihen sopivat trukit ja laudan sekä laudan osien
muoto ja etenkin tuntuma jaloissa, on tärkeämpää noin 10-0 kuin
se miltä grafiikat näyttää. Viittaan siis enemmän normi skedeen, kuin
lonkkariin, mutta sen verran mitä lonkkarilla olen rullannut, niin sama
juttu toimii siihenkin. Itse olen aina tykännyt lajissa siitä, että jokainen voi
ostaa aivan samat gearit, kuin pro ja sen jälkeen kaikki onkin itsestä kiinni.
Jos laudan ostaa grafiikan takia, niin silloin se kannattaa laittaa hyllylle. Jos
olisin miljonääri, niin ostaisin kaikki dekit myös grafiikan takia, koska skedeissäkin
on mitä hienoimpia grafiikoita yksi toisensa jälkeen. Mutta itse harrastus on muuta
kuin kuvia pohjassa. Itselle se on fiilistä ja onnistumisia kaatumisten jälkeen ja
vaaran uhmaamista sekä vapautta.
---
Tietty noi nyt on tärkeämpiä lautailun (olipa se nyt sitten normaalia skeideilyä, longboardailua tai mitä tahansa) kannalta kuin esteettiset arvot - se on aivan itsestäänselvää. Toi lautojen maalailu ja muu sen sellainen ei oikeastaan ole mitenkään osa koko lajia, mutta helkkarin kiva harrastus sekin jos nyt sattuu tykkäämään sellaisesta.
Jos mä en nyt jotain ihan ymmärrä niin sitä, että miten tästä asiasta edes piti puhua? Viittaatko siihen, että esim. mä olisin enemmän kiinnostunut laudoillani "floshailusta" (opin uuden sanan nuorisolta Juhannuksena) kun itse lautailusta? Jos viittaat, niin tuu katsomaan mun perseeni ruhjeita vaikka heti.
SamHard, 24.6.2009 10:38:
No joo, noi oli kai itsestään selvyyksiä mitä mainitsin. Kunhan jauhoin perus in to the roots
paskaa*hih* Koskas olis muuten klubbarin harrastajien ulkoilu sessio iltama? Pienet
aktiivikaapit ja soittimet ja sileä flätti rullien alla?