1,348 posts, 68 pages, 680,697 views
mekaanikko, 12.9.2005 20:36:
Muutenkin tää mun kirjojen ostelu alkaa olla suht maanista, "olohuoneen pöydällä" on jo pari yli puolen metrin korkuista pinoa ja yks matalampi kun uudet hankinnat ei enää mahdu hyllyyn.

Tropico, 2.11.2005 10:23:
Susikoira Roit ja Bertin päiväkirjat yli 10 vuotta sitte vois kuulua noihin.

KooKie, 6.9.2005 22:45:
Da Vinci koodi tuli luettua, ja nyt oon sitten sen jälkimainingeissa kahlannut läpi niin kirjan, jossa sen terminologiaa selitetään, sekä muutaman kirjan, johon kirjassa viitataan mm. Pyhä veri, pyhä Graal:in, sekä Malja ja Miekan ja Raamatun (jonka luin nyt toista kertaa elämässäni kannesta kanteen) Kyllä ne on tainnut kolahtaa ja liiankin kovaa, kun on näin sekopäiseks menny
edit. ja tässä siis vain ko. aiheen kirjoja, joita olen lukenut. Lisäksi kesälomalla tuli mörssättyä läpi yhteensä 20+ kunnon tiiliskiviromaania. Joo, mulla on liikaa vapaa-aikaa...
) lahjansa , mutta Eco korotti koodin mysteerit potenssiin x jo 15 vuotta ennen Brownia ja teki sen vieläpä hävyttömän paljon taitavammin. Lisäksi tämä jänönkolo vie syvyyksiin joihin Brown ei hurjimmissa visioissaankaan ollut edes vilkaissut ja sinne mahtuu pyhän veren, graalin, siionin, temppeliherrojen ynnämuun peruskaman lisäksi sellaisia salaseuroja, veljeskuntia, henkilöitä ja juonia että voi vain todeta Brownin pitelevän kynttilää Mestarinsa loisteessa...etten enempää sanoisi, kaikki edellämainitut on Econ kirjassa punottu yhteen suureen FIKTIOON, joka sisältää tuhansia historiallisa FAKTOJA. (tjeu)