Työpaikasta valitusta

336 posts, 17 pages, 121,633 views

Nauskiss

#181 • • Nauskiss
VOI HELVETTIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

Ei oo kyl mitään rajaa vitutuksella. Nyt tuli meinaan sellasia asioita eteen, ettei uskois todeks.

Pakko vetää ns. johtopäätökset.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

isfnbojbbssn

#182 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
voi helvetti! pitää tulla jouluaattona duuniin, vaikkei täällä
ole sillon yhtään mitään tekemistä *poks*

muista: "enää puolitoista kuukautta, enää puolitoista
kuukautta..."

--
dasinoaisnvs

plink

#183 • • plink team paska
joku runkkari oli vetässy sähköjohdot työmaakopeista irti, mistä johtuen täällä oli hitusen viileähköä aamulla. harmittavasti sattui niin paksut tumputkin aamulla käteen, ettei niillä oikein läppäriä pysty näpytellä. :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

ipe

#184 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...

Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!

Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
\\\\o/

Vittu kyllä nyt taas kelpaa tehdä ensi vuosi töitä! *dissaa*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Yallu

#185 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

ipe, 23.12.2008 13:41:
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...

Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!

Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
o/

anis

#186 • • anis
Käy päivät vähiin... Viimeinen asiakas lähtee ylihuomenna : (

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

isfnbojbbssn

#187 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ei oo sit voinut tää paskalafka pakottaa välipäiviksi
tarpeeksi jengiä töihin.. ihan kauhee kiire ja kuumotus.

en vois enää vihata tätä mestaa enempää! *poks*

--
dasinoaisnvs

Bio

#188 • • Bio The Bullies / Pinky

ipe, 23.12.2008 13:41:

o/

Te saitte sentään joulukortit *lmao*

Me ei saatu mitään :D Hieman valitusta ja märinää. Onneks on sentään potilaita, joista muutama toi suklaata.
Lyylikki

#189 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Hitto että tulee paljon tuhlattua töissä aikaa ihan turhaan vatvomiseen.

Jos meinaa kysyä multa jotain, niin pitäis tyytyä siihen vastaukseen tai pohtia sitä hiljaa mielessään, jonka jälkeen esittää omaa ratkaisumallia. Eikä niin, että kysyy, epäilee, pohtii ääneen, kysyy, epäilee. Minä hermostun siihen jankaamiseen ja käännän selkäni. Kysyy joltain toiselta ja saa saman alkuperäisen vastauksen.

Eikä ihan joka asiasta tartte kysyä. Oikeesti. Ei se ole niin vakavaa.

Ja mä tein päätöksen, että mä en hermostu enää tosta, mutta näköjään se kesti ihan peräti aamupäivän. Huomenna yritetään uudestaan.
tiiplis

#190 • • tiiplis also available in sober
*dissaa* *dissaa* *dissaa* jos asia menee vituiksi yhdellä tavalla ja sit yrittää tehdä toisella tavalla niin se ei sittenkään ole hyvä vaan se pitää tehdä sillä ekalla tavalla (josta tulee ongelmia). Ja korjausyritys tulkitaan varpailleastumiseksi.

Lupasin etten enää vaan valita mut viimeyön huonoilla yöunilla varustettuna en ihan kykene kaikkeen.

--
italia litania nainati lailati

Kon-tiki

#191 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mähän en ole minkäänlaisessa työsuhteessa vaan yksityisyrittäjä, jolla ei ole oikeuksia (taikka velvollisuuksia) erilaisten kusta päässä -dirikoiden suuntaan. Riittää kun hommat hoidetaan sovitussa ajassa ja laskutuksesta on yksimielisyys.

Mut silti korpes, kun kautta aikojen isoimman asiakasfirmani pomo sanoi syksyllä, etteivät he 2008 pidä pikkujouluja, kun vuoden lopulla "on niin paljon kiireitä". Yleensä mut ja muut alihankkijat on kutsuttu pikkujouluihin, jotka on olleet hiukka tylsiä mutta parempia kuin ei mitään. Ja osa kollegoista on kuitenkin tosi kivoja eikä niit tule nähtyä ja niiden kans kunnolla juteltua muuten kun pikkujouluissa.

Kuulin sit kautta rantain, että kyseisen firman n. 5 hengen ydinporukka oli kuitenkin ehtinyt pikkujouluaikaan koko viikonlopuksi Tallinnaan. Kummasti sitä ihminen ehtii, kun tahtoo. Ja on rahaakin, jonka puuttumisesta aina jaksetaan rähjätä, kun alihankintaliksoista on kysymys *whaat*

nomut eipä tullu ketään sen firman vakiduunareista vastaan viime vuonna Ibizalla, Milanossa, Berliinissä, bileissä, jumpassa eikä kuntosalilla, joten kyl mul silti menee paremmin kuin niillä!
#192 • • Norb Guest
Jeeh. Mä niin poistun täältä valittamasta *jiihaa* tai sit päädyn tänne uudestaan kohta *kopkop*
Aurinkoneiti

#193 • • Aurinkoneiti
Minulla ei ole muuta valittamisen aihetta kuin liian laiha kahvi.
kilobitti

#194 • • kilobitti 1-2-3 techno

Miinapiina, 26.11.2008 08:40:
---
Nauskiss, 25.11.2008 22:49:

Totaalinöyryytystä ja todella kusipäistä. Tuon sun takuulla miespuolisen (eiks jeh?) pomon vaimo on varmaan hoitanut heidän lapsiaan 24/7, joten miehen ei ole tarvinnut koskaan joustaa lasten takia omista työ- tai muista asioistaan.
---
pomo on nainen *eiei* *toktok*

:D

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

#195 • • Annakins Guest
Taas vaihteeksi korpeaa tän lafkan urasuuntautuneisuus ja omaan napaan tuijottelu. Saan raataa niska limassa, koska tiiminvetäjä on isyyslomalla ja pomo mikromanageeraa joka v*tun asiaa.

Argh!
Miinapiina

#196 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kilobitti, 13.1.2009 12:02:

mut nyt on uus duuni, ihan eri meininki tietyis jutuis ku edellises *hihu*

ainii, se edellisen työpaikan epämiellyttävä sihteeri oli sit sanonut mun lähdön jälkeen näin: "onneks se katutyttö lähti, mä oisin muuten eronnut..." LOL *lmao* niin varmaan.....

muok: katutyttö? *nauru*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

#197 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 13.1.2009 12:31:
---

ainii, se edellisen työpaikan epämiellyttävä sihteeri oli sit sanonut mun lähdön jälkeen näin: "onneks se katutyttö lähti, mä oisin muuten eronnut..." LOL *lmao* niin varmaan.....

muok: katutyttö? *nauru*

Ei helvetti OIKEESTI *nauru* *whaat*

Onneksi pääsit sieltä pois.

Saattaisi muuten täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, ei kun haastamaan oikeuteen vaan *pahis*

--

Miinapiina

#198 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 13.1.2009 12:37:

Ei helvetti OIKEESTI *nauru* *whaat*

Onneksi pääsit sieltä pois.

Saattaisi muuten täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, ei kun haastamaan oikeuteen vaan *pahis*

joo-o, arvaa olinko ite et *whaat* ku kuulin tosta... huh, ja ikää tällä henkilöllä 59, siitäki olin et *whaat* *nauru*

se on niin olevinaan parempi ihminen...sen lapset on kumpikin juristeja, ja sitä se jakso ain mainostaa.... ja ain se paasas siel, et "eliittikoulut takas!!" ja et on äitien vika ku lapset hölmöilee tms... ja siis nimenomaan äitien, ei vanhempien.... eli; onneks pääsin sieltä *joo* *aplodit*

ja se naikkonen ei oo muuta tehnytkään ku loukannut mua siellä, se toinen nimitys sillon aikoinaan oli irtopirkko *nauru* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

#199 • • tiiplis also available in sober
Ensin lomautetaan ja sit ei saisikaan olla pois. Ihme meininkiä.

Muutenkin olen huomannut että jos ns. ylimääräisten (ansaittujen) vapaiden pitämisestä puhuu tai esittää toiveita asian tiimoilta niin se herättää hermostusta. Mielellään sitä haluaisi kyetä suunnittelemaan menojaan hyvissä ajoin jos haluaa vaikkapa reissuun lomallaan/vapaallaan ja sitä varten olisi kiva kiva tietää saako pitää lomaa/vapaata ja jos saa niin milloin.

--

mikko a

#200 • • mikko a further
olis mielenkiintoista tietää millasissa duunipaikoissa tähän topicciin avautuvat ihmiset on.. ei ehkä oo viisasta laittaa firman nimeä ja yhteystietoja mutta jonkunlainen viittaus työtehtäviin ja alaan vois olla kohdallaan..