336 posts, 17 pages, 141,648 views

ipe, 23.12.2008 13:41:
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...
Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!
Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
o/
Vittu kyllä nyt taas kelpaa tehdä ensi vuosi töitä!
ipe, 23.12.2008 13:41:
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...
Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!
Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
o/
Vittu kyllä nyt taas kelpaa tehdä ensi vuosi töitä!

jos asia menee vituiksi yhdellä tavalla ja sit yrittää tehdä toisella tavalla niin se ei sittenkään ole hyvä vaan se pitää tehdä sillä ekalla tavalla (josta tulee ongelmia). Ja korjausyritys tulkitaan varpailleastumiseksi.
tai sit päädyn tänne uudestaan kohta *kopkop*
Miinapiina, 26.11.2008 08:40:
---
Nauskiss, 25.11.2008 22:49:
Totaalinöyryytystä ja todella kusipäistä. Tuon sun takuulla miespuolisen (eiks jeh?) pomon vaimo on varmaan hoitanut heidän lapsiaan 24/7, joten miehen ei ole tarvinnut koskaan joustaa lasten takia omista työ- tai muista asioistaan.
---
pomo on nainen![]()
kilobitti, 13.1.2009 12:02:
:D

niin varmaan.....
Miinapiina, 13.1.2009 12:31:
---
ainii, se edellisen työpaikan epämiellyttävä sihteeri oli sit sanonut mun lähdön jälkeen näin: "onneks se katutyttö lähti, mä oisin muuten eronnut..." LOLniin varmaan.....
muok: katutyttö?

tiiplis, 13.1.2009 12:37:
Ei helvetti OIKEESTI![]()
Onneksi pääsit sieltä pois.
Saattaisi muuten täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, ei kun haastamaan oikeuteen vaan
ku kuulin tosta... huh, ja ikää tällä henkilöllä 59, siitäki olin et