336 posts, 17 pages, 121,705 views
ipe, 23.12.2008 13:41:
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...
Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!
Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
o/
Vittu kyllä nyt taas kelpaa tehdä ensi vuosi töitä!
ipe, 23.12.2008 13:41:
Kirjottelempas tännekin kun ei täällä duunissa enää mitään tapahdu ja pari tuntia pitäis vielä päivystää "JOS VAIKKA JOSTAIN VIELÄ ILMESTYIS POTILAITA!?" no vittu joo...
Ihanainen VSKK, eli Varsinais-Suomen Kuvantamis keskus yllätti jälleen positiivisesti ja kaikille työntekijöille lähetettiin henkilökohtaisesti oikein joulukortti. Normaalille kopiopaperille itsetulostettu kortti jossa latteat hyvänjoulun-toivotukset ja random clip-art joulukukkanen. VOI JUMALAUTA!!"½"½!½!½"½"½!
Tajutonta työntekijöiden aliarvioimista. Ihan niinkuin mua kiinnostais teidän paskat ite askartelemat kortit! Viime vuonna tuli about samanlainen köyhääkin köyhempi kortti, MUTTA samassa kirjekuoressa oli PERÄTI YKSI KARAMELLI SEKÄ HEIJASTIN!
o/
Vittu kyllä nyt taas kelpaa tehdä ensi vuosi töitä!
Miinapiina, 26.11.2008 08:40:
---
Nauskiss, 25.11.2008 22:49:
Totaalinöyryytystä ja todella kusipäistä. Tuon sun takuulla miespuolisen (eiks jeh?) pomon vaimo on varmaan hoitanut heidän lapsiaan 24/7, joten miehen ei ole tarvinnut koskaan joustaa lasten takia omista työ- tai muista asioistaan.
---
pomo on nainen
kilobitti, 13.1.2009 12:02:
:D
Miinapiina, 13.1.2009 12:31:
---
ainii, se edellisen työpaikan epämiellyttävä sihteeri oli sit sanonut mun lähdön jälkeen näin: "onneks se katutyttö lähti, mä oisin muuten eronnut..." LOL niin varmaan.....
muok: katutyttö?
tiiplis, 13.1.2009 12:37:
Ei helvetti OIKEESTI
Onneksi pääsit sieltä pois.
Saattaisi muuten täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, ei kun haastamaan oikeuteen vaan