Tehtävänä hautarekisteröintiprojekti joka alkoi viimevuoden huhtikuussa ja jatkuu...ennaltamäärittelemättömään aikaan. 5 hautausmaata käytävä itse läpi, piirtää cadilla pohjakarttaa sun muuta -> pirusti hommaa yhdelle henkilölle.
Ei siinä, ihan kiintoisaa hommaa ja mukavaa mutta työilmapiiri on vähän meh :
Naisvoittoinen toimisto niin eihän rouvilla tunnu olevan muuta tekemistä kuin jauhaa paskaa toisista seläntakana, siis voi helvetti sitä juoruamisen ja paskanpuhumisen määrää täällä.
Itse en ota mihinkään juttuihin kantaa millään tavalla enkä osallistu, mumisen omia juttuja suu täynnä kuivaa heinää ja lueskelen omia lehtiä mitä tuon kahvitauolle.
Tiedotuskaan ei tässä talossa pelaa, kohta ollut vuoden täällä ja vain kaksi ihmistä tietää mitä minä täällä oikeasti teen, kellään muulla ei ole mitään hajua eikä kyllä muistikaan pelaa kun joka viikko saa olla ihmisille selittämässä hommaa. Minulle ei myöskään koskaan ilmoiteta mistään mitään edes sähköpostin kautta.
Ja sitten tuodaan jotain ihmeen laskuja ja raportteja ja kaikkea shaibaa minulle eikä minulla ole hommasta mitään hajua koska niiden lappujen laitteleminen ei kuulu minun hommiini, en minä tiedä mitään jostain rahastoista.
Tulisipa taas kesä, pääsisi ulos kuvailemaan.