Colors Festival 2008 7.9.2008 @ Helsinki

219 posts, 11 pages, 75,305 views

Tth

Posts: 33

#141 • • Tth

Sitte varsinaiseen aiheeseen... mikähän olin Cosmic Gaten eka biisi minkä ne mahto soittaa?



Se oli 'Banyan Tree - Feel the Sun Rise', sama millä Tiësto aika odotetusti aloitti (Wasted:in kera) Ja totta tämä oli paljon parempi setti kun joulukuussa mun mielestä. Ok, oli ehkä niitä 'varmoja vetoja' enemmän, mutta itse kun en ole kauan ehtinyt olla 'skenessä' mukana myös iän takia, niin oli mukavaa kuulla 'niitä alta pois' ja Adagio for Strings oli kyl todellinen hemo plur-moment. (Ymmärrän hyvinkin porukkaa joka on nähnyt kyseisen herran live 4 kertaa tjsp eikä haluais kuulla samoja hommia uudestaan).

Ai niin ja ymmärskö kukaan mitä Tiësto sanoo siin lopus spiikis, lukuunottamattaa 'thank you', jotenkin mun mielest kuulosti et se ois sanonu 'tack så mycket' ja ennen sitä jotakin lausahduksia, jota ajattelin et sanoks hän kiitos 3 eri kielellä tai jotain, voin toki olla ihan väärässäkin.

Epäilin että voisko Sunnuntai olla parempi kun Lauantai mut loppujen lopuks kyl tuli lähelle tasapeliä.

Sander van Doorn:ista pidin aika paljon, Zoo Brazil-Crossroads oli helmi kuulla ja kokonaisuudessaan oli aika hyvä 1h 20min setiksi. Schulz ja Morillo (luukunottamatta paria biisiä) olivat todella hyviä ja koukuttavia. Kunnarikin hoiti hommat kunnialla.

Siinä 2:15 maissa sunnuntaina oli aika tukalat oltavat, johonkin vajaa 2 tuntii en ollu juonu kun jotain 2dl vettä ja jalat oli aika muussina, mut en halunnu lähteä pois, kyl sen lopun sit kesti kuitenkin ihan hyvin, onneks olin vaan 'tipattomalla linjalla' vkl muuten oisin siinä lämmön pohjustamana nestehukassa joutunu varmaan menee pois (ja käymään enemään ku 2krt wc:ssä).

Mut erittäin hyvä kokonaisuus oli, kiitokset vielä järjestäjille ja bilettäjille.*jiihaa*
drifter

Posts: 834

#142 • • Edited drifter RoadMonkey | K1

Quip, 9.9.2008 17:57:
---
Naurettavaahan tässä on se että Kunnarihan oli lavalla joka viidesminuutti häiritsemässä kaikkia muita soittajia et "viittiks laittaa musaa vähä hiljemmalle".


Klipklipklip lyhennänpäs vähän ylipitkää viestiketjua...

Ei se ääni sieltä dj:n mikseristä lähde (toivottavasti ei, sillä silloin jossain mättää). Ja näistä kavereista tuskin kukaan on niin amatööri että soittaisi ääni ruvella tai liian lujaa, eli miksauspöydästä (juu know, sellainen iso tiski josta pro äänimies ohjaa volantasoa, ei deejii) on silloin väännetty ääntä kovemmalle tai limitterin rajaa nostettu vikojen settien ajaksi.

OT // Tuli jotenkin mieleen eräs tapahtuma, jossa deejii kesken keikan ryhtyi ruuvvaamaan sitä legendaarista pioneerin nuppia, vaan ei tiennyt että miksaaja laski äänentasoa sitä mukaa kuin k.o. polkkapieru sitä nosti, ja lopputuloksena monitoreista tuli varmasti enemmän hönkää ja kuulosti varmasti paremmalta kuin isosta PA:sta paukkunut säröinen puuro. Nojaa, tämä siis 1999 (kai?).

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

ville

Posts: 3,780

#143 • • ville olen oikeasti ujo

Caro², 9.9.2008 22:01:
Missä kohtaa rajat ei täyttyneet? Olenko missannut jotain olennaista?

Eikö lasereiden tule osua vähintään 3metrin korkeuteen? Ainakin omien mittauksieni mukaan Colorsissa alaraja oli 3metriä (= Seisoin takaseinän vieressä, nostin käden ylös ja sormista jäi yli puolimetriä laserin alarajaan - mainittakoot että sormet osui seinään noin 2.5metrin korkeudelle).



Tuo 3m näytti vaan jäävän haasteeksi siinä jossain videolla, jota perjantain topicissa jaettiin. Tiedä sitten hämäsikö mittasuhteet vai ei, mutta laserit pyyhki imo aika alas jos niitä sivupylväitä katsoo.

Oli tilanne mikä tahansa, ei sillä ole hirveästi väliä onko se korkeus 2.5, 3 vai 3.5. Oleellista tässä tapauksessa näytti olevan se, että jengi diggaa siitä, kun lasereilla "pyyhitään" vaakatasossa ihmisten käsien yläpuolella, sen sijaan, että monet sääteet viipoittaa kohti kattoa. Itse myös diggaan tällaisesta asettelusta ja toivoisin, että tulevissa kaapelitapahtumissa tämäntyyppistä asettelua näkyisi enemmän :)
remotion

Posts: 5,283

#145 • • remotion nostatus guru

ville, 10.9.2008 12:26:
Tuo 3m näytti vaan jäävän haasteeksi siinä jossain videolla, jota perjantain topicissa jaettiin. Tiedä sitten hämäsikö mittasuhteet vai ei, mutta laserit pyyhki imo aika alas jos niitä sivupylväitä katsoo.



Mä ainakin kuvasin videota siten että mulla oli tassut pystyssä ja kännykän mitta päälle, että voi olla et se tekee vaikutelman, varmaan aika moni muukin kuvannut samallalailla.


Oli tilanne mikä tahansa, ei sillä ole hirveästi väliä onko se korkeus 2.5, 3 vai 3.5. Oleellista tässä tapauksessa näytti olevan se, että jengi diggaa siitä, kun lasereilla "pyyhitään" vaakatasossa ihmisten käsien yläpuolella, sen sijaan, että monet sääteet viipoittaa kohti kattoa. Itse myös diggaan tällaisesta asettelusta ja toivoisin, että tulevissa kaapelitapahtumissa tämäntyyppistä asettelua näkyisi enemmän :)



juurikin näin.
Avangion

Posts: 2,529

#146 • • Avangion Punakardinaali

mardis, 9.9.2008 23:18:
Armin White Partyssa Sydneyssä oli tanssijatytöillä yhdessä vaiheessa sellaiset peilipuvut päällä, joihin sitten suunnattiin laasereita ja niistä ne sit sinkoili hienosti takasin. Olis kiva nähdä sellasta täällä Suomessakin. :)



No olis! *kuolaa*
Ei vain tulla näkemään, kun lasereita ei saa suunnata ihmisiä kohti.

Se jäi mainitsematta, että Colorseissa oli hieman turhan kuuma. Hikeä pukkasi spontaanistikin. Puhumattakaan siitä miten kastui tanssiessa.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Safe Room

Posts: 41

#147 • • Safe Room Mr.Creation

drifter, 10.9.2008 11:17:
---
Quip, 9.9.2008 17:57:
---
Naurettavaahan tässä on se että Kunnarihan oli lavalla joka viidesminuutti häiritsemässä kaikkia muita soittajia et "viittiks laittaa musaa vähä hiljemmalle".

---

Klipklipklip lyhennänpäs vähän ylipitkää viestiketjua...

Ei se ääni sieltä dj:n mikseristä lähde (toivottavasti ei, sillä silloin jossain mättää). Ja näistä kavereista tuskin kukaan on niin amatööri että soittaisi ääni ruvella tai liian lujaa, eli miksauspöydästä (juu know, sellainen iso tiski josta pro äänimies ohjaa volantasoa, ei deejii) on silloin väännetty ääntä kovemmalle tai limitterin rajaa nostettu vikojen settien ajaksi.

OT // Tuli jotenkin mieleen eräs tapahtuma, jossa deejii kesken keikan ryhtyi ruuvvaamaan sitä legendaarista pioneerin nuppia, vaan ei tiennyt että miksaaja laski äänentasoa sitä mukaa kuin k.o. polkkapieru sitä nosti, ja lopputuloksena monitoreista tuli varmasti enemmän hönkää ja kuulosti varmasti paremmalta kuin isosta PA:sta paukkunut säröinen puuro. Nojaa, tämä siis 1999 (kai?).




Jees kylmä noi tajuun. Se vaan näytti siltä ku kokoaja oli siin tökkimäs ja osottelemas mikseriä siihe mallii et ny on liian koval. Ja myös se että ekana päivänä kessupaikalla oli läjä colorssin tyyppejä ja Kunnari siinä sit sano et Schossow soittaa liian kovaa, käyny ainaki pari kertaa käyny laittaa pienemmälle. Huom oltii tamppaa ihan siinä edessä ku Schossow pyöritteli, ilman tulppia ja musa kuulu just kermasesti. En sitte tiiä mikä oli ongelma.

Mut joo ei tästä sen enempää, maukkaat kemut oli ~~
aca

Posts: 108

#148 • • aca Trance Visual
videoitten puolesta kiitos palautteesta... hyvä että maistu *iloinen*
ja spessu kiitokset Hannu,Jone ja Ville....... u know what to do *aplodit**aplodit*

--
What do UFO´s and good VJs have in common?
You keep hearing about them, but never see any.

ramsau

Posts: 403

#149 • • ramsau chuck my norris

Tth, 10.9.2008 11:14:
Ai niin ja ymmärskö kukaan mitä Tiësto sanoo siin lopus spiikis, lukuunottamattaa 'thank you', jotenkin mun mielest kuulosti et se ois sanonu 'tack så mycket' ja ennen sitä jotakin lausahduksia, jota ajattelin et sanoks hän kiitos 3 eri kielellä tai jotain, voin toki olla ihan väärässäkin.


Hollantia taisi olla ja sanoi kiitos todella paljon oli hauskaa.

Tämä siis kyseistä kieltä ymmärtävältä seuralaiseltani.
Caro²

Posts: 5,301

#150 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

ville, 10.9.2008 12:26:
Tuo 3m näytti vaan jäävän haasteeksi siinä jossain videolla, jota perjantain topicissa jaettiin. Tiedä sitten hämäsikö mittasuhteet vai ei, mutta laserit pyyhki imo aika alas jos niitä sivupylväitä katsoo.


Niin se näytti ihan paikan päältäkin katsottuna, sen takia se tulikin tsekattua *hihu*


Oleellista tässä tapauksessa näytti olevan se, että jengi diggaa siitä, kun lasereilla "pyyhitään" vaakatasossa ihmisten käsien yläpuolella, sen sijaan, että monet sääteet viipoittaa kohti kattoa. Itse myös diggaan tällaisesta asettelusta ja toivoisin, että tulevissa kaapelitapahtumissa tämäntyyppistä asettelua näkyisi enemmän :)



Joo, ite lämpeän myös tämmöselle sijottelulle. Vallan hienoa oli myös se, että lasereilla piirrettiin hitaasti liikkuvia kuvioita, eikä vaan ammuttu niitä puikkoja pitkin poikin. Oli jotenkin sen näkösiä juttuja välillä, mitä on joskus nähny jossain televiissiossa.
caitrin

Posts: 159

#151 • • caitrin ö_____ö

remotion, 10.9.2008 13:43:
---
ville, 10.9.2008 12:26:
Tuo 3m näytti vaan jäävän haasteeksi siinä jossain videolla, jota perjantain topicissa jaettiin. Tiedä sitten hämäsikö mittasuhteet vai ei, mutta laserit pyyhki imo aika alas jos niitä sivupylväitä katsoo.

---


Mä ainakin kuvasin videota siten että mulla oli tassut pystyssä ja kännykän mitta päälle, että voi olla et se tekee vaikutelman, varmaan aika moni muukin kuvannut samallalailla.


---

Oli tilanne mikä tahansa, ei sillä ole hirveästi väliä onko se korkeus 2.5, 3 vai 3.5. Oleellista tässä tapauksessa näytti olevan se, että jengi diggaa siitä, kun lasereilla "pyyhitään" vaakatasossa ihmisten käsien yläpuolella, sen sijaan, että monet sääteet viipoittaa kohti kattoa. Itse myös diggaan tällaisesta asettelusta ja toivoisin, että tulevissa kaapelitapahtumissa tämäntyyppistä asettelua näkyisi enemmän :)

---


juurikin näin.



Ainakin kun siitä säteiden alapuolelta sunnuntaina katteli niin olivat kyllä varmasti sen 3m pään yläpuolella. 3m ei itse asiassa ole kovin paljon, about 4 askelta. Mutta joo väliäkö tuolla, toivottavasti sama meininki jatkuu ja eräät nimeltämainitsemattomat suuret bileet ottavat lasereista oppia!
^Hagi^

Posts: 41

#152 • • ^Hagi^
Ette osais sanoa et mikä biisi oli Tieston setissä toisena? kuulosti aika maukkaalta :)
caitrin

Posts: 159

#153 • • caitrin ö_____ö

neuronaut, 8.9.2008 19:04:

Musiikki oli yhtä tylsää kun osasin pelätäkin. -- No, toisaalta on turha valittaa näistä asioista, kun tiesin millaiseen pintaliitäjäteinihelvettiin olin lähdössä.



Aina jaksaa ihmetyttää tällainen avautuminen bileiden kuin bileiden kohdalla - miksi sitten tulit alunperinkään paikalle jos tiesit jo noin varmasti etukäteen, minne olet lähdössä? Saati, että nillität itse bileisiin kuulumattomista seikoista myöhemmin forumilla (-> "pintaliitäjäkiksuteinit", jotka fiilistelevät bileissä musiikkia, josta et itse syty = hyvin rakentavaa palautetta järjestäjätaholle?) *ding*


neuronaut, 8.9.2008 19:04:
Ai niin, mikä helvetin tarkoitus niillä typerillä "välispiikeillä" oli? Yleisönkosiskeluhuudoille ehdoton stop. Jos joku ei ole ymmärtänyt katsoa aikatauluista, kuka kulloinkin soittamisen aloittaa, ei sillä tiedolla ole niin väliäkään.



Hyvä kun mainitsit, meinasin unohtaa kiittää näistä. Välispiikit olivat erittäin toimivia, nostivat fiilistä ja täyttivät tarkoituksensa *joo*
C-Girl

Posts: 162

#154 • • C-Girl

neuronaut, 8.9.2008 19:04:
Jay Mellin aloitti muutamalla niin erikoisella viisulla, että koko sali tyhjentyi. Kunnioitukset siitä. Kyllä huomasi millaista kiksuteiniä se suurin osa "festivaali"väestä oli.
........

No, toisaalta on turha valittaa näistä asioista, kun tiesin millaiseen pintaliitäjäteinihelvettiin olin lähdössä. Ei siinä mitään, reissu oli kaikinpuolin mukava, mutta se johtui pelkästään hauskasta seurasta.

......
Ja kovin oli kiskurimaiset hinnat juotavissakin. No, pappa betalar, sen näköistä porukkaa ainakin oli liikkeellä.


Kaiken kaikkiaan tapahtumasta jäi kehno maku suuhun. Varmasti jäi omalta osalta viimeiseksi Colors-festivaaliksi, mikäli vastaavia vielä järjestetään. Toivottavasti järjestäjät kuitenkin repäisevät päänsä pois perseestään, ja ottavat palautteen huomioon.



Tulin melkeen huonolle tuulelle tosta "palautteesta". Hahhah, oikein paistaa läpi tollanen "haluan olla erilainen ja erottua massasta". Et voi myöntää tykkääväsi samoista biiseistä kuin muut? Pitää väkisin tykätä siitä, mikä on mahdollisimman erilaista?

Ja vielä, jos tiesit millaiseen pintaliitäjäpappabetalarkiksuteinimestaan olit tulossa, miksi edes vaivauduit tulemaan? Voit kotona kuunnella näitä erikoisia kappaleita halutessas, eikä kukaan tallo varpaille.
Toivottavasti et tule seuraavaan tapahtumaan, mikäli sellainen toivottavasti järjestetään.
sts

Posts: 7,969

#155 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

C-Girl, 10.9.2008 17:59:
-clips-



Tuota eiköhän kaikki ole oikeutettu mielipiteeseensä oli se negatiivinen tai ei. Ja joillekkin ihmisille tuo tapahtuma ei välttämättä täyttänyt samoja kriteereitä kuin sinulle.

Ja mikäli neuronaut on trolli niinkuin näytät epäilevän muista foorumisääntö 1. älä ruoki trollia.
neuronaut

Posts: 121

#156 • • neuronaut

caitrin, 10.9.2008 17:36:
---
neuronaut, 8.9.2008 19:04:

Musiikki oli yhtä tylsää kun osasin pelätäkin. -- No, toisaalta on turha valittaa näistä asioista, kun tiesin millaiseen pintaliitäjäteinihelvettiin olin lähdössä.

---


Aina jaksaa ihmetyttää tällainen avautuminen bileiden kuin bileiden kohdalla - miksi sitten tulit alunperinkään paikalle jos tiesit jo noin varmasti etukäteen, minne olet lähdössä? Saati, että nillität itse bileisiin kuulumattomista seikoista myöhemmin forumilla (-> "pintaliitäjäkiksuteinit", jotka fiilistelevät bileissä musiikkia, josta et itse syty = hyvin rakentavaa palautetta järjestäjätaholle?) *ding*



---
neuronaut, 8.9.2008 19:04:
Ai niin, mikä helvetin tarkoitus niillä typerillä "välispiikeillä" oli? Yleisönkosiskeluhuudoille ehdoton stop. Jos joku ei ole ymmärtänyt katsoa aikatauluista, kuka kulloinkin soittamisen aloittaa, ei sillä tiedolla ole niin väliäkään.

---


Hyvä kun mainitsit, meinasin unohtaa kiittää näistä. Välispiikit olivat erittäin toimivia, nostivat fiilistä ja täyttivät tarkoituksensa *joo*





C-Girl, 10.9.2008 17:59:
---
neuronaut, 8.9.2008 19:04:
Jay Mellin aloitti muutamalla niin erikoisella viisulla, että koko sali tyhjentyi. Kunnioitukset siitä. Kyllä huomasi millaista kiksuteiniä se suurin osa "festivaali"väestä oli.
........

No, toisaalta on turha valittaa näistä asioista, kun tiesin millaiseen pintaliitäjäteinihelvettiin olin lähdössä. Ei siinä mitään, reissu oli kaikinpuolin mukava, mutta se johtui pelkästään hauskasta seurasta.

......
Ja kovin oli kiskurimaiset hinnat juotavissakin. No, pappa betalar, sen näköistä porukkaa ainakin oli liikkeellä.


Kaiken kaikkiaan tapahtumasta jäi kehno maku suuhun. Varmasti jäi omalta osalta viimeiseksi Colors-festivaaliksi, mikäli vastaavia vielä järjestetään. Toivottavasti järjestäjät kuitenkin repäisevät päänsä pois perseestään, ja ottavat palautteen huomioon.

---


Tulin melkeen huonolle tuulelle tosta "palautteesta". Hahhah, oikein paistaa läpi tollanen "haluan olla erilainen ja erottua massasta". Et voi myöntää tykkääväsi samoista biiseistä kuin muut? Pitää väkisin tykätä siitä, mikä on mahdollisimman erilaista?

Ja vielä, jos tiesit millaiseen pintaliitäjäpappabetalarkiksuteinimestaan olit tulossa, miksi edes vaivauduit tulemaan? Voit kotona kuunnella näitä erikoisia kappaleita halutessas, eikä kukaan tallo varpaille.
Toivottavasti et tule seuraavaan tapahtumaan, mikäli sellainen toivottavasti järjestetään.



No, tulin bileisiin koska halusin nähdä kerrankin tuon kokoluokan tapahtuman, ja oli siellä pari etukäteen kiinnostavaakin artistia, esim. Digweed (joka tosin ei ollut läheskään odotusteni arvoinen). Ja tietysti halusin lähteä kavereiden seuraksi, koska olin jo kauan sitten luvannut lähteä mukaan. Ja kyllä mun mielestä bileiden asiakaskunta liittyy aika oleellisesti itse bileisiin. Tuolla pintaliitäjäteinittelyllä halusin lähinnä korostaa rehellistä mielipidettäni siitä, miltä se porukka näytti, ja miten se käyttäytyi (ainakin mua ja kavereitani kohtaan).

Ja spiikeistä, joidenkin bilefiilistä ne "kädet ilmaan"-tyyppiset huudot nostaa, mutta ei ainakaan mun. Mun bilefiilistä nostaa hyvä ja sydämellä soitettu musiikki, ympärillä olevat hymyilevät ihmiset ynnä muut vastaavat turhanpäiväiset asiat.

Tuli kirjoitettua kerrankin vähän rankemmalla kädellä kommenttia bileistä, tiesin että kaikki ei ole samaa mieltä, eikä varmasti tykkää tyylistä jolla kirjoitin, mutta tein sen silti. Saatan olla trolli, se mua ei haittaa.

Ja se nyt on selvä että mä haluan olla erilainen! Kuka nyt ei haluaisi?

Nyt täytyy lopettaa tää typerä selittely, kohta mä varmaan pyydän anteeksi syntymäänikin.
Euphoric

Posts: 2

#157 • • Euphoric
no huhhuh, hyvät bilheet oli!
JohnZ

Posts: 22

#158 • • JohnZ

shenti, 9.9.2008 19:36:
---
AlexS, 9.9.2008 19:30:
---
JohnZ, 9.9.2008 19:25:
---
shenti, 9.9.2008 17:42:
---
JohnZ, 9.9.2008 04:32:
Ja tulihan sitä sitten hieman videookin kuvattua viikonlopun ajalta:
http://galleria.kusti.info/albums/bileet/2008_09_Colors/video.html

---


Osaisko joku sanoo mikäs biisi on kyseessä, juuri sen jälkeen kun tiesto on esitelty?

---


Ite kelannut ihan samaa, soi meinaan vieläkin päässä se melodia :) Ehkä joku tietää??

---


DJ Tatana - Spring Breeze (Martin Roth SummerStyle Remix)

Viideou: http://supreme.1g.fi/kuvat/Video/Colors%20Festival%20%40%20Kaapelitehdas%20-%206.9.2008/

---



EI tuo biisi, ei. Eli biisi mitä etsin, alkaa kun videota on jäljellä 2min 2 sek.



Ah, ois pitänyt vähän ziigata tarkemmin mitä tarkoitit ennenkuin jo julistin että voittaja on löytynyt. Itsellä oli enemmän hakusessa juurikin tuo Tatanan viisu, vaikkakaan en kyllä tiedä tuota viimeistä raitaakaan että mikä on biisin nimi, tietääkö joku ??

Ne päätyivät tuohon videolle molemmat kun menivät niiiin hienosti jalkoihin, ja se Big sky :) Voi jiisus kun oli fiilis katossa ;)*plur*
Namminna

Posts: 16

#159 • • Namminna
Suuret kiitokset järjestäjille hyvistä kemuista! Rahalle sain vastinetta vaikka viihdyttiinkin vain sunnuntaina n. kuuden tunnin ajan. Mieleinen musiikki, valot, laaserit ja screeni olivat parhautta ja saivat kyllä aikaan muistettavan kokemuksen. kiitos. <3

Schulzin, Morillon ja Kunnarin setit vietettiin tanssilattialla *jiihaa* Ja iloinen olen siitä että sinne ei saanut viedä juomia (paitsi vesipullot OK) ettei lattia ollut aivan tahmassa. Sai otettua kengätkin välillä pois ^^ Pitäkää ihmeessä tää linja! Tiestoki alotti ihan ok mutta sitten mitähäh, hirveetä korvia irvelevää jumputusta joka kuului hallin perälle asti. Bassot tuntui luissa ja ytimissä *eiei* Tähän loppui oikestaan se viihtyminen. Korvatulpistakaan ei ollut siinä vaiheessa mitään hyötyä. Eli tästä iso miinus.

Ruokaputiikki oli jees, tosin pelkät hedelmät ja muut snacksit ois riittäneet.
Itse söin himassa ennen lähtöä mutta kyllä siinä illan aikana mehut lähtee, niin kaipaa kyllä makeaa tai suolaista sokerinkohottajaa. Muiden joukossa olisin kaivannut jonkinlaista sohva-lounge -tilaa tai vaikka sitten lisää niitä puisia penkkejä, että olis jossain saanut hiukan lepuuttaa tassujaan. Vessat oli kohtuullisen siistit, tosin vessapaperin saatavuudesta voisi pitää parempaa huolta. Yhdessä vaiheessa toisesta naisten vessasta puuttui 3 vessasta paperi. Seuraaviin tämän kaltaisiin tapahtumiin voisi myös todella miettiä parempaa ilmanvaihtoa. Kunnarin setin lopussa päähalli oli jo niin täynnä populaa, että ei siellä kuumuudessa jaksanut olla. Ja jos vilvoitusta halusi, niin ei saanut kuin tupakansavua :) peeäs, kiitti vaan sille jäbälle joka käveli suoraan päin että sain hiet pitkin poskea ja etumusta ja ne v*tun pillit oli perseestä myös :D

Bileiden jälkeisenä aamuna 3,5h unilla töihin. Onnellinen mutta väsynyt fiilis.

--
Thrill me!

nannika

Posts: 9

#160 • • nannika
Mahtavat kemut ei voi muuta sanoa! Ensimmäinen päivä jäi vähän lyhyeks mut seuraavana päivän mentiikki sit ihan loppuu saakka. Sanotaanko näin että hommakin pyöri paremmin tokan ku ekan päivän. Tai sitten osasin tulemiseni ajoittaa huonoon aikaan, voi olla :) Esiintyjät eivät pettäneet! Mahtavat fiilikset vielki mutta uusia isoja kemuja odotellessa. Iso kiitos ja kumarrus! Jalat kyllä muistavat nämä kemut vielä jonkin aikaa :D