Colors Festival 2008 7.9.2008 @ Helsinki

219 posts, 11 pages, 75,326 views

wiwi

Posts: 1,575

#81 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hmmm. Mun on pakko kysyä niiltä, jotka veden loppumisesta mainitsi, että miksi ostaa vettä jos sitä saa hanastakin? Mulla on aina ollut tapana ostaa joku juoma (tai huostaanottaa hylätty tuoppi/pullo) ja käydä sitä sitten täyttämässä. Asia erikseen on joku haista paska-meininki, jossa vesi maksaa 4 € ja kaikista hanoista tulee vaan kuumaa vettä eikä ulos pääse (terveisiä vaan Sedulle ja kiitoksia niistä Infectedin kaivohuoneen keikan v. 2005 järjestelyistä).

Mietin vain.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ramsau

Posts: 403

#82 • • ramsau chuck my norris

wiwi, 9.9.2008 11:02:
Hmmm. Mun on pakko kysyä niiltä, jotka veden loppumisesta mainitsi, että miksi ostaa vettä jos sitä saa hanastakin? Mulla on aina ollut tapana ostaa joku juoma (tai huostaanottaa hylätty tuoppi/pullo) ja käydä sitä sitten täyttämässä. Asia erikseen on joku haista paska-meininki, jossa vesi maksaa 4 € ja kaikista hanoista tulee vaan kuumaa vettä eikä ulos pääse (terveisiä vaan Sedulle ja kiitoksia niistä Infectedin kaivohuoneen keikan v. 2005 järjestelyistä).

Mietin vain.


Maksoin itse 3e mieluusti vedestä joka oli todella kylmää. Loppuillasta sitä sitten vuoroin käytiin ostamassa mitä kaapeista ikinä löytyikään ja kun kaapeista ei mitään enään löytynyt, käytiin pullo täyttämässä wc:ssä. Kuumaahan se oli, mutta silti vettä.

Ja veden loppuminen oli kuumuuden syy, se oli pätsi! Olisi hauska tietää lämpölukema tieston aikoihin.. Ja toisaalta myös oikea syy järjestävältä taholta miksi siellä oli niin kuuma.

Mutta eipä se menoa haitannut, välillä ulkona, välillä sisälä.. hauskaa oli kuitenkin. Pikkuasioiden ei kannata antaa häiritä kun kyse on jostain vähän isommasta :)
wiwi

Posts: 1,575

#83 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ramsau, 9.9.2008 11:06:
---
wiwi, 9.9.2008 11:02:

Mietin vain.
---
Maksoin itse 3e mieluusti vedestä joka oli todella kylmää. Loppuillasta sitä sitten vuoroin käytiin ostamassa mitä kaapeista ikinä löytyikään ja kun kaapeista ei mitään enään löytynyt, käytiin pullo täyttämässä wc:ssä. Kuumaahan se oli, mutta silti vettä.

Ja veden loppuminen oli kuumuuden syy, se oli pätsi! Olisi hauska tietää lämpölukema tieston aikoihin.. Ja toisaalta myös oikea syy järjestävältä taholta miksi siellä oli niin kuuma.

Mutta eipä se menoa haitannut, välillä ulkona, välillä sisälä.. hauskaa oli kuitenkin. Pikkuasioiden ei kannata antaa häiritä kun kyse on jostain vähän isommasta :)


Jos ei kylmää vettä saanut niin ymmärrän kyllä. Ajatus tanssimisesta hikiluolassa ilman vettä kuulostaa kammottavalta. Juon ihan normipäivinäkin litrakaupalla vettä, tuntuu että taju lähtee muuten.

Heh, mua aina huvittaa bileissä ku bileissä kun menee naisten vessaan ja siellä on semmosta puhtosta ja kuivaa tyttöä meikkamassa ja pöyhimässä tukkaa ja mä meen sinne pyyhkimään kirjaimellisesti virtaavaa hikeä. Tulee aika brutaali olo. :D Mutta minkäs sille voi kun on tällasta hikoovaa sorttia.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Josssu

Posts: 506

#84 • • Josssu

wiwi, 9.9.2008 11:02:
Hmmm. Mun on pakko kysyä niiltä, jotka veden loppumisesta mainitsi, että miksi ostaa vettä jos sitä saa hanastakin?

Mietin vain.



Oliskohan syynä ollut se, että naisten vessan hanoista tuli niin kuumaa vettä, että hyvä kun pystyi kädet pesemään. Eikä tää vielä mitään, mutta kun vesi loppui baaritiskeiltä niin sitten ei enää naurattanut.
Oli ihan tajuttoman heikko olo niin join sitten sitä kuumaa vettä niin että yrjöt meinas lentää.
Onneks joku mies sitten sanoi mulle, että miesten vessasta saa kylmää vettä ja haki mulle tuopillisen.
wiwi

Posts: 1,575

#85 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Josssu, 9.9.2008 11:18:
---
wiwi, 9.9.2008 11:02:
Hmmm. Mun on pakko kysyä niiltä, jotka veden loppumisesta mainitsi, että miksi ostaa vettä jos sitä saa hanastakin?

Mietin vain.

---

Oliskohan syynä ollut se, että naisten vessan hanoista tuli niin kuumaa vettä, että hyvä kun pystyi kädet pesemään. Eikä tää vielä mitään, mutta kun vesi loppui baaritiskeiltä niin sitten ei enää naurattanut.
Oli ihan tajuttoman heikko olo niin join sitten sitä kuumaa vettä niin että yrjöt meinas lentää.
Onneks joku mies sitten sanoi mulle, että miesten vessasta saa kylmää vettä ja haki mulle tuopillisen.


Jep. En siis ollut paikalla, kuvittelin vain että sieltä olis saanut kylmää vettä kun itellä ei ole yhtään muistikuvaa pippaloista (kaapelilla) josta ei olis saanut. Mun mielestä on jokseenkin arveluttavaa jos bilekansalle ei ole vapaasti vettä tarjolla.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Pano

Posts: 38

#86 • • Pano Non est ad astra mollis e Terris
hah joo toi vesi juttu oli hämärä..3egee pullo ja ilmaseks vessasta *iloinen*

no eipä ollu juurikaan valittamista kysesistä kemuista.. paitsi se vitun kaljupäinen portsari, tais olla jotenki vainoharhanen sekakäyttäjä, voi jeesus mite ikinä päässy töihi noihi hommiin*hmph*

KIITOS KEMUISTA MUKSAA OLI*jiihaa*
kovabetoni

Posts: 49

#87 • • kovabetoni

wiwi, 9.9.2008 11:02:
...miksi ostaa vettä jos sitä saa hanastakin?



Ja jos ei hanasta snatsaa niin sitten vaikka pöntöstä?*sars*
sapeli

Posts: 11,768

#88 • • sapeli jokukukamikä?
No niin, nyt ehkä pystyy jo laittamaan palautetta sunnuntaista! Ei missään tietyssä järjestyksessä, ja jos näyttää uhkaavan pitkältä, lue vain vika kappale. *vink*

Volyymit oli kakkospäivänä kovemmalla kuin ykköspäivänä (jolloin oli mun mielestä sopivan kovalla) - erityisesti Kunnarin setin lopulla jo huomasi että ei ollut korvatulppien kanssakaan asiaa eturiviin, saatika sitten Tiëston aikana... Olihan siinä se etu että pystyi fiilistelemään täysillä sieltä salin perältäkin - salin puolessa välissä näki kuitenkin imo parhaiten valoshown!

Valot, laserit ja screenit oli kyl taaskin upeita, älyttömästi saatu vaihtelua ja fiilistä eri yhdistelmillä ja filminpätkillä, vaikka joskus ne olikin vähän randomeja. Sitä tosin tuli ihmeteltyä että heti kun Tiësto aloitti niin laserit meni pois päältä ja mentiin melkein pelkän screenin varassa... Odotin jotain mahtipontisempaa. *hih*

Tiëston setti alkoi muutenkin aika vaatimattomasti, kai soitteli jotain omia uusia biisejään, ja vaikka meno kovenikin siitä eteenpäin niin mua ei oikein sytyttänyt tuommoiset mäiskyvät miksaukset muuten oikein hyvistä biiseistä - esim. Elektrasta tuli pari sekuntia sitä hienoa melodiaa, mutta sitten se vaihtui mulle aika tyhjään mäiskeeseen, ei napannut ollenkaan.

Muutenkin mulla loppui fiilis niihin aikoihin kun piilari oli päässyt kuivumaan (oli ollut aika pitkään päässä kun oltiin lähdetty kotoa suht varhain) - onneksi sain kuitenkin hakea narikasta nesteet ja kotelon ilman lisämaksua!

Sander van Doornia ei ehditty kuulemaan ollenkaan - ei vaan päivässä riittäneet tunnit ehtiä sinne aikaisemmin - mutta Schulz soitti heti kyllä oikein hyvää musaa. Ei sellaista mikä olisi pakottanut tanssimaan eturivissä, mutta oikein hyvää silti. Morillon musa ei ollut niin mun makuun, mutta sielläkin oli todella koukuttavia biisejä siellä täällä, ja huomasin kyllä että taitava setti se oli - joskaan ei tosiaan mun genreä. Kunnarin setti oli aika vakuuttava, vaikka ehkä vähän varman päälle pelattu. Kaiken kaikkiaan tasaisen hyvää musaa koko illan, oli helppo nauttia ambienssista ja vaan hymyillä. *hihu*

Viihtyvyyttä ei normaalista poiketen haitannut tahmeat tai sirpaleiset lattiat, ja sitä lisäsi mahdollisuus viedä vesipullo kaikkialle - myös pääareenalle ja tupakkapaikalle! Tämän luulisi olevan ihan itsestäänselvyys tapahtumassa missä on sisällä niin älyttömän kuuma (eikä edes eturiville mitään tuuletusta?), varsinkin kun vesi kuulemma loppui kesken tiskeiltä!

Vessoihin tosiaan en joutunut paria minuuttia enempää jonottamaan missään vaiheessa, varsinkin kun hoksasi sen piilovessan pääareenan päälavan vierestä. *hih*

Liittyen tuohon kuumuuteen, mua ei ainakaan ollenkaan haitannut nähdä vähäpukeisia ihmisiä siellä bilettämässä. *hih* Tosin oli porukoilla hienoja vaatteitakin! Kuumuus tosiaan oli aika älytön siinä sunnuntain loppupuolella, ihan hyvä että edes se pääsalin tupakkapaikan ovi jätettiin auki että siinä oli viileämpi oleskella. Oli hyvä olla kaksi melko tilavaa tupakkapaikkaa, ja niistä sitä pienempää jopa laajennettiin jossain vaiheessa niin oli väljempää! Tämä oli myös hyvin hoidettu. *joo*

Lauantaina söin semmoiset kananuudelit ja mun makuun oli todella hyvää sekä riittoisaa, sain mielestäni hyvin vastinetta rahoilleni, kun pitää mielessä että oltiin tosiaan konemusabileissä. Sunnuntaina kävin ostamassa pari protskupatukkaa ja banaaniakin näköjään oli tarjolla! Koskaan en ole käynyt konemusatapahtumassa missä olisi ruokapuolta näin hyvin ja monipuolisesti järjestetty, yleensä on jotain yhtä ja ainoaa kasvismössöä joka sekin loppuu kesken heti kättelyssä.

Pientä miinusta on kyllä annettava siitä että istumapaikkoja ei ollut juuri lainkaan. Varsinkin kun on kyse tapahtumasta mikä on noinkin pitkä, ei ole kiva että jalat/selkä väsyy seisomisesta ja kävelemisestä, kun esim. odottelee jonkin tietyn DJ:n settiä... Olisi ollut tosi luksusta istuskella siinä ruokapisteen ja narikan välimaastossa ja vaan katsella valoshowta sieltä perältä. *hihu*

Yllätti tosiaan vähän että siellä ei ollut mitään turvatarkastuksia! Henkilökunnan vähyyttä, kenties? Itse en ainakaan nähnyt kumpanakaan päivänä mitään vaaratilanteita mitä niiden puutteesta seurasi, mutta kuulin kyllä että jotain porukkaa oli kannettu ulos... Mutta toisaalta nämä saattoivat olla ihan viinastakin sammuneita, en tiedä tarkemmin.

Ja sitten vielä lopuksi kiitos ehkä sille kaikkein tärkeimmälle eli seuralle! *sydän* Jos tuolla ei olisi tätä porukkaa ollut niin paljon haaleampi mielikuva olisi bileistä jäänyt. Molempina päivinä tuli myös hengattua samojen ihmisten kanssa, eli oli tosi kiva jatkaa sunnuntaina siitä mihin lauantaina jäätiin, eikä tarvinnut veikkailla että ketkä tutut sillä kertaa tulee paikalle. *hihu* Kiitokset erityisesti Mar6, Inkalle, Lauralle, Jennille, Ellille, Suville, Katjalle - sekä myöskin Jaakolle ja Panulle (laittakaa viestiä jos tämän luette, olin se vihreäsilmäinen kaveri!).

Tiivistelmä lyhytpinnaisille: oli vakuuttava tapahtuma! Hyvin pieniä miinuksia ja paljon isoja plussia, ei ollenkaan kaduta paljonko lippu maksoi, ja oikein hyvillä mielin lähtee seuraavankin kerran Colorsin järjestämään tapahtumaan! Menee itse asiassa varmaan top 5 bileiden joukkoon ever!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dinsku

Posts: 186

#89 • • Dinsku

Individual, 9.9.2008 09:20:
---
Dinsku, 9.9.2008 08:57:
---
caramelo, 9.9.2008 02:41:
kukahan se maahto muuten olla tieston setin aikaa sellanen paidaton lihas, aurinkolasit pääs oleva pillipiipari joka vihels siihen pilliii joka hetki*nauru*

---


Kaverini.. Kui?

---

Varmaan siitä syystä, että noi kiksupillit alkaa olemaan jo wanha juttu ja myös hyvin, hyvin ärsyttäviä. 06 loveparadessa meni tulpat korviin jo Zoologilla, ei minkään soitetun musan takia, vaan pillien.



Jep..samaa mieltä.. Se onkin Unkarista.. Joten annetaan anteeksi (siks tanssinkin muualla) *vink*
Avangion

Posts: 2,529

#90 • • Avangion Punakardinaali
Iso KIITOS!

Bileet oli ihan pärhanan hyvät.

Tekninen toteutus saa täältä kiitosta. Systeemit toimivat ja nannaa oli paljon. Kuitenkaan ei mielestäni sorruttu liiallisuuksiin. Visuaalisuudesta ei tullut puuroa. Uudet pyöreät ledivalot olivat todella veikeät! *hihu*
Lasereista kiitos! Joku viimein näytti nimeltä mainitsemattomalle lasereihin (muka) erikoistuneelle tapahtumalle miten asiat hoidetaan. *hih*

Sitten tärkeimpään eli musiikkiin!
Molempina päivinä musiikki oli kevyttä melko pitkään. Eikä siinä mitään. Mikä inhotti, oli kun molempina päivinä joku iltapuolen soittaja kiusasi turhan paljon. Seuraavaa tekivät ainakin niin Van Doorn kuin Zabiela ja hieman Digweedkin. Oli kiehuttavaa kun loistava biisi lähtee käyntiin ihanilla lupauksilla, mutta joka kerta kun kappaleen fiilis pääsisi valloilleen, melodia leikataankin hemmettiin. *grr* Se on kuin toisi tikkaria lapsen nenän eteen ja vetää sen pois sanoen ähäkutti. Ymmärrän kyllä että kyseisessä vaiheessa iltaa ei vain voi räjäyttää pankkia vielä. Parhaiten (tai pahimmin) mieleeni jäi kun Doorn settinsä alkupuolella soitti Cafe del Marin kyseisellä tyylillä/versiona. Kyseinen kappale on minulle yksi pyhistä. Kiitos Kunnarille kun soitti samana iltana hieman paremman version siitä.

Erick Morillon soittopaikka/-aika ihmetytti. Niin isoa nimeä ei tietenkään olisi voinut laittaa soittamaan pieneen househuoneeseen tai alkuiltaan. Kuitenkin house katkaisi fiiliksen jota Sander oli jo hieman onnistunut nostattamaan.

Molempina iltoina 2 viimeistä soittajaa oli ehdottomasti parasta antia ja räjäyttivät pankin! *jiihaa* Toiseksi viimeiset olivat mielestäni molemmilla kerroilla illan parhaat. Tiësto sai tämän pojan heilumaan todella hyvin. Setin energian määrä oli mieletön ja sopi mielestäni lopettamaan tapahtuman. Maailman parhaaksi valitulta olisi kuitenkin voinut odottaa hieman enemmän. Yleisössä oli varmasti paljon ns. turisteja, joille asialla ei ole niin väliä. Moni bilettäjä kuitenkin olisi odottanut hieman vähemmän varman päälle ottamista.

Kaiken kaikkiaan mulle jäi erittäin hyvä maku suuhun ja hymy on vieläkin hyvin leveä! *hihu*

Tulen uudestaankin.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Caro²

Posts: 5,301

#91 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

sapeli, 9.9.2008 12:21:
Pientä miinusta on kyllä annettava siitä että istumapaikkoja ei ollut juuri lainkaan. Varsinkin kun on kyse tapahtumasta mikä on noinkin pitkä, ei ole kiva että jalat/selkä väsyy seisomisesta ja kävelemisestä, kun esim. odottelee jonkin tietyn DJ:n settiä...


Joku kiva sohva-house-lounge olis kyl ollu aika poikaa, eipä edes tullu mieleen moinen ennenko asiaa tuumailit *joo*
remotion

Posts: 5,283

#92 • • remotion nostatus guru

Samu*, 9.9.2008 09:03:
---
kanuuna, 9.9.2008 08:04:
Oli kyllä Alexilta ja Tiëstolta virhearvio vääntää volumesta nupit kaakkoon festareiden lopussa. Äänet olivat ihan hyvällä tasolla aluksi, mutta ehkä tollanen kohtuuton volumen korotus kertoo soittajien/järjestäjien omasta epävarmuudesta pikemminkin kuin siitä että kukaan yleisöstä olisi kaivannut enemmän ääntä. Itselläni ainakin loppui siihen asti hyvin menneet bileet kuin seinään, en viitsi ottaa pysyvää kuulovauriota yhdenkään DJ:n takia. ...ja tinnitus on sitten jo merkki siitä että kuulovauriota alkaa olemaan/tulemaan. Harmi sinänsä, sillä ilman tota viimestä volumen nostoa olisin voinut pistää nää bileet yksiin parhaista Suomen bileistä tähän mennessä.

---


Ei voi kuin kompata.

En Kunnarilta asiaa noteerannut, mutta niinkuin tuolla 6.9 -aiheessa jo mainitsin, niin ison T:n kolmannen biisin aikana volat meni kyllä niin järkyttävän lujalle että meikän siihen saakka ollut suht mieletön fiilis lopahti siihen.
Peruuteltiin sitten frendien kanssa tutkimaan muuta Kaapelia ja lopulta vielä ehkä reiluksi tunniksi pomppimaan sinne taakse, anniskelualueen keskivaiheille. Sielläkin saakka ilman eareja oli hätää kärsimässä, luojan kiitos Repalle että sillä oli niitä useampia pareja messissä :)



Joudun komppaamaan myöskin, mulla ei ole mitään muuta valitettavaa koko bileistä, itseasias oli parhaat bileet suomessa missä oon ikinä käynyt, mutta korvani ovat erimieltä, ja mitä tuossa olen kavereita kuullut niin järjestäen kaikilla on korvat aika paskana nyt, eikä oltu edes lähellä eturiviä sunnuntaina. Lauantaina sen sijaan tuli jorailtua suurin osa ajasta ihan nappi edessä eikä mitään ongelmia. samalla tavalla on colorseissa ennenkin ruvettu tuuttaamaan hävyttömän kovaa kun the big name, astuu puikkoihin, ja ymmärrän tällä saavutetun efektin yleisössä, mutta myöskin järjestäjän pitäisi ymmärtää oma vastuunsa.
Avatar
#93 • • astaroth Guest

Avangion, 9.9.2008 13:32:
Mikä inhotti, oli kun molempina päivinä joku iltapuolen soittaja kiusasi turhan paljon. Seuraavaa tekivät ainakin niin Van Doorn kuin Zabiela ja hieman Digweedkin. Oli kiehuttavaa kun loistava biisi lähtee käyntiin ihanilla lupauksilla, mutta joka kerta kun kappaleen fiilis pääsisi valloilleen, melodia leikataankin hemmettiin. *grr* Se on kuin toisi tikkaria lapsen nenän eteen ja vetää sen pois sanoen ähäkutti. Ymmärrän kyllä että kyseisessä vaiheessa iltaa ei vain voi räjäyttää pankkia vielä.


kyseessä ei "omalla tavallaan" ole kiusaamista, vaan nykymusiikki on ihan tuollaista. riisuttua ja minimalistisempaa, jota nostatellaan vähän väliä ja sitten taas lasketaan

perinteisempään hehkutteluun tottuneelle varmaan vaikeammin lähestyttävää (ei sillä, että itsekään hirveämmin lämpeäisin)
caramelo

Posts: 61

#94 • • caramelo

Dinsku, 9.9.2008 13:05:
---
Individual, 9.9.2008 09:20:
---
Dinsku, 9.9.2008 08:57:
---
caramelo, 9.9.2008 02:41:
kukahan se maahto muuten olla tieston setin aikaa sellanen paidaton lihas, aurinkolasit pääs oleva pillipiipari joka vihels siihen pilliii joka hetki*nauru*

---


Kaverini.. Kui?

---

Varmaan siitä syystä, että noi kiksupillit alkaa olemaan jo wanha juttu ja myös hyvin, hyvin ärsyttäviä. 06 loveparadessa meni tulpat korviin jo Zoologilla, ei minkään soitetun musan takia, vaan pillien.

---


Jep..samaa mieltä.. Se onkin Unkarista.. Joten annetaan anteeksi (siks tanssinkin muualla) *vink*



annetaan anteeks *hymy* olihan se toisaalta vähä sellast biitsifiilist *nauru*

--
.la música electrónica es el corazón de la vida.

n-anna

Posts: 30

#95 • • Edited n-anna
I S O KIITOS järjestäjille bileistä !

Mun mielestä bileiden järjestelyt ja itse bileet toimi todella hyvin muutamia pikkujuttuja huomioon ottamatta. Mut kaiken kaikkiaan oli niin siistiä.


Mun plussina;
+juomia ei saanu viedä sinne itse tanssipuolelle,ensin se vähän nakersi ku puolet seurueesta jäi toiselle puolelle,mut kyl sen ymmärtää ku parempi se niin on ettei juomat oo lattioilla ja kaikkien kengänpohjat liimaannu kii siihen lattiaan.
+Eric Morillon setistä, sekä Alex Kunnarin setistä. Eikä markus Schultz ollu myöskään huono,todellakaan. Tiëstosta en ehtiny kuulemaan ku hyvin pienen pätkän, alkoi tossa vaiheessa iltaa olla jo jalat niin paskana ja niin väsy, että lähdettiin pois kekkereistä.
+Ihmiset, tosi ystävällistä porukkaa ja hyvä meininki.
+Tanssimiseen oli tilaa tosi hyvin koko illan.
+lipun hinnalle sai todellakin vastinetta mun mielestä.
+ystävällinen henkilökunta niin tiskillä,ovella ku narikassa.

Ja sit miinukset jotka ei varmaan pahemmin yllätä.

-Veden loppuminen tiskiltä
-kuumuus, oli liian kuuma. Ilmanvaihtoon vois oikeesti koittaa panostaa seuraavissa bileissä jos mahdollista.
-istumapaikkoja olis voinu olla enemmän, mulla oli jalat niin kipeenä loppuyöstä et oikeesti oli pakko välillä istua, ja se oli hankalaa ku vapaita paikkoja ei juurikaan ollut :(
-ainaki naisten vessat ois voinu pitää siistimpänä.
Loose Grip

Posts: 330

#96 • • Edited Loose Grip
No jopas oli kemut. Sunnuntain perusteella: Näkee että Colorsin porukka on muutaman kerran järjestäny bileitä kun melkein kaikki sujui soljuvasti ja oli hyvin järjestetty. Tän väkimäärän tyytyväisenä pitäminen ja palveleminen ei oo välttämättä maailman simppelein juttu. Ja niinkun täältäkin huomaa, niin täälläkin on vain pientä narinaa.

TIESTO ON VANHA PIERU. Siltä ei enää irtoo. Siltä kuitenkin odottais pankin räjäyttämistä, omaperäisyyttä ja myöskin lavakarismaa. Kaikki puuttui. Ainoa hyvä puoli miehessä on, että sen nimi vetää salin täyteen ja ihmiset sen tunnelman ja ne bileet loppupeleissä luo. Colorsin bileisiin tulen varmasti hirvenvasan innolla tulevaisuudessakin, mutta Tiesto ei kyllä päätökseen vaikuta millään lailla.

Eric Morillo lunasti ne odotukset mitkä Tiesto veti vessasta alas, eikä Ericin tarvinu ees vääntää gaineja ihan kaakkoon niin että tärykalvot huutaa verta. Siihen saakka siellä pystyi olemaan vallan ilman tulppia.

Sander Van Doorn vei myös pisteet himaan. Harmillista bileiden kokonaisuuden kannalta, että se soitti niin aikasin. Nevertheless areenalla oli tamppaamassa jo shitload väkeä kun sanderi soitti, ja hyvin soitti.

Kuuma oli, mutta kun 2000 ihmistä tamppaa itsensä höyrävään hikeen, ei asiaan auta kun järjestää bileet atrian lihakylmiössä. Ainoa miinus oli selkeästi toi vesipuoli. Pitäishän järjestäjienkin tietää, että bileissä menee paljon vettä myöskin sen viinan lisäksi.

Ainiin... ja jumalauta miten paljon hyvännäkösiä ihmisiä oli samassa paikkaa, niin miehiä kuin naisia, puhtaasti esteettisessä mielessä.
Myrkkyapina

Posts: 7

#97 • • Myrkkyapina
Ens kerralla laittakaa korvatulpat ja peltorit vielä niiden päälle ni ei soi liian lujaa!!!

Ja joku tossa tais aikasemmin mainitakki että ei ne mitkään ruoka festarit ole!!!

Syökää himassa ennen kun tuutte paikan päälle ni ei tartte rutista...
dj upi

Posts: 1,835

#98 • • dj upi

Loose Grip, 9.9.2008 15:06:
No jopas oli kemut. Sunnuntain perusteella: Näkee että Colorsin porukka on muutaman kerran järjestäny bileitä kun melkein kaikki sujui soljuvasti ja oli hyvin järjestetty. Tän väkimäärän tyytyväisenä pitäminen ja palveleminen ei oo välttämättä maailman simppelein juttu. Ja niinkun täältäkin huomaa, niin täälläkin on vain pientä narinaa.

TIESTO ON VANHA PIERU. Siltä ei enää irtoo. Siltä kuitenkin odottais pankin räjäyttämistä, omaperäisyyttä ja myöskin lavakarismaa. Kaikki puuttui. Ainoa hyvä puoli miehessä on, että sen nimi vetää salin täyteen ja ihmiset sen tunnelman ja ne bileet loppupeleissä luo. Colorsin bileisiin tulen varmasti hirvenvasan innolla tulevaisuudessakin, mutta Tiesto ei kyllä päätökseen vaikuta millään lailla.

Eric Morillo lunasti ne odotukset mitkä Tiesto veti vessasta alas, eikä Ericin tarvinu ees vääntää gaineja ihan kaakkoon niin että tärykalvot huutaa verta. Siihen saakka siellä pystyi olemaan vallan ilman tulppia.

Sander Van Doorn vei myös pisteet himaan. Harmillista bileiden kokonaisuuden kannalta, että se soitti niin aikasin. Nevertheless areenalla oli tamppaamassa jo shitload väkeä kun sanderi soitti, ja hyvin soitti.

Kuuma oli, mutta kun 2000 ihmistä tamppaa itsensä höyrävään hikeen, ei asiaan auta kun järjestää bileet atrian lihakylmiössä. Ainoa miinus oli selkeästi toi vesipuoli. Pitäishän järjestäjienkin tietää, että bileissä menee paljon vettä myöskin sen viinan lisäksi.

Ainiin... ja jumalauta miten paljon hyvännäkösiä ihmisiä oli samassa paikkaa, niin miehiä kuin naisia, puhtaasti esteettisessä mielessä.



Word!
Tähän vain ne pienet lisäykset mitä kelasin: Ostin illan alussa yhden vesipullon ja täyttelin sitä muutamista tarkoin valituista hanoista, mistä sai viileätä vettä.

Pikkulavoihin olis jotenkin pitänyt saada vetoa. Volat meni tokanakin päivänä samoin kuin ekana, eli eri saleissa soitetut biisit kuulu toistensa päälle pikkusaleissa. Myös niiden musiikilliseen vaihteluun olis voinut panostaa, esim. yks dnb/dubstep/hard/chill-out/tiesmikä-areena. Varsinkin joku loungemainen alue olis ollut jees. Muistaakseni PoL ja joskus Laserpointkin tehnyt tuon paremmin. Ei vaan kumpanakaan loppuiltana jaksanut sitä samaa kuunnella koko aikaa kun ison lavan soundi jäi keskinkertaiseksi siihen kellonaikaan. Alkuillat olivat toisaalta ilotulitus maksimuksia, joiden takia lipunhinta ei harmittanut ja muutenkin, kuten mainittu peruspalveluiden jouhevuus oli kohdallaan. Työntekijätkin jaksoivat hienosti vaikka olikin pitkät päivät, kiitos siitä heille!

Propsit vielä Kunnarille kaikesta! Keitä oli muuten päälavan dj:t ja vj:t? They were massive!
JDXM

Posts: 36

#99 • • JDXM Virtuoosi

Pano, 9.9.2008 12:07:
no eipä ollu juurikaan valittamista kysesistä kemuista.. paitsi se vitun kaljupäinen portsari, tais olla jotenki vainoharhanen sekakäyttäjä, voi jeesus mite ikinä päässy töihi noihi hommiin*hmph*




Osittain tuntu, et suurinosa Pokeista oli vainoharhasia.
Sunnuntaina etenkin. Pari jäi kattelemaa, ku siinä oli tullu jo aikas pitkään tanssittua,
ja aika verkkaisella tahdilla. Hiki valu virtana, mut silti oli pakko jatkaa..
Rupesin jo jossai vaiheessa miettimään, että kohta noi poket tulee kyselee päihdepolitiikasta.
Ja tutkimaan. *nauru*

Ja tuskin ois uskonu, vaikka oisin sanonu että kaikki päähöyryssä pomppiminen tapahtu vielä selvinpäin *jiihaa*

Mikä on vielä ihan tottaki *hymy*

--
-----
Turvauduin veteen.. paria lukuunottamatta