Colors Festival 2008 7.9.2008 @ Helsinki

219 posts, 11 pages, 75,262 views

C-Girl

Posts: 162

#201 • • C-Girl
Hienoja kuvia!
Mutta: Mitä pitäis tehdä, että pääsis joskus joissain bileissä kuvaajan tähtäimeen? Tuntuu jotenkin nololta mennä kysymään: "Voisitko ottaa meistä kuvan?" NIin kuin melko monet tuntuvat tekevän.

Kai teillä Sessionsin porukalla on jotain julkaisemattomia kuvia, mihin olis mahdollisesti osunut..? *pepsodent*

(ja taas hävettää tällanen vinkuminen)
sapeli

Posts: 11,768

#202 • • sapeli jokukukamikä?

C-Girl, 16.9.2008 08:16:
Hienoja kuvia!
Mutta: Mitä pitäis tehdä, että pääsis joskus joissain bileissä kuvaajan tähtäimeen? Tuntuu jotenkin nololta mennä kysymään: "Voisitko ottaa meistä kuvan?" NIin kuin melko monet tuntuvat tekevän.



Kyllä tuo se paras keino taitaa olla, rohkeasti vaan - sitä vartenhan ne kuvaajat siellä on! *joo* Toinen aika hyvä vinkki on tanssia eturivissä ihan fiilareissa, koska sieltä otetaan aina suht paljon kuvia. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

C-Girl

Posts: 162

#203 • • Edited C-Girl

sapeli, 16.9.2008 08:20:


Kyllä tuo se paras keino taitaa olla, rohkeasti vaan - sitä vartenhan ne kuvaajat siellä on! *joo* Toinen aika hyvä vinkki on tanssia eturivissä ihan fiilareissa, koska sieltä otetaan aina suht paljon kuvia. *vink*



No ei näemmä auttanut. Enkä mä nyt kuvaajien takia meniskään eturiviin, mutta olis joskus kiva nähdä ittensä klubikuvissa *hymy*
Karo kyllä otti musta yhden kuvan lauantaina, mutta ei ole julkaistu.
Foxmagon

Posts: 1,329

#204 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

C-Girl, 16.9.2008 08:16:
Hienoja kuvia!
Mutta: Mitä pitäis tehdä, että pääsis joskus joissain bileissä kuvaajan tähtäimeen? Tuntuu jotenkin nololta mennä kysymään: "Voisitko ottaa meistä kuvan?" NIin kuin melko monet tuntuvat tekevän.

Kai teillä Sessionsin porukalla on jotain julkaisemattomia kuvia, mihin olis mahdollisesti osunut..? *pepsodent*

(ja taas hävettää tällanen vinkuminen)



Aina saa pyytää, ja vielä parempi jos sen pyytää kauniisti. *joo*
Tässäkin tapahtumassa muutama pyytelijä tuli kesken kuvaamisen repimään kamerasta/vaatteesta/kädestä hyvinkin agressiivisesti ja vaativat ottamaan kuvaa. Ainakin omalta osaltani jää usein nämä tapaukset julkaisematta, mikäli tulee edes otettua kuvaa. Joten, mitä kauniimmin pyytää, sen todennäköisemmin joutuu myös intternettiin ihmisten pällisteltäviksi. *vink*

Uskaltaisin sanoa että valitettavasti nyt on kyllä kaikki kuvat julkaistu mitä aiotaankin, joten ehkä enskerralla sitten parempi onni. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

C-Girl

Posts: 162

#205 • • C-Girl

Foxmagon, 16.9.2008 08:38:


Aina saa pyytää, ja vielä parempi jos sen pyytää kauniisti. *joo*
Tässäkin tapahtumassa muutama pyytelijä tuli kesken kuvaamisen repimään kamerasta/vaatteesta/kädestä hyvinkin agressiivisesti ja vaativat ottamaan kuvaa. Ainakin omalta osaltani jää usein nämä tapaukset julkaisematta, mikäli tulee edes otettua kuvaa. Joten, mitä kauniimmin pyytää, sen todennäköisemmin joutuu myös intternettiin ihmisten pällisteltäviksi. *vink*

Uskaltaisin sanoa että valitettavasti nyt on kyllä kaikki kuvat julkaistu mitä aiotaankin, joten ehkä enskerralla sitten parempi onni. *hihu*



Okei, kiitoksia! Kai se on sitten kysyttävä *blush*
Eruska

Posts: 70

#206 • • Eruska

roberto, 16.9.2008 02:33:
---
Eruska, 16.9.2008 01:35:
miks meitsi joutuu aina kuviin :DDD hyviä kuvia on! hienot värit!

---


Varmaan johtuu tosta sun päässä olevasta systeemistä! *nauru*

Mutta joo on kyllä hyviä kuvia *hih*



no joo mä olin kait ainut koko kaapelilla cyberloxeilla :D mutta ylpeä siitä :D

--
"CyBeRNeTiC TrOlL

IInesAnkka

Posts: 656

#207 • • Edited IInesAnkka

yertle, 15.9.2008 20:49:
---
IInesAnkka, 15.9.2008 20:31:

Ah no jono jäi multa onneks huomaamatta. Mut siis. Lippu on kyl iha normaalii, ne oli toisest maasta ja sit ne halus mainostaa sitä. Ollaan meki meinattu et otettas joskus Hollantiin isommal porukal mennessä Suomen lippu mukaa. Mut ei olla sit kehdattu. Venäjä näköjää kehtaa :D



Ok, kyseisen maan ollessa kyseessä arvostelukykyni on saattanut sumentua =) sattuneesta syystä. Hollannissa kyllä mäkin kehtaisin, koska me digataan niistä ja ne meistä historiallisista syistä mutta ehkä kantaisin kotimaani lippua tyylikkäämmin ja kunnioittavammin. Ja keskittyisin musiikkiin ja bilettämiseen enkä seilaisi ympäri ämpäri salia tekemässä numeroa. No, kukin tavallaan, olihan siellä tilaa.

golem, 15.9.2008 22:00:

Kyl tota näkee, jos on vähänkään isommat bileet. Konemetsässä ainakin oli pari lippua (tosin toinen niistä ei edustanu k.o. kansallisuutta), ja Love Paradessa niitä oli jo pilvin pimein.



Taidan olla juntti =D Love Paradessahan oli Suomi-rekka joten siellä kansallisuuskeskeisyys jotenkin ymmärrettävämpää imho mutta tosiaan vitutus Venäjän lipulla nenäni edessä viuhtomisesta saattoi johtua kaukaisemmista tapahtumista kuin Kaapelitehtaan sunnuntai-illasta. Ja se meneekin sitten ihan ot.

*piis*
Mar6

Posts: 2,178

#208 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jaaah sellasta kuvaa ja videoo.. Haluun takas tonne Morilloa ja Schulzia fiilisteleen *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

timoxi

Posts: 2

#209 • • timoxi
Helmet oli bileet kyllä !

Mutta mieltä on pitkään jo kalvanut yksi biisi mitä en lyödä mistään tuossa
alla olevassa linkissä video4, mikä biisi???


http://www.clubcolors.net/


Kiitokset etukäteen ja seuraavissa bileissä nähdää ;)


Tiesto <33
AlexS

Posts: 1,389

#210 • • Edited AlexS kummasetä

timoxi, 18.9.2008 11:02:
Mutta mieltä on pitkään jo kalvanut yksi biisi mitä en lyödä mistään tuossa
alla olevassa linkissä video4, mikä biisi???


Aika monta kertaa tätä samaa biisiä jo kysytty...eli Modulation - White Flame

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

remotion

Posts: 5,283

#211 • • remotion nostatus guru

Eruska, 16.9.2008 10:39:
no joo mä olin kait ainut koko kaapelilla cyberloxeilla :D mutta ylpeä siitä :D


et tainnut ihan ainoa olla, jollain oli kans semmoset vihertävänkeltaiset.
mut kiitos, nyt tiiän mikä on oikea nimitys putkitukalle :D
remotion

Posts: 5,283

#213 • • remotion nostatus guru

Individual, 18.9.2008 12:01:
---
remotion, 18.9.2008 11:58:
---
Eruska, 16.9.2008 10:39:
no joo mä olin kait ainut koko kaapelilla cyberloxeilla :D mutta ylpeä siitä :D

---

et tainnut ihan ainoa olla, jollain oli kans semmoset vihertävänkeltaiset.
mut kiitos, nyt tiiän mikä on oikea nimitys putkitukalle :D

---

Ne on kieltämättä kyllä aika hienoja virityksiä. *hihu*



on, en tiedä miks mutta mun mielest seksikkäitä kans :P
oon kavereille hehkuttanu monesti et pitäs saada himaan tuon näköinen kodinhoitaja. :D
Caro²

Posts: 5,301

#214 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

C-Girl, 16.9.2008 08:16:
Kai teillä Sessionsin porukalla on jotain julkaisemattomia kuvia, mihin olis mahdollisesti osunut..? *pepsodent*


Muiden julkaisuperiaatteita en tiedä (joskin olis kyl ihan kiva tietää), mutta omalla kohdalla jätän julkaisematta seuraavanlaiset kuvat: a) Kohde ei näytä itseltään, b) kohde näyttää jollain tapaa epäedustavalta c) kuva ei jostain syystä ole onnistunut, d) kyseisestä henkilöstä julkaisen/julkaistaan parempi(a) kuvia

Yleensä henkilöt itse muistavat, olenko ottanut useampia kuvia - ja joskus tulevat sitä myös kysymään, olisiko mahdollista nähdä/saada muitakin kuvia näytille. Mikäli kuvat ovat onnistuneita ja riittävän hyviä, olen laittanut ne spostilla ihmisille itselleen (vaikkei niitä oliskaan julkaistu). Mutta jos kuvat tosiaan on ns. huonoja, niin sellaisia kuvia en päästä omalta kiintolevyltä karkuteille - en edes "näytille" kohteille itselleen :)

Pitää pystyä allekirjoittamaan sellaiset kuvat, jotka laskee hyppysistään maailmalle *joo*

Periaate on toiminut ihan hyvin (ainakin vielä toistaiseksi *kopkop*). Muutamia kertoja on tullut eteen tilanne, jossa kohde on ilmaissut jonkinlaista tyytymättömyyttä - näissäkin tapauksissa on ollut kyse ennemmin siitä, että kuvassa näkyy tunnetilat "liian hyvin" ja sehän ei oikein tuppisuu-suomalaiselle sovi *hihu*

EDIT: ainiin, vastauksena kysymykseen. Yleiskuvista ainakin itse julkaisen oikeastaan kaikki onnistuneet. Ainoastaan duplikaatit jää käytännössä pois. Eli jos ei yleiskuvissa näy, niin sitten on mitä suurimmin todennäköistä, että ollaan kuljettu ristiin :(

Mutta jos bileissä haluaa itsestään kuvan, niin tulee nykäsemään hihasta. Aina voi kertoa minkälaisen kuvan haluaa. Mieluusti ottaisi ihmisistä tanssifiilis tms kuvia. Perus kaverihali-kuvia kun saa missä tahansa otettua (ja niistä ei oikein bilefiilikset erotu).
remotion

Posts: 5,283

#215 • • remotion nostatus guru

Caro², 18.9.2008 12:36:
Muiden julkaisuperiaatteita en tiedä (joskin olis kyl ihan kiva tietää), mutta omalla kohdalla jätän julkaisematta seuraavanlaiset kuvat: a) Kohde ei näytä itseltään, b) kohde näyttää jollain tapaa epäedustavalta c) kuva ei jostain syystä ole onnistunut, d) kyseisestä henkilöstä julkaisen/julkaistaan parempi(a) kuvia



Just noin tuo pitää hoitaakin.
Eruska

Posts: 70

#216 • • Eruska
tota..mä en kyl nähny ketään siellä cyberloxeja :D ja se tais olla minä :D lauantaina pinkki ja sunnuntaina musta-valko-uv keltaset :D ja ne on kieltämättä ihania..ainut miinus on että ne on ihan sairaan kalliit :/

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL

jofawe

Posts: 10

#217 • • jofawe
Hello!

Since i don´t know a word in finnish I write in engilsh ;)

I took some pictures at Colors festival, those are up on my page http://www.bejbi.se now.
Enjoy!



Cool party, i must say!
Caro²

Posts: 5,301

#218 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

jofawe, 19.9.2008 15:33:
Hello!

Since i don´t know a word in finnish I write in engilsh ;)

I took some pictures at Colors festival, those are up on my page http://www.bejbi.se now.
Enjoy!


Nice to see different style of photographing :) It was enjoyable to watch 'em thru, thank you :)
jofawe

Posts: 10

#219 • • jofawe

Caro², 19.9.2008 18:01:
---


Nice to see different style of photographing :) It was enjoyable to watch 'em thru, thank you :)




Thanks!

And, by the way, if you want to save picture, just klick the zoom button and save the image that comes up in a new window :)