MILLENNIUM 10th anniversary 6.12.2008 @

281 posts, 15 pages, 63,547 views

Kasuli

Posts: 79

#262 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Odotus oli aika korkeella näistä juhlista, mutta...
Musiikki osui ja upposu muhun, jopa rankempi muzakki sai syttymään *jiihaa*
Ja Cosmo & Lukakin *pihkassa*

Tosiaan olis voinut jo siinä ovella ilmoittaa tarkemmin, että TÄYTYY osta niitä helvetin drinkkilippuja, ettei tarvi eestaas jonotella. Ja ei ne jonot niiiin kauheet ollu, mutta ku ne bisset ja sidut loppuivat jo joskus yhden aikaan varmaan tai jotai!? Kyl mä odotin/odotan Tommilta ja sen posselta jo niin hyvää kokemusta, että juomatarjoilu toimii *senkin*

Ja sitä vessapaperia, argh!

Kaikenkaikkiaan ihan ok kemut.
Vastausta järjestävältä taholta odotellaan...
COBALT

Posts: 1,407

#263 • • COBALT akitaattori

drifter, 8.12.2008 14:26:


b]Quakey[/b], 8.12.2008 13:25:

Selvitin muuten syyn miksi baarista mahdollisesti loppui viinat kesken => Cobaltilla oli leima *känni*




Eerh, totnoinniih...? *ding* Olinkma muka niin hyveissä vai...? *nauru*

Mulla oli niin perhanan muksat kestit, että housut pois!

Se ois puuttunutkin, että kemut olis peruttu vain siksi, että torimummojen juorujen perusteella venuessa saattaa loppua bisse kesken!
Eipähän ois tarvinnut kärsiä kauheesta kankkusesta. Voi Tommi, miksi et pelastanut mua kankkuspeikolta...? *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

anniharha

Posts: 1,937

#264 • • anniharha

drifter, 8.12.2008 14:26:
Ps. Arvatkaas kuka heitettiin aurajokeen?


Mä toivon että jos se olit sinä niin oot osannut nauttia siitä JA ETTÄ sulla ei ainakaan ollut The Takkia päälläs! *grr*

... *nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

Pete Input

Posts: 454

#265 • • Pete Input Asiantuntija
Kiitokset:
Boo:tille & Benedix:ille hyvästä b2b-soittoseurasta.
Cinnamon:ille hyvistä lauluista.
Boot:ille makeista teknoista. "kyllä lähtee..."
Caro:lle hyvistä lauluista.
Amon Ra:lle seurasta sekä ..ööh.. jokseensakin mielenkiintoisista lauluista. :)
Inch:lle energisestä aamusetistä, jota katsoin vierestä suu auki. :)
Frankie Wells:ille hyvistä lauluista.


Olipas pitkä rupeama. Neljän aikaan paikanpäälle, kympiksi töihin, töiden jälkeen kodin kautta aamuihin viideksi ja noin kymmenen aikaan aamulla takaisin kotio. Hyvää musaa, kivat kekkerit.

ONNEA MLNM!

--
Input Sessions

drifter

Posts: 834

#266 • • drifter RoadMonkey | K1

anniharha, 8.12.2008 15:30:
---
drifter, 8.12.2008 14:26:
Ps. Arvatkaas kuka heitettiin aurajokeen?

---

Mä toivon että jos se olit sinä niin oot osannut nauttia siitä JA ETTÄ sulla ei ainakaan ollut The Takkia päälläs! *grr*

... *nauru*

Ei sentäs, mä olin ihan "kiltisti" koko Turun reissun ajan ja oon muutenki sellanen vilukissa että kylmässä vedessä uiminen ei oo ihan mun juttu...

Toisaalta oli kyllä setin jälkeen sen verta kuuma et olis hyvinki voinu vähän vilvoitella... *pepsodent*

Ens Turun reissulla sitte!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

sailasiili

Posts: 28

#267 • • sailasiili

COBALT, 7.12.2008 21:01:
Olisiko omaan henkilökohtaiseen bile-elämykseesi saattanut vaikuttaa yhtään se, että olisit tullut kerrankin ajoissa paikalle. Kekkerit alkoivat klo. 16.00, huom!
Valtava määrä artisteja odotti näkevänsä juuri sinut paikalla diggailemassa meininkiä, mutta näkivätkin sen sijaan lauman apinoita, jotka paukahtaa sisään tunnin aikana lähellä puolta yötä!



itse olisin tullut aiemmin, jollei olisi ollut töitä illalla, saavuin paikalle kuitenkin n. klo 22:30.

Itelle ei oo tärkeetä vetää päätä täyteen, koska bileet on aina paremmat jos ei oo kauheen kännissä. Kyllä se kuitenki harmitti ku oli 4 drinkkilippuu hommannu ja pari siiderii ajatellu ottaa ja jotai limukkaa ja sit joutu jonottaa kauhiast. Ja kaikenlisäks yläkerrast oli limut loppu :/

Mut musat oli hyvää, ihmiset oli kivoja (näin vanhoi tuttui). *joo*
unoha

Posts: 929

#268 • • unoha Lti-/UG Collective
Epic fail*toktok* Vaikka hardi puolel soikin maistuva soundi...

--
Never Quit !

gerry

Posts: 979

#269 • • gerry

COBALT,

Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!? *senkin**possu**vink*



Kukaha se puolkuuro DJ oli joka soitti monitoria lujemppaa ku peeaata. Kannattais käyttää kuulokkeita jos ei kuule;)

Ja joo, ihmisten huijas sekä rahat pois meininki on ihan ookoo turussa joten ei mitään hätä;) Drinkkileimojaki myytiin käsittääkseni senki jälkeen kun viinat olivat loppunut. Eikä edelleenkä tarvii aina juoda päätä täyteen jos sen muutaman siiderin haluaa 45 minuutin jonotuksen jälkeen.

--
by B.C.S

hardcorAve

Posts: 140

#270 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
&feature=related

--
..lot of words - ...nothing to say

Wegez

Posts: 2,141

#271 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Caro²,
Pikkusen vituttaa lukea tätä järjetöntä mussutusta bileistä jotka imho toimi erittäin hyvin, PAITSI ravintolan puolelta oleva tarjoiluosasto.

Henkilö(t) jotka ilmoittaa järjestelyiden olleen aivan perseestä, voi mun puolestani syöksyä vaikka suvantoon. Bileiden järjestelyt oli minun nähdäkseni erittäin hyvin hoidettu, niin artistin, kuvaajan, kuin bilettäjän näkökulmastakin.

Musat toimi joka areenalla, fiilis oli katossa joka areenalla, tekniikka pelasi, valot pelasi. Kommentit "98% bilettäjistä oli naama norsunvitulla" on aika hatusta revitty. Itelläni on noin 700 ruutua bilekansaa joilla on naama ihan jollakin muulla mallilla, kuin kulmat kurtussa.

Baarin puoli ei toiminut, mutta bileitä en mokoman pikkuasian takia kyllä lähde lyttäämään.



Sen verran, että yhdyn täysin tuohon! *joo*


Oli ehkä yks parhaimpia reissuja! Jengiä simona ja porukka tosissaan nautti tanssilattialla musiikista!! *plur* *hihu* ..ainii..ja tekniikka pelas lavalla aivan täydellisesti!

Kiitos Millennium ja kiitos Turku - tätä lisää! *vink*


ps.paljon onneeeaaavaaa.... noh, jätän laulut - mut mega onnittelut Milluille ja pitkää ikää! *aplodit*

--
...we´re all made of stars...

COBALT

Posts: 1,407

#272 • • COBALT akitaattori

gerry, 8.12.2008 20:40:
---
COBALT,

Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!? *senkin**possu**vink*

---


Kukaha se puolkuuro DJ oli joka soitti monitoria lujemppaa ku peeaata. Kannattais käyttää kuulokkeita jos ei kuule;)

Ja joo, ihmisten huijas sekä rahat pois meininki on ihan ookoo turussa joten ei mitään hätä;) Drinkkileimojaki myytiin käsittääkseni senki jälkeen kun viinat olivat loppunut. Eikä edelleenkä tarvii aina juoda päätä täyteen jos sen muutaman siiderin haluaa 45 minuutin jonotuksen jälkeen.



Kuules, ystävä! Otas nyt ihan hjumoorin varjolla tämmönen pikku fakta! Silloin kun mä olen dekkien takana, niin ei edes mun äiti koske lankkuun! (ainakaan kysymättä) Mun keikka, mun hetki, mun kalut! Mun ystävä! Peace, mate! *hali**hymy*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

gerry

Posts: 979

#273 • • gerry

COBALT, 9.12.2008 04:19:
---
gerry, 8.12.2008 20:40:
---
COBALT,

Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!? *senkin**possu**vink*

---


Kukaha se puolkuuro DJ oli joka soitti monitoria lujemppaa ku peeaata. Kannattais käyttää kuulokkeita jos ei kuule;)

Ja joo, ihmisten huijas sekä rahat pois meininki on ihan ookoo turussa joten ei mitään hätä;) Drinkkileimojaki myytiin käsittääkseni senki jälkeen kun viinat olivat loppunut. Eikä edelleenkä tarvii aina juoda päätä täyteen jos sen muutaman siiderin haluaa 45 minuutin jonotuksen jälkeen.

---


Kuules, ystävä! Otas nyt ihan hjumoorin varjolla tämmönen pikku fakta! Silloin kun mä olen dekkien takana, niin ei edes mun äiti koske lankkuun! (ainakaan kysymättä) Mun keikka, mun hetki, mun kalut! Mun ystävä! Peace, mate! *hali**hymy*



Tuotah, ne olivat varmaan ne viimeiset 3 minuuttia sieltä setin lopusta;)

--
by B.C.S

Anny

Posts: 666

#274 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 8.12.2008 13:38:
---
florx, 8.12.2008 13:21:
Olenko tosiaankin ainoa täällä, joka luulee että Millenium on ollut erittäinkin tietoinen etukäteen baarin toimimattomuudesta ja viinojen loppumisesta?
---

Vaikka tässä tapauksessa suurin syy on toki Åbon omassa sähellyksessä, niin mielestäni jossain vaiheessa tulee myös promoottorin vastuulle miettiä pystyykö tapahtuma tarjoamaan riittävän palvelutason. 10 vuoden bilejärkkäyskokemuksella, tässä oli nyt ainakin mielestäni aika monta riittävän suurta varoitusmerkkiä ilmassa siitä, että tässä voi näinkin käydä.

Järjestäjätaholta on tullut vain yksi tiedoite mahdollisista ongelmista, postattuna 24 minuuttia ennen ovien avautumista, jonka kirjoittajana ei ole tapahtuman pääjärjestäjä, eikä tiedoitetta ole edes postattu järjestäjän nimissä. Tätä ennen ainoat tiedotteet koskien Åbon ovien sulkemista (Åbohan on siis jo lopettanut toimintansa) on kuitattu sillä, että kaikki tulee sujumaan kuten sovittua.

Ovella ei löytynyt mitään tietoa asiasta, vaan vasta lipunmyynnin jälkeen ohjattiin drinksulipputiskille, jossa ilmoitettiin että käteinen ei käy. Missään vaiheessa ei edes mainittu että tiskit hieman tökkii. Tai että alkoholi on vaarassa loppua.

Eipä siinä, musiikillisesti bileet oli OK.



Niinpä... Jos baarilla ei ole voimassa olevaa anniskeluoikeutta niin onhan se selvää että näin isoja bilejä järkättäessä ongelmia tulee. Tästä faktasta ei varmaan ihan kaikki bilettäjät ollut edes tietoisia...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

noemi

Posts: 535

#275 • • noemi
Äääähhhhh....nää bileet olis jo ollu yhet vuoden parhaista vaik paikalla ois ollu vaan Sergei ja dekit. *sydän* OLDSKOOL *sydän* UK *sydän* HH *sydän*

--
Oikeutta koneille!

inch

Posts: 176

#276 • • inch
jeah kiitos tommille+muille nas*jiihaa**känni**sydän*tasta illasta onnea paljon::))
goni

Posts: 3

#277 • • goni
Oma fiilis oli suurimman osan illasta aika matalalla. Asiaan tietty vaikutti edellisillan pippalot, joista väsymys painoi sekä ajomatka Hookooiistä. Touhua ei kyllä parantanut yhtään se, että virvokkeet loppui lähes kokonaan sen jälkeen ku sisälle oltiin päästy, ja jonot tiskeille oli ihan hirveät. Säälitti vähän baarityöntekijöitä, jotka joutui tarjoilemaan massiiviselle ihmismäärälle, joita suurinta osaa vielä vitutti. Venue ei ollut mun makuun sitten yhtään.

Hardipuolen musiikki onneksi pelasti illan. Varsinkin Proteus, joka soitteli omasta mielestäni klassikoita!
Quakey

Posts: 692

#278 • • Quakey

extramppa, 7.12.2008 22:17:
Olin jo unohtanut kuinka mukavaa on tanssia sellaista musiikkia, mistä itse tykkää, mutta nyt muistui taas mieleen.*sydän*



todellaki!! *sydän* :):)
susipässi

Posts: 4

#279 • • susipässi
Kiitti hyvistä bileistä nyt viel yhen kerran. Ei mua ainakaan harmita että bileet pidettiin vaikka jotain baaripuolen ongelmaa olikin (ei kieltämättä voinut olla huomaamatta), enkä keksi missä olis ollu hauskempaa samana päivänä.
SESSIONS2

Posts: 532

#280 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Karo's Photos Are Now Available @

SESSIONS2

Mikko Bäcks and Joni Roligs photos are yet to come!

----

Happy Birthday Millennium!

This was the second day of my three day clubbing experience. I felt a bit tired after the night not so well slept and I actually fell asleep at the backstage during the party - but what the heck.. Altho there was some problems with the fluent use of the bar, the event itself was magnificient. Just to give the hype final and a realistic touch, I'd have to play dic'trance - and that is something I don't want to do :]

Millennium 10th anniversary took clubbers back to Turku where the concept originates. The venue, Åbo Diskotek, was actually allready closed up and millennium was the ultimate burial event for the whole two floor disco (which closed down for good at the next sunday). As I wrote earlier. I wasn't feeling as energetic as I would have wanted and you can see that in some of the photos. But after all, I really enjoyed the event and the DJ's spinning rockin' house, trance, and something harder which doesn't make that much sense to me ^.^ Åbo Diskotek was packed from the door to the top and people crowded the dancefloor pretty much all the night. Which was a nice thing to watch :)

This time I decided not to strike out too many photos, and the gallery really is big to watch thru. I hope you're up to it! Some of the persons appear a lot in the photos (f.ex Millennium-crew), but what the hell - I just didn't want to give you any less to watch :) In-Joy!

- Karo


---

IMG_4380-Edit.jpg