MILLENNIUM 10th anniversary 6.12.2008 @

281 posts, 15 pages, 63,531 views

prinsessa__

Posts: 59

#241 • • prinsessa__
Joo hauskaa oli vaikka edellinen ilta paino viel hiukan...mut ei kun uuteen nousuun...ja mitä nyt piää sanoa et se leima homma toimi jos tuli ajoissa...ite ajoissa paikalla niin kerkes hyödyntääkin sitä..mut loppu illasta hirveet jonot ja baari neitoset palveli asiakkaita aivan miten huvitti...mut eipä tarvii mennä sinne baariin enään...hermo oli kyl loppu illasta jokseenkin kireellä...mut jo muuten oli ihan mukava turku reissu!Ja sami mä oon sulle möksö...*hih*
merqus

Posts: 1,010

#242 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Huhh... Vihdoin kotona!

Olihan tuolla paikanpäällä aikamoinen kaaos, mutta en voi sanoa, että mikään asia olisi jäänyt näin jälkikäteen harmittaman. Paljon oli ihania ihmisiä taas paikalla, niitäkin joita tulee aivan liian harvoin nykysin nähtyä. Alkomahooliaki tuli ilmeisesti nautittua ihan riittävästi, ainakin jos muistin ja moraalin hetkellisistä katoamisista voi jotain päätellä :D

Kiitos Millenium!
Aeslie

Posts: 356

#243 • • Aeslie
Täälläkin tuli oltua hetkinen... Koko ilta meni pienessä hmm mietinässä kun en maksanu hittovie yhdestäkää juotavasta mitää... ja joinha mä joku 9 limua *wirn* Baari työntekijät oli ihan himmei :)

Musiikki oli parasta <3
Raver71

Posts: 3,605

#244 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
10+ Jatkan lisää kun kerkeän. Bileeseen 4 tänä viikonloppuna kiire...

Toinen hullu bile viikonloppu tälle vuodelle. Etappi 2/4. Koko ilta oli aikamoista liikkumista stagelta toiselle. Ei kerennyt keskittymään kovin pitkäksi aikaa kerrallaan soittoihin. Etukäteen ajateltuna meinasin että yläkerran Millennium areena oli se missä musiikki parhaiten osuisi kohdalleen. Sergein hardhouse klassikoit oli rautaa. Tykkäsin kovasti. Tuli koettua Bay City Stompersin ensimmäinen live keikka. Esiintyjiä oli todella reilusti, musiikki tarjontaa oli vähän jokaiselle. Monipuolinen kattaus. Arvoisensa bileet 10v Millennium!! Onnea ja pitkää ikää. Kiitos Tommi näistä vuosista!

Olin selvinpäin että en osaa sanoa tosta juomapuolesta mitään. Ei kokemuksia. Paitsi aamujatkoilla kaveri maistatti spritea joka maistui kyllä vähintään oudolta. Mutta musiikki toimi itselle hyvin.

Kuten Caro heitti niin itselläkään ei ole järjestävän tahon tai tekniikan toimista yhtään pahaa sanottavaa. Muut hommat ehkä tökki mutta järjestelyt oli hoidettu hyvin. Niin kuin vain millennium sen osaa.

Muisti palailee pätkittäin. Kiitoksia uusille tuttavuuksille juttutuokioista. Neljät bileet viikonloppuun kun saa mahtumaan niin ei välttis muista ihan kaikkea heti at the moment.

Aamujatkot toimi musiikillisesti eri hyvin itselle. Väkeä oli paikalla alussa mukavasti ja sitten kellon edetessä väki harveni. Itse poistun jatkoilta siinä vähän ennen kasia paikalta. Inch heitti mukavan energisen setin ja chillin tarjonta rokkas.

Ja nyt kuvien kimppuun.
extramppa

Posts: 217

#245 • • extramppa hengailija
Olin jo unohtanut kuinka mukavaa on tanssia sellaista musiikkia, mistä itse tykkää, mutta nyt muistui taas mieleen.*sydän*

Ilmestyttiin paikalle Sergei Shkuroffin setin aikaan ja heti suoraan tanssilattialle!!! Sasha F:ää oli myös aivan mainiota polkata näin 5 vuoden tauon jälkeen, kiitos siitä.*aplodit*

Itse ravintolan toiminta joo oli aika syvältä, mutta onneksi musiikki oli loistavaa.
Pocambo

Posts: 50

#246 • • Pocambo

COBALT, 7.12.2008 21:01:

Mutta tässä hiukan ajateltavaa winettäjille:

Olisiko omaan henkilökohtaiseen bile-elämykseesi saattanut vaikuttaa yhtään se, että olisit tullut kerrankin ajoissa paikalle. Kekkerit alkoivat klo. 16.00, huom!
Valtava määrä artisteja odotti näkevänsä juuri sinut paikalla diggailemassa meininkiä, mutta näkivätkin sen sijaan lauman apinoita, jotka paukahtaa sisään tunnin aikana lähellä puolta yötä!



Haloo, kuinkamonen voi olettaa jaksavan bilettää 12h putkeen, varsinkaan jos tarjolla ei oo edes alkoholia ku n.puolet ajastai?!
Ja jos kaikki olis tullu klo 16 paikalle ni viinahan olis loppunu jo AIEMMIN!??
Caro²

Posts: 5,301

#247 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Pikkusen vituttaa lukea tätä järjetöntä mussutusta bileistä jotka imho toimi erittäin hyvin, PAITSI ravintolan puolelta oleva tarjoiluosasto.

Henkilö(t) jotka ilmoittaa järjestelyiden olleen aivan perseestä, voi mun puolestani syöksyä vaikka suvantoon. Bileiden järjestelyt oli minun nähdäkseni erittäin hyvin hoidettu, niin artistin, kuvaajan, kuin bilettäjän näkökulmastakin.

Musat toimi joka areenalla, fiilis oli katossa joka areenalla, tekniikka pelasi, valot pelasi. Kommentit "98% bilettäjistä oli naama norsunvitulla" on aika hatusta revitty. Itelläni on noin 700 ruutua bilekansaa joilla on naama ihan jollakin muulla mallilla, kuin kulmat kurtussa.

Onneks en ite kuulu niihin hörhöihin, joiden pitää vetää neulat suoneen tai turpa jäähän viinalla, jotta voi nauttia kunnon bileistä. Nää kekkerit nimittäin menee itelläni ehdottomasti parhaimpien bileiden listalle - ja sillon on kyseessä todella hyvin hoidetut kekkerit. Yks vitun lysti saiko sitä viikonlopun viina-annosta just näistä kemuista vai ei. Sääliks käy wannabe-klubbaajaa jolle bileiden tärkein asia on se, saako viinaa vai ei. Kuulostaa samalta kun ala-asteella ruokalasta kuultu "JEE MAKAROONILAATIKKOA... Mitävittua eiks ookkaan ketsuppua... Hyi saatana, ei tota voi syödä!".. Bileet ilman viinaa on näemmä teeskentelyä.

Harva bilepaikka toimii venuena niin hyvin, mitä Åbo. Kolme täysin toisistaan erillään olevaa osastoa ja vaikka mesta oli käytännössä täysi, kulkemaan pystyi helposti. Vaikka alkuun ounastelin, että ylä-/alakerran portaikko olisi pullonkaulana, sekin veti koko illan hyvin.

Sen verran mitä on 10vuoteen tullu bileitä nähtyä, näistä kyllä paistoi Millennium-possen taito tehdä kemuja. Baarin puoli ei toiminut, mutta bileitä en mokoman pikkuasian takia kyllä lähde lyttäämään.

..

Ja tietääkseni bäkkärin puolella ei ollut ketään virallisesti tarjoilemassa yhtään mitään. Sinne ei myöskään oltu toimitettu laseja. Jos joku on likasesta lasista sieltä juonu veteen ja mehuun sekotettua "paukkua", niin juoman sekottajana on kyllä ollu aivan joku muu kuin tarjoilija...
gerry

Posts: 979

#248 • • gerry
Sanotaan nyt vielä itse tapahtumasta hyvin nukutun yön jälkeen (ei tapahtumapaikasta) ettei tosiaanka siitä oo mitään negatiivista sanottava. Onnistuneet bileet ja paljon hyviä artisteja Milleniumin vuosien varrelta sekä laaja musiikkityyli josta jokainen löysi jokaiselle oman musiikkityylin illan aikana tampattavaksi! Ennen kaikkea paljon mukavia alan ihmisiä vuosien varrelta ja suhteellisen hyvä yleisfiilis.

Mutta tästä on hyvä jatkaa:)!

--
by B.C.S

tinke82

Posts: 90

#249 • • tinke82
no joo enpä lähtis nyt järjestäjiä haukkumaan, koska eihän se heidän vika ollut, että juomat loppus jne. åbo on nyt åbo eikä siellä oo koskaan saanu hyvää palvelua varsinkaan yläkerran tiskillä missä työntekijät on aina naama norsunvitulla. Paikka valinta oli täysin väärä, mutta muuten oli kyllä loisto bileet! Todella hyvää musiikkia pitkästä aikaa ja oli oikein mukavaa nähdä, että porukkaa oli niin paljon paikalla. Loppujen lopuksi ei mua ainakaan haitannu, että ei saanut juotavaa , koska rahat säästyi. Kiitos vielä kerran hyvästä musasta ja bileistä!!! *tanssittel*
AV

Posts: 303

#250 • • Edited AV
Jep eli oli kyl omast mielest hyvät bileet ja ei kyl tullu muual oltuu ku mayhem puolel*pahis* mikä oli tarkotuski ja ehkä ois pikkasen valosampaa (mayhem puolel) voinu olla mut ei täsä muuta et yhdyn noihin positiivisiin kommentteihin*hymy**tähti*. Onnee MILLENNIUM*aplodit*

Täsä ois kolme videopätkää: (muistakaa kattoo...watch in high quality)*joo*

Burmax & Hardstyle Mafia (ROUGHMEN LEAGUE!): http://www.youtube.com/watch?v=NIZnR_HyKF8 ja


The Machine & Sasha F: http://www.youtube.com/watch?v=JVOEnGuhhvw

Proteus: http://www.youtube.com/watch?v=9JnG_wSlPek

*tähti**pahis**tähti*
COBALT

Posts: 1,407

#251 • • COBALT akitaattori

gerry, 8.12.2008 10:28:
Sanotaan nyt vielä itse tapahtumasta hyvin nukutun yön jälkeen (ei tapahtumapaikasta) ettei tosiaanka siitä oo mitään negatiivista sanottava. Onnistuneet bileet ja paljon hyviä artisteja Milleniumin vuosien varrelta sekä laaja musiikkityyli josta jokainen löysi jokaiselle oman musiikkityylin illan aikana tampattavaksi! Ennen kaikkea paljon mukavia alan ihmisiä vuosien varrelta ja suhteellisen hyvä yleisfiilis.

Mutta tästä on hyvä jatkaa:)!



Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!? *senkin**possu**vink*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Yallu

Posts: 1,910

#252 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Caro², 8.12.2008 04:55:

Onneks en ite kuulu niihin hörhöihin, joiden pitää vetää neulat suoneen tai turpa jäähän viinalla, jotta voi nauttia kunnon bileistä. Nää kekkerit nimittäin menee itelläni ehdottomasti parhaimpien bileiden listalle - ja sillon on kyseessä todella hyvin hoidetut kekkerit. Yks vitun lysti saiko sitä viikonlopun viina-annosta just näistä kemuista vai ei. Sääliks käy wannabe-klubbaajaa jolle bileiden tärkein asia on se, saako viinaa vai ei. Kuulostaa samalta kun ala-asteella ruokalasta kuultu "JEE MAKAROONILAATIKKOA... Mitävittua eiks ookkaan ketsuppua... Hyi saatana, ei tota voi syödä!".. Bileet ilman viinaa on näemmä teeskentelyä.



Pakko puuttua tähän..

Itse bileiden järjestelyistä mulla ei ole mitään moitittavaa, päinvastoin. Iso kiitos maistuvasta musatarjoilusta!

Yleensä kun käyn elektronisen musiikin tapahtumissa, nautin 1-2 olutta ja 1-2 virvoitusjuomaa, koko illan aikana. Nyt sen ensimmäisen juoman tilaamiseen meni 45 minuuttia, mikä johtui TÄYSIN baaritytön ammattitaidottomuudesta. En viitsinyt ottaa sylitolkulla juomaa kerralla, kun ei se oikein palvele tarkoitusta.. En vaan viitsi olla juomatta yhtään mitään, tai jäädä heti juoman saatuani jonottamaan seuraavaa juomaa..
Bio

Posts: 4,429

#253 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 8.12.2008 12:51:
En vaan viitsi olla juomatta yhtään mitään, tai jäädä heti juoman saatuani jonottamaan seuraavaa juomaa..



Hyvin sanottu.

Jos oisin jääny pidemmäks aikaa niin ilta tosiaan olis menny jonottamiseen, vaikka olisinkin vain juonu alkoholittomia drinkkejä (koska en haluu olla wannabe-klubbaaja).
florx

Posts: 532

#254 • • florx

Caro², 8.12.2008 04:55:

Onneks en ite kuulu niihin hörhöihin, joiden pitää vetää neulat suoneen tai turpa jäähän viinalla, jotta voi nauttia kunnon bileistä.


Just, eli sen bissen tai parin saaminen alle puolen tunnin jonotusta on kohtuutonta. Alkoholia voi nauttia myö silleen ettei vedä päätä jäähän. Harmi, jollet ite osaa.

Nää kekkerit nimittäin menee itelläni ehdottomasti parhaimpien bileiden listalle - ja sillon on kyseessä todella hyvin hoidetut kekkerit.

Oletko tosissasi?

Sääliks käy wannabe-klubbaajaa jolle bileiden tärkein asia on se, saako viinaa vai ei.

Kiitti säälistäsi.


Sen verran mitä on 10vuoteen tullu bileitä nähtyä, näistä kyllä paistoi Millennium-possen taito tehdä kemuja. Baarin puoli ei toiminut, mutta bileitä en mokoman pikkuasian takia kyllä lähde lyttäämään.


Olenko tosiaankin ainoa täällä, joka luulee että Millenium on ollut erittäinkin tietoinen etukäteen baarin toimimattomuudesta ja viinojen loppumisesta? Noh, varmaan olen tässäkin väärässä.
Eikä ole Caro tarkoitus vittuilla, oon vaan niin erimieltä.
Quakey

Posts: 692

#255 • • Quakey
oli kyllä tosi hyvät bileet :) lössii oli ihan sopivasti ja sohvat oli pehmeitä :D :P
]asmin

Posts: 2

#256 • • ]asmin
oli kyllä oikein kivat ja mahtavat bileet... mutta toi juoma juttu perseestä... mutta joo en itse juonu mutta voivotelin muidenki puolesta..
Jussi Soro

Posts: 6,385

#257 • • Jussi Soro choon!

florx, 8.12.2008 13:21:
Olenko tosiaankin ainoa täällä, joka luulee että Millenium on ollut erittäinkin tietoinen etukäteen baarin toimimattomuudesta ja viinojen loppumisesta?


Vaikka tässä tapauksessa suurin syy on toki Åbon omassa sähellyksessä, niin mielestäni jossain vaiheessa tulee myös promoottorin vastuulle miettiä pystyykö tapahtuma tarjoamaan riittävän palvelutason. 10 vuoden bilejärkkäyskokemuksella, tässä oli nyt ainakin mielestäni aika monta riittävän suurta varoitusmerkkiä ilmassa siitä, että tässä voi näinkin käydä.

Järjestäjätaholta on tullut vain yksi tiedoite mahdollisista ongelmista, postattuna 24 minuuttia ennen ovien avautumista, jonka kirjoittajana ei ole tapahtuman pääjärjestäjä, eikä tiedoitetta ole edes postattu järjestäjän nimissä. Tätä ennen ainoat tiedotteet koskien Åbon ovien sulkemista (Åbohan on siis jo lopettanut toimintansa) on kuitattu sillä, että kaikki tulee sujumaan kuten sovittua.

Ovella ei löytynyt mitään tietoa asiasta, vaan vasta lipunmyynnin jälkeen ohjattiin drinksulipputiskille, jossa ilmoitettiin että käteinen ei käy. Missään vaiheessa ei edes mainittu että tiskit hieman tökkii. Tai että alkoholi on vaarassa loppua.

Eipä siinä, musiikillisesti bileet oli OK.
Caro²

Posts: 5,301

#258 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

florx, 8.12.2008 13:21:
Just, eli sen bissen tai parin saaminen alle puolen tunnin jonotusta on kohtuutonta. Alkoholia voi nauttia myö silleen ettei vedä päätä jäähän. Harmi, jollet ite osaa.


Aika heikko provo. Mainittakoot, että nautin kyllä kyseisissä kemuissa seuraavat alkoholipitoiset juomat: 1kpl caipi roska, 2kpl päärynä siideri, 1kpl limppari jäillä. Tämän lisäksi "jonnin verran" ihan perinteistä vettä.


Nää kekkerit nimittäin menee itelläni ehdottomasti parhaimpien bileiden listalle - ja sillon on kyseessä todella hyvin hoidetut kekkerit.
---
Oletko tosissasi?


Kyllä, todellakin. Kuten sanoin, jos baaritiski ja juomapuoli ei pelaa, niin se on voivoi :) Huomasin kyllä itse illan aikana, että jonoa riittää, enkä vaivautunu tukkimaan tiskiä sen enempää. Nautin vaan kemuista - tietty jos sitä kiskoo viinaa, tarvii myös vettä huomattavasti enemmän kuin henkilö joka ei juo viinaa. Toinen niistä kuivattaa kroppaa ja toinen ei :)

En sitten tiedä olenko ainoa joka erottelee bileet viinan kittaamisesta. Mutta bilepuolessa ei ole mitään valittamista. Åbo-diskoteekki on aika pitkälti yksin syyssä oman myyntipuolensa kusemisesta, bileet oli tosi jees :)


Olenko tosiaankin ainoa täällä, joka luulee että Millenium on ollut erittäinkin tietoinen etukäteen baarin toimimattomuudesta ja viinojen loppumisesta? Noh, varmaan olen tässäkin väärässä.
Eikä ole Caro tarkoitus vittuilla, oon vaan niin erimieltä.


Miun mielestä toi on aika ronski väite esittää, että järjestävä taho on ollut erittäin hyvin tietoinen siitä, että juomat tulee loppumaan kesken ja/tai, että baaripuoli ei tule toimimaan. Jos homma olis ollu tiedossa etukäteen, niin veikkaan että järjestäjä olis ite hankinu pari myyjää tiskeille lisää - niitä käsittääkseni löytyy Tommin(kin) tuttavapiiristä "jokunen".

Kuten aikasemminkin totesin, drinkkilippu-/leima-systeemin olis pitäny olla erittäin hyvä (vastaavanlaisen oon ihan henk.koht. todennu muissa yhteyksissä erihyvin toimivaksi). Se on aina ollut nopeampaa kuin korttien tai rahojen kanssa pelaaminen. Siitä en tiedä, onko drinkkilippusysteemistä tajuttu tiedottaa etukäteen asiakkaille lipunmyynnissä vai ei. Järjestäjällä on varmaan ollut samansuuntaiset mielikuvat kyseisen myyntitavan toimivuudesta, niin en ihan äkkiä usko Millenniumin odottaneen myyntipisteiden kusahtamista.
drifter

Posts: 834

#260 • • drifter RoadMonkey | K1
Kauheen kivat pirskeet, me tykättiin paljon.

Lohikäärmeen veri oli aika tiukka myrkkyä (arvasihan sen).

Quakey, 8.12.2008 13:25:
oli kyllä tosi hyvät bileet :) lössii oli ihan sopivasti ja sohvat oli pehmeitä :D :P

Sohvat? Mistäs lähtien meitä vanhoja setiä on sohviksi luettu? *hih*.
Vaikka olinhan mä aika pehmeä ja pörröinen, mut kai sä Quakey tiiät et en mä voisi sitoutua yhteen ainoaan naiseen, sorry *vink*.

Selvitin muuten syyn miksi baarista mahdollisesti loppui viinat kesken => Cobaltilla oli leima *känni*

Ps. Arvatkaas kuka heitettiin aurajokeen?

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.