MILLENNIUM 10th anniversary 6.12.2008 @

281 posts, 15 pages, 63,538 views

THOZ

Posts: 22

#201 • • THOZ PartyAnimal
Tasan nolla minuuttia sai juotavaa odottaa siinä tiskillä joka oli heti pääovesta katsottuna vasemmalla *jiihaa*

Hauskaa oli, vaikka happea olikin hyvin vähän Hard-puolella ;P

--
-Keep it Hard-

onni3mk

Posts: 3,973

#202 • • onni3mk Onni on.
Hyvin sai juomaa, kun joi ne ennen kymmentä :D

Kivaa oli *hihu* Kiitos!

--
Onni on.

Ako

Posts: 11

#203 • • Ako
Joo, olihan bileet, Proteus pelasti illan. Kyllä Harri vaan osaa soittaa, ei sille mitään mahda *aplodit*

Ei varsinaisesti drinkkilippujärjestelmä haitannut mutta juomien jonottaminen kylläkin. Toisaalta tuollaisessa väenpaljoudessa joutuu aina jonottamaan joten eipä sillekään mitään mahda.

Jotenkin ei vaan iskenyt muu kuin Mayhem -puoli, missä musiikki olikin aivan loistavaa. Vanla pt. 2 kruunasi viimeisenä biisinä koko illan. Kiitokset Milleniumin väelle, paikka olisi voinut olla parempi, ei tuo Åbo ole koskaan iskenyt, mutta eipähän tämän jälkeen tarvitse enää sinne mennä *iloinen**iloinen*
KeijoK

Posts: 1,495

#204 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Eipä tässä kai ole paljoa lisättävää siihen mitä mieltä jotkut ovat olleet tästä suorituksesta.....
Tässä kohtaa kai pitäisi nyt jotain kauheasti kiitellä ja kehua....niin.....pitäisi!
Jos OCS oli valmis puolen tunnin jälkeen niin mulle riitti 20min mutta voi olla että saa katsoa itseään peiliin että ei toiminut tämä homma ei alkuunkaan.
Mutta tässä kohtaa on pakko lähettää kiitokset Anikselle ja TampereenInfernolle mukavasta etkoiluseurasta ja muille tutuille terkkuja kanssa kenen kanssa tuli juteltua se hetki joka paikalla tuli oltua.
Eipä tässä sen kummempia kai.....jatkoille jos tästä lähtisi katsomaan ketä kaikkia sinne on eksynyt tanssahtelemaan jne jne jne

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

KeijoK

Posts: 1,495

#206 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

laite, 7.12.2008 08:53:
Pubin kautta tietenkin.



Montako joit?

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

KeijoK

Posts: 1,495

#208 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

laite, 7.12.2008 09:17:
---
KeijoK, 7.12.2008 08:58:
---
laite, 7.12.2008 08:53:
Pubin kautta tietenkin.

---


Montako joit?

---

En tarpeeks monta kun vitutti vielä kun pääsin kotiin :/



Mä ratkaisin ton sillä että jatkan vieläkin sitä juomista! x)

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Yallu

Posts: 1,910

#209 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

laite, 7.12.2008 08:53:
---
OCS, 7.12.2008 02:38:
Jep, 30 minuuttia, k thx bye.

---

Mä jaksoin olla about tunnin ja sit suuntasin kotiin. Pubin ja hesen kautta tietenkin.


POHJAT!!
Mä oli palttiarallaa 2,5 tuntia mestoilla, joista 45 min meni siihen kun jonotin itselleni olutta.. Ainakin alakerran baarihenkilökunnalta oli ammattitaito jäänyt kotiin.. No, ei kaikessa voi voittaa. Yläkerran soundit upposivat ehkä parhaiten, ja suurimman osan ajasta taisinkin viettää kuunnellen Kuisman ja Cosmicmanin settiä.. Mikä maistui. Siinä samassa odotin, koska se Aurajokeen pulahdus alkaa (bile sms-viestit *lmao* )..

Kiitos järjestäjille. Ravintolalle... Noh... Ei ihme että meni nurin..

Edit.
Tuli noita kuviakin otettua.. Laitan kun kerkeen..
florx

Posts: 532

#210 • • florx
Hah, nää oli vitsikkäät. Enpä oo transukemuissa käyny muutamaan vuoteen, eikä nää yhtään parantanu asiaa. Pääasiassa valittamista baarin toiminnoista, mutta eipä muutenkaan mitenkään siistiä ollu.
Jotenkin arvasin jo etukäteen, ettei näin "isot" bileet tule toimimaan Åbossa. Kavereiden painostuksesta saavuin kuitenkin paikalle. Yläkerran tiskillä odotin vuoroani noin vartin ja kun vuoroni tuli, sanoi neiti että olut ja siideri on loppu. Noh, menin alakertaan. Koko alakerta tuntui jonottavan baaritiskilä, oikeesti siellä ois menny varmaan kokonainen tunti ennen kuin olisi mitään saanut. Ja olihan siellä sentään kokonainen yksi työntekijä pitämässä huolta, että homma toimii.

Lähin noin puolen tunnin sisällä pois Edisoniin nauttimaan niitä oluitani.
Tini-

Posts: 92

#211 • • Tini-
Mulla oli kyl hauskaa ja juotavaakin sain aivan tarpeex...aamujatkot oli niiiiin kivat;)
Comandante

Posts: 359

#212 • • Comandante aka Miranda
Kerrankin bileet, joilla oli selkeästi hyvät ja huonot puolensa.
Musiikki oli kyllä jees, parasta oli tietenkin Sergein hard houset alussa, kivaa.
Paikka oli tietenkin aika syvältä, vessat karseahkossa kunnossa ja se juoman odottaminen, ei vittu... No, eipähän tullut paljoa juotua sitten.
Mutta jotenkin jäi katkera mieli, mutta kait odotuksetkin oli jotenkin liian korkealla.

--
Hooverhullu

anis

Posts: 2,451

#213 • • anis
Minunkaan puolesta ei musiikissa mitään valitettavaa mutta baaritiski takkuili ja pahasti kuten se onkin tullut tässä foorumissa ilmi. Terkkuja Kekelle, Markukselle ja sille pojalle jonka luona käytiin jatkoilla*hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Syntse

Posts: 1,652

#214 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Kotona vihdoin... juu ei pahemmin oo kyl lisättävää tohon huonot puolet puoleen... venue vaan kusi sille ei voi mitään.

Anyway musiikkianti oli mahtavaa ja tuli viihdyttyä tanssilattialla burmax&hardstyle mafia ja tietysti The Machine&Sasha F ne parit vikat biisit The Machineltä oli juuri sitä mitä odotinkin harmi ettei enempää tullut niitä trackkei. Se on juuri se soundi mitä biisejeä itse olen kyseiseltä artistilta ostellut. Ja tietysti Proteus veteli kyl sellasia biisejä taas et tuli monet hyvät ajat mieleen. Ja kiva oli nähdä taas paljon paljon tuttuja myös.

Jokatapauksessa Finrg bileet jäi kyllä tämän viikonlopun ehdottomaksi kohokohdaksi.
SASHA  F

Posts: 1,722

#215 • • SASHA F
oli mukawa soitella jenggi dikkas kybällä, kiitos millenium*aplodit**pepsodent*
Nasutin

Posts: 265

#216 • • Nasutin
Joo nyt kyllä sellanen valivaliteksti!
Ainoo hyvä puoli koko bileissä oli hardin musa! Kiitokset kaikille artisteille, joita kerkesin kuulla. Ja anteeks Wailylle mun sekoilusta *nauru* Terv. orjatyövoima. Ja aamujatkot oli ihan jees.

Drinkkilippusysteemi kusi ja pahasti! Lipuista sai rahat takasin, leimasta ei. Mä ymmärrän kyl ettei ne tiedä mistään oonko mä saanu juotavaa, mut asiakaspalvelualalla homma vaan toimii silleen, et joskus tarvii korvata vaikkei voi olla varma. Mä sain alle sentin lirun salmaria enkä mitään muuta. Siinä oli mun neljänkympin ostokset Åbosta sen illan aikana. Loppuajan käytiin kittaamassa Lehmän puolella. Mä en voi käsittää että tollasta ideaa käytetään mainostamatta sitä, et paikka menee kiinni ja juomat on ihan lopussa. En tiedä muista, mut mun mielestä hommassa on pahasti mätää! Loppujen lopuksi sain omistajan numeron, jolle aijon kyllä soittaa tänään ja tehdä valituksen! Et jos jollain vaan valitettavaa ja haluu numeron ni täältä kyllä saa!

Ja sit mitä vitun asiakaspalveluu tollanen perseeseen ammuttu karhu-meininki oikeen on? Vaikka paikka meneeki kiinni ni tarvii sitä siitä huolimatta asiakasta palvella ihan samalla tavalla kun muutenkin! Tosi ammattimaista käytöstä joo!! Haistatan kaikille Åbon työntekijöille pitkät ja oon onnellinen et tollanen baari meni konkkaan!

Jatkossa tiedän, ettei tarvi Turussa enää käydä bileissä muualla kuin Klubilla tai Kårenilla!

Nyt menen potemaan vitutusta, mahtaakohan tästä kokemuksesta koskaan päästä yli??

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

hardcorAve

Posts: 140

#217 • • hardcorAve magic people,-voodoo people

hardcorAve, 7.12.2008 14:49:
---
hardcorAve, 7.12.2008 14:48:
Joo, jotenkin väärä paikka valittu tälläsil kemuil...törkeet hinnat oli juomis, ja se lippu tsydeemi tosiaan *eiei* Oli hyvä nähä vanhoi tuttuj kans, skool *känni* Kiitos kummiskin milleniumin possel, next time different place

---

--
..lot of words - ...nothing to say

Avatar
#218 • • astaroth Guest
jengii ihan vitusti, jonot pygi lopussa laittoman paljon ja käytännössä mitään juomaa ei ollu saatavilla. onneksi tuli saavuttua hyvissä ajoin paikan päälle, niin ehti juoda rahallisen vastikkeen leimasta

joka tapauksessa vastoin järkeä mulla oli kuitenkin hauskinta vähään aikaan bileissä, mikä on kiitos hyvälle seuralle ja omalle huolettomalle mielialalle. en ihan heti muista joranneeni kiksua ja sergein vanhat polkat oli kyllä puhdasta kultaa

raptorjesus.gif

BÄÄÄÄÄDÄÄÄÄÄÄS!
AcidR

Posts: 521

#219 • • AcidR Serine (Distortion)
Nooh, näköjään oma mielipide melko prikulleen sanottu täällä valmiiks niin mitäpä tässä turhia lisäämään. *hih*

Kaikinpuolin surkee venue, onneks itse bileet ei pahentanu asiaa yhtään. *piis*
Rocca

Posts: 3,064

#220 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
15min.. mihin kide hävis?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!