281 posts, 15 pages, 67,927 views
drifter, 8.12.2008 14:26:
b]Quakey[/b], 8.12.2008 13:25:
Selvitin muuten syyn miksi baarista mahdollisesti loppui viinat kesken => Cobaltilla oli leima
Ps. Arvatkaas kuka heitettiin aurajokeen?
Ei sentäs, mä olin ihan "kiltisti" koko Turun reissun ajan ja oon muutenki sellanen vilukissa että kylmässä vedessä uiminen ei oo ihan mun juttu...anniharha, 8.12.2008 15:30:
---
Ps. Arvatkaas kuka heitettiin aurajokeen?
---
Mä toivon että jos se olit sinä niin oot osannut nauttia siitä JA ETTÄ sulla ei ainakaan ollut The Takkia päälläs!
...
COBALT, 7.12.2008 21:01:
Olisiko omaan henkilökohtaiseen bile-elämykseesi saattanut vaikuttaa yhtään se, että olisit tullut kerrankin ajoissa paikalle. Kekkerit alkoivat klo. 16.00, huom!
Valtava määrä artisteja odotti näkevänsä juuri sinut paikalla diggailemassa meininkiä, mutta näkivätkin sen sijaan lauman apinoita, jotka paukahtaa sisään tunnin aikana lähellä puolta yötä!
COBALT,
Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!?
Caro²,
Pikkusen vituttaa lukea tätä järjetöntä mussutusta bileistä jotka imho toimi erittäin hyvin, PAITSI ravintolan puolelta oleva tarjoiluosasto.
Henkilö(t) jotka ilmoittaa järjestelyiden olleen aivan perseestä, voi mun puolestani syöksyä vaikka suvantoon. Bileiden järjestelyt oli minun nähdäkseni erittäin hyvin hoidettu, niin artistin, kuvaajan, kuin bilettäjän näkökulmastakin.
Musat toimi joka areenalla, fiilis oli katossa joka areenalla, tekniikka pelasi, valot pelasi. Kommentit "98% bilettäjistä oli naama norsunvitulla" on aika hatusta revitty. Itelläni on noin 700 ruutua bilekansaa joilla on naama ihan jollakin muulla mallilla, kuin kulmat kurtussa.
Baarin puoli ei toiminut, mutta bileitä en mokoman pikkuasian takia kyllä lähde lyttäämään.
gerry, 8.12.2008 20:40:
---
COBALT,
Kukahan se yks veivikaula oli, joka roikkui mun monitoori-volyymi-pötikässä vähän väliä, tana!?
---
Kukaha se puolkuuro DJ oli joka soitti monitoria lujemppaa ku peeaata. Kannattais käyttää kuulokkeita jos ei kuule;)
Ja joo, ihmisten huijas sekä rahat pois meininki on ihan ookoo turussa joten ei mitään hätä;) Drinkkileimojaki myytiin käsittääkseni senki jälkeen kun viinat olivat loppunut. Eikä edelleenkä tarvii aina juoda päätä täyteen jos sen muutaman siiderin haluaa 45 minuutin jonotuksen jälkeen.
COBALT, 9.12.2008 04:19:
---
gerry, 8.12.2008 20:40:
---
COBALT,
---
Kukaha se puolkuuro DJ oli joka soitti monitoria lujemppaa ku peeaata. Kannattais käyttää kuulokkeita jos ei kuule;)
Ja joo, ihmisten huijas sekä rahat pois meininki on ihan ookoo turussa joten ei mitään hätä;) Drinkkileimojaki myytiin käsittääkseni senki jälkeen kun viinat olivat loppunut. Eikä edelleenkä tarvii aina juoda päätä täyteen jos sen muutaman siiderin haluaa 45 minuutin jonotuksen jälkeen.
---
Kuules, ystävä! Otas nyt ihan hjumoorin varjolla tämmönen pikku fakta! Silloin kun mä olen dekkien takana, niin ei edes mun äiti koske lankkuun! (ainakaan kysymättä) Mun keikka, mun hetki, mun kalut! Mun ystävä! Peace, mate!
JussiS, 8.12.2008 13:38:
---
florx, 8.12.2008 13:21:
Olenko tosiaankin ainoa täällä, joka luulee että Millenium on ollut erittäinkin tietoinen etukäteen baarin toimimattomuudesta ja viinojen loppumisesta?
---
Vaikka tässä tapauksessa suurin syy on toki Åbon omassa sähellyksessä, niin mielestäni jossain vaiheessa tulee myös promoottorin vastuulle miettiä pystyykö tapahtuma tarjoamaan riittävän palvelutason. 10 vuoden bilejärkkäyskokemuksella, tässä oli nyt ainakin mielestäni aika monta riittävän suurta varoitusmerkkiä ilmassa siitä, että tässä voi näinkin käydä.
Järjestäjätaholta on tullut vain yksi tiedoite mahdollisista ongelmista, postattuna 24 minuuttia ennen ovien avautumista, jonka kirjoittajana ei ole tapahtuman pääjärjestäjä, eikä tiedoitetta ole edes postattu järjestäjän nimissä. Tätä ennen ainoat tiedotteet koskien Åbon ovien sulkemista (Åbohan on siis jo lopettanut toimintansa) on kuitattu sillä, että kaikki tulee sujumaan kuten sovittua.
Ovella ei löytynyt mitään tietoa asiasta, vaan vasta lipunmyynnin jälkeen ohjattiin drinksulipputiskille, jossa ilmoitettiin että käteinen ei käy. Missään vaiheessa ei edes mainittu että tiskit hieman tökkii. Tai että alkoholi on vaarassa loppua.
Eipä siinä, musiikillisesti bileet oli OK.
extramppa, 7.12.2008 22:17:
Olin jo unohtanut kuinka mukavaa on tanssia sellaista musiikkia, mistä itse tykkää, mutta nyt muistui taas mieleen.