Daniel Braun, 17.9.2008 17:35:
kyl.
matalaa bitratea pääasiassa.
En mä tota seraton boxia heikoksi sanois.
Jämäkkää tekoa, alumiinia (tms) koko kotelo.
Ehkä liittimet vois olla hieman järeemmät, mut järjen kanssa ku niit piuhui repii irti ja iskee kii ni kaikki toimii niinku pitää.
Mulla sama 2Ghz+2Gt muistilla oleva bookki, traktorista en voi sanoa mitään mut eiköhän se tässäkin skulaa.
Joskus demoversiota testasin, ylläri ei siis se aikakoodattu versio, ja toimi eikä ollu mitään havaittavaa ongelmaa.
Muuta kuin softan ulkoasu ja käytettävyys imo hieman kankea.
Toki voi uusimmat päivitykset tuonnu siihenkin toimivuutta lisää...
Mä odottelen oman koneeni kanssa mahdollisesti pian myyntiin tulevia uusia macbookkeja.
Ainakin kovast ollu huhut liikkeellä alumiinikuorisista bookeista, joten odotellaan :)
Itse soittelen 320 amppäreitä tai 256acc filuja iTunesista, joten ongelma ei tule koskettamaan mua.
En minäkään Seraton boxia heikoksi sanoisi. Mutta olen vain vakuuttuneempi Audio8 Dj boxista.
Ulkoasuun ja käytettävyyteen en voi ottaa millään tavalla vielä kantaa.
Mikäs Applen sykli oli uusin koneiden julkaisussa. Paljonkos macbookeista, tai niistä uusien versioiden julkaisusta on kulunut...? ei jaksa nyt ettii..
Toivottavasti uudessa macbookissa olisi valaistu näppis, olisi ainakin minulle tervetullut feature.
De Souza, 17.9.2008 19:52:
Sponssihehkutusta tai ei, mä olen täysin vakuuttunut, että en tule katumaan Traktor Scratchin hankkimista. Testien perusteella Traktorin softa miellytti Seratoa enemmän ja tietysti enempi ominaisuuksia ja sen myötä laajemmat midikontrollit myös kallistivat puntaria aika lailla Traktorin suuntaan.
Missä oot testaillu noita kumpaakin??? Olisi todella rapeeta päästä tyyppailemaan noita rinnakkain.
Mutta samoilla linjoilla ollaan, tulevaisuutta silmälläpitäen, Tractor on kyllä enemmän mua varten.
Traktor tutorial DVD:llä Chris Liebing jutteli 320 mp3:sen olevan aivan riittävä, eikä eroa waviin kuulisi normaalilla korvalla.
Samaista taisi Deep Dishin Sharam mainostaa
Noista NI:n multicore-kaapeleista olen ymmärtänyt, että ne sopisi käytettäväksi myös muiden valmistajien DVS-systeemien kanssa, eli myös Seraton kaapelit vois laittaa vaihtoon.
No mutta, toihan on helmi juttu!!