Itse uskovaisessa perheessä kasvanut ja edelleen lapsen uskon omaavana voisin sanoa, että minkä ihmeen takia teidän pitää vääntää tästä asiasta. Multa on usein kysytty että uskonko joka sanan mitä Raamatussa sanotaan. Joka ikinen kerta olen vastannut, että mitä ihmeen väliä sillä on, onko Mooses pistänyt Punaisen Meren kahtia, se ei vaikuta mitenkään siihen mistä luterilaisuudessa on kysymys. Tärkein pointti uskossani on, että nimenmaan USKON siihen että Jeesus on kuollut syntieni takia, ja armosta mä pääsen joskus Taivaaseen, paikkaan, mikä on niin makee ettei sitä voi edes kuvitellakaan eikä mitään Maan kolkkaa voi siihen verrata.
Ja tosiaan PLUR. Olen "maallikoille suunnatuissa bileissä" käynyt vuosia, mutta perusperiaatteisiini kuuluu toisten ihmisten kunnioittaminen ja sen mukaan eläminen, sekä arkena että pyhänä. Myönnettäköön, että peppua tykkään pyöritellä, enkä sitä "sääntöä" pidäkään oleellisena tuossa järjestyssääntölistassa, mutta ymmärrän mihin sillä säädöksellä yritetään pyrkiä ja siihen nyt on takerruttu hieman liikaa. Mutta itse haluan seota musiikista, en huumeista. Enkä pidä pepunpyörittämistä läheskään niin haitallisena kuin huumeiden käyttämistä.
Toivotan kaikkea hyvää tälle klubille, vaikken todellakaan tiedä missä suhteessa siellä kuullaan Sanaa ja musiikkia, ja miten se ohjelma illalle koostuu, mutta keskittykää enemmän musiikilliseen antiin ja antakaa Yläkerran Sedän hoitaa loput.
PLUR.