Konemusiikkiylistys klubi keravalla

203 posts, 11 pages, 51,115 views

tiiplis

Posts: 1,043

#181 • • tiiplis also available in sober

DJuiceD, 18.6.2008 21:49:
---

Se osoitti sitä mitä Jeesus teki.
Mut ku tsekataan Marian tulevaisuutta (sitä muuten raamattu ei sano,et Maria olis ollu huora,vaan et Maria krhm...well you know...yritän pelata uskovien säännöil...so please te ateistit sallikaa se,koska minäkin sallin ateisminne) Marian elämä muuttui.



Mut jeesus rakasti mariaa jo ennenkuin marian elämä muuttui. Niin uskovaistenkin luulisi tekevän, rakastavan lähimmäistään niin kuin itseään, ilman ehtoja.

Jeesus oli ensimmäinen hippi *jeesus*

--
italia litania nainati lailati

Juhgu

Posts: 7,921

#182 • • Edited Juhgu Virnistelijä

pululu, 17.6.2008 22:02:
(snip)



Teikäläisen kaltaisissa uskovaisissa, joilla on tuollaisia mielestäni järkeviä ja suvaitsevaisia elämänasenteita, minua lähinnä ihmetyttää se, että miksi haluatte kutsua itseänne kristityiksi, kun alkuperäinen kristinusko perustuu pelkästään Raamattuun, ja Raamatun tekstit ovat paikoitellen jotain ihan muuta kuin suvaitsevaisuutta kaikkia kohtaan, ja yleensäkin tosi kaukana siitä mitä "moderni nykykristitty" tekee.

Onks se joku semmonen juttu, että pitää olla osa jotain isoa ja yliluonnollista kuin myöntää soveltavansa elämäntapansa siitä itse? Onko helpompi uskoa että se taivas on ihan oikeesti olemassa kun sitä sanoo kristittyjen taivaaksi eikä pululun taivaaksi?


Jos mä keksisin Juhgulaisuuden opin, ja kirjottaisin 2-osaisen kirjan nimeltä "Suuri Juhgulaisuuden Kakkeblöö" johon kaikki perustuu, ja jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen, ni kyllä mua suoraan sanoen vituttais jos ihmiset noudattaisivat siitä puolta, sanoisivat et toinen puoli on ihan höpönlöpöä, ja silti kehtaisivat sanoa itseään tosi juhgulaisiksi, vieläpä väittäen että heidän puolijuhgulaisuutensa on se oikea juhgulaisuus jolla pääsy Lahteen on taattu. Pöh, mä sanoisin sellasille että te vääristätte mun Juhgulaisuuden, painukaa vidduu mun hiekkalaatikolta, ja Lahteen ei oo sit asiaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Anselmi

Posts: 2,578

#183 • • Anselmi And sell me

Juhgu, 19.6.2008 13:40:
"Suuri Juhgulaisuuden Kakkeblöö" johon kaikki perustuu, ja jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen


Ja niitä rikkomalla Hellsinkiin? *pahis*

--
sen pituinen se

Juhgu

Posts: 7,921

#184 • • Juhgu Virnistelijä

Anselmi, 19.6.2008 13:48:
---
Juhgu, 19.6.2008 13:40:
"Suuri Juhgulaisuuden Kakkeblöö" johon kaikki perustuu, ja jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen
---
Ja niitä rikkomalla Hellsinkiin? *pahis*



Eiku Internettiin

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#185 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Juhgu, 19.6.2008 13:40:

Jos mä keksisin Juhgulaisuuden opin, ja kirjottaisin 2-osaisen kirjan nimeltä "Suuri Juhgulaisuuden Kakkeblöö" johon kaikki perustuu, ja jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen, ni kyllä mua suoraan sanoen vituttais jos ihmiset noudattaisivat siitä puolta, sanoisivat et toinen puoli on ihan höpönlöpöä, ja silti kehtaisivat sanoa itseään tosi juhgulaisiksi, vieläpä väittäen että heidän puolijuhgulaisuutensa on se oikea juhgulaisuus jolla pääsy Lahteen on taattu. Pöh, mä sanoisin sellasille että te vääristätte mun Juhgulaisuuden, painukaa vidduu mun hiekkalaatikolta, ja Lahteen ei oo sit asiaa.



:DD tää piristi työpäivää *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KooKie

Posts: 4,338

#186 • • KooKie aka. Petress Pan

Hyzenthlay, 19.6.2008 14:51:
---
Juhgu, 19.6.2008 13:40:

Jos mä keksisin Juhgulaisuuden opin, ja kirjottaisin 2-osaisen kirjan nimeltä "Suuri Juhgulaisuuden Kakkeblöö" johon kaikki perustuu, ja jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen, ni kyllä mua suoraan sanoen vituttais jos ihmiset noudattaisivat siitä puolta, sanoisivat et toinen puoli on ihan höpönlöpöä, ja silti kehtaisivat sanoa itseään tosi juhgulaisiksi, vieläpä väittäen että heidän puolijuhgulaisuutensa on se oikea juhgulaisuus jolla pääsy Lahteen on taattu. Pöh, mä sanoisin sellasille että te vääristätte mun Juhgulaisuuden, painukaa vidduu mun hiekkalaatikolta, ja Lahteen ei oo sit asiaa.

---

:DD tää piristi työpäivää *iloinen*



"It's funny, 'cause it's true!"
-Unknown

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Juhgu

Posts: 7,921

#187 • • Juhgu Virnistelijä

KooKie, 19.6.2008 15:01:
---
"It's funny, 'cause it's true!"
-Unknown



I hate to tell you, but the Juhgulaisuus is a lie. :(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KooKie

Posts: 4,338

#188 • • KooKie aka. Petress Pan

Juhgu, 19.6.2008 15:01:
---
KooKie, 19.6.2008 15:01:
---
"It's funny, 'cause it's true!"
-Unknown
---

I hate to tell you, but the Juhgulaisuus is a lie. :(



Nämä ovat uskon kysymyksiä, et sinä voi tulla kertomaan minulle, mikä on totta ja mikä ei! Mä olen julkijuhgulainen. Arvostan myös sitä, etteivät kaikki voi olla yhtä fiksuja ja päästä Lahteen, sillä eihän juhgulaisuudellani olisi mitään pointtia, jos kaikki muutkin olisivat juhgulaisia. En pystyisi erottumaan massasta ja tuntemaan henkistä ylemmyyttä muihin nähden. Hail juhgulaisuus! Ps. Pala roviolla, kerettiläinen!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#189 • • Anselmi And sell me

KooKie, 19.6.2008 15:06:
Arvostan myös sitä, etteivät kaikki voi olla yhtä fiksuja ja päästä Lahteen


Miksi palvella Lahdessa kun voi hallita Hellsingissä? *pahis*

Täällä on kaikki punapäät ja parhaimmat bileet.

--
sen pituinen se

KooKie

Posts: 4,338

#190 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 19.6.2008 15:09:
---
KooKie, 19.6.2008 15:06:
Arvostan myös sitä, etteivät kaikki voi olla yhtä fiksuja ja päästä Lahteen

---

Miksi palvella Lahdessa kun voi hallita Hellsingissä? *pahis*

Täällä on kaikki punapäät ja parhaimmat bileet.



Sanotko, etten voi punapäänä päästä Hellsingistä Lahteen? Entä, jos värjään hiukset kuolinvuoteellani, hyväksyykö Juhgu mut silloin tyköönsä?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#191 • • Anselmi And sell me

KooKie, 19.6.2008 15:11:
---
Anselmi, 19.6.2008 15:09:
---
KooKie, 19.6.2008 15:06:
Arvostan myös sitä, etteivät kaikki voi olla yhtä fiksuja ja päästä Lahteen

---

Miksi palvella Lahdessa kun voi hallita Hellsingissä? *pahis*

Täällä on kaikki punapäät ja parhaimmat bileet.

---


Sanotko, etten voi punapäänä päästä Hellsingistä Lahteen?


Mä sanon että punapäänä et halua Hellsingistä Lahteen*vink*

--
sen pituinen se

KooKie

Posts: 4,338

#192 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 19.6.2008 15:23:
Mä sanon että punapäänä et halua Hellsingistä Lahteen*vink*



Okei, juhgulaisena olen taipuvainen myös sinisilmäisesti uskomaan muita.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Anselmi

Posts: 2,578

#193 • • Anselmi And sell me

KooKie, 19.6.2008 15:27:
---
Anselmi, 19.6.2008 15:23:
Mä sanon että punapäänä et halua Hellsingistä Lahteen*vink*

---


Okei, juhgulaisena olen taipuvainen myös sinisilmäisesti uskomaan muita.


Mä voin luvata että sinisilmäiset(oli ne sitten aidot tai älylliset) punapäät on juuri se mitä me arvostetaan täällä Hellsingissä.
Meillä on niille monenmoista käyttöä*pahis*

--
sen pituinen se

Juhgu

Posts: 7,921

#194 • • Juhgu Virnistelijä

Anselmi, 19.6.2008 15:23:
---
Helsinki hii, Helsinki haa, Helsinki hoo...



Mikäs ihmeen patriootti tänne tuli meuhkaamaan? On se nyt kaakeli kun yrittää vähän jotain hengellistä sanomaa tuoda klubitukseen ni heti alkaa ketjussa hillitön derailaus. Huoh tän forumin kanssa. ~:(

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#195 • • Juhgu Virnistelijä

KooKie, 19.6.2008 15:11:
---
Entä, jos värjään hiukset kuolinvuoteellani, hyväksyykö Juhgu mut silloin tyköönsä?



Juu, aina on käyttöä kuolleille tai lähiaikoina kuoleville ruumiille. Ja sääntöjen suhteen pelivaraa kyllä löytynee, kun otetaan huomioon että niitä ei ole vielä kirjoitettu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Anselmi

Posts: 2,578

#196 • • Anselmi And sell me

Juhgu, 19.6.2008 16:00:
Mikäs ihmeen patriootti tänne tuli meuhkaamaan? On se nyt kaakeli kun yrittää vähän jotain hengellistä sanomaa tuoda klubitukseen ni heti alkaa ketjussa hillitön derailaus. Huoh tän forumin kanssa. ~:(


Mä kun ajattelin että silleen mielikuvamaisesti kun Helsinki on tuossa melkein alapuolella, siihen saa sanan hell ympättyä helposti ja muutenkin mummujen mielestä syntinen paikka, niin saa aikaan (edes kehnon) läpän ja samalla puhua merimiesjuttuja Kookielle. Mut sit tulikin Juhgu ja sanoi että hiton patriootti tuhoat meidän järjet tuolla paskalla:/

Oh nou:/ Aim sou sou sorry and woun´t do it never ever again. I promise, i really promise!
(Käännökset otettu Hank Von Helvete-Englanti sanakirjasta)

--
sen pituinen se

RiD

Posts: 2,817

#197 • • RiD Nukemi

Juhgu, 19.6.2008 16:04:
---
KooKie, 19.6.2008 15:11:
---
Entä, jos värjään hiukset kuolinvuoteellani, hyväksyykö Juhgu mut silloin tyköönsä?

---


Juu, aina on käyttöä kuolleille tai lähiaikoina kuoleville ruumiille.



*nekrofiilistel*

--
*super* *possu*

tiiplis

Posts: 1,043

#198 • • tiiplis also available in sober

Juhgu, 19.6.2008 13:40:

--- jossa sääntöjä noudattamalla luvataan pääsy Lahteen ---



Entä ne jotka on jo Lahessa?

--
italia litania nainati lailati

pululu

Posts: 1,102

#199 • • pululu .jemmutti.

Juhgu, 19.6.2008 13:40:
---
pululu, 17.6.2008 22:02:
(snip)
---


(snipsnip)



Mä olen aika monissa elämäntilanteissa vain todennut, että ihmisiä me vain ollaan (turha takertua tähän, tää ei tarkota sitä että sit eletään herroiksi ryöstelemällä ja potkitaan mummoja). Mun kohdalla tämä tarkoittaa sitä, että mä olen hyväksynyt että oon syntinen enkä mä mitenkään voi toteuttaa kaikkia Raamatun käskyjä ja sääntöjä.

Hassua että tää pitää sanoa täällä erikseen. Mikäli olet Raamatun läpi lukenut, voinet ymmärtää sanomattakin että kaikkea ei voi noudattaa mitä siellä on. Yritän elää elämääni onnellisena, muut huomioonottaen ja rukoillen. Ehkä en ole kaikkein vanhoillisin luterilainen (ottaen huomioon tämänhetken tilanteen esim SLEYssä, palasiks se menee kaikenlaisten erimielisyyksien takia, naispappeuskiista yms.), mutta mieluummin elän näin kuin taistellen sellaisten asioiden puolesta jotka ei minua niin kosketa ja jotka eivät haittaa jokapäiväistä elämää.

Tää on mun elämä, ja yritän elää sen niin hyvin kuin vain voin kulkemalla Jeesuksen jalanjälissä, hyväksyen syntisyyteni ja luottamalla Isään.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.