Mixxed - Discotheque: Summer Season 2008 Opening Party 7.6.2008 @ Helsinki

116 posts, 6 pages, 13,670 views

Mar6

Posts: 2,178

#61 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

irrrma, 8.6.2008 17:58:
*ding* Siis loppuko kemut kesken? *whaat*



Vit**ti liian kesken.

--
-Where there is house there is a home-

irrrma

Posts: 241

#62 • • irrrma huumori narikassa

Mar6, 8.6.2008 19:51:
---
irrrma, 8.6.2008 17:58:
*ding* Siis loppuko kemut kesken? *whaat*

---


Vit**ti liian kesken.



oh my..*eikä* not nice..

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Claudi0

Posts: 255

#63 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Milla!*sydän**super* Sattuneista syistä jäi kuitenkin puolet setistä vielä kuulematta, ja sekös vitutti! Ois nyt edes Millan antanu soittaa loppuunn! *grr**nauru* Paikka oli uusi tuttavuus ja ihan yliveto tämmöseen kesäiseen kekkeröintiin, ja TODELLA TOIVON, ettei tää jääny viimeseks kerraks tuolla.

Mun puolesta ne saatanan öyskääjät oltas voitu heittää laidan yli kadulle ja jatkaa bileitä. Vieläkin vituttaa. *piis*
Birgie

Posts: 1,311

#65 • • Birgie Kikati
Oli kyl ihan helmi mesta ja ihanat bileet. Kauniita ihmisiä, hyvää musiikki ja ihana kesäillan fiilis *plur* Milla ei jättänyt taaskaan kylmäksi, kiitos siitä hänelle sekä tietty järjestävälle taholle iso käsi! *tanssittel*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Flight

Posts: 1,306

#66 • • Flight Groove Me Baby
Nasta piipahtaa Hesassa ja nähdä "mukavasti älyttömän mukavia tuttuja" ;) Kiitokset järjestävälle taholle ja pahoittelut, pöyristyttävästä toiminnasta joidenkin osalta... Oli ainekset loistaviin kesteihin!

Soittelut meni tällä kertaa terassimeiningeissä, kun iltaa laitettiin käyntiin lämpimässä. Aurinko menikin osuvasti piiloon hetki videolla soivan biisin jälkeen ja Milla pääs jatkamaan sekä tuuttaamaan Bassoa <3

gr, 8.6.2008 22:34:
---
sts, 8.6.2008 10:34:



Pieni videoklippi alkuillasta ku meno oli vielä taagia ja idarointeja ei ollu tapahtunu.
---
ja mikä biisi <3


Kyseessä on siis Yves Murasca - All About Housemusic (Piano Club Mix)
Peppermint

Posts: 325

#67 • • Peppermint
Hyvät bileet mutta järkyttävä loppu *uuh* Harmittaa tosi paljon järjestäjien puolesta. Enpä ole koskaan todistanut vastaavaa, toivottavasti nämä ihmiset kuitenkin selvisivät?

--
Oldschool, baby

noena

Posts: 3,138

#68 • • noena first breath after coma
Hyvät bileet oli sen aikaa kun oltiin siellä, vähän kuuden jälkeen saavuttiin paikalle ja yhdentoista pintaan poistuttiin, eli just kreiviin aikaan kuullun perusteella..
Mut Tonille iso kiitos kuiteski kaikesta *piis* *sydän* *hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mark

Posts: 7,311

#69 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Oliko Mixxedin kemut nyt sit tässä tän kesän ja bio rexin osalta? *uuh* Yhtään mixxed tapahtumaa en kalenterista enää löytänyt, voisko joku valaista miten homma menee jatkossa?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mixxed - Discotheque

Posts: 66

#70 • • Mixxed - Discotheque
Bileet saa onneksi jatkua!!! Mutta jos vastaava sekoilu jatkuu ensi kerralla niin bileet loppuu Rexin Terassilla ikuisiksi ajoiksi. Kiitos kaikille paikalle saapuneille jotka osasivat käyttäytyä *sydän* Pahoittelut Millalle setin keskeyttämisestä ja etenkin Analle joka ei päässyt soittamaan lainkaan.
Mar6

Posts: 2,178

#71 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!! Mutta jos vastaava sekoilu jatkuu ensi kerralla niin bileet loppuu Rexin Terassilla ikuisiksi ajoiksi. Kiitos kaikille paikalle saapuneille jotka osasivat käyttäytyä *sydän* Pahoittelut Millalle setin keskeyttämisestä ja etenkin Analle joka ei päässyt soittamaan lainkaan.



Loistavaa, katsotaan jos seuraavalla kerralla jengi osais nyt harjottelun jälkeen käyttäytyä.. *tanssittel*
Turpasaunan ansaitsee kyllä jokaikinen joka pilaa toisten meiningin noin.

--
-Where there is house there is a home-

J.Kusti

Posts: 1,018

#72 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
juu oltiinkin Vähäsaaren Villen kaa snadisti ihmeissään ko oltiin tulossa piipahtamaan mbaarin terdeltä (jossa oli kans vähän levoton meininki johtuen väenpaljoudesta. lue: humalaiset sillit purkissa) kattoon meininkiä ja sit ovella pari tyyppiä sanoo et "kiinni on, parit ambulanssit kävi". no hyvä jos kuitenkin saatte uuden mahdollisuuden niin ei pariin ongelmapataukseen lopu koko homma.

lauantaina varmaankin jengi ollu sen takia niin hyvissä kun päivällä oli ne Koffarin Basso Festivaalit, veikkaan.
mariq

Posts: 2,154

#73 • • mariq
Kiitos hyvistä bileistä! *plur* Onneksi tultiin paikalle jo pian kuuden jälkeen niin ehti nauttia useita tunteja hyvästä meinigistä ennen niitä ikäviä tapahtumakäänteitä..

Mahtavaa että on vielä uusi mahdollisuus näyttää että kyllä valtaosa väkeä osaa ja tahtoo juhlia niin että muillakin on kivaa. *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sts

Posts: 7,969

#74 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

J.Kusti, 9.6.2008 13:52:
-clips-



Itseasiassa tästä tuleekin ne kaksi negaatiota joka ei mene järjestäjäpossen suuntaan vaan ravintolalle.

1) Ei narikkaa, jengillä oli reput ja omat eväät messissä ja joivat omia juomia yms. vain yksi JV
2) Sisätila ei ollut ravintola käytössä, joten toinen ja isompi baari oli kiinni. Joten maksimi kapasiteetti meni vain terassin mukaan. Kaverit joutuivat täten odottaa ulkona kun osa meistä pääsi jo sisään yms.
SyndroDome

Posts: 1,103

#75 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!! Mutta jos vastaava sekoilu jatkuu ensi kerralla niin bileet loppuu Rexin Terassilla ikuisiksi ajoiksi. Kiitos kaikille paikalle saapuneille jotka osasivat käyttäytyä *sydän* Pahoittelut Millalle setin keskeyttämisestä ja etenkin Analle joka ei päässyt soittamaan lainkaan.



JEEEE LOISTO HOMMA *plur* *tanssittel*

Toivotaan että nyt saatais kemuttaa loppuun asti ja kuasaajat jäis himaan *piis*

--
Life is full of choises.

Siren

Posts: 826

#76 • • Siren Seinäruusu

SyndroDome, 9.6.2008 14:56:

JEEEE LOISTO HOMMA *plur* *tanssittel*

Toivotaan että nyt saatais kemuttaa loppuun asti ja kuasaajat jäis himaan *piis*



Joo, apinalimpparin vetäjät jääkööt kotiin tai menkööt sit muualle *dissaa*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

mr.a

Posts: 2,098

#77 • • mr.a
Että näin.

Ekaksi valtavan suuret pahoittelut niille jotka olivat tulleet kuunteleen mun keikkaa. Oli tosi superfiilis himasta lähtiessä kun promooottorit soittaa ja sanoo mestan olevan täys, jono ovella ja jengillä kädet ilmassa! mikäs sen siistiimpää kun astua valmiiseen pöytään ja jatkaa siitä mihin Milla ja Flight oli illan jättäneet.

Mikä mua ehkä eniten tässä sattuneessa yhtälössä sapettaa on se tosiasia että nää ihmiset jotka omalla käytöksellään bileet pysäytti eivät ilmeisesti suuremmin kunnoita mun duunia, vaan täysin omaan napaaansa tuijottaen vetävät pään jumiin ja aiheuttavat MUN TYÖLLE ihan vitunmoista hallaa. Totta että tää olis voinut tapahtua missätahansa, övereitä sattuu viinankin voimalla varmasti harvase viikonloppu, mutta mua ei oikeasti kiinnosta lukea iltapäivälehdistä TAAS kerran kuinka KONEMUSIIKKI ja HUUMEET = 1+1. It´s really soooooo last year. or the year before. or whatever.

en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään? mä en halua alkaa jeesustelemaan sen kummemmin SAATI valistamaan huumeiden käytön vaaroista,toivoisin vaan että tähän asiaan saatais joku vitun tolkku.


tsekataan toivottavasti Rexin terassilla vielä myöhemmin tänä kesänä.

until then, enjoy the fuckin summer, LOSERS.

-Ana.
Jaques

Posts: 1,390

#78 • • Jaques HUGC / So Nice!

mr.a, 9.6.2008 15:36:

Mikä mua ehkä eniten tässä sattuneessa yhtälössä sapettaa on se tosiasia että nää ihmiset jotka omalla käytöksellään bileet pysäytti eivät ilmeisesti suuremmin kunnoita mun duunia, vaan täysin omaan napaaansa tuijottaen vetävät pään jumiin ja aiheuttavat MUN TYÖLLE ihan vitunmoista hallaa. Totta että tää olis voinut tapahtua missätahansa, övereitä sattuu viinankin voimalla varmasti harvase viikonloppu, mutta mua ei oikeasti kiinnosta lukea iltapäivälehdistä TAAS kerran kuinka KONEMUSIIKKI ja HUUMEET = 1+1. It´s really soooooo last year. or the year before. or whatever.

en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään? mä en halua alkaa jeesustelemaan sen kummemmin SAATI valistamaan huumeiden käytön vaaroista,toivoisin vaan että tähän asiaan saatais joku vitun tolkku.

-Ana.


I feel you man. Alkaa kyl oma mitta olla täynnä näiden tinneripäiden sekoilujen takia. Pilaavat muiden ihmisten nautintoa, työntekoa ja konemusiikin mainetta. Pyydän anteeksi mutta "Fuck you assholes!!!" Jos ei kunnioita muiden työtä ja uhrauksia, eikä osaa käydä bileissä edes semisivistyneesti niin ei tarvii tulla ollenkaan. PORTTARIT!!!

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

Mark

Posts: 7,311

#79 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mr.a, 9.6.2008 15:36:
en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään?



Lakka virallisesti huumausaineeks ja tehokas pullojen kollaus ovilla. Joo, ja porttarit kans. Ja miksei vaikka öyskääjien kivitys Saudi Arabian malliin *piis* Ei heru enää sympatioita kyllä tähän aiheeseen, on sen verran nähty juttu.

Ja vielä lisäys että kiva kun Rexissä voidaan bailata vielä, toivottavasti ei vikaa kertaa. Jos nää öyskäurpot on klubbarin jäseniä, joku vois postaa niiden nickit johonki julkiseen jakoon jotta kollektiivinen vittuilu vois alkaa ja sisäänpääsy voitas evätä seuraavalla kerralla.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#80 • • REivaaja Guest
Jonku pitäis olla öyskääjiä isompi, media, muut, me tai te. Näillä eväillä mennään :(