Mixxed - Discotheque: Summer Season 2008 Opening Party 7.6.2008 @ Helsinki

116 posts, 6 pages, 13,667 views

Avatar
#81 • • REivaaja Guest

Mark, 9.6.2008 16:13:
---
mr.a, 9.6.2008 15:36:
en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään?

---


Lakka virallisesti huumausaineeks ja tehokas pullojen kollaus ovilla. Joo, ja porttarit kans. Ja miksei vaikka öyskääjien kivitys Saudi Arabian malliin *piis* Ei heru enää sympatioita kyllä tähän aiheeseen, on sen verran nähty juttu.

Ja vielä lisäys että kiva kun Rexissä voidaan bailata vielä, toivottavasti ei vikaa kertaa. Jos nää öyskäurpot on klubbarin jäseniä, joku vois postaa niiden nickit johonki julkiseen jakoon jotta kollektiivinen vittuilu vois alkaa ja sisäänpääsy voitas evätä seuraavalla kerralla.

-M


aivan loistava ratkaisu!!
Mä ilmottaudun yleiseksi syntipukiksi!!
Tonne pitäis saada sellanen öyskääjät-osio promoottorin viereen jossa ilmoitan tulevat öyskäämiseni, jotta siitä koituvat lieveilmiöt saataisiin minimoitua.
Rovion jos pystytätte niin pidän oljista ja parafiinista, mieluiten tervan tuoksuista.
Syce

Posts: 1,649

#82 • • Syce

sts, 9.6.2008 14:19:
---
J.Kusti, 9.6.2008 13:52:
-clips-

---


Itseasiassa tästä tuleekin ne kaksi negaatiota joka ei mene järjestäjäpossen suuntaan vaan ravintolalle.

1) Ei narikkaa, jengillä oli reput ja omat eväät messissä ja joivat omia juomia yms. vain yksi JV
2) Sisätila ei ollut ravintola käytössä, joten toinen ja isompi baari oli kiinni. Joten maksimi kapasiteetti meni vain terassin mukaan. Kaverit joutuivat täten odottaa ulkona kun osa meistä pääsi jo sisään yms.



Muutoksia kyllä tulee. Näistä varmaan lisää myöhemmin
Avatar
#83 • • Edited REivaaja Guest
IMO bileet ei lopu siihen että joku öyskää, ja paikassa missä ne loppuu siihen, ei pidäkkään järjestää tapahtumia. Ikävää että jengi vetää överit, mutta se ei tule muuttumaan. On hieman omituista että sammunut kannetaan ulos ilman sen suurempaa kalabaliikkia, mutta jos kyseessä on laittomat päihteet, se on sitten siinä. Imago kysymys.. Mä en ainakaan aio pilata imagoa osallistumalla lumipallo-efektiin..
Toivottavasti jengil oli hauskaa kuitenkin.


Eli:
Oli helvetin hauskaa!!!!!!!!!*plur* Toivottavasti tätä saadaan lisää heti!! Kiitos Millalle ja Mr.A:lle, u made my day. (ei kyl näköjään oo mun paikka. Meen muualle, olkaa hyvät. Tosin Dj:t vaikutti olevan nannaa)
*WIBA*

Posts: 138

#84 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]
ISO kiitos aivan mielettömän upeista terassibileistä, voi härreguud, ritva, mikä meno siel ois ollu puolen yön jälkeen *plur* ja *super*ISOkiitos Millalle *sydän*, jonka puolikaskin setti oli niiiiiiiiiin timanttinen ettei mitään rajaa *tanssittel* *jiihaa*.

En muista millon olis ollu missään bileissä noin hyvä fiilis ja ilmapiiri yleisesti *täh*, joten ens kerralla öyskääjät yli laidan ja sieltä vaikka lakaisukoneen toimesta ämmässuolle *pahis*.

NÄITÄ BILEITÄ EI PILATA!!! MURRRR.....!!!
gr

Posts: 1,116

#85 • • gr Hu-hu

Flight, 8.6.2008 23:43:
Nasta piipahtaa Hesassa ja nähdä "mukavasti älyttömän mukavia tuttuja" ;) Kiitokset järjestävälle taholle ja pahoittelut, pöyristyttävästä toiminnasta joidenkin osalta... Oli ainekset loistaviin kesteihin!

Soittelut meni tällä kertaa terassimeiningeissä, kun iltaa laitettiin käyntiin lämpimässä. Aurinko menikin osuvasti piiloon hetki videolla soivan biisin jälkeen ja Milla pääs jatkamaan sekä tuuttaamaan Bassoa <3


---
gr, 8.6.2008 22:34:
---
sts, 8.6.2008 10:34:



Pieni videoklippi alkuillasta ku meno oli vielä taagia ja idarointeja ei ollu tapahtunu.
---
ja mikä biisi <3

---

Kyseessä on siis Yves Murasca - All About Housemusic (Piano Club Mix)


i haz it - mi so funky *purr*
Niko Geselle

Posts: 683

#86 • • Edited Niko Geselle

*WIBA*, 9.6.2008 18:23:
ISO kiitos aivan mielettömän upeista terassibileistä, voi härreguud, ritva, mikä meno siel ois ollu puolen yön jälkeen *plur* ja *super*ISOkiitos Millalle *sydän*, jonka puolikaskin setti oli niiiiiiiiiin timanttinen ettei mitään rajaa *tanssittel* *jiihaa*.

joten ens kerralla öyskääjät yli laidan ja sieltä vaikka lakaisukoneen toimesta ämmässuolle *pahis*.



Tämä käväs mielessä jo tälläkin kerralla!!



Kiitos kaikille niille jotka paikalla olivat ja osasivat käyttäytyä, oli loistavaa, siistii, mageeta, ja paikka on kyl niiiiiiiiiiin siisti*sydän*

Pahoitteluni Millalle ja etenkin Analle tapahtuneesta!! Katotaan miten saadaan tää käyntiin, joskos revanssia sitten saatais teille vielä. :)



Asiaa on nyt jonkin verran kehitetty, miten vastaavaa ei tulisi tapahtumaan!!!
Ei muuta, kun seuraavaan kertaan 28.06





Niko
Mar6

Posts: 2,178

#87 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

REivaaja, 9.6.2008 18:03:
IMO bileet ei lopu siihen että joku öyskää, ja paikassa missä ne loppuu siihen, ei pidäkkään järjestää tapahtumia. Ikävää että jengi vetää överit, mutta se ei tule muuttumaan. On hieman omituista että sammunut kannetaan ulos ilman sen suurempaa kalabaliikkia, mutta jos kyseessä on laittomat päihteet, se on sitten siinä. Imago kysymys.. Mä en ainakaan aio pilata imagoa osallistumalla lumipallo-efektiin..
Toivottavasti jengil oli hauskaa kuitenkin.


Eli:
Oli helvetin hauskaa!!!!!!!!!*plur* Toivottavasti tätä saadaan lisää heti!! Kiitos Millalle ja Mr.A:lle, u made my day. (ei kyl näköjään oo mun paikka. Meen muualle, olkaa hyvät. Tosin Dj:t vaikutti olevan nannaa)



Ihmettelin kyllä itekin että homma meni puihin tuosta sillä tapahtuuhan tuota ikävä kyllä liian useasti.. Ja tätä paskaa tuskin mikään yksittäinen tekijä maailmasta kokonaan kitkee sekin on ikävä tosiasia..
Pointtina taitaa olla se että kyseisessä venuessa ei ole pahemmin bileitä järkätty vaan se on luonteeltaan ihan erilaisessa käytössä... Toisaalta tuossa on ehkä myös yksi stadin ainutlaatuisimmista bilepaikoista, sen takia toivonkin että pääsee sitä kokemaan vielä useaan otteeseen *hymy*
Kyllä mua henk koht ravintoloistijana vituttaisi jos mun baarissa joku riemuidiootti apinalimunsa kanssa sekoilisi joten ymmärrän myös kriittisemmän kannan vaikka en ole nähnytkään ennen että talosta väännetään sähköt pois kun näin käy. Itse myös todistin kun tätä ko. incidenttiä (sitä ekaa) pidettiin heti alkuun sairaskohtauksena henkilökunnan toimesta.. Järkkärien kapasiteetti taisi myös olla sen verran rajallinen että tuskin tollasta pystytään suuremmassa määrin handlaamaan.

Myöskin olin lukevinani jonnin aikaa sitten jostain julkaisusta että tulevaisuudessa suomessakin saatetaan siirtyä käytäntöön ettei ravintoloissa saa olla liian sekaista jengiä (Mistä tahansa substanssista kenties) tai parhaimmillaan itse ravintoloitsijaa voidaan sakottaa.

--
-Where there is house there is a home-

Claudi0

Posts: 255

#88 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!!



Jes Jes! Onneks! *plur* ...ja Millalle revanssi, ilman että kukaan, tai mikään enään pääsee keskeyttämään! Eiks vaan? Eiks vaan MIXXED? Eiks vaan Milla? Joohan!?*tanssittel*
sts

Posts: 7,969

#91 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Mar6, 9.6.2008 18:41:


Myöskin olin lukevinani jonnin aikaa sitten jostain julkaisusta että tulevaisuudessa suomessakin saatetaan siirtyä käytäntöön ettei ravintoloissa saa olla liian sekaista jengiä.



Oletkos koskaan tutustunut alkoholilakiin, sehän jo myöskin määrittelee tuon. Olikos turus vai tampereella juurikin tuollai ratsia.
Mar6

Posts: 2,178

#92 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sts, 9.6.2008 19:38:
---
Mar6, 9.6.2008 18:41:


Myöskin olin lukevinani jonnin aikaa sitten jostain julkaisusta että tulevaisuudessa suomessakin saatetaan siirtyä käytäntöön ettei ravintoloissa saa olla liian sekaista jengiä.

---


Oletkos koskaan tutustunut alkoholilakiin, sehän jo myöskin määrittelee tuon. Olikos turus vai tampereella juurikin tuollai ratsia.



Juuri tätä kohtaa muistelin lukeneeni jostain juu.

--
-Where there is house there is a home-

AdonisHercules

Posts: 596

#93 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Todella hyvä että Mixxed saa vielä jatkua. Olisi ollut todella ikävä jos näin hyvin idean ja paikan omaavat bileet olisi pitänyt peruuttaa *hymy*
Isot kiitokset järjestäjille ja dj:lle mitä ihanimmasta illasta *aplodit*
Millan setti oli yksi parhaimmista minkä olen kuulut piiiitkään aikaan! Outrageuos *sydän*
Lisää tämmöistä *plur*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Mixxed - Discotheque

Posts: 66

#94 • • Mixxed - Discotheque

Claudi0, 9.6.2008 18:42:
---
Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!!

---


Jes Jes! Onneks! *plur* ...ja Millalle revanssi, ilman että kukaan, tai mikään enään pääsee keskeyttämään! Eiks vaan? Eiks vaan MIXXED? Eiks vaan Milla? Joohan!?*tanssittel*



tsekataan toivottavasti Rexin terassilla vielä myöhemmin tänä kesänä.

until then, enjoy the fuckin summer, LOSERS.

-Ana.



Milla ja Mr. A tulevat kesäkauden päättäjäis kemuihin 23.8.08!

Analle suuret kiitokset joustavuudesta. Maximum Respect*piis*
Claudi0

Posts: 255

#95 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
*super*
Tapi

Posts: 1,437

#96 • • Tapi Dreamstate

REivaaja, 9.6.2008 18:03:
On hieman omituista että sammunut kannetaan ulos ilman sen suurempaa kalabaliikkia, mutta jos kyseessä on laittomat päihteet, se on sitten siinä.


Meinaat, että sen pitäisi olla ravintoloitsijan näkökulmasta ihan jees, että siellä iltaansa viettävät ihmiset kiskovat laittomia päihteitä vailla mitään tolkkua?

Moni on tässä viime vuosina kuollut lakkaöyskiin, joten on jo lähtökohtaisesti typerää ruveta kyseenalaistamaan ravintoloitsijan toimia. Haluaisitko sinä, että oman ravintolasi edessä olisi ambulanssipäivystys aina bileiden aikaan?

Ana kommentoi aika hyvin oman duuninsa arvostusta ja sama pätee myös ravintoloitsijan kohdalla - miksi ihmeessä ravintoloitsijan pitäisi tehdä duunia käytöstapoja vailla olevan apinalauman eteen?
Avatar
#97 • • REivaaja Guest

Tapi, 11.6.2008 20:51:
Ana kommentoi aika hyvin oman duuninsa arvostusta ja sama pätee myös ravintoloitsijan kohdalla - miksi ihmeessä ravintoloitsijan pitäisi tehdä duunia käytöstapoja vailla olevan apinalauman eteen?

Oli ilmeisen kivat bileet kun paikka oli täynnä apinoita. Viina tekee jopa vauhtia urpommanksi...
Puhut siit öyskääjästä nyt siten että se veti ne överit ihan vaan vittuillakseen. Siis samalla tavalla kuin se olisi heitellyt tuoppeja tanssilattialle ja dj:n niskaan.

Typerää arvostella ravintoloitsijan päätöstä leimata konemusiikin kuuntelijat öyskääjiksi? Ehkä niin...
Miksi? Kysy Sedulta.

Miksi? Koska mitä apinampia jengi on, sitä todennäköisemmin aamulla on tili tyhjä.
Sun ilmeisen selvä tissuttelus ei kovin paljoo tuo katetta yritykselle, joten voit vähän katsoa myös peiliin. Joo, ostat kokista, muttet vedä sitä huikalla putkeen.

Tiesitkö etä viina on liuotin kuten lakkakin ja edesauttaa monta murhaa ja väkivaltatapausta vuosittain.
Avatar
#98 • • Edited REivaaja Guest
Kuulostikohan 30luvun Saksassa tältä? Jonkun vikahan se oli ja itse taisteltiin rintamalla isänmaan puolesta. Eli ne oli ne juutalaiset! No ei niitä nyt tappaa tarvitse herranjestas! Mutta kyllä pettureita pitääkin dissata...

Miltäköhän tää näyttää ulkopuoliselle kun skenessä kauhistellaan ongelman suuruutta...
Asialle pitää tehdä jotain!!!!! Ei me voida katto vierestä kun jengi öyskää!!!
Kohta epilepsiakin on tarpeeksi suuri syy lopettaa bileet kesken.
Varmuuden vuoksi...
Syce

Posts: 1,649

#99 • • Syce
Eiköhän tuo tapahtuma olla jo käsitelty... tai jos ei niin jatkakaa muualla.


hieman kuvia bileistä odottelee julkaisua... tässä muutama esimaku->

pieni_15986_41830.jpg

pieni_15986_41832.jpg
UzU

Posts: 2,361

#100 • • UzU [33100]

sts, 9.6.2008 19:38:
---
Mar6, 9.6.2008 18:41:


Myöskin olin lukevinani jonnin aikaa sitten jostain julkaisusta että tulevaisuudessa suomessakin saatetaan siirtyä käytäntöön ettei ravintoloissa saa olla liian sekaista jengiä.

---


Oletkos koskaan tutustunut alkoholilakiin, sehän jo myöskin määrittelee tuon. Olikos turus vai tampereella juurikin tuollai ratsia.



Treella on ainakin ratsattu yks k18 ravintola ja seurauksena ollut se että alkoholia saa anniskella vain yksi annos kerrallaan. Enää ei siis saa ostaa 10 fisua kerralla...

Ja Suomen alkoholilainsäädäntö sanoo itseasiassa juurikin noin että annos kerrallaan, mutta käytännössä hommaa katsotaan sormien läpi, jos/kun siitä ei aiheudu ongelmia. Toisin kuin tuolla missä tuli liikaa sammumisia, naapureille ongelmia yms..

Ps. Mä olen lopettanut yhdet omat ug-bileet kesken 05 kun meno oli parhaillaan. Vitutti vaan tarpeeksi kun sai soittaa yhdellä puhelulla kaksi ambulanssia.. Että ymmärrään kyllä ravintoloitsijan asenteen aivan hyvin.