Mixxed - Discotheque: Summer Season 2008 Opening Party 7.6.2008 @ Helsinki

116 posts, 6 pages, 13,674 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#101 • • Jussi Soro choon!

sts, 9.6.2008 19:38:
Oletkos koskaan tutustunut alkoholilakiin, sehän jo myöskin määrittelee tuon. Olikos turus vai tampereella juurikin tuollai ratsia.


Turussa ratsattiin keskustasta tosi paljon baareja n. kuukausi sitten. Muutamalta peruttiin luvat määräajaksi ja osa sai huomautuksia. Noi baarit joilta peruttiin toimilupia on sen sortin juoppoluolia, et tuskin siellä ketään tajuissaan on ollut puolenyön jälkeen. Seduloita ei kuulemma ratsattu, mikä kyllä pistää ihmettelemään.
UzU

Posts: 2,361

#102 • • UzU [33100]

JussiS, 12.6.2008 11:10:
---
sts, 9.6.2008 19:38:
Oletkos koskaan tutustunut alkoholilakiin, sehän jo myöskin määrittelee tuon. Olikos turus vai tampereella juurikin tuollai ratsia.

---

Turussa ratsattiin keskustasta tosi paljon baareja n. kuukausi sitten. Muutamalta peruttiin luvat määräajaksi ja osa sai huomautuksia. Noi baarit joilta peruttiin toimilupia on sen sortin juoppoluolia, et tuskin siellä ketään tajuissaan on ollut puolenyön jälkeen. Seduloita ei kuulemma ratsattu, mikä kyllä pistää ihmettelemään.



täällä on kyllä osumat tulleet ihan SK:lle että Tampereen polliisi on huonommin lahjottu.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#103 • • Jussi Soro choon!

UzU, 12.6.2008 11:12:
täällä on kyllä osumat tulleet ihan SK:lle että Tampereen polliisi on huonommin lahjottu.


No joo, Turussa ei kai yökerhoja kierrelty muutenkaan juuri lainkaan, vaan lähinnä noita kaljabaareja.
Link

Posts: 200

#104 • • Edited Link

REivaaja, 9.6.2008 18:03:
IMO bileet ei lopu siihen että joku öyskää, ja paikassa missä ne loppuu siihen, ei pidäkkään järjestää tapahtumia.



Tää oli ehkä maailman paras uutinen kaikille Suomen promoottoreille!

Otas nyt järki käteen edes hetkeks.
Kun vieläkin ravintolat haluavat tapahtumia ja niitä tehdään aidosti rakkaudella
promoottorien toimesta, niin haluavatko ravintolat leimautua päihdepolitiikan avoimeen
suuntaukseen? Yleensä ravintoloilla perus bisnes on juomien myynti, niin alkoholittomien kuin
alkoholillisten. Tämä tarkoittaa siis sitä, että omat nautintoaineet ovat kielletyllä
listalla jo lainkin puitteissa. Onko tämä huono asia? On totta et porukka sammuu jurrissa tai
sitten öyskissä. Toinen näistä on kuitenkin yhteiskunnallisesti hyväksytympi ja
LAILLISILLA päihteillä aiheutettu tapaus. Arvaatko kumpi? On aivan eri asia
puhua siitä onko laki oikein vai ei. Niin se vain on ja menee. On toki totta,
että kukaan ei lain puitteissa saisi sammua edes ravintolaan, mutta yhteiskunnallisesti
hyväksytystä asiasta on helppo katsoa hieman läpi sormien. Varsinkin kun sammuneet
yleensä pääsee kotiin omin tai kaverin jaloin.

Se miksi ravintoloita kiinnostaa et tuleeko sinne lanssi vai ei on taas ihan toinen juttu.
Se et ravintolaan tulee ylipäätään lanssi on jo paha asia. Jokainen hälytyskäynti kirjataan
ylös, kuten myös hälytyksen syy. Jokainen häly otetaan huomioon kun ravintolalle
myönnetään uusia aukioloaikoja, eli siis määräaikaisia anniskelulupia lääninhallituksen toimesta.

Jos haluut, niin voit myös vetää keskusteluun kortin kaikista yhteiakuntaluokista ja musiikkityyleistä.
Tottakai huumeet ovat arkipäivää myös täällä. Ei kutaan sitä kiistä. Kumma juttu on vaan se et
noi yliannostukset sattuu yleensä aina samoissa piireissä. MIKSI? Kerro mulle.

Mulle on ihan ok se et jengi tekee kropalleen ihan mitä haluaa, mut sillon jos menee yli niin se
ei ole enään heidän oma asia. Viimekädessä öyskistä vastaa tapahtuman tuottaja, joka on
kyl jo niin kaukana tapahtuman syistä ja seurauksista et olo on aika avuton. On siin kiva selitellä
ravintoloitsijalle kaikkea yhteiskunnasta ja huumeistä eri musiikki genreissä. POINTTI! Jos joku
sammuu ravintolaan, niin se on ravintolan vastuulla. Jos joku flippaa, niin se on promoottorin vastuulla.
Helppoa...eikö totta?

Se et jengi flippailee tapahtumissa ei ainakaan osoita mitään kunnioitusta itse tapahtumaa, sen tuottajia,
artisteja kuin ravintolaakaan kohtaan. Jokaisen työ valuu hukkaan. Ikäväkseni täytyy todeta, että
muutama yksilö pilaa niin monien maineen et oikein puistattaa. Jos jengi haluaa vetää, niin sen
pitäisi ajatella muutakin kuin itseään.

Niin kauan, kun meil pidetään tapahtumia naurettavan halpaan hintaa (lue: +/- 0 tuloksella), niin
jokaisen asiakkaan tulisi kunnioittaa sitä duunia, mitä artistit ja promoottorit tekevät.
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#105 • • Doughnuts & Prozac
Niin, eiköhän tosta öyska incidentistä oo tosiaan sanottu jo kaikki tarpeellinen. Bileet loppu kehnosti, mutta seuraavalla kerralla ollaan fiksusti kaikki yhdes koos! Porttarit niille, jotka lensi ulos substance misuse'n takia. Ymmärsin kuitenkin joltain taholta, että se 1. oli sairauskohtaus (epilepsia), joten sille ei tietenkään voi mitään. Ex-epileptikkona sympatisoin, jos näin kerta asiain laita oli.

Mutta tohon Milla Lehtoon vielä...monet ovat häntä täällä hehkuttaneet, mutta itse henk.koht olen vähän eri mieltä asiasta...sori vaan, ei oo kuitenkaan tarkotus haukkua ketään, vaan antaa rakentavaa kritiikkiä! Milla soittaa mun mielestä tosi paljon samoja, mun mielestä jo vähän kuluneita biisejä (ainakin mitä breaks osastoon tulee). Saundi alkaa olla jo siis vähän outdated. Samoin "esiintyminen" on vähän nihkeää, hän ei näytä siltä, että oikeastaan pitää siellä olemisesta, vaikkei se miltä asiat näyttää aina olekaan sitä mitä ne on, mutta kuitenkin.

No oli miten oli, sanon tässä vaan nyt sen oman subjektiivisen fiiliksen mukaisesti, joka tosta illasta jäi...ei tarvi alkaa postaa mitään biisilistoja ja todistaa, mikä biisi on julkaistu milloinkin...en ole dj, mutta ihan näin maksavana asiakkaana huomautan asiasta, et ehkä vähän kylmäksi jätti.
Avatar
#106 • • Edited REivaaja Guest

Link, 12.6.2008 11:25:
Tää oli ehkä maailman paras uutinen kaikille Suomen promoottoreille!

Otas nyt järki käteen edes hetkeks.


Sorry Syce ja muut...

Mun mielestä ei ainakaan ole järkevää pistää massejaan tollaseen riskibisnekseen, jossa yksi tikku voi katkaista kamelin selän.
Ilman tuottoa se on jopa typerämpää. puhdasta matikkaa. Tossakin toinen oli sitten näköjään epilepsiakohtaus, mutta vallitsevan lakkahysterian takia se oli vika tikki. On se kumma miten yksi tapaus voi vaikutttaa niin pahasti sun maineeseen. Mun mainetta he eivät ainakaan pysty pilaamaan vain sen takia että kuuntelemme molemmat konemusiikkia, kun kuuntelijoilla ei kuitenkaan ole mitään yhteistä rintamaa.
Porttari on ihan hyvä idea, bileitten lopettaminen hysteriaa. Ja mä en ottais yrityskumppanix hysteriaan taipuvaista ihmistä.
Syce

Posts: 1,649

#107 • • Edited Syce
eih... en suoraan sanottuna edes keksimällä keksi mitä kommenttiisi sanoisin... *whaat*
Avatar
#108 • • Edited REivaaja Guest

Syce, 12.6.2008 18:59:
eih... en suoraan sanottuna edes keksimällä keksi mitä kommenttiisi sanoisin... *whaat*

Ollaan hiljaa... Pokerimatikkaa mä tos käytin. Se on riskienhallintaa. En tosin ole käynyt kauppista...

siis sorry et jatkan tätä...
milla lehto

Posts: 583

#109 • • milla lehto
Todella harmillinen päätös niin mahtavasti startanneelle illalle..
Oma setti jäi pahasti kesken, mutta sen hetken minkä ehdin soittaa niin olin liekeissä ja erittäin hyvällä fiiliksellä! Ihana oli katsoa iloisia ihmisiä, jotka selvästi nauttivat musiikista. Todella sääli jos joku sekoittaa keskittymisen huonoon fiilikseen. Ei ne levyt siellä todellakaan itsekseen vaihdu ;)

Kiitos järjestäjille uudesta tilaisuudesta! 23.8 nähdään ja liekitetään loppuun asti *pahis*
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#110 • • Doughnuts & Prozac
Niin, no taisin tossa jo myöntääkin, että asiat eivät välttämättä ole siltä, miltä ne näyttävät ja keskittyminen sinulle suotakoon (vaikkei siihen mun lupaa tarvitakaan) :) olet vain joskus, niin vakavan näköinen/oloinen, että siitä tuo ajatus lähti.

Ja tottakai musamaku on aina henk.koht asia ja siitä voi väitellä ikuisuuden tuolle puolen, mutta tämä ajatus taas lähti siitä, että diggasin teikäläisestä ennen (koska aika harva soittaa breaks matskua), mutta kun setit on vähän samanlaisia/soitat kuitenkin ainakin jonkun verran samoja biisejä, niin en enää innostu niin paljoa.

Olin kuitenkin tuonakin ajankohtana lattialla ja tulen olemaan siellä jatkossakin...ota tämän siis fanipalautteena, jookos kookos!
milla lehto

Posts: 583

#111 • • milla lehto
Levyjen soitto on vakavaa hommaa!

No ei vaan, mutta keskittyä kyllä pitää ja usein itsekkin kuumenee loppua kohti. Enkä vielä edes päässyt sinne breikseihin asti!!! Ehdin soittaa n. 1,5 breiks biisiä kunnes bileet loppui. Monet uudet biisit on vaan niin tykkejä, että ei niitä voi soittaa setin alussa.

No eniweis, ensi kerralla paremmalla tuurilla :) c u!
UzU

Posts: 2,361

#112 • • UzU [33100]

REivaaja, 12.6.2008 18:30:
---
Link, 12.6.2008 11:25:
Tää oli ehkä maailman paras uutinen kaikille Suomen promoottoreille!

Otas nyt järki käteen edes hetkeks.

---

Sorry Syce ja muut...

Mun mielestä ei ainakaan ole järkevää pistää massejaan tollaseen riskibisnekseen, jossa yksi tikku voi katkaista kamelin selän.
Ilman tuottoa se on jopa typerämpää. puhdasta matikkaa.



Toivottavasti pystyt vakuuttamaan kaikki promoottorit, koska sen jälkeen meillä ei ole yksiäkään bileitä täällä. Kuitenkin edelleen 90% tapahtumista tehdään ilman että promoottoreille jää käteen muuta kuin lämmin mieli ja vitonen nakkikioskille tuhlattavaksi - jos sitäkään.
Mark

Posts: 7,311

#113 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

REivaaja, 12.6.2008 18:30:
Sorry Syce ja muut...

Mun mielestä...



Kysyikö joku sun mielipidettäs? Mun mielestä sä voisit jo olla hiljaa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#114 • • Edited REivaaja Guest

Mark, 13.6.2008 13:29:
---
REivaaja, 12.6.2008 18:30:
Sorry Syce ja muut...

Mun mielestä...

---


Kysyikö joku sun mielipidettäs? Mun mielestä sä voisit jo olla hiljaa.

-M

Kiva kun ilmotit. Jä hei vähä kohteliaissuutta tai mä pilaan sun maineen.

Ja mikä *ttu toi -ÄM on?

Edittii: Ei ois taas pitäny lukee mitä paskaa sitä on keuhkoistaan suoltanut.

Siis mikä vitun ÄM? u name it! Well fuckface ur fuckface. 'Kuka sult on kysyny mitään'... LOL
Skenekuningas tulee taas ja heilauttaa valtikkaa... LOL
Imisit varmaa kyrpääski jos ylettäisit.

..No ei ihan paska jätkä voi olla kyseessä kun on hyviä jätkiä kaverilistassa. Tosin ei se paljoo kerro...
AdonisHercules

Posts: 596

#115 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

REivaaja, 14.6.2008 03:32:
---
Mark, 13.6.2008 13:29:
---
REivaaja, 12.6.2008 18:30:
Sorry Syce ja muut...

Mun mielestä...

---


Kysyikö joku sun mielipidettäs? Mun mielestä sä voisit jo olla hiljaa.

-M

---
Kiva kun ilmotit. Jä hei vähä kohteliaissuutta tai mä pilaan sun maineen.

Ja mikä *ttu toi -ÄM on?

Edittii: Ei ois taas pitäny lukee mitä paskaa sitä on keuhkoistaan suoltanut.

Siis mikä vitun ÄM? u name it! Well fuckface ur fuckface. 'Kuka sult on kysyny mitään'... LOL
Skenekuningas tulee taas ja heilauttaa valtikkaa... LOL
Imisit varmaa kyrpääski jos ylettäisit.

..No ei ihan paska jätkä voi olla kyseessä kun on hyviä jätkiä kaverilistassa. Tosin ei se paljoo kerro...


En tiedä pitäisikö sun vastaukselle itkeä vai nauraa *ding*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Avatar
#116 • • Edited REivaaja Guest

AdonisHercules, 23.6.2008 12:42:
En tiedä pitäisikö sun vastaukselle itkeä vai nauraa *ding*

Vähän on sama fiilis. Jos nyt vaik sovitaan et mä nauran ja sä itket ja pistät noreen?

Nyt ''-M'' ja ''AdonisHercules'' dissaa :(
Eikö kukaan Alfauros tykkää musta?