116 posts, 6 pages, 14,503 views
Mar6, 8.6.2008 19:51:
---
irrrma, 8.6.2008 17:58:
Siis loppuko kemut kesken?
---
Vit**ti liian kesken.
gr, 8.6.2008 22:34:
---
sts, 8.6.2008 10:34:
Pieni videoklippi alkuillasta ku meno oli vielä taagia ja idarointeja ei ollu tapahtunu.
---
ja mikä biisi <3
Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!! Mutta jos vastaava sekoilu jatkuu ensi kerralla niin bileet loppuu Rexin Terassilla ikuisiksi ajoiksi. Kiitos kaikille paikalle saapuneille jotka osasivat käyttäytyä Pahoittelut Millalle setin keskeyttämisestä ja etenkin Analle joka ei päässyt soittamaan lainkaan.
J.Kusti, 9.6.2008 13:52:
-clips-
Mixxed - Discotheque, 9.6.2008 11:39:
Bileet saa onneksi jatkua!!! Mutta jos vastaava sekoilu jatkuu ensi kerralla niin bileet loppuu Rexin Terassilla ikuisiksi ajoiksi. Kiitos kaikille paikalle saapuneille jotka osasivat käyttäytyä Pahoittelut Millalle setin keskeyttämisestä ja etenkin Analle joka ei päässyt soittamaan lainkaan.
SyndroDome, 9.6.2008 14:56:
JEEEE LOISTO HOMMA
Toivotaan että nyt saatais kemuttaa loppuun asti ja kuasaajat jäis himaan
mr.a, 9.6.2008 15:36:
Mikä mua ehkä eniten tässä sattuneessa yhtälössä sapettaa on se tosiasia että nää ihmiset jotka omalla käytöksellään bileet pysäytti eivät ilmeisesti suuremmin kunnoita mun duunia, vaan täysin omaan napaaansa tuijottaen vetävät pään jumiin ja aiheuttavat MUN TYÖLLE ihan vitunmoista hallaa. Totta että tää olis voinut tapahtua missätahansa, övereitä sattuu viinankin voimalla varmasti harvase viikonloppu, mutta mua ei oikeasti kiinnosta lukea iltapäivälehdistä TAAS kerran kuinka KONEMUSIIKKI ja HUUMEET = 1+1. It´s really soooooo last year. or the year before. or whatever.
en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään? mä en halua alkaa jeesustelemaan sen kummemmin SAATI valistamaan huumeiden käytön vaaroista,toivoisin vaan että tähän asiaan saatais joku vitun tolkku.
-Ana.
mr.a, 9.6.2008 15:36:
en mä tiedä mitä tähän asiaan on oikeesti tekemistä. onko mitään?