Aura Of Goa (Goa1Y) with Space Buddha, Vibrasphere, Flowers of Life

153 posts, 8 pages, 25,295 views

alphamagic

Posts: 3,628

#141 • • alphamagic

Nipsuu, 2.9.2008 21:50:
Jokaisella vastaantulleilla hattivateilla, Harry pottereilla ja teletapeilla oli silmät kuin hellan levyt!!! *senkin*



Miks oon missannu nää kaikki fantasiahahmot vaikka paikan päällä olinkin... *uuh**lmao*
Ehkä olin liian sekasin? o_O *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Juhgu

Posts: 7,921

#142 • • Edited Juhgu Virnistelijä

alphamagic, 3.9.2008 10:57:
---
Nipsuu, 2.9.2008 21:50:
Jokaisella vastaantulleilla hattivateilla, Harry pottereilla ja teletapeilla oli silmät kuin hellan levyt!!! *senkin*

---

Miks oon missannu nää kaikki fantasiahahmot vaikka paikan päällä olinkin... *uuh**lmao*
Ehkä olin liian sekasin? o_O *nauru*



Mäki missasin, ei kyl tullu vastaan sen enempää sekoilijoita kuin muissakaan bileissä.

Ja vaikka tuliskin, niin tarviiks siitä vetää niin jumalattomat herneet? Mielummin mä bileissä katson jotain (rauhallisesti käyttäytyvää ja öyskärajan alapuolella annoksensa pitävää) kuosipäätä kuin sellaista joka marmattaa toisten läsnäolosta ja toivoo että bileet loppuis.



(...tai kannattaisko tarkistaa oma annostus, jos näkee ympärillään hattivatteja, Harry Pottereita ja teletappeja, ei kovin terve merkki) *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Khraon

Posts: 28

#145 • • Edited Khraon
kerrankin bileet joissa ei ollu räkäisiä känniääliöitä sekoilemassa ja kaatamassa pöytiä!... tai en ainakaan huomannu ku yhden joka raahattiin pois
Aukikco

Posts: 132

#146 • • Aukikco
mulla oli ainakin tosi kivaa. ensiks vähän kauhistelin tanssilattiaa mut sit vaan totesin, taas kerran, että kun osaa suhtautua tarpeeks psykedeelisesti niin jotenkin se tila vaan maagisesti aina löytyy (ja ei, en törmäillyt jatkuvasti kanssaihmisiin (;

yläkerran äänenlaatu oli tosiaan aika nojoo mutta jotenkin nautin sielläkin - seikkailullinen kokemus se. mesta oli laitettu hienoksi, ja musta tuntu erittäin hyvältä oivaltaa, että toisena puolena sille että jotkut valittaa psy-kulttuurin valtavirtaistuvan liikaa on se, että valtavirta psykedelisoituu.

nautin musasta, kaikesta jota kuuntelin. space buddhan alussa tuli hetkeks semmonen et kehtaanksmä tykätä tämmösestä, mutta sit tulin tunteisiini ja antauduin. kun kerran on bileissä ja tanssilattialla niin vittuako sillä kritiikillä tekee. ja lopulta se setti vielä yllätti, moneen kertaan. oli hyvää.

etjoo oli valtavan hienoa, kiitos.

ainiino vielä nyt noista lautassilmistä. olin tos just boomeilla ja siellä oli lautasia luultavasti isommalla prosentilla ku suomessa konsanaan, mutta silti ei näkynyt urpoilua yhtään koko seitsemän päivän aikana. ei se urpoilu johdu niistä lautasista, vaikka ei ne toisaalta urpoilua estäkään. tietysti jotkut huumeet on vammasempia ku toiset, mut silti.

mitä enemmän jengi tajuaa syyttää itseään päihteiden sijaan, sitä parempi ((((:
Muikku

Posts: 427

#147 • • Edited Muikku
Oltiin lepäämässä kaverin kanssa peiliseinää vasten, kun joku juoksee meijän eteen, kattoo peiliin ja hihkaisee:

-Hei siis makeeta! Ziistii!

Sitten kaveri juoksee pois minuutiksi ja tulee takas, taas katsoen peiliin:

-Siis tosta näkee oman naaman!!!


Voe voe.
Aukikco

Posts: 132

#148 • • Edited Aukikco

Muikku, 3.9.2008 22:28:
Oltiin lepäämässä kaverin kanssa peiliseinää vasten, kun joku juoksee meijän eteen, kattoo peiliin ja hihkaisee:
-Hei siis makeeta! Ziistii!
Sitten kaveri juoksee pois minuutiksi ja tulee takas, taas katsoen peiliin:
-Siis tosta näkee oman naaman!!!
Voe voe.


siinähän just on yks onnellisuuden salaisuus, että osaa olla innoissaan sellaisista "arkipäiväisyyksistä" joita muut pitävät itsestäänselvyyksinä. tai flippaamisen ;)
Avatar
#149 • • Edited REivaaja Guest

Muikku, 3.9.2008 22:28:
Oltiin lepäämässä kaverin kanssa peiliseinää vasten, kun joku juoksee meijän eteen, kattoo peiliin ja hihkaisee:

-Hei siis makeeta! Ziistii!

Sitten kaveri juoksee pois minuutiksi ja tulee takas, taas katsoen peiliin:

-Siis tosta näkee oman naaman!!!


Voe voe.

Tais olla hapoissa. Kokeile ;) (niin enhän minä tosissani yllytä laittomuuksiin. Sakot maksan tosin mieluusti jos kokeilet. En vaan tajua kun jengi on ylpeitä siitä että ne ei oo kokeillu ku viinaa. musta se kertoo aivojen puutteesta, tai vaihtoehtoisesti niitä ei ole opittu käyttämään. Onhan se se helppo tie... Vaan vitun tylsä sellanen. Vähän ku ajais rallia kiitoradalla.)
Troll

Posts: 84

#151 • • Edited Troll ---Troll You´r Life---

Aukikco, 3.9.2008 22:17:musta tuntu erittäin hyvältä oivaltaa, että toisena puolena sille että jotkut valittaa psy-kulttuurin valtavirtaistuvan liikaa on se, että valtavirta psykedelisoituu.

Joo, mä oon nauraskellu samaan asiaan :D Hyvää vaan!

Ja muuten vaan PS. Jokainen joka käyttäytyy oudosti EI välttämättä ole hullu tai päissään. Jossain vaiheessa monet ymmärtää miten huvittava herra Kenraali Normaali on ja palaa lapsuuteen. Hauskaa vaan. Jopa ihan selvinpäin. Kiasmassa on vielä neljä viikkoa aiheesta näyttely :)

--
---18.04---

Muikku

Posts: 427

#152 • • Edited Muikku
Kaverilta tuli semmonen kommentti että oli liian valoisaa, olisi toivonut vähän tunnelmallisempaa valaistusta. Mitäs mieltä olette? Itse olen samaa mieltä, hieman liian valoisa vrt. esim Techno Goassa oli tosi kivat valot. (Hämärämpi)
goafinland

Posts: 394

#153 • • goafinland
UV-valot ja dekot + screenivisuaalit aiheuttaa sen, että tilasta tulee valoisa. Varsinkin, kun UV-valoja oli poikkeuksellisen paljon. Lisäksi tapahtuman aikana Helsinki Clubilla oli savukoneen käyttökielto, kun taas Techno Goassa voitiin käyttää savua kohtuullisen paljon.

Mutta hyvä saada palautetta, mikä miellyttää niin ensi kerralla tiedetään taas paremmin että mitä kannattaa kokeilla :)