Aura Of Goa (Goa1Y) with Space Buddha, Vibrasphere, Flowers of Life

153 posts, 8 pages, 25,298 views

Juhgu

Posts: 7,921

#81 • • Juhgu Virnistelijä
Vibrasphere toimi, ja paikka oli laitettu oikein kivan näköiseksi. Oli mukavaa, tänks!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Muikku

Posts: 427

#82 • • Edited Muikku
En ehtiny kuulla Space Buddhaa :(

Olisin toivonut enemmän pörinöitä ja viidakkoääniä, mutta kyllä tuokin kelpasi.
Kyllä oli nättejä rastatyttöjä *sydän*
subu

Posts: 1,174

#83 • • subu Suski
Paskat bileet ja paska paikka! Lipustakin pyydettiin ihan liian paljon!! *grr*
Troll

Posts: 84

#85 • • Troll ---Troll You´r Life---

subu, 30.8.2008 12:20:
paska paikka!

Paikka vai sen imago? :DDD

--
---18.04---

inf

Posts: 22

#86 • • inf
Space Buddhan melodisempi setti pärähti todella hyvin. Ii-hanaa*sydän* Tunnelma oli mainio, ihmisiä ei ollut mielestäni liikaa eikä liian vähän.
annukkis

Posts: 23

#87 • • annukkis
Oli kivaa, pitkästä aikaa, vaikka yksin tulinkin... Mutta tuli tanssittua, ei valittamista, paitsi että älä koskaan "sisäänaja" uusia kenkiä tällaisissa tapahtumissa, jalat ei kestä -> jouduin nilkuttamaan paikalta pois kahden jälkeen *eiei*
Snaggo

Posts: 1,147

#89 • • Snaggo ;__;
Saavuin paikalle yksin aivan kännissä ja unohdin korvatulpat. Oli kai ihan kiva ilta :D
Toi hesari on kyl ehkä hieman kökkö mesta munkin mielestä.
Et semmosta.

--
bojoing.

Takyon

Posts: 2,945

#90 • • Takyon Möwkö

subu, 30.8.2008 16:30:
---
Troll, 30.8.2008 13:53:
---
subu, 30.8.2008 12:20:
paska paikka!

---
Paikka vai sen imago? :DDD

---

Paikka! Liian ahdas *uuh*



Tilaahan tuolla on vaikka kuinka, mutta ongelma on siinä että tanssitila on suhteellisen pieni koko paikan kokoon nähden, jolloin ihmisiä otetaan paljon sisään ja kaikki tunkeutuu siihen samaan pieneen koloon. Ja sen lisäksi siitä ihmismassan läpi vielä kokoajan kulkee ihmisiä portaille/portailta/baaritiskille.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

lay

Posts: 54

#91 • • lay the Barbababa

Paikka! Liian ahdas *uuh*

---


Tilaahan tuolla on vaikka kuinka, mutta ongelma on siinä että tanssitila on suhteellisen pieni koko paikan kokoon nähden, jolloin ihmisiä otetaan paljon sisään ja kaikki tunkeutuu siihen samaan pieneen koloon. Ja sen lisäksi siitä ihmismassan läpi vielä kokoajan kulkee ihmisiä portaille/portailta/baaritiskille.



word.

vibra oli ykkönen.
jooh enemmän pörinöitä.

Mutta mutta
kaunista ja kauniita ihmisiä.
Mukavaa.

--
- im not a vegetarian coz i like animals -
- im vegetarian coz i hate plants -

Nipsuu

Posts: 22

#92 • • Nipsuu
Tälläset pippalot pitäis niin kieltää lailla.. *grr* Mä en tajuu ku pitää vetää kamaa et on hyvä fiilis bilettää.. Eiks alkoholi ole tarpeeks vahvaa? Näissä pippaloissa kävi ambulanssi ja poliisit eikä edes lopetettu meininkiä! *grr*
Juhgu

Posts: 7,921

#93 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Nipsuu, 30.8.2008 18:47:
Tälläset pippalot pitäis niin kieltää lailla.. *grr* Näissä pippaloissa kävi ambulanssi ja poliisit eikä edes lopetettu meininkiä! *grr*



Tälläiset kommentit pitäis kieltää lailla. Ei kai se tapahtuman järjestäjän vika ole jos sinne tulee joku öyskäämään, saati sit muiden bilettäjien. Mitä se "meiningin lopettaminen" sit auttais?

Lopetetaan psykebileet ni huumeidenkäyttäjät katoaa? :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

puuhaphiit

Posts: 497

#94 • • puuhaphiit

Juhgu, 30.8.2008 18:54:
---
Nipsuu, 30.8.2008 18:47:
Tälläset pippalot pitäis niin kieltää lailla.. *grr* Näissä pippaloissa kävi ambulanssi ja poliisit eikä edes lopetettu meininkiä! *grr*
---


Tälläiset kommentit pitäis kieltää lailla. Ei kai se tapahtuman järjestäjän vika ole jos sinne tulee joku öyskäämään, saati sit muiden bilettäjien. Mitä se "meiningin lopettaminen" sit auttais?

Lopetetaan psykebileet ni huumeidenkäyttäjät katoaa? :D




Ei lailla kieltäminen taida piripäitä poistaa vaikka kuinka toivoiskin. Mua ottaa just tällänen touhu päähän koska nää kyseiset hihhulit pilaa koko konemusiikki genren maineen tavallisten kaduntallaajien keskuudessa. *dissaa*
Avatar
#96 • • Edited REivaaja Guest
Hehehe. Taasko joku pilas skenen? *nyyh* Ei kai auta ku vaihtaa skenee :D
paupau

Posts: 655

#97 • • Edited paupau Tuhma Bambi
Kannatti lähteä, vaikka alkuun seuraavan päivän duunit arveluttikin. Mestoille puol 12 about ja alkuun oli vähän liian löysää mulle, vaikka periaatteessa kyllä tosi hyvää soundia. Yläkerras kävin pari kertaa. Valitettavasti alakerran setitykset kuule sinnekin, joten ei jaksanu kauaa hengailla.
Livejen loputtua olin sit yhtä smailia ja tuli jorattua huolella. Jokaisen biisin jälkeen hoin itselleni: NYT mä lähden! No, ennen kahta pääsin sit soluttautuu ulos *nauru* Duunis ei onneks ollu paha väsy. Kiitos näistä!
Niijoo, volat oli aivan liian lujalla ja olin kerrankin unohtanu tulpat himaa. Vittuuuu!! Yritä nyt sit saada vessapaperista jotain kunnon earei..
NaSu*

Posts: 236

#98 • • NaSu* psyKepossu
mä tyKKäsiN !! oLi ihan huiPPu fiiLis ja tuLipahan tanssittua... aa jaLka paraT.. mutta juma! lööööV *tanssittel**sydän**sydän**sydän*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

onni3mk

Posts: 3,973

#99 • • onni3mk Onni on.
*sydän*

Vibrasphere! *sydän**sydän*

Vishnudata kuulosti kans aikas hyvältä.

Ei mitään valittamista bileissä. Hesarissa nyt on pieni tanssilattia, sille ei voi mitään. Decot oli hienoja, ees valojen puutetta alussa ei huomannu.

Kiitos

--
Onni on.

polly

Posts: 1,259

#100 • • polly Herra

onni3mk, 30.8.2008 22:38:
ees valojen puutetta alussa ei huomannu.

Kiitos



valojen puutetta?
mielestäni kerrankin oli onnistuttu optimoimaan valojen määrä jotta dekot näyttivät juurikin siltä mitä oli tarkoitus, sen yhden välkkyvalon ois kans voinut jättää pois :D :D

ei kyl oikeen napannut nämä bileet, ois vaan pitänyt jäädä kotiin nukkuun niin ois voinut tulla jatkojen soittelustakin jotain :D