Aura Of Goa (Goa1Y) with Space Buddha, Vibrasphere, Flowers of Life

153 posts, 8 pages, 25,291 views

goafinland

Posts: 394

#21 • • goafinland
PRESALE TICKET SALES WILL START IN 26.7. SATURDAY 12:00 IN ALL SALES POINTS !!! We recommend you to buy your ticket early because of unexpectedly large popularity of the event.

Price: presale ticket 18eur+fees, 22eur from door. Presale tickets can be bought from Tiketti, Streetbeat, Cybershop Kamppi and Asematunneli.

Age limit: K18 with presale ticket, K20 from door.

(only first 500 presale tickets are 18eur, after they are sold out, the rest of presale tickets will be 20eur, so buy your ticket early).



ENNAKKOLIPPUJEN MYYNTI ALKAA 26.7. LAUANTAINA KLO 12:00 KAIKISSA MYYNTIPISTEISSÄ !!! Artistien (erityisesti Vibrasphere) yllättävän suuren suosion takia suosittelemme lipun ostamista ajoissa.

Ikäraja on ennakkolipulla K18, ovelta K20.
goafinland

Posts: 394

#22 • • goafinland
Party flyer is published.

Tom Cosm Live (New Zealand) added to afterparty line-up:

http://www.myspace.com/tomfromcosm
http://www.cosm.co.nz/

Barely Legal soundsystem upgrade has been delayed and it is possible that the upgrade will not be ready for Aura Of Goa.

Ticket sales has started.



Flyeri on julkaistu.

Tom Cosm on lisätty aamubileiden line-uppiin.

Barely Legalin uusi PA ei välttämättä valmistukaan Aura Of Goaan mennessä, toivomme parasta.

Ja vielä muistutus, että lipunmyynti on käynnissä.
golem

Posts: 1,395

#25 • • golem Golem
Kirjoitin Aura Of Goasta muutaman muun bileen topikkiin, joissa on joku yhteys tapahtumaan (samoja artisteja soittamassa tai samanlaista musiikkia), ja tajusin jälkeenpäin, että olin näköjään rikkonu forumin kirjoitusetikettiä.

Syvät pahoittelut siitä kaikille ketä se ikinä häiritsikään.
Ironraver1

Posts: 1,158

#26 • • Ironraver1 Housemotion

golem, 7.8.2008 13:13:
Kirjoitin Aura Of Goasta muutaman muun bileen topikkiin, joissa on joku yhteys tapahtumaan (samoja artisteja soittamassa tai samanlaista musiikkia), ja tajusin jälkeenpäin, että olin näköjään rikkonu forumin kirjoitusetikettiä.

Syvät pahoittelut siitä kaikille ketä se ikinä häiritsikään.



saat anteeksi *lmao*
tomii

Posts: 3,594

#27 • • tomii kallion herttua
Ai saatana! Pitääkin käydä nyt poistaa lippu tänne... viikon ajan pitänyt käydä, mutta ei ole muistanut/saanut aikaan. Ei ole kyl varaa missata näitä. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

goafinland

Posts: 394

#28 • • goafinland
Tapahtumaan on aikaa enää tasan kolme viikkoa :)



Koska on kyse näin isosta tapahtumasta, niin perustimme Facebookin lisäksi sille tapahtumat muihinkin vastaavansuuntaisiin webipalveluihin.


IRC-Galleria:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2849475

last.fm:
http://www.last.fm/event/708893

Vanilja.net:
http://www.vanilja.net/index.php?page=happenings&article_id=8953&place=&&year=2008&month=08&date=2008-08-29



Ja tietenkin Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=17484529315&refurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fs.php%3Fq%3Daura%2Bof%2Bgoa%26init%3Ds%253Aevent%26k%3D400000010%26n%3D-1
goafinland

Posts: 394

#30 • • Edited goafinland
***
IMPORTANT NOTICE

Upstairs the party venue is a hotel (Sokos Hotel Helsinki). We have limited amount of discounted 2 person hotel rooms available for 85eur price (normal price 170eur). Rooms are located near the venue and it is easy to move from hotel to the party and back.

If you want to book a hotel room, follow the instructions written at the end of party information page. You have to pay the room latest on Monday 18th August 10:00 PM.

Hotel homepage is here:
http://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/Sokotel.portal?_nfpb=true&_pageLabel=Sokotel_hotellit_hotelliesittely&hotelId=504030107

TÄRKEÄ TIEDOTUS

Tapahtumapaikan yläkerrassa on hotelli (Sokos Hotelli Helsinki). Meillä on tarjolla rajattu määrä alennuksessa olevia 2 henkilön hotellihuoneita 85eur hintaan (normaalihinta 170eur). Huoneet ovat tapahtumapaikan lähellä ja on helppo liikkua huoneista bileisiin ja takas.

Jos haluat varata alennuksessa olevan hotellihuoneen, seuraa tapahtuman infoviestin alaosassa olevia ohjeita. Huone täytyy maksaa viimeistään maanantaina 18.8. klo 22.00.

Hotellin kotisivut on täällä:
http://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/Sokotel.portal?_nfpb=true&_pageLabel=Sokotel_hotellit_hotelliesittely&hotelId=504030107
***
iBOU

Posts: 555

#31 • • Edited iBOU marX escobar
Alkaa jo hermo palamaan Golanin toimintaan.

Ei riitä hän mainostaa omia bileitä muiden topiceissa, mm. alla oleva oli postattu Ug Clinicin ja John Acquavivan topicciin. Sen lisäksi hän on linkittänyt nuo linkit siten, että niitä klikkaamalla menevät hänen tapahtumansa automaattisesti suosikkeihin ja linkkejä klikkaava ei sitä edes huomaa. Itse huomasin tämän kun selailin omia suosikkejani ja alla olevat tapahtumat olivat sinne ilmestyneet, enkä ole kumpaankaan todellakaan menossa, saatikka niitä suosittelemassa. Ihmettelinkin miten mm. tämän tapahtuman suosikit pomppasivat yhdessä päivässä yli 40 henkilöllä sen jälkeen kun nuo linkit olivat Ug Clinicin topicciin ilmestyneet. Siitä voi päätellä moniko on tietämättään laittanut nämä tapahtumat suosikeiksi. Paljonkohan noista suosikeistä on tullut muiden topiceista? joihin hän on samalla kikkailulla laittanut linkit omiin tapahtumiinsa.

Jos tapahtuma ei kerää tarpeeksi suosikkeja tai mielenkiintoa ihmisiltä, kannattaisi miettiä muita keinoja sen nostamiseen kuin noin ala-arvoinen käytös. Todella arveluttavaa toimintaa Golanilta.


"Jos Paul Easyn setti maistuu, niin Aura Of Goassa ja erityisesti sen aamuissa on sitä tarjolla sitten myöhemmin:

Suosikki:
Aura Of Goa: http://klubitus.org/prof iili.php?suosikki=14567
Aura Of Goa aamut: http://klubitus.org/prof iili.php?suosikki=14961 "
tomii

Posts: 3,594

#32 • • tomii kallion herttua
Jee jee lippu taskus! Hitto Haltya ja Lemon Sliderssons pitäis kyl olla päästagella, sanon ma!

--
reivaan kunnes kuolen

domi

Posts: 7,069

#33 • • domi Työn sankari.

iBOU, 15.8.2008 14:40:
Alkaa jo hermo palamaan Golanin toimintaan.


Samaa mieltä, itsekin huomasin noi automaattiset lisäykset. Aika hiljasta on ellei muuten saa tapahtumaa bumpattua.

Säälittävää ja huonoa toimintaa ns. järjestäjältä.
iBOU

Posts: 555

#34 • • Edited iBOU marX escobar

domi, 15.8.2008 14:44:
---
iBOU, 15.8.2008 14:40:
Alkaa jo hermo palamaan Golanin toimintaan.

---

Samaa mieltä, itsekin huomasin noi automaattiset lisäykset. Aika hiljasta on ellei muuten saa tapahtumaa bumpattua.

Säälittävää ja huonoa toimintaa ns. järjestäjältä.



niinPÄ. Muutenkin tämä topicci on täynnä jatkuvaa selittelyä kuinka yllättävän suosittu se ja se artisti on ja kuinka suosio on yllättänyt järjestäjät täysin..??? Eiköhän järjestäjä tiedä buukatessaan kuinka suosittu kukakin artisti on ja ketä hän on buukkaamassa?? Ymmärtäisin noi kirjoitukset tapahtuman jälkeen, mutta ennen sitä toi on kyllä pelkkää väkinäistä hypetystä...artistin suosiosta Suomessa varsinkin tähän tapahtumaan liittyen voinee puhua vasta kun tapahtuma on ohi.
tomii

Posts: 3,594

#35 • • Edited tomii kallion herttua

iBOU, 15.8.2008 14:56:
---
niinPÄ. Muutenkin tämä topicci on täynnä jatkuvaa selittelyä kuinka yllättävän suosittu se ja se artisti on ja kuinka suosio on yllättänyt järjestäjät täysin..??? Eiköhän järjestäjä tiedä buukatessaan kuinka suosittu kukakin artisti on ja ketä hän on buukkaamassa?? Ymmärtäisin noi kirjoitukset tapahtuman jälkeen, mutta ennen sitä toi on kyllä pelkkää väkinäistä hypetystä...artistin suosiosta Suomessa varsinkin tähän tapahtumaan liittyen voinee puhua vasta kun tapahtuma on ohi.



Hei tota kutsutaan markkinoinniksi. ;) Mut joo olen kyllä siinä vähän samaa mieltä, että tollaiset suosikiksi lisäävät linkit ja muiden bileiden threadeihin postaaminen on aika kyseenalaista. Mut hypetyksessä ei ole mitään vikaa, se kuuluu promoottorin toimenkuvaan, ainakin mun mielestä.

--
reivaan kunnes kuolen

golem

Posts: 1,395

#36 • • golem Golem


iBOU, 15.8.2008 14:40:
Alkaa jo hermo palamaan Golanin toimintaan.

Ei riitä hän mainostaa omia bileitä muiden topiceissa, mm. alla oleva oli postattu Ug Clinicin ja John Acquavivan topicciin. Sen lisäksi hän on linkittänyt nuo linkit siten, että niitä klikkaamalla menevät hänen tapahtumansa automaattisesti suosikkeihin ja linkkejä klikkaava ei sitä edes huomaa.



Joo, se oli sopimatonta, mä en edes muistanu ku vasta äsken (ku Antti muistutti), et olin laittanu sellaisen linkin, joka lisää automaattisesti suosikiksi. Mä oon poistanut ne kaikki aikaisemmat kirjoitukseni. (Aivot aamuyöllä tekee toisinaan tyhmiä asioita, ku on tehny duunia putkeen 16 tuntia).

Tosin todettakoon, että linkkauksen vaikutus mun tarkkailun mukaan n. 15 suosittelijaa, eikä 40.

Kirjoitin aikaisemminkin tähän topikkiin pahoittelut asiasta. Tosin silloin en muistanu et siinä on suora linkki "lisää suosikiksi" (muuten olisin poistanut viestit saman tien):

Kirjoitin Aura Of Goasta muutaman muun bileen topikkiin, joissa on joku yhteys tapahtumaan (samoja artisteja soittamassa tai samanlaista musiikkia), ja tajusin jälkeenpäin, että olin näköjään rikkonu forumin kirjoitusetikettiä.

Syvät pahoittelut siitä kaikille ketä se ikinä häiritsikään.




Ihmettelinkin miten mm. tämän tapahtuman suosikit pomppasivat yhdessä päivässä yli 40 henkilöllä sen jälkeen kun nuo linkit olivat Ug Clinicin topicciin ilmestyneet. Siitä voi päätellä moniko on tietämättään laittanut nämä tapahtumat suosikeiksi. Paljonkohan noista suosikeistä


15 eikä 40.


Jos tapahtuma ei kerää tarpeeksi suosikkeja tai mielenkiintoa ihmisiltä, kannattaisi miettiä muita keinoja sen nostamiseen kuin noin ala-arvoinen käytös. Todella arveluttavaa toimintaa Golanilta.



Joo, oon samaa mieltä. En oo tekemässä uudestaan *nauru*

iBOU

Posts: 555

#37 • • iBOU marX escobar

tomii, 15.8.2008 15:19:
---
iBOU, 15.8.2008 14:56:
---

---


Hei tota kutsutaan markkinoinniksi. ;) Mut joo olen kyllä siinä vähän samaa mieltä, että tollaiset suosikiksi lisäävät linkit ja muiden bileiden threadeihin postaaminen on aika kyseenalaista. Mut hypetyksessä ei ole mitään vikaa, se kuuluu promoottorin toimenkuvaan, ainakin mun mielestä.



Kyllä mä hypetyksen ymmärrän mut rajansa kaikella *nauru*..no kukin toimii tyylillään..
golem

Posts: 1,395

#38 • • golem Golem


Miten sä et muista että olet tuollaisen linkin ja kikkailun laittanut??? USKOMATONTA BULLSHITTIÄ

Ensin sä et muka tiennyt että toisten topicceihin ei voi tulla mainostaan omia bileitä, sitten et muka muista että olet laittanut linkit siten että ne suosittelevat automaattisesti sun bileitä..morjens..



En ihan oikeasti muistanu et laitoin ton suosikkilinkin, ku se taitaa olla ainoa kerta ku oon ikinä tehnyt niin. Ja oon äärimmäisen hajamielinen ja unohtelen asioita (niinku kaikki mut tuntevat tietävät). Ja tajuan nyt että se on väärin, ja poistin ne saman tien foorumista.

Huomautettakoon kuitenkin, että mä en ole eka joka on tehnyt noin, enkä tajunnu sitä noin kyseenalaiseksi silloin ku nyt ku alan miettimään asiaa enemmän (ja kuinka helposti tosiaan käy niin, että joku suosittelee tapahtumaa, ja ei huomaa sitä).
tomii

Posts: 3,594

#40 • • tomii kallion herttua
Joo virheitä sattuu, ei siinä mitään, ihmisiä tässä ollaan. Golan on kuitenkin jo julkisesti täällä pyytänyt ihmisiltä anteeksi, niin turha siitä on enää miestä piiskata. *piis* Hyvät bileet satavarmasti tiedossa, ei mitään epäilystä! (lisätään nyt hypee myllyyn ;)

--
reivaan kunnes kuolen