Nipsuu, 2.9.2008 21:50:
Jokaisella vastaantulleilla hattivateilla, Harry pottereilla ja teletapeilla oli silmät kuin hellan levyt!!!
Miks oon missannu nää kaikki fantasiahahmot vaikka paikan päällä olinkin...
Ehkä olin liian sekasin? o_O
153 posts, 8 pages, 27,114 views
Jokaisella vastaantulleilla hattivateilla, Harry pottereilla ja teletapeilla oli silmät kuin hellan levyt!!!
alphamagic, 3.9.2008 10:57:
---
---
Miks oon missannu nää kaikki fantasiahahmot vaikka paikan päällä olinkin...
Ehkä olin liian sekasin? o_O
Muikku, 3.9.2008 22:28:
Oltiin lepäämässä kaverin kanssa peiliseinää vasten, kun joku juoksee meijän eteen, kattoo peiliin ja hihkaisee:
-Hei siis makeeta! Ziistii!
Sitten kaveri juoksee pois minuutiksi ja tulee takas, taas katsoen peiliin:
-Siis tosta näkee oman naaman!!!
Voe voe.
Tais olla hapoissa. Kokeile ;) (niin enhän minä tosissani yllytä laittomuuksiin. Sakot maksan tosin mieluusti jos kokeilet. En vaan tajua kun jengi on ylpeitä siitä että ne ei oo kokeillu ku viinaa. musta se kertoo aivojen puutteesta, tai vaihtoehtoisesti niitä ei ole opittu käyttämään. Onhan se se helppo tie... Vaan vitun tylsä sellanen. Vähän ku ajais rallia kiitoradalla.)Muikku, 3.9.2008 22:28:
Oltiin lepäämässä kaverin kanssa peiliseinää vasten, kun joku juoksee meijän eteen, kattoo peiliin ja hihkaisee:
-Hei siis makeeta! Ziistii!
Sitten kaveri juoksee pois minuutiksi ja tulee takas, taas katsoen peiliin:
-Siis tosta näkee oman naaman!!!
Voe voe.
Joo, mä oon nauraskellu samaan asiaan :D Hyvää vaan!Aukikco, 3.9.2008 22:17:musta tuntu erittäin hyvältä oivaltaa, että toisena puolena sille että jotkut valittaa psy-kulttuurin valtavirtaistuvan liikaa on se, että valtavirta psykedelisoituu.