BigBanana, 19.5.2008 18:50:
Sori nyt, jos otit itseesi, mutta tarkistapa oma asennoitumisesi tähän keskusteluun.
Otit :)) Voi mikä lapsi.
Jone, 19.5.2008 19:53:
Yli neljäkymmentä pelkästään mulle kohdennettua kysymysmerkkiä saivat täällä päässä aikaa melkoisen lollahduksen ja ei, en kyl pystynyt edes lukemaan koko kirjoitusta kun jo alussa se oli niin uskomattoman väsyttävää tavaraa.
Ha ha :)) Laskitko ihan? En jaksais tarkistaa, ei nimittäin yhtä paljon kiinnosta, mutta taisit laskea. Etitkö pelkät kysymysmerkit lukematta tekstiä? No ok, onhan se hyvä alku, että oppii tunnistamaan välimerkit. Seuraavaksi voit harjotella vaneriseiniis piirtämään sen merkin ja sitten, kun vielä seuraavat kymmenen vuotta opettelet graffitia voit ehkä maalata sen merkin betoniin. Mikä ihmeen graffiti ??????
Ne kysymykset eivät olleet pelkästään sulle. Ylikorostunut itsetietoisuusko sieltä taas huutelee?
Mä kun luulin, että sä haluut keskustella katutaiteesta ja yritin kohtuu ystävällisesti sulle ilmaista, että sä et välttämättä edes puhu katutaiteesta ja sun motiivit katutaiteesta puhumiseen on jossain itsensätyrkytyksessä, paremminkin itsetyydytyksessä. Piti toi JONE-graffakin tohon pamauttaa tietysti. "Mä en hae siinä mitään famea". Mutta näköjään teit nyt kaikille selväksi, ettet sä katutaiteesta osaakaan puhua. Noi mun kysymykset tossa edellä, ne on ihan johdonmukaisia kysymyksiä, mitä ns. laillistetusta katutaiteesta (mikä siis ei ole edes enää sitä originaalia katutaidetta) ja varsinkin graffitista ja sen valtiollisesta hallitsemisesta puhuminen edellyttää kysyttäväksi ja huom: myös vastattavaksi! Olit neljä sivua käynyt keskustelua hallitsematta perusteita aiheelles ja sitten kun ne tulee nekun eteen hermostut. Sähän juuri pari sivua sitten onanoit ilmoittamalla kaikille, että sun käymissä keskusteluissa on aina samat elementit, joihin olet kyllästynyt vastaamaan. Mutta nyt kun muutama tyyppi ampuu sua ihan jollain muulla, niin sä et enää osaa vastata vaan alat latelemaan törkeyksiä. Kunnon Spede!! Just tollanen samanlainen kansansankari, joka ei saanut rahoitusta sille paskalleen. Edustat samaa sarjaa tosin mitään spedelinkoa tai aaltovoimalaa sulta on turha odottaa keksimäksi.
Jone, 19.5.2008 19:53:
Kiitti ja moro, Banaaniveijari - ei oo pelkoa et vastailisin sun juttuihisi.
Aloittaisitko vaikka ton juttusi zoomailun siitä, että se Ecko ei todellakaan oikeasti käynyt siellä Air Force Onen kyljellä ja etenisit siitä sitten pikkuhiljaa takaisin todelliseen maailmaan? Joidenkin sun kaltaisten aitopäiden pitäis vissiin impata vähän vähemmän sitä Aleksin mainitsemaa liimaa.
http://www.wired.com/techbiz/media/news/2006/04/70718
Totta vitussa Banaaniveijari, ainakaan en ole tollanen LELU ja Juniori-Spede :))
Täällä kun tuntuu nää perseeseentyöntöjututkin olevan arkipäivää, niin ehkä säkin kaipaisit söpöön LELUperseesees vähän käyrää? Mun tertusta riittää kyllä sullekin vaikka ootkin tollasta särkyvää sorttia näemmä. Ollaan oikein varovaisia sitte. Äläkä vaan vastaa mun juttuihin. Ettet vaan vahingossa keskustelis itse aiheesta.
Liimaa en ole ikinä impannut ja vaikka olisinkin se tuskin on sun juttus siitä huomautella, kun et näytä muutenkaan olevan kiinnostunut mun jutuista. Paitsi, että oot sittenkin. Vedä nyt joku linjaus edes! Mut sitä vastoin mä oon ihan tosissaan huolestunut sun tulevaisuudesta, jos et ala oppimaan pitämään suutas pienemmällä. Nimittäin ihan kaikki näistä tyypeistä, jotka ei todellakaan duunaa graffitia jonkun toimistoduunin ja pimulle lässytyksen välissä, ei kattele tollasta urpoa kovin montaa sekuntia ennen kuin menee nenähommiks. Siinä tosiaan saattaa lähtee röökit kannut ja fyffet sellasille ogkingeille, että saattasit nokanvaluttamisen ja itkuntuhertamisen lomassa tuntee jopa ylpeyttä (jälleen), että oot päässyt tapaamaan sellasia tyyppejä mistä nykyisin luet vaan lehdistäs muna kourassa. Mutta muista toki mainita samalla, että mitä ja miten paljon ne saa "paskoa" sun sateenkaarilähiötäs. Itse oon sen verran rauhan miehiä, että tyydyn vaan leluttamaan sun wäkkis ihan jo silläkin, että sitä ei estä edes poliisi tai vartiointiliike, koska sä maalaat vaan laillisia. Kerro vaan mitkä ja missä on sun juttujas niin poiketaan. Berliiniin asti en viitsi vaivautua lelun takia, jäät siellä paikallisten huoleks ja todennäkösesti huoraks myös. Jos sä jotain hyväksyntää haluat graffitille, sä et ole oikea ihminen siitä puhumaan, koska ne todelliset "ongelmatapaukset", jotka duunaa sitä aitoo juttua, ne ei sunlaisen urpon juttuja komppaa. Joten se on ihan vitun sama johtajille, että saako joku palkkaa saava lelu harrastustiloja, koska niiden silmissä ongelma eli katutaide on edelleen siellä kadulla ja Jone jossain hyödyttömässä tehtaassa viemässä tilaa rahasampoilta ja satuttamassa itseään.
Ai se AF1 olikin läppää :D Tai niin ne väittää. Tais jäädä uskon asiaks. No eitherway, sitä parempaa taidetta, hahah.
Epailija, 19.5.2008 21:00:
Akateeminen tutkintoko asiantuntijan tekee? Onko judomestarin turha esiintyä oman lajinsa asiantuntijana, jos kirjahyllystä ei löydy judoväikkäriä? Takaisiko tohtorinhattu raksa-alalta neljän vuoden akateemisen opiskelun jälkeen paremmat tiedot kuin 20 vuotta rehellistä työtä? Mitä on se konkreettinen työ, jota Jonen pitäisi mielestäsi vielä tehdä voidakseen kutsua itseään edes jonkinasteiseksi asiantuntijaksi? Myönnät, että Jone voi olla asiaa tunteva, mutta ei asiantuntija; mikä on se suuri ero, joka syntyy näiden asioiden välille yhdyssanan muodostamisen myötä? Löytyykö Suomesta ketään, joka voisi sinun mielestäsi kutsua itseään tämän alan asiantuntijaksi?
Tämä oli se oleellisin juttu, minkä löysit? Miten nämä sun läpät liittyvät tähän topikkiin? Onko tää Jone sitten graffitin oma judomestari?
Jone, 19.5.2008 21:54:
Rikokseen yllyttäminen on muuten rikos itsessään.
Haha mikä lelu!