Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 446,916 views

hile

Posts: 9

#781 • • hile
Sellainen,joka saa väreet kulkemaan selkää pitkin.
Ei mitenkään tietyn tyyppinen vaan se olemus.
Sillä pitää olla varma olo ja jollain tapaa tietoinen itsestään,mut ei liikaa.
Sellainen jonka katseen jälkeen joutuu miettimään mitä oli tekemässä.
Danskuh

Posts: 675

#783 • • Danskuh pikku-Dee
tumma/vaalee,kyl ulkokuori eka vaikuttaa..tai kiinnittää huomioo..mut se tekee komeeks et on herras mies,huomaavainen ja hauska*hihu*
Jago

Posts: 4,039

#784 • • Jago un-trained monkee
mä oisin hyvännäkönen jos mä vaivautuisin käymään punttiksella ja laittamaan fledan ja pukeutumaan hyvin.. mutta en vaivaudu.. joten en oo*näyttääkieltä**nauru*

no joo mutta hyvä luusto on tärkeintä.. mutta toisaalta semmoset mallin näköset jätkät jotka on niitä ihan parhaan näkösiä on myös yleensä ihan vitun tylsän näkösiä*nukkuu*
pitää olla vähän särmääkin ulkonäössä ja luonteessa.. pelkkä kauneus ei riitä.. siihen kylklästyy tosi nopeesti(huomattu on joka kerta kun semmosen tyypin tapaan)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#785 • • Jago un-trained monkee

plur ;o), 2.8.2006 09:41:
---
Jago, 2.8.2006 09:28:
mä oisin hyvännäkönen jos mä vaivautuisin käymään punttiksella ja laittamaan fledan ja pukeutumaan hyvin.. mutta en vaivaudu.. joten en oo*näyttääkieltä**nauru*

---


Jaa, musta sä olet jo nyt hyvännäkönen, no worries *vink* Ei kaikki eti mitään muskelimonsteria.


thanks*blush*
no joo en mäkään mitään muskelimonsteria tarkota, mutta mä oon lähinnä anorektisen näkönen, mikä taas ei oo kaunista.. kyllä ihan pieni määrä lihaksia on aina positiivista.. mutta ei sitä jaksa vaan vaivautua*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mellu-

Posts: 4,006

#786 • • Mellu-

Jutu, 16.6.2006 23:17:
Ja sen korvat on yhtä suloset kuin munkin korvat *hihu*



Jutun kiekkokorvat *sydän**kuolaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sundust

Posts: 314

#787 • • Sundust Behind The Sun
no en oo komee oon söpö *nauru*reps* juu ja en oo pitkä iskokoinen lihaksikas nalle karhu oon keskimittainen "169"ja sopusuhtainen pieni nalle karhu haahaa *hih*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

hallucinogen

Posts: 8,190

#788 • • hallucinogen Edain
Missä on naiset joita kiehtoo lyhyet, 175cm pitkät kukkakeppipojat joilla on orastava kaljavatsa?

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#789 • • hallucinogen Edain

plur ;o), 2.8.2006 12:13:
Ne kyttää teitä varmaan alepan kassan vieressä kun haette mäykkyjä *pepsodent* tai sit ne odottaa kotona et menisit hakeen..


Pitää koittaa iskee naisia alepan kassalta sit :D

--
pikku-*possu*

Kauluspaita

Posts: 91

#790 • • Kauluspaita
MINÄ OLEN OIKEASTI KOMEA MIES!!

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Sundust

Posts: 314

#791 • • Sundust Behind The Sun
Miks miehellä pitää olla lihaksikkaat käsivarret, olla roteva ja pitkä..jne jne.. kyllä mie arvostan sellasia naisia joille ei pelkkä ulko kuori ole kaikki kaikesta..

eikö sitä kelpaa, lyhyt/pieni kokoinen normaali kroppainen mies, jos on muuten mukava ja kaikkee.. romukoppaan kaikki kriteerit *joo*

onnellisessa asemassa, koska olen löytäny sellasen tytön jolle ei merkkaa koko :) *pihkassa*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

äm

Posts: 2,376

#792 • • äm
Kasvot määräävät. <--piste

Muitakin kriteerejä löytyy, mutta ne on ihan toisarvoisia kasvoihin verrattuna.

Oli vaikka millaset kasipäkit ja pohjelihakset ja käsivarret kuin kreikkalaisella jumalalla, muna kuin lenkkimakkara ja vielä vaatteet ja tukkakin vimpan päälle, mutta naama Pepe Willbergin, Matti Nykäsen tai perus juntti-suomalaisen niin ei. Ei vaan ei.

Ihminen voi aina muuttaa vartaloaan ja pukeutumistaan, mutta tämän topikin listauksilla ei saa "oikeasti komeaa miestä" kenestäkään sellaisesta, joka ei Luojan lahjana kuulu siihen kastiin. Että sitä joko on tai ei ole. Vaikka olis miten kiva ja mukava ja ihana niin ruma naama on aina ruma naama.

Ikävä kyllä valtaosa suomalaisista miehistä on perus kasvonpiirteiltään tylsiä pullapoikia, juustonaamoja, teekkareita tai vaan ihan täysin mitäänsanomattomia. Enkä puhu nyt mistään ritkeforrester-leuasta tai muusta överistä, vaan ihan vaan komeista piirteistä.

Kivoilla kasvoilla saa möhömahankin anteeksi. Toisinpäin ei toimi.
Vertaa:
"Se on tosi komee, ja sillä on ihana pyöreä masupasu, jota tykkään pussailla!"
"Se oli kauhee läskimaha ja perusjuntin näköinen."

Onnea Suomen miehet! Elätte maassa, jossa 90 % naisista on kauniita (tjeu: 15-20-vuotiaat neidot kaduilla) ja teillä on hyvät mahikset saada vierellenne edustava eukko!

Me naiset joudutaan tekemään valintoja. Ottaisko sen komean ihanuuden, jolla on noussut harvinaisesta olemuksestaan kusi päähän ja joka panee joka neljättä vastaantulijaa samanaikaisesti, vai otanko Mikko Teekkarin, jolla on vaaleat, pehmeät, jakaukselle kammatut hiukset, vähän liian lyhyet (mutta mukavat!) samettihousut ja naama, jota ei erota Otaniemessä vastaantulijoista, mutta joka on luotettava ja kultainen?
Kyllä. Tarpeeksi adoniksia testattuamme me otamme itsellemme oman Mikon. Mikoilla on jotain, mikä ei katoa ajan kuluessa. Mikoilla ei ole koskaan ollut sitä, mitä komeilla miehillä, mutta Mikot pärjäävät muilla osa-alueilla.

Että kaikki tämän topikin Mikot, älkää lannistuko!
Vaikka teillä ei ole lahjana tuota "oikeaa komeutta", saatte te varmaan kuitenkin naisen. Joskus. Ehkä. (En lupaa.)

Ja hei, rakkaus saa näkemään asioita ihan vääristyneesti. Teistäkin voi tulla oman pirkitan silmissä adoniksia. Jos sillä on niinkun merkitystä. Sillä komeudella.


********
Ja oikoluvun aikana huomasin, että tässä koko kirjoitustulvassa ei ollut lopulta näköjään mitään pointtia tai juurikaan järkeä, joten tiivistän sen tuohon aloituslauseeseen: Kasvot määräävät.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Cloudberry

Posts: 493

#793 • • Cloudberry
*nauru*

Hyvin sanottu, äm.. Tuo on niin totta! *joo*

Mikko Teekkarit on kyllä *sydän* oikeasti ihanimpia miehiä mitä on *sydän*, olivat sitten komeita tai ei, tai tavallisen näköisiä.

Kusipää-adoniksia kokeiltuani ja niihin petyttyäni (no, edelleen tulee kyl joskus kaukaa ihailtua, jos näen jonkun todella hyvännäköisen ihmisen, miehen tai naisen.. vaikka tietäisin ko. tyypin idiootiksi..), olen onnekseni löytänyt oman "Mikon". Hän ei ole komea, mutta muuten niin mahtava, että pikku hiljaa silmät tottui ja nyt näyttää jo oikeastaan ihan hyvältä. *plur*

Ja aina voi mennä vaiks katsoon Kuolleen miehen kirstua, jos kaipaa silmän iloa.. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#794 • • hallucinogen Edain

äm, 2.8.2006 12:46:
nipsnapsnups


Mulla on kaveri nimeltä Mikko ja se on teekkari. Hän on naimisissa. Minä olen Mikko mutta en teekkaeri. En ole naimisissa. Eli pitää hakea tkk:lle niin minäkin saan.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#796 • • hallucinogen Edain
T_A_U_K_K_I on kyllä maaailman komein uros *sydän* Dressmanin vaatteet näyttäs paljon paremmilta jos taukki ois niissä mainoksissa *iloinen*

--
pikku-*possu*

Anselmi

Posts: 2,578

#797 • • Edited Anselmi And sell me

äm, 2.8.2006 12:46:
Onnea Suomen miehet! Elätte maassa, jossa 90 % naisista on kauniita (tjeu: 15-20-vuotiaat neidot kaduilla)


Aika kova väite! En allekirjoita tuota. Pätee kyllä Latviaan, muttei Suomeen.

--
sen pituinen se

hallucinogen

Posts: 8,190

#798 • • hallucinogen Edain

Anselmi, 2.8.2006 13:18:
Aika kova väite! En allekirjoita tuota. Pätee kyllä Latviaan, muttei Suomeen.


Tai sit siellä pidetään rumat naiset sisällä? =D Se on ainakin totta, että Suomessa nuoret on pulskempia kuin just esim. Latviassa ja se kyllä vaikuttaa. Itse kun en pidä lihavia mitenkään viehättävinä.

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#799 • • Fyrisch

hallucinogen, 2.8.2006 13:24:
=D Se on ainakin totta, että Suomessa nuoret on pulskempia kuin just esim. Latviassa ja se kyllä vaikuttaa. Itse kun en pidä lihavia mitenkään viehättävinä.



Latvias niil ei oo varaa ahmii kaiken maailman paskaa naamarii :
D siks ne on suhtkoht pinkeit, sama 'läppä' pätee Viros.
Avernian

Posts: 7,451

#800 • • Avernian Kerettiläinen

Cloudberry, 2.8.2006 12:58:
*nauru*

Hyvin sanottu, äm.. Tuo on niin totta! *joo*

Mikko Teekkarit on kyllä *sydän* oikeasti ihanimpia miehiä mitä on *sydän*, olivat sitten komeita tai ei, tai tavallisen näköisiä.

Kusipää-adoniksia kokeiltuani ja niihin petyttyäni (no, edelleen tulee kyl joskus kaukaa ihailtua, jos näen jonkun todella hyvännäköisen ihmisen, miehen tai naisen.. vaikka tietäisin ko. tyypin idiootiksi..), olen onnekseni löytänyt oman "Mikon". Hän ei ole komea, mutta muuten niin mahtava, että pikku hiljaa silmät tottui ja nyt näyttää jo oikeastaan ihan hyvältä. *plur*

Ja aina voi mennä vaiks katsoon Kuolleen miehen kirstua, jos kaipaa silmän iloa.. *nauru*



Mikko varmaan arvostaa kun kerrot sille, ettet oikeastaan tykkää siitä millainen se on, ja pitää mennä lepuuttamaan silmiä Johnny Deppissä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*