Peep Show

175 posts, 9 pages, 64,028 views

ezzy

Posts: 8,060

#101 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 21.2.2008 21:10:
---
En tiedä mikä on klubituksen politiikka bannata keskustelijoita, mutta voisi sillä joitakuita hieman ainakin uhkailla.



Teknisesti mahdotonta, forum-softassa ei ole kyseistä ominaisuutta, koska sille ei ole ollut tarvetta.
Caro²

Posts: 5,301

#102 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Onks kukaan ikinä miettiny mitä tapahtuu, kun hiekkalaatikolla on kasapäin liikaa jengiä ja lisää pyrkii samalle laatikolle 24/7. Kaikilla on lumilapio jolla halutaan leikkiä ja rakentaa se oma hiekkalinna hiekasta, joka ei määrällisesti riitä edes kolmelle tyypille.
Tarsu

Posts: 2,449

#103 • • Tarsu

Caro², Onks kukaan ikinä miettiny ..



en ois uskonu, mut näköjään :D

ei vaa, kyl tääl o iha susi meininki!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Juhgu

Posts: 7,921

#104 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Caro², 21.2.2008 22:50:
Onks kukaan ikinä miettiny mitä tapahtuu, kun hiekkalaatikolla on kasapäin liikaa jengiä ja lisää pyrkii samalle laatikolle 24/7. Kaikilla on lumilapio jolla halutaan leikkiä ja rakentaa se oma hiekkalinna hiekasta, joka ei määrällisesti riitä edes kolmelle tyypille.



Kyl mä ainaki valvon kaikki yöt miettien just tota. Tulee ihan lapsuus mieleen, ku meillä oli siinä takapihalla sellanen hiekkalaatikko, mihin kasapäin jengiä pyrki 24/7 ja siellä oli vaan yks lumilapio. :( tiistain ja keskiviikon välisenä yönä kello 05AM oli parhaat tsäänssit saada se.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#105 • • RiD Nukemi

Caro², 21.2.2008 22:50:
Onks kukaan ikinä miettiny mitä tapahtuu, kun hiekkalaatikolla on kasapäin liikaa jengiä ja lisää pyrkii samalle laatikolle 24/7. Kaikilla on lumilapio jolla halutaan leikkiä ja rakentaa se oma hiekkalinna hiekasta, joka ei määrällisesti riitä edes kolmelle tyypille.



Eimut me pelataan bukkakea tolleen,

On yks nainen ja sit jengii tahtoo kokoajan samalle naamalle. Kaikilla on kyrpä jolla halutaan leikkiä ja roiskia siihen yhteen ja samaan kohteeseen. Se naama on liian pieni meille kaikille


:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

--
*super* *possu*

Kolera

Posts: 4,256

#106 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
minä sanon notta KRISTILLINEN TASAJAKO VITTU!
BUKKAKESSAKIN

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Peppi

Posts: 397

#107 • • Peppi Pepe The Journalist

Juhgu, 21.2.2008 22:33:
---
Peppi, 21.2.2008 19:49:
---
Ei paljon huvita ottaa osaa ihan mielenkiintoisiinkaan keskusteluihin, vaan pidättäydyn enemmän "Päivän hjymiö" tai "Mitä kuuntelet just nyt" -tasoisissa aiheissa.
---

Kukin tyylillään. Mä en puolestani jaksa ymmärtää, ketä tuollaisten aiheiden lukeminen kiinnostaa. Lukeeko niitä edes kukaan, vai onko yleensä tapana vain möläyttää sinne aihetta lukematta omat 2 senttiänsä ja siirtyä seuraavaan? Veikkaan jälkimmäistä (tosi hedelmällistä keskustelua). Olen joskus yrittänyt testatakin teoriaa kirjoittamalla em. kaltaisiin aiheisiin jotain mahdollisimman provosoivaa. Kukaan ei vastannut, yhyy :(


Ihan sama mulle, lukeeko kukaan mun kirjottamia höpölöpö-juttuja. Itse on kuitenkin kiva toisinaan palata omiin kirjoituksiinsa ja katsoa, mitä biisejä on tullut milloinkin hehkutettua ja minkä takia toisinaan on ollut hyvä fiilis. Kai niitä lukee monetkin ihmiset, kun ne topikit kerran jatkavat olemassa oloaan. Tai ehkä jengi postailee niihin, mut kukaan ei lue?!!

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Juhgu

Posts: 7,921

#108 • • Juhgu Virnistelijä

Kolera, 21.2.2008 23:12:
minä sanon notta KRISTILLINEN TASAJAKO VITTU!
BUKKAKESSAKIN


Ai niinku yläasteella? Ei olla enää yläasteella hei, tää on klubitus.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anniharha

Posts: 1,937

#109 • • anniharha

Kolera, 21.2.2008 23:12:
minä sanon notta KRISTILLINEN TASAJAKO VITTU!



se on yhdys sana, TASAJAKOVITTU, sellane mistä kaikki saa yhtä paljon.
*plur**plur**plur**plur**plur*

ps. saisko klubbariin vuoronumerojärjestelmän?
yks sais olla oikeessa aina 2,73463946 tuntia kerrallaan, sit ois seuraavan vuoro. samaa systeemiä vois soveltaa myös niihin joille joutuu kertomaan että: FAIL, ni tulis kaikille yhtä paha mieli kun kaikki ois yhtä paskoja joskus!

--
and though my words could save the world they never come out right

Individual

Posts: 10,942

#110 • • Individual HYPNO!

Peppi, 21.2.2008 23:15:
Ihan sama mulle, lukeeko kukaan mun kirjottamia höpölöpö-juttuja. Itse on kuitenkin kiva toisinaan palata omiin kirjoituksiinsa ja katsoa, mitä biisejä on tullut milloinkin hehkutettua ja minkä takia toisinaan on ollut hyvä fiilis.



Tätä on tullut aika ajoin harrastettua, että katselee noita päivän :) ja päivän :( - ketjuja ja omia kirjoituksiaan niissä ja mitä fiilareita sitä on liikkunut joskus päässä.
Cloud

Posts: 2,162

#111 • • Edited Cloud Game Freak

Juhgu, 21.2.2008 22:33:
-Ei kukaan vaadi lähdeviitteitä jos muuten vaan juttelet, postaat omia mielipiteitäsi tai kerrot mututietoa ja mainitset sen olevan mututietoa. Lähdeviitteitä kysellään yleensä silloin, kun joku vetää "tutkimus"-kortteja hihoistaan ("tutkimusten mukaan jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa") tai esittää faktoina omia mielipiteitään tai "tietoaan" joka ei pohjaudu mihinkään. (Joka on muuten varsin typerää myös irlissä). Jos sinulta kysellään lähdeviitteitä ihan jatkuvasti, niin vika voi olla paskamaisen mulkeroforumin lisäksi ehkä osittain myös omassa keskustelutyylissä.



Tosin "kärjistetysti" täälläkin huomaa sen, että koska se on googlella löytynyt tai vikissä lukee niin se on oltava totta, Ja koska mä osaan googlee hyvin ja sä et ni sä oot ihan vitun väärässä tai muutenvaan paska. Tai esmes, vaikka sulla on tietoa ja taitoa, mutta koska netti sanoo näin ni sä oot väärrässä kun eihän sun omalla esmes työkokemuksellasi 10vuosista ole mitään väliä.. se kaikki on vaan illuusiota.

Tai esmes että koska netissä lukee näin sivulla x jonkun alanjulkaisuissa tai jossain kirjassa niin ei sitä kunnollista korkeakoulun tm kirjaa tarvi hakea kirjasostakaan vaikka se kertoisi syvemmälle ja näyttäisi sen, ettei se perus netistä kaikkien luettavana oleva versio kerro muuta kuin "pintaraapaisun".

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#112 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Caro², 21.2.2008 22:50:
Onks kukaan ikinä miettiny mitä tapahtuu, kun hiekkalaatikolla on kasapäin liikaa jengiä ja lisää pyrkii samalle laatikolle 24/7. Kaikilla on lumilapio jolla halutaan leikkiä ja rakentaa se oma hiekkalinna hiekasta, joka ei määrällisesti riitä edes kolmelle tyypille.



Ehdotatko siis, että klubbarista tehtäisiin kutsufoorumi? Vai mikä tuossa oli pointtina?

Täälläkin on esitelty tuota toimivaa lätkäfoorumia, jossa perseilyä ei juurikaan ole. (En ole itse lukenut kyseistä foorumia, joten en sen enempää voi sitä kommentoida.) Sielläkin uskoisin käyttäjiä olevan suhteellisen paljon. Joten miksi klubituksesta ei saisi toimivampaa, myös tällä ja mahdollisesti kasvavalla käyttäjämäärällä?

Todellisuus kuitenkin on se, että konemusiikin harrastajia löytyy Suomesta tuhansia. Itse pidän tästä "alakulttuurista" juuri siksi, että edelleen tapaan uusia ihmisiä ja se on kaikille luontaista. Tässä kulttuurissa ovat kaikki kukat saaneet kukkia, mutta tällä hetkellä en koe, että tuo toteutuisi klubituksella kovinkaan hyvin. Perseilyä suuntaan ja toiseen on luvattoman paljon.

Ainahan porukkaan mahtuu se "totuuden torvi", jonka suusta odottaakin möläytyksiä, mutta klubituksella niitä alkaa olla jo liikaa. Moneen asiaan kuuluu pieni pilke silmäkulmassa vittuilu, mutta kun se pieni ja pilke on jäänyt johonkin unholaan, niin keskusteluiden seuraamisesta on tullut suoranaista tuskaa. Pahinta tässä on se, että vittuilun kierre ruokkii itse itseään. Esimerkiksi minäkin olen sortunut viimeaikoinan suoraan haistatteluun, koska se nyt vaan on klubituksella ihan normaalia.

Suosittelisin itselleni ja muille noudatettavaksi ohjetta: "jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin älä sano sitä". Se on raaka toinen pää "mä sanon kaiken aina ääneen" ajattelusta. Lähinnnä ajatuksena se, että jos sanomisella ei ole tarkoitus muuta, kuin tölväistä tai satuttaa toista ihmistä, niin kysyä itseltä miksi sitä toista haluaa tölväistä ja satuttaa. Siitä voi olla itselle se hetken huvi, mutta jos toinen pahoittaa mielensä, niin onko se todella sen arvoista.
Juhgu

Posts: 7,921

#113 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Lyylikki, 21.2.2008 23:40:
---
Täälläkin on esitelty tuota toimivaa lätkäfoorumia, jossa perseilyä ei juurikaan ole. (En ole itse lukenut kyseistä foorumia, joten en sen enempää voi sitä kommentoida.) Sielläkin uskoisin käyttäjiä olevan suhteellisen paljon. Joten miksi klubituksesta ei saisi toimivampaa, myös tällä ja mahdollisesti kasvavalla käyttäjämäärällä?


KOSKA OLET HOMOKANALJA


Lyylikki, 21.2.2008 23:40:
---
Suosittelisin itselleni ja muille noudatettavaksi ohjetta: "jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin älä sano sitä".


WAT?!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Zeratul

Posts: 1,170

#114 • • Zeratul Captain miserable

Apo, 21.2.2008 19:49:
---
happosepi, 21.2.2008 19:05:
Joo, esmes Digitodayn ja muutaman muun saitin keskustelupalstoilla käytössä oleva viestien "reittaaminen" olisi IMO ihan toimiva juttu. Pahimmat häröilyt saataisiin ikäänkuin yleisöäänestyksellä piiloon.

esim: http://www.digitoday.fi/data/2008/02/21/Applen+p%E4ivitys+k%E4tki+piiloviestin+vuodelta+1984/20085339/66

---


Digitodayn toteutus on vähän kökkö. Siinä voi äänestää kikkailemalla useamman kerran, selaustasoa ei voi määrittää ja "kätketyt" viestit ovat vähän liian isosti näkyvillä.

Digg.com:sta löytyy vähän parempi käyttöliittymä: http://digg.com/television/Hidden_Scene_in_the_Simpson_s_Intro_Made_into_a_Panorama


Mun eka yritys katos bittiavaruuteen joten nyt vaan lyhyesti toteen et tossaki systeemissä ois rutkasti kehitettävää. Vai mitä mieltä ootte näistä pisteytyksistä:

"i was hoping for some hidden satanic messages" +186

"Brilliant! I always wondered who the folks were speeding past... Which season is this from? I notice that Maude Flanders is there... and she's been "dead" a while now. Also, how about doing one of the folks that Bart skateboards by?" +25

"If you look closely, you will see that the person that made this panorama needs to get a life. frame by frame, geez!" -117

Ainoo asiallinen kommenti on saanu 25 pojoo, ku taas kaks ihan yhtä vajaata läppää on haarukan eri päissä. Loppupeleissä toi pisteytys ei siis imo ratkase kovinkaa paljoa.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Unik

Posts: 4,117

#116 • • Unik

Individual, 21.2.2008 13:50:
Välillä olis kyllä kiva tietää, mitä se plur on todellisuudessa ollut. Onko ihmisten välillä ollut suurempi ymmärrys silloin back in the good ole days vai oliko huumeet vaan parempia ja vähemmän toimijoita alalla thus vähemmän eturistiriitoja?



Kyllä ihmisillä oli suurempi ja parempi ymmärrys ja tais olla päinvastoin eli huumeet oli huonompia ja niitä ei ollut läheskään niin paljon kuin nykyään.
Progress

Posts: 955

#117 • • Progress

Unik, 22.2.2008 00:35:
---
Individual, 21.2.2008 13:50:
Välillä olis kyllä kiva tietää, mitä se plur on todellisuudessa ollut. Onko ihmisten välillä ollut suurempi ymmärrys silloin back in the good ole days vai oliko huumeet vaan parempia ja vähemmän toimijoita alalla thus vähemmän eturistiriitoja?

---


Kyllä ihmisillä oli suurempi ja parempi ymmärrys ja tais olla päinvastoin eli huumeet oli huonompia ja niitä ei ollut läheskään niin paljon kuin nykyään.



word.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

^Petunia

Posts: 888

#118 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
En voi nyt muuta sanoa kuin lainatakseni erittäin hyvän näyttelijän Jack Nicholsonin sanoja elokuvassa Marsilaiset Hyökkää:
"Emmekö voisi vaan tulla toimeen keskenämme" *plur*
(kuulostaa Paljon paremmalta englanniksi mutta oon niin paska enkussa et parempi näin.. *tirsk*)
Eikö klubi-kulttuuriin kuulu kuitenki että ollaan kaikki saman arvoisia kaikkine pikkuvikoinemme mutta on ihan hyvä päästä välillä "pikku" höyryjä pihalle ja siitä sitten ilma taas puhdistuu *joo*
Peace! *piis*
Avatar
#119 • • Fuzzy Guest

^Petunia, 22.2.2008 00:57:
En voi nyt muuta sanoa kuin lainatakseni erittäin hyvän näyttelijän Jack Nicholsonin sanoja elokuvassa Marsilaiset Hyökkää:
"Emmekö voisi vaan tulla toimeen keskenämme" *plur*


Ei ole todellista. Rupes iteeni harmittaa tossa päivemmällä ku en pistäny oman viestini perään juuri tätä nimenomaista lausetta: "Can't we all just get along!" Mullekin jäänyt toi lause niin pahasti mieleen.
Progress

Posts: 955

#120 • • Progress

^Petunia, 22.2.2008 00:57:
En voi nyt muuta sanoa kuin lainatakseni erittäin hyvän näyttelijän Jack Nicholsonin sanoja elokuvassa Marsilaiset Hyökkää:
"Emmekö voisi vaan tulla toimeen keskenämme" *plur*
(kuulostaa Paljon paremmalta englanniksi mutta oon niin paska enkussa et parempi näin.. *tirsk*)
Eikö klubi-kulttuuriin kuulu kuitenki että ollaan kaikki saman arvoisia kaikkine pikkuvikoinemme mutta on ihan hyvä päästä välillä "pikku" höyryjä pihalle ja siitä sitten ilma taas puhdistuu *joo*
Peace! *piis*



niin, onhan nimenomaan plur; peace, love, unity, respect
-että näin.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*