Morrowe, 14.2.2008 00:49:
---
Individual
No eikö sitten nuo protesti-iskut kannattaisi suunnata autotehtailijoita ja isojen autofirmojen johtoryhmiä vastaan, eikä loppukäyttäjiä. Yhden autoilijan renkaista ilmat pois, pisara meressä sekin imo.
---
No ei se ihan pisaralta näytä, tästäkin keskusteltu jo 10 sivun verran pelkästään klubbarissa.
Joo, no mulla muistuu kyllä ensimmäisenä mieleen se Vuoden turhake-valinta mikä City-maasturilla oli kyseenalainen kunnia pokata. Tää kyseinen toiminta aiheuttaa vaan negatiivisia viboja, mutta kaippa sekin sitten riittää, kunhan on niitä viboja, eli keskustelua edes jossain muodossa käydään Mutta suomeksi sanottuna ihan vitun hankalaksi kyllä nämä aktivistitahot tekevät tämän heidän asiansa omaksumisen, ku oikeammin savua nousee korvista ja se blokkaa sitten kaiken muun tieltään.
edit2: itse olen tehnyt paljon ja teen par´aikaa mainontaa koskien jäteasioita, kierrätystä ja lajittelua. Jotenkin mä koen sen paljon tehokkkaammaksi keinoksi kuin, että menisin paskantamaan jonkun onnettoman, sottaavaan perusperheen keittiön roskakoriin.