HALLMARK / 8TH BIRTHDAY CELEBRATION / NEW VENUE! 1.3.2008 @ Helsinki

182 posts, 10 pages, 35,715 views

Claudi0

Posts: 255

#161 • • Edited Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

Trixie, 3.3.2008 17:02:

Pakko kyl ihmetellä nykyään noit sauhuttelijoita et kuin ne pystyy sen röökin ajan olemaan siel kopissa



En kyllä pystyny minäkään. Pariin kertaan kävin koittamassa ja molemmilla kerroilla jäi sätkä kesken.

...ja niin, olihan siellä kivaa *nauru*
renge

Posts: 33

#162 • • renge
olipa itellekkin ekat hallut, meni aika myöhäseen paikalle pääsy kun kello löi yli yhtä =D jonot kuitenki oli melkoset vielä sillonki.. kovat bileet, hauskaa oli, aika täys tanssilattiakin, piti sitte muitten riesana pomppia portaikossa ilta, kyllähän siinä kerkes selkää ja kyynärpäätä saada ;P
vedestä ei kyllä joutunut maksamaan latin latia, red bull oli sen 4.2, mikä ei sinänsä hidastanut koska ei sitä sen halvemmalla ole aiemminkaan nähnyt :]

lisää tämmösiä! *^^*

PS. olipa muuten tosiaan ihan perkeleeeeesti niitä siruja, tuli ihan sedulat mieleen =/
Fiilis

Posts: 49

#163 • • Fiilis Finnish Wonder
Oisko kellään kuvia interiööreistä ? minkä näköstä lavaa jne...

--
:::::::::::::

ezzy

Posts: 8,060

#164 • • ezzy Droid-pappa

Mark, 3.3.2008 17:03:
---
krispis, 3.3.2008 16:59:
onko totta että ambulanssimiehet taas vierailivat näissä bileissä? *ding*

---


Onko totta että se ei kuulu itse bileisiin ollenkaan? Mitä ihmeellistä siinä on että joku öyskää kemuissa, peruslauantai nykyään *igor*

-M




ja miks ambulanssi = huumeet?
Mark

Posts: 7,311

#165 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 3.3.2008 19:49:
ja miks ambulanssi = huumeet?



Miksei? Montaks kertaa lanssi tilataan klubille jonku muun syyn takia? (Okei tällä kertaa ois voinu tulla sen mätkimisen takia, mut kyllä sä varmaan itekin tiedät et valtaosa tapauksista on öyskiä ku zirra tulee)

edit: ei jaksa saivartelua

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ezzy

Posts: 8,060

#166 • • ezzy Droid-pappa

Mark, 3.3.2008 19:51:
---
ezzy, 3.3.2008 19:49:
ja miks ambulanssi = huumeet?

---


Miksei? Montaks kertaa lanssi tilataan klubille jonku muun syyn takia? (Okei tällä kertaa ois voinu tulla sen mätkimisen takia, mut kyllä sä varmaan itekin tiedät et 95% tapauksista on öyskiä ku zirra tulee)

-M



En tiedä, mistä mä moisia tietäisin? Järjestyshäiriöt taitaa olla muutenkin lisääntymään päin vaan kokoajan.
Mark

Posts: 7,311

#167 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 3.3.2008 19:54:
En tiedä, mistä mä moisia tietäisin? Järjestyshäiriöt taitaa olla muutenkin lisääntymään päin vaan kokoajan.



Väännä nyt tapas mukaan tikusta asiaa. Järjestyshäiriöihin auttaa kytät ja poket, sairaskohtauksiin / öyskiin / sairaanhoitoa vaativaan accidenttiin lanssi.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

sts

Posts: 7,969

#168 • • sts Sama pyynti aitta!

Mark, 3.3.2008 19:51:
-clips-




Mä oikeasti haluan tietää mistä sä revit nää luvut. Voinen väittää ettei pidä ihan paikkansa.
Mark

Posts: 7,311

#169 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

sts, 3.3.2008 20:00:
Mä oikeasti haluan tietää mistä sä revit nää luvut. Voinen väittää ettei pidä ihan paikkansa.



Päästäni. Jos sulla on eriävä mielipide joka perustuu faktoihin, anna palaa lukujen kanssa *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#170 • • astaroth Guest

aasi, 3.3.2008 19:23:
PS. olipa muuten tosiaan ihan perkeleeeeesti niitä siruja, tuli ihan sedulat mieleen =/


aika ilmeistä, kun kyseessä on entinen sedula :)

omistaahan sk-ravintolat edelleen puolet studiosta, vaikka eivät (enää) klubin asioista vastaakaan
AdonisHercules

Posts: 596

#172 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Oli yhdet parhaat Hallmarkit missä olen ollut. Nyt oli tilaa kerrankin tanssia, musiikki ja seura oli aivan loistavaa *plur*
Ekat bileet missä ikinä olin, oli Hallut Maestrossa. Joten pääsi samalla nostalgiatunnelmissa bileisiin *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

krispis

Posts: 1,020

#173 • • krispis Huhuu
kivan näköinen tunnelma *joo*
Brass

Posts: 98

#174 • • Brass Electric
mahtava meno tikka etukeno*jiihaa*

--
Jos joku asia on varma niin se on aivan varma

Syce

Posts: 1,649

#175 • • Syce

AdonisHercules, 3.3.2008 20:54:
Oli yhdet parhaat Hallmarkit missä olen ollut. Nyt oli tilaa kerrankin tanssia, musiikki ja seura oli aivan loistavaa *plur*
Ekat bileet missä ikinä olin, oli Hallut Maestrossa. Joten pääsi samalla nostalgiatunnelmissa bileisiin *sydän*



lavan edessä oli kyl hyvin tilaa tanssia... kun keskikohtaa vähääkään läheni niin ruuhkat alkoi. Ihmettelinkin et miks kaiki tanssii aivan tanssilattian takaosassa*ding* vai mitenseoli..vai missäseoli
Jago

Posts: 4,039

#176 • • Jago un-trained monkee
Olin yllättynyn positiivisesti. virgin ei sopinut tälläsille bileillä ollenkaan ja olin epäileväinen studiolle menosta, mutta tuo uusittu studio oli oikeesti tehty enemmänkin tanssipaikaksi(eli dj koppi oli sijoitettu järkevämmin ja sisustus oli hienompi)

Itte bileet pääty olemaan myös tosi kivat. Tulin paikalle vaan tanssimaan ja sitä sitten koko illan teinkin. Musa oli tosi kivaa. Pääsin anan settiin helsinki scorchingin jälkeen tosi hyvin mukaan ja super8&tabin kiksu ei ollut liian pliisua.

Oikeestaan suhteellisen mielellään haluisin molemmista tracklistit*hihu*

Ainut miinus puoli pääty olemaan sama, minkä aina halluille antaisin. Eli ne ihmiset.
Halluissa väki tuntuu olevan niin kännissä, että seisaallaan ei meinaa pysyä. Koko anan setin ajan joku joku tyyppi töni välillä tiensä eteen huutamaan "Ana wee lavin juu". Anan lopettaessa lähti tämä tyyppi onneksi vekka, mutta ihmisten kännitila selkeesti kasvoi ja muiden piti tulla tilalle loistamaan. Pari tyttöä heitteli super8 ja tabia röökeillään ja kikatteli. Yksi tyyppi otti musta kesken tanssin tukea päästäkseen ylös kajarille tanssimaan. Eräs 40v rouvashenkilö hiveli selkää ja lista vaan jatkuu.
Oli käsittämätöntä, että ihmiset koki niinpaljon tarvetta ottaa hörppyä juomistaan, että eteen oli jatkuva virta töniviä ihmisiä hakemassa ja laittamassa takasin juomiaan.
Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta en jaksa. Nuo on ilmeisesti hallujen vakkari väkeä(luulin, että ne oli virginin vakkareita*hihu*)

Huonoista puolista huolimatta hallut osottautui vihdoin sellaisiksi bileiksi, jollaset kuulin aikoinaan niiden olevan(ihmiset odotti hallukauden alkamista ja musaa jne), mutta mitä en virginissä päässyt kertaakaan kokemaan. Tästä lähtien rupean mielellään ittekin käymään näissä useemmin, jos ne tälläisinä jatkaa*joo**aplodit*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mastream

Posts: 549

#177 • • mastream

Jago, 4.3.2008 22:41:

Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta en jaksa. Nuo on ilmeisesti hallujen vakkari väkeä



Tunnetaan myös klubbareina.
sapeli

Posts: 11,768

#178 • • sapeli jokukukamikä?

Jiimo, 5.3.2008 12:09:
---
Jago, 4.3.2008 22:41:

Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta en jaksa. Nuo on ilmeisesti hallujen vakkari väkeä
---
Tunnetaan myös klubbareina.



Mä todellakin toivon ettei se keski-ikäinen ämmä oo klubbarissa *lmao* Koitti tanssia munkin kanssa tangoa siinä eturivissä *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Roope Ankka

Posts: 343

#179 • • Roope Ankka
En ollut muuten ainoa, jonka mielestä Studion hinnat ovat korkeat tai vaihtelevat. Nyt viittaan siihen blondimimmiin, joka Privén puolella naisten vessassa yritti tunkea nollavitosta tai nollaseiskaa kossupulloa liian pieneen käsilaukkuun (ei ehkä kannata tehdä vessan oven aukaisun yhteydessä, ajoitus on aina tärkeää). *hih*
Jammailija

Posts: 3,224

#180 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Erinomaiset Hallut. Studio toimii yllättävän hyvin.
Ikävää, että tappelijat päättivät laittaa toisiaan paskaksi juuri paikassa, jossa ilo on ylimmillään. Minulle kerrottiin, että riita oli pitkäaikainen ja liittyi kostonkierteeseen arabien ja virolaisten välillä. Tuli nähtyä paljon ikävää sekä sisällä että ulkona. Mutta se ei vähentänyt tosiasiaa siitä, että Hallut toimi ja olivat onnistuneet*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...