HALLMARK / 8TH BIRTHDAY CELEBRATION / NEW VENUE! 1.3.2008 @ Helsinki

182 posts, 10 pages, 35,722 views

Janne

Posts: 1,330

#121 • • Janne kipee ukkeli

Roope Ankka, 2.3.2008 13:44:
...Vielä kun joku Studion henkilökunnasta kävisi kuten Sedun paikoissa siivoamassa lasinsirpaleita välillä tanssilattialta, niin olisin todella tyytyväinen.


Itse asiassa muuten kerran kävi siivooja, mä näin! Mutta edessä oli kyllä lasia aika rapsakasti, piti potkia vähän kauemmaksi ettei ratissut koko ajan jaloissa.
-xx-

Posts: 5,001

#122 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Janne, 2.3.2008 14:11:
---
Roope Ankka, 2.3.2008 13:44:
...Vielä kun joku Studion henkilökunnasta kävisi kuten Sedun paikoissa siivoamassa lasinsirpaleita välillä tanssilattialta, niin olisin todella tyytyväinen.
---
Itse asiassa muuten kerran kävi siivooja, mä näin! Mutta edessä oli kyllä lasia aika rapsakasti, piti potkia vähän kauemmaksi ettei ratissut koko ajan jaloissa.


Mä näin myös! Se taisi kyllä olla alkuillasta. Myöhemmin sitä murskaa tosiaan oli joka paikassa... en kyl tiedä olisinko itsekään uskaltanut tunkea sinne lattialle siivoilemaan.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Tapi

Posts: 1,437

#123 • • Tapi Dreamstate

Ana-5000, 2.3.2008 13:45:
Mjaa, ekat hallut, ja pakko sanoa ettei juuri tehnyt vaikutusta.


Kamoon, muistan nähneeni sut kerran La Tourissa kiksuamassa DJ NUANCEn käsipuolessa.

Kiksu - Ana 2-0
golem

Posts: 1,395

#124 • • golem Golem
Täälläkin käväisin nopeasti loppuillasta, ja oli kyl kivat pippalot. Positiivinen yllätys oli että Tab&Super8:n setti ei ollut sitä perus juustoöverikiksua (ainakin sen ajan ku olin ite paikalla), vaan progressiivisempaa ja minimaalisempaa matskua, joka toimi mulle tosi hyvin.

Juuri HYTKY:stä tulleena jäi ihmetyttämään, kuinka introvertteja (ja jopa vihamielisiä) suuri osa ihmisistä oli, tuli vähän semmonen fiilis et turha edes yrittää heittää läppää kenenkään kanssa, ellei se ole valmiiksi jo tuttu ihminen (päinvastoin ku HYTKY:n bileissä jossa oli vähän semmonen fiilis, että kaikki on samaa isoa kaveriporukkaa). Ja yhdeltäkin tytöltä sain tosi vihaiset katseet (sellaset painu vittuun katseet) ku tanssin liian lähellä hänen lattialle laitettua käsilaukkua tms.. tms.. En oikein kovin hyvin kotiutunut tänne ja meninkin aika nopeasti takas HYTKY:n bileisiin, mut ehkä ens kerralla paremmalla menestyksellä :)
PeDE

Posts: 162

#125 • • PeDE DJ GHOST
Aivan mahtavat bileet. Tappiin asti tuli oltua ja vimoseen bussiin ehtiäkseni piti muutama reippailuaskel ottaa. Kiitokset Hallmarkille.
sts

Posts: 7,969

#126 • • sts Sama pyynti aitta!

Jocular, 2.3.2008 13:18:
Mjooh autolla jälleen liikenteessä ja se on ehkä se suurin virhe ku Halluihin on täs viimeseen vuoteen lähteny.
-clips-



Mulla taasen oli ihan päinvastaiset kokemukset taisin olla ekaa kertaa elämässäni vesiselvänä Hallmarkissa (autolla minäkin) ja oli iha megahubaa.
Ozie

Posts: 1,389

#127 • • Ozie
Boolis oli liian pienet lasit!
sapeli

Posts: 11,768

#128 • • sapeli jokukukamikä?

Ozie, 2.3.2008 15:12:
Boolis oli liian pienet lasit!



Ai säki olit siellä? No se selittää ku kuulin jälkeenpäin et booli oli loppunu alta aikayksikön... *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Syce

Posts: 1,649

#129 • • Syce
Kyllä! bileet oli mahtavat ja studio toimi kerrankin. *piis* *iloinen*
Mark

Posts: 7,311

#130 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*SYDÄN*

Hallut on palannut kotiin ja tyylikkäästi. Studio rokkas, musiikki oli aivan hemmetin nannaa koko illan ja pääosin floorilla oli kyllä ihan hullu meininki *jiihaa*

Kiitos näistä, tämä avaus kyllä varmisti ainakin sen et jatkossa halluja ei tee mieli missaa <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

asdf

Posts: 3,155

#131 • • asdf
No huh, olipas hyvät bileet! En ois koskaan uskonu että mua harmittais näin paljon kun poistuin paikalta tällä hetkellä täysin tuntemattomasta syystä jo vähän kahen jälkeen. Musa kuulosti korvaan paremmalta kuin hyvältä ja jengi näytti yleisesti olevan ihan fiiliksissä, palvelu tiskillä ja muuallakin pelas mukavasti eikä kuivin suin tarvinnut kauaa olla. Studio toimi tilana ennakkoluuloista huolimatta äärimmäisen hyvin, imo paremmin kuin Virgin Oil.

Oli semmoset karkelot että täytyypä olla ensi kerrallakin mukana jos homma jatkuu samanmoisena. *joo*

Suurimmat kiitokset kuitenki jälleen ihan mahtavalle seuralle, vitutus ois ollut paljon todennäkösempää ilman teitä! <3
miksa

Posts: 84

#132 • • miksa michael k
Boolista ollu enää tietoakaan kun saavuttiin paikalle... *igor**nauru*

Äänentoisto oli kyllä aika kamala.. Kertoo jo jotakin kun jostakin kumman syystä tuli idea lähteä klo 1 jälkeen vetämään perseet tuttuun, turvalliseen ja paskaan ale pubiin niin siellä äänentoisto kuulosti jumalalliselta studioon verrattuna *lmao*

Mut mr.a soitti kyl hyviä viisuja ja oli ihan kivaa, ehkä sitten ens kerralla äänentoistokin kunnossa..

Pepe's garden *jiihaa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#133 • • Aziz Combat Fighter

Tapi, 2.3.2008 14:42:
---
Ana-5000, 2.3.2008 13:45:
Mjaa, ekat hallut, ja pakko sanoa ettei juuri tehnyt vaikutusta.
---

Kamoon, muistan nähneeni sut kerran La Tourissa kiksuamassa DJ NUANCEn käsipuolessa.

Kiksu - Ana 2-0



Oliks ne hallut? Mä muistan vaan että kahdeksan euron viski myytiin mulle kertakäyttömukissa...

Oisin tosin saanut lasin pelkillä suosituksilla.
Katzcu

Posts: 215

#134 • • Katzcu
Oli mielettömän muksat bileet! *plur* *jiihaa* *tanssittel* Kiitos järjestäjille, kiitos ihanille frendeille, kiitos Mr. A ja kiitos kiitos KIITOS TAB & Super8 Surusta! *sydän* Tuli tanssittua jalatkin kipeiksi, oli niin hyvä meno *hymy*

Ens Halluja odotellessa!

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Josba

Posts: 322

#135 • • Josba Anjunadiggari
Kyllä Studiolle siirtyminen teki ihmeitä! Viime kerralla Virginissä oli porukka niin sekaisin, että alkoi jo pelottaa, nyt tuntui väellä olevan tosi hyvä fiilis eikä pahempaa häröilyä näkynyt ainakaan lavan lähellä. Ilmainen sisäänpääsy oli mukava lisä, mutta kyllä Tabin ja Superin setti oli jotain mitä kannatti odottaa - pelkkää hittikimaraa! =)

Aalto - 5 *sydän* toimii!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Ozie

Posts: 1,389

#136 • • Ozie

sapeli, 2.3.2008 15:18:
---
Ozie, 2.3.2008 15:12:
Boolis oli liian pienet lasit!

---


Ai säki olit siellä? No se selittää ku kuulin jälkeenpäin et booli oli loppunu alta aikayksikön... *lmao*



Joo olin siel suurinpirtein 21-23 ja hyvin sijoittuneena boolikipon läheisyyteen *piis*
Peppi

Posts: 397

#137 • • Peppi Pepe The Journalist

sune, 2.3.2008 13:48:
Tais olla joku puhelinvarasliiga paikalla ku multa ja kahelta kaverilta kännykät hävis illan aikana. *dissaa*


Jeps, multakin hävis siis puhelin ja sen lisäksi kamera... *hmph* Muuten oli hyvää musaa (kiksuilemassa pitkästä aikaa), ja paikkana Studio näyttäis toimivan paljon paremmin kuin Laturi. Dj-koppi oli siirretty eri paikkaan kuin viimeksi (edellisestä visiitistä aika kauan aikaa), mutta toimi paremmin nykyisellään IMHO.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Mönnä

Posts: 190

#138 • • Mönnä
Oih, mielettömän kiva ilta - hyvä musiikki, parempi mieli *joo* Kiitos Super8 & Tab jälleen kerran!

Studio myös yllätti tällä kertaa positiivisesti, tilaa riitti enempäänkin irrotteluun ja suupielet pysyi korvissa alusta loppuun. Ei tuntunu, että ois ollu niin paljon porukkaa, vaik kyllähän tuota näytti piisaavan kun jälkikäteen filminpätkiä katteli. Ja tosiaan suurimmalla osalla tuntui olevan hyvä meisinki, kuten tuossa aiemminkin on mainittu.

Kiitos myös kaikille ihanille tutuille *sydän*, oli taas kiva nähdä teitä kaikkia ja törmäillä uusiinkin tyyppeihin.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Ios

Posts: 93

#139 • • Edited Ios
Toimi kyllä tuo studio hallmarkille huomattavasti paremmin kun virgin. Äänentoisto ei tosiaankaan sitten toiminut kovin hyvin, mut ens kerralla sitten sekin kuntoon. Mutta joo, ihan peruskivaa oli. Pari kertaa joutu todistamaan vähän ikävää käytöstä, perussettiä sekin, eipä nuo onneksi minun iltaa pilannut. Mutta sääliksi käy niitä jonka illan nuo tapaukset luultavasti pilasivat.
Fiilis

Posts: 49

#140 • • Fiilis Finnish Wonder
Tuliko kukaan edes humalaan siitä boolista? Itselle tuottanut kuin kohtuullisen kusihädän ja jotenkin ahdistavan olonen mesta se vip puoli, kantikses oli vähä lepposampaa olla bissellä 8)

--
:::::::::::::