HALLMARK / 8TH BIRTHDAY CELEBRATION / NEW VENUE! 1.3.2008 @ Helsinki

182 posts, 10 pages, 35,734 views

Peppi

Posts: 397

#42 • • Peppi Pepe The Journalist
Kiva lähtee kiksuilemaan pitkästä aikaa: *plur*
Mistäköhän saa uuden member cardin? Sen verran pitkä aika viimeisestä Hallu-visiitistä, että oon tainnut hävittää sen jonneki.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

remotion

Posts: 5,283

#43 • • Edited remotion nostatus guru
Tarkoittaako tuo membereiden ja vippien "free entry" sitä että tapahtumaan riittää pelkkä membercard?
Potaatti

Posts: 16

#44 • • Potaatti
onko tänneki että pre-lipulla k18? ei tossa ainakaa mainita?

--
Jiujitsu:
Its only gay if you make eye contact.

zaler

Posts: 1,545

#46 • • zaler e h k i s
voi hu*ra kun oon mennyt hävittämään membercardin

--
let´s eat to the beat!

AlexS

Posts: 1,389

#47 • • AlexS kummasetä
Kyllä mä oon ymmärtäny että tuolla member cardilla pääsee sinne Priven puolelle tuona tiettynä aikana...eli ei ilmaiseksi koko tapahtumaan.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

drifter

Posts: 834

#48 • • Edited drifter RoadMonkey | K1

Peppi, 24.2.2008 13:06:
Mistäköhän saa uuden member cardin? Sen verran pitkä aika viimeisestä Hallu-visiitistä, että oon tainnut hävittää sen jonneki.


Täältä

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Peppi

Posts: 397

#49 • • Peppi Pepe The Journalist

zaler, 26.2.2008 09:53:
voi hu*ra kun oon mennyt hävittämään membercardin


Niimmäki :(

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

sts

Posts: 7,969

#50 • • sts Sama pyynti aitta!

AlexS, 26.2.2008 10:26:
Kyllä mä oon ymmärtäny että tuolla member cardilla pääsee sinne Priven puolelle tuona tiettynä aikana...eli ei ilmaiseksi koko tapahtumaan.




Stop the press. Eiköhän tähän tule ihan virallinen vastaus järjestävältä taholta.
Tth

Posts: 33

#51 • • Tth

onko tänneki että pre-lipulla k18? ei tossa ainakaa mainita?




http://www.streetbeat.ac/store/clubbing.php Tuolla lukee et ois K-18 pre-lipulla, tosin vähän ihmetyttää miks ei missän flyer:eissa tai täällä lue et asia ois niin...
Itelläni on myös lippu, ostin just tammikuun alussa Streetbeatistä, vaikka tuntui hieman ihmeelliseltä ottaen huomioon että Hallmark tapahtumiin (mitä oon huomannu) ei ole koskaan päästetty alle 20v sisään?? Mutta hmm... kaippa pitää jättää lippu käyttämättä :(
Kuitenkin, *jiihaa*- iltaa kaikille menijöille
Avatar
#52 • • Elwira Guest
Jep selvinpäin autolla tulossa *hymy* Saas nähä mimmosta on *hymy* *tanssittel*
AlexS

Posts: 1,389

#53 • • AlexS kummasetä

sts, 26.2.2008 11:18:
Stop the press. Eiköhän tähän tule ihan virallinen vastaus järjestävältä taholta.


Sitähän tässä on odoteltu. Kai täällä kuitenkin oman mutunsa saa ilmaista. Niitähän nämä Tulevat tapahtumat -aiheet ovat täynnä. Tuskin kukaan sai arvailuviestistä sitä kuvaa että minä näitä järkkään.
Let the press start.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

curry

Posts: 474

#54 • • curry ^mauste^
*jiihaa* Täällä ollaan!! *joo*

Edellisistä Halluista onkin jo paaaljon aikaa...

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Potaatti

Posts: 16

#55 • • Potaatti

Tth, 26.2.2008 11:32:
---
onko tänneki että pre-lipulla k18? ei tossa ainakaa mainita?
---



http://www.streetbeat.ac/store/clubbing.php Tuolla lukee et ois K-18 pre-lipulla, tosin vähän ihmetyttää miks ei missän flyer:eissa tai täällä lue et asia ois niin...
Itelläni on myös lippu, ostin just tammikuun alussa Streetbeatistä, vaikka tuntui hieman ihmeelliseltä ottaen huomioon että Hallmark tapahtumiin (mitä oon huomannu) ei ole koskaan päästetty alle 20v sisään?? Mutta hmm... kaippa pitää jättää lippu käyttämättä :(
Kuitenkin, *jiihaa*- iltaa kaikille menijöille



Itse oon kävelly parit kerrat suoraan sisää vaa, eli taitaapi riippua nyt pokeista sitte.
Toivottavasti tähän sais vielä virallisen vastauksen ni ei tota lippua turhaan ostelis :/

--
Jiujitsu:
Its only gay if you make eye contact.

Andy

Posts: 1,019

#56 • • Andy
..mä aion yrittää salaa sisään..saa hyvät kixit. :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Hallmark

Posts: 97

#58 • • Hallmark
Tässä hieman selvennystyä kysymyksiin.

Ikäraja Hallmark-tapahtumiin on 20 emmekä valitettavasti pysty siihen vaikuttamaan. Sama ikäraja pätee myös ennakkolippuihin.

Kutsuvieraille ja jäsenille on tarjolla ilmainen sisäänpääsy Priven puolella järjestettäviin avajaisiin klo 21-23. Studion puoli aukeaa klo 23.00.
Syce

Posts: 1,649

#60 • • Edited Syce
Kohtakohtakohta...*tanssittel* *iloinen*