HALLMARK / 8TH BIRTHDAY CELEBRATION / NEW VENUE! 1.3.2008 @ Helsinki

182 posts, 10 pages, 35,711 views

Tapi

Posts: 1,437

#21 • • Tapi Dreamstate
Kyllähän sitä pitää tulla ottaan perinteiset kiksuöverit. Myös mun mielestä paikan vaihdos on mitä hienoin juttu, Virgin on aivan liian keskeisellä paikalla.

Flabassa taitaa muuten olla Rachel Stevens, tuleva vaimoni. *pihkassa*
Trixie

Posts: 1,342

#22 • • Edited Trixie
Perskeles, tänne *jiihaa*
Nyt voikin taas ehkä alkaa käymään Halluissakin enemmän jos kokonaan studiolle siirtyy *tanssittel*

--
face your fears and live your dreams

drifter

Posts: 834

#23 • • drifter RoadMonkey | K1
Pitääpä nyt katsoa ehtiikö paikalle, vois olla ihan kiva tulla kattomaan et miten studiosta "saadaan edes siedettävän näköinen". Odotan edelleen sitä klubia joka sais edes yhden paikan Suomessa näyttämään hyvältä, tällä hetkellä joka ikinen muistuttaa pimeää savuista nitkuluolaa.
Ainiin, pacifiquee yms ei nyt lasketa näihin, joo ja meni OT sorisorisori, ei siit sen enempää.

Mitenköhän tupakointi on järjestetty? Viimesen studiovierailun jälkeen voi todeta et silloin ainakin se oli ihan täysi fiasko, ja mitä henkilökunnalle juttelin ne oli asennoitunu koko iltaan niin kuin mihin tahansa tavalliseen lauantaihin. Hyvin harvoin oon nähny et esim. poket tai anniskeluhenkilökunta olis pukeutunu (Suomessa) mut tässäpä teille nyt ilmanen winkki! *vink*

Jospa edes super8 soittais vähän menevämpää settiä *jiihaa*, viime halluissa joutu juomaan kahvia (irlantilaista) kun meinas nukahtaa. Ei siis tosiaankaan millään pahalla, mut tästä edellisen kerran halluissa (n. 3v sitten) oltiin ihan eri soittolistoilla. Yllättäkääs mut tällä kertaa niin jaksaisin käydä useamminkin *hih*.

Mulla sentäs on synttärit edellisenä päivänä, et voisitte tällä kertaa soittaa sen paranoidin. x)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Freja

Posts: 8,774

#24 • • Freja Sihteeri

drifter, 6.2.2008 11:32:
Hyvin harvoin oon nähny et esim. poket tai anniskeluhenkilökunta olis pukeutunu



Eli ei muutaku kiksukarvat niille juroille päälle! *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

yana

Posts: 877

#25 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

drifter, 6.2.2008 11:32:
Odotan edelleen sitä klubia joka sais edes yhden paikan Suomessa näyttämään hyvältä, tällä hetkellä joka ikinen muistuttaa pimeää savuista nitkuluolaa.



eli joka paikka nayttaa hyvalta!

wo ist das Problem
Avatar
#26 • • Norb Guest
yhyyh, jää väliin *nyyh* Mut vois mennä kokeilee samaanaikaan Phuketin sedulaa *hih*
drifter

Posts: 834

#27 • • drifter RoadMonkey | K1

Freja, 6.2.2008 11:35:
---
drifter, 6.2.2008 11:32:
Hyvin harvoin oon nähny et esim. poket tai anniskeluhenkilökunta olis pukeutunu
---


Eli ei muutaku kiksukarvat niille juroille päälle! *nauru*

Ei ku mä olen "karvat pois ry":n jäsen, pitää olla posliini!

Mut sais ne vähän kyllä laittautua tapahtuman luonteeseen sopivasti *hih*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

zaler

Posts: 1,545

#28 • • zaler e h k i s

Norb, 6.2.2008 12:23:
yhyyh, jää väliin *nyyh* Mut vois mennä kokeilee samaanaikaan Phuketin sedulaa *hih*



seduction! :D

--
let´s eat to the beat!

anthocyan

Posts: 1,511

#29 • • anthocyan Kohti valoa...
Muistoja muistoja... *plur* Raksun kaa lähti juttu liikkeelle Studiolla pidetyistä Halluista (silloinen Maestro kylläkin), tosin oltiin kyllä nähty pari kertaa nopsasti ennen sitä kaverin kautta. Et periaattees vois tulla sinne juhliin 4-vuotispäivää. *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

AdonisHercules

Posts: 596

#30 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Näyttää uhkaavasti siltä, että nämä jää multa työkiireiden takia välistä *nyyh*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

remotion

Posts: 5,283

#31 • • remotion nostatus guru
tattis tab&kumppanit! studio nappaa ehdottomasti enemmän mestana kuin porauslautta-oil-company. Toivottavasti jotain hämyisää hesperia nostalgiaa saadaan taiottua takaisin :P
daffy

Posts: 737

#32 • • daffy duck and cover

drifter, 6.2.2008 11:32:
Odotan edelleen sitä klubia joka sais edes yhden paikan Suomessa näyttämään hyvältä, tällä hetkellä joka ikinen muistuttaa pimeää savuista nitkuluolaa.


Hei missä nää Suomen nitkuluolat on, oon näköjään hengannu ihan väärissä paikoissa tähän asti?

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

TonySt

Posts: 4,166

#33 • • TonySt mediamoguli

daffy, 6.2.2008 16:04:
---
drifter, 6.2.2008 11:32:
Odotan edelleen sitä klubia joka sais edes yhden paikan Suomessa näyttämään hyvältä, tällä hetkellä joka ikinen muistuttaa pimeää savuista nitkuluolaa.

---

Hei missä nää Suomen nitkuluolat on, oon näköjään hengannu ihan väärissä paikoissa tähän asti?


no kyllähän nämä kaikki helsingin klubiviritelmät ovat kerman jälkeen olleet enemmän tai vähemmän edellä mainitunlaisia...

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Mark

Posts: 7,311

#34 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

drifter, 6.2.2008 11:32:
Mitenköhän tupakointi on järjestetty?



Siel on ihan siedettävä röökikoppi nykyään *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

drifter

Posts: 834

#35 • • drifter RoadMonkey | K1

Mark, 6.2.2008 17:13:
---
drifter, 6.2.2008 11:32:
Mitenköhän tupakointi on järjestetty?

---


Siel on ihan siedettävä röökikoppi nykyään *joo*

-M

Ah ok, hyvä että ei tartte rampata edestakasin siinä etuoven vieressä sitte *hih*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

cod

Posts: 36

#36 • • cod
mitenkä noitte kanssa ku 21-23 vaan memberillä sisää /vipit, niin mulla kun oli tää kortti mutta laukku pöllittiin joskus ja sitten on ollu kahet hallut sen jälkee jolloin oon ollu nii jääs etten oo tajunnu sitä hakea niin pääseeköhä sinne sisälle niin että kortti on sisällä odottamassa? vai pitääkö se sitten iha olla ennen ku menee sisälle? hmmm hitto kyllä varastivat laukun ibizalla ja kaiken muun sain loppujelopuks takas paitsi aurinkolasit ja sen kortin, mitähä ovat kuvitelleet että se kortti olis..
Avatar
#37 • • aalto2 Guest
jää kyllä valitettavasti väliin nämä kemut, kun on muuta tekemistä kyseisenä ajankohtana *sydän*
yana

Posts: 877

#38 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

cod, hmmm hitto kyllä varastivat laukun ibizalla ja kaiken muun sain loppujelopuks takas paitsi aurinkolasit ja sen kortin, mitähä ovat kuvitelleet että se kortti olis..



tyomies tarvitsee tyokaluja
yana

Posts: 877

#39 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

TonySt, 6.2.2008 17:05:
---
daffy, 6.2.2008 16:04:
---
drifter, 6.2.2008 11:32:
Odotan edelleen sitä klubia joka sais edes yhden paikan Suomessa näyttämään hyvältä, tällä hetkellä joka ikinen muistuttaa pimeää savuista nitkuluolaa.

---

Hei missä nää Suomen nitkuluolat on, oon näköjään hengannu ihan väärissä paikoissa tähän asti?

---

no kyllähän nämä kaikki helsingin klubiviritelmät ovat kerman jälkeen olleet enemmän tai vähemmän edellä mainitunlaisia...



pitaa varmaan alkaa sit kaymaan useemmin helsingissa <3
des

Posts: 118

#40 • • des

Hallmark, Members & VIP guest only: Special Grand Opening 21.00-23.00 at Privé with DJ Stede. Drinks & snacks served.


What the hell is Privé?