MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 91,819 views

Teknojta

Posts: 1,032

#281 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Johnny Bash, 12.3.2008 18:25:
Mut entäs Omar Santana ja H2O labeli? Eiks niillä ole kestejä kotikaupungissa?


Oon käsittänyt että nykyään on enemmän meininkiä muualla kuten Losissa ja Phoenixissa.
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#282 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 12.3.2008 19:02:
---
Johnny Bash, 12.3.2008 18:25:
Mut entäs Omar Santana ja H2O labeli? Eiks niillä ole kestejä kotikaupungissa?
---

Oon käsittänyt että nykyään on enemmän meininkiä muualla kuten Losissa ja Phoenixissa.



Ouk. Luulis et nycin kokosessa cityssä olis menoa joka makuun.. ihme sakkia =)
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#283 • • Adonis Hercules Hart + Zell

xybo, 12.3.2008 18:46:
muotoja, sitä todennäkösempää, että hc-bileet alkaisi jotenkin kannattaa. Angerfistin esittämä setti oli hyvinkin pitkälle trancea jopa osaltaan kiksua missä oli rankempi basari. Kaupallisinta hc:ta mitä tällähetkellä taitaa markkinoilla olla :)



Yks mahkuhan on ensin löysätä otetta ja sit kun porukka alkaa käydä kemuissa tviikkaa taas ökyä bazariin =)
fingerfist

Posts: 3

#284 • • fingerfist HardCore!
Kiitoksia kaikille kun tulitte paikalle ja teitte bileet!!!
kiitos artisteille ja teille jotka olitte auttamassa järjestelyissä!!!

MindCore crew

--
Always HardCore!!!!!

catzy

Posts: 5

#287 • • catzy
Lisää tälläsiä bileitä! muut ei tunnu nyt enää miltään tuon jälkeen. mahtavaa oli!

--
miksi olla hankala kun voi pienellä vaivalla olla täysin mahdoton!

catzy

Posts: 5

#288 • • catzy
Sielä oli joku haastattelijakin paikalla, kyseli pitäiskö näitä olla useaamin suomessa. (totta hemmetissä!) Tietääkö kukaan mihin lehteen se juttu oikein meni? kun otti oikein kuviakin.

--
miksi olla hankala kun voi pienellä vaivalla olla täysin mahdoton!

larpap

Posts: 402

#289 • • larpap UG
Oli kyl tosi mahtavat bileet, Yläkerras musiikki oli aika hiljasella että ois vähän sanuu olla sitä volumea lisää
fisq

Posts: 20

#292 • • fisq
Toi bashin käytös oli kyl siellä aika hirveetä katottavaa. jotain alko mulle vessassa rähjään kun eka olin rauhotellu sitä tupakkikopissa ettei alkais tappeleen. en olettanu ihan kyseiseltä kaverilta semmosta käytöstä ja etenkään tuommosessa tapahtumassa.

Tommonen baari paska ei vaan sovi reiveihin. Voi mennä ettiin sitä varmaan muualta!