Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 789,888 views

Katrina

#61 • • Katrina
yana4000:

Katrina:Päätin etten enää jaksa välittää siitä minkälaisena ja näköisenä ihmiset minua pitävät.

onnellisen elämän ensiaskelia

*joo*

On jotenkin valaistunut olo! *sydän*
sune

#62 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Pääasia on että on itse tyytyväinen ulkonäköönsä. Ei muitten mielipiteil pitäs olla paljoo merkitysta, vaikka kyllähän neki vaikuttaa omaan ajatteluun. Et jos joku heittää sulle et ootpas ruma, ni kyl sitä varmaa hetken miettii peilin edes et oonko mä todella ruma *hymy*

--
ei kovin ihku eikä plur

Syder

#63 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ei sitä voi omaan ulkonäköönsä olla koskaan tyytyväinen, tai minä en ainakaan voi. Mutta mulla on kuulemma todella surkea itsetunto. *uuh*

--
Divida et impera.

sune

#64 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Niin, no ei sitä tietysti ihan täysin tyytyväinen ole, mut voi ainaki yrittää *hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Syder

#65 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ei kyl kykene yrittämäänkään *suru*

--
Divida et impera.

sune

#66 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
ÄLÄ! Kyllä.. mikset.?

--
ei kovin ihku eikä plur

Syder

#67 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Huono itsetunto estää, ei vaan pysty. *eiei*

--
Divida et impera.

sune

#68 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä oon ollu maailman huonoimman itsetunnon ómaava ihminen, en oo enää, ja voin sanoa et siitä pääsee eroon jos tosissaan haluaa. *joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

#69 • • Kirsikka Guest
No, en mäkään silleen oo kovin tyytyväinen omaan ulkonäkööni, ainahan sitä jotain puutteita löytyy, mutta toisaalta, en kyllä haluaisi olla kenenkään muun näköinen myöskään.. Eli kuitenkin mieluiten olen ihan sen näköinen kuin olen. Ja vaikka olen kaukana viehkosta pitkäsäärisestä blondista, niin olen ihan tyytyväinen, koska mielestäni persoonalliset tytöt on usein kivemman ja mielenkiintoisemman näköisiä..
Katrina

#70 • • Katrina
Syder:

Ei sitä voi omaan ulkonäköönsä olla koskaan tyytyväinen, tai minä en ainakaan voi. Mutta mulla on kuulemma todella surkea itsetunto. *uuh*

Mullakin on tosi huono itsetunto. Olen yrittänyt parannella sitä jo monta vuotta... Eikä tulos ole vieläkään kovin juhlava!
sune

#71 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Pitää ylittää ittesä jotenki ni se itsetunto paranee. Se on mun mielipide ja toimivaks todettu-

--
ei kovin ihku eikä plur

cosmikki

#72 • • cosmikki
Katrina; sulla ei ole mitään syytä huonoon itsetuntoon *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Katrina

#73 • • Katrina
cosmikki:

Katrina; sulla ei ole mitään syytä huonoon itsetuntoon *sydän*

Mutta kun itsetunto on vaan semmoinen juttu että toisilla sitä on ja toisilla ei... Mun viimeinenkin itsetunnon ripe katosi vuosia sitten erään suhteen päättyessä. Tässä olen koonnut itseäni kasaan sen jälkeen.

Kiitos kauniista sydämestä! halaus!
#74 • • Dorka Guest
Katrina:

Mutta kun itsetunto on vaan semmoinen juttu että toisilla sitä on ja toisilla ei... Mun viimeinenkin itsetunnon ripe katosi vuosia sitten erään suhteen päättyessä. Tässä olen koonnut itseäni kasaan sen jälkeen.

Kiitos kauniista sydämestä! halaus!

Itseasiassa mulle kans tapahtu jotain tässä vuosia sitten jolloin lähti itseluottamus täysin eikä se oo vielä täysin palautunu eikä tuu ikinä palautumaan. En nyt rupea kertomaan mikä se juttu oli koko klubitus kansan kuullen mutta. Toi vie oman aikansa palautua ja liiallinen kaivaminen ei ainakaan mulla auttanu asiaa vaan yritti unohtaa ja muistella vain kivoja asioita *justjoo*

Itsensä masentaminen, kun tahtoo vain viedä loputkin pohjasta pois.
Katrina

#75 • • Katrina
Dorka:

Katrina

Itseasiassa mulle kans tapahtu jotain tässä vuosia sitten jolloin lähti itseluottamus täysin eikä se oo vielä täysin palautunu eikä tuu ikinä palautumaan. En nyt rupea kertomaan mikä se juttu oli koko klubitus kansan kuullen mutta. Toi vie oman aikansa palautua ja liiallinen kaivaminen ei ainakaan mulla auttanu asiaa vaan yritti unohtaa ja muistella vain kivoja asioita *justjoo*

Itsensä masentaminen, kun tahtoo vain viedä loputkin pohjasta pois.

Ihan totta! Masentuminen ei paranna eikä auta mitään....
#76 • • Pirpeli Guest
Avernian:

vaeltajatar:Minä en ole kaunis.

Pyh! Tietysti olet.

Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen

see?

i know....kai sitä joskus tarvii tuokin kuulla, että sen uskoo. tosin nyt menee niin kivasti kaikki, että ihan sama miltä sitä näyttää--->yhtä hymyä*joo*
#77 • • govinda Guest
Niin ja kaunis sydänhän on aina kauniissa naisessa... *justjoo*[/quote]

juuri niin.usko tai älä,kaiken voi aina liittää kaikkeen.*piis*
#78 • • govinda Guest
Avernian:

Jos nyt puhutaan jostain ulkoisesta "kauneudesta", niin ei tosiaan ole. Toivottavasti ei puhuttu siitä.

en ainakaan ite puhunu.kaunis sydän tekee kenestä tahansa kauniin..

cosmikki

#79 • • cosmikki
Avernian:

Aika mielenkiintoista että tämä topicci siirtyi foorumin viimeiseksi kun siihen jotain kirjoitin... *täh*

käsittääkseni näin käy jos joku poistaa oman vietsinsä topicista.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

S-T

#80 • • S-T Pieni
Kaunis nainen voi olla periaatteessa minkänäköinen tahansa. Kaunis nainen antaa itsestään persoonallisen vaikutelman, iloisen sellaisen mielellään *nauraa* Kaunis nainen voi olla pulleampi tai laihempi, mutta kaunis nainen valitsee tyylinsä sen mukaan, kumpaa sattuu olemaan - mauttomuus ei ikinä rokkaa. Vaatteilla voi ns. korjata paljon jos sen taitaa. Kauniilla naisella on hyvä ryhti ja kirkkaat nauravat silmät ja itseluottamus oikeilla uomilla.

Mutta jos mun henk. koht. mielipidettä kysytään siitä, millainen on hyvä ulkonäkö niin itse pidän varsin pienistä naisista.. tyttömäisistä *hih* Hoikka, lyhyt, sopivan pienet rinnat, söpöt kasvot, joihin hyvin istuvat hiukset.. ideaali on punapää.. ei hiusten pituudella niin väliä.

Ja hoikalla en tarkoita muodotonta. Hoikka on hoikka, mutta lantio pitää löytyä ja jäntevyyttä.. ei mitään ruipeloa. Ja jalat.. menee liian laihaksi jos reisi ja sääri on samaa paksuusluokkaa - kaksi eri osaa, kaksi eri kokoa *vink*

--
Pieni on kaunista.