Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 780,250 views

Defiz

Posts: 717

#21 • • Defiz
Mää nään eri ihmisissä erilaista kauneutta.. On se vaan ihmeellistä *ding* (siis että mää pystyn moiseen)

Osa tytteleistä jotka tunnen, on ihania vaikkei kroppa ole kuin jollain progutähdellä.. Yleensä kaupungissa näkee paljon sellasia saakeli bimbbaloora-teini-sakkoliha-virityksiä *eiei**eiei*

Toki kyllähän niitäkin katselee*vink* tosin ei nuorimpia *häh*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Defiz

Posts: 717

#22 • • Defiz
Niin ei sitä voi oikein sanoo että millanen on kaunis nainen..

Koska mää ainakin huomaan jotain mikä herättää kiinnostuksen, se on automaattista *nauru* (luonollisesti)

Ainahan sitä vois alkaa selittää jostain märkienunien fastasia naisesta.. mutta ei mitän sellasia.. *hmph*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Avatar
#23 • • DJ Wayfarer Guest
hmmm.. that was a hard question... well not really... no joo .. *plur* sen olen aikojen satossa huomannut että minuun vetoaa ainakin sellaiset ei niin tosikkomaiset henkilöt.. .siis huumoria pitää olla ja paljon ...siitä mä tykkään todellakin että saa nauraa käkättää ies kuinka paljon *plur* ulkonäöllä tai koolla ei ole mitään merkitystä loppunelopuksi...

Luonnetta saa olla... hyvän omantunnon omaava...tietenki persoonallinen ja ns "massasta erottuva". Rentokin pitää olla ja tietenkin ne aivotkin ois kiva kuulua pakettiin...*nauru*..omat mielipiteet osaa ilmasta, keskustelu taitoinen ...ja sitten vielä ripaus sitä jotain niin johan on *plur**plur**plur*
freba

Posts: 151

#24 • • freba
Oh hoh, aika vaikea aihe ja ei taida oikein olla mitään ehdotonta vastausta koko kysymykseen (duh *nauru*). Kaikilla taitaa olla hieman omat mieltymykset. Mun tapauksessa luonne on se tärkein asia. Oli se sit ulkonäöltään ties kuinka kaunis nainen, niin ei siitä koskaan tule mitään jos hän on täysi *dissaa*.. Ei ulkonäköa voi toisaalta sulkea pois, kun se on kuitenkin yleensä ensimmäinen asia jonka ihminen huomaa. Siitä sit ajan mukaan sitä oppii tuntemaan millainen hän oikeasti on.. välillä on kyllä tullut ikäviä yllätyksiä kun on hätiköity.
cosmikki

Posts: 1,261

#25 • • cosmikki
..miksi suurin osa naisista sitten tavoittelee tätä "tiukka peppu, litteä masu, pitkät hiukset"- linjaa jos se ei olekaan se todellinen kauneusihanne?

[muokattu 25.9.2002 10:24]

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Dragonfly

Posts: 542

#26 • • Dragonfly Mariarawr
hmm.. semmonen blondi :=:) en mäkää itteeni nättinä pitäny mut vedin sit hirveet muodonmuutokset ja nyt aattelen itteeni ihan ok:na :=:) hiusten blondaus aka miehiä lisää :=:) mut jos johonki tyyppiin tutustuu silleen ihan muuten vaan ettei oo ikinä tavannu sitä ja tykkää siitä niin ei sitten myöhemmin enää ulkonäkö merkkaa hevonvittua.. ^_^

--
Uguu~

Avatar
#27 • • tuntematon Guest
Koska kaunista naista on vaikea määritellä, niin ainakin seuraavat asiat naisen ulkonäössä ovat mieleeni:

-pituus (>173cm)
-pitkät hiukset, mieluiten tummat
-hyvä ryhti
-sopusuhtainen vartalo. Pieni pyöreys on tavattoman seksikästä!

Kauniita naisia:

Jessica Alba (Dark Angel)
Britney Spears
Katie Holmes (Dawson's Creekin Joey) *sydän**sydän**sydän*
Susu

Posts: 1,077

#28 • • Susu The Nasu
Kauniissa naisessa on muotoja, ei saa olla langan laiha, mutta ei myöskään lihavuus ole kaunista, sopusuhtaisuus ehkä tärkeintä.
Naista kaunistaa myö silmät, vihreät kissansilmät tai ruskeat kauriin silmät, kaunis iho niiin vaaaauuuuu!
Naisella pitää olla myö kunnon rinnat, jotka yleensä seuraavat luonnollisesti pyöreyttä....
*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

TanyaK

Posts: 745

#29 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
angel78:

..ei saa olla langan laiha, mutta ei myöskään lihavuus ole kaunista..Naista kaunistaa myö silmät, vihreät kissansilmät ...
*joo*



Vau, mä olen sun ihanne tytsä..heheh..
*nauraa*
cosmikki

Posts: 1,261

#30 • • cosmikki
Avernian:

cosmikki:..miksi suurin osa naisista sitten tavoittelee tätä "tiukka peppu, litteä masu, pitkät hiukset"- linjaa jos se ei olekaan se todellinen kauneusihanne?



1) Joskin se ei olekaan miesten kauneusihanne, niin se saattaa olla naisten
2) Naisten lehdet
3) Naisten keskinen kateus (koska tiukka peppu on parempi kuin kaapinlevynen ja litteä masu on parempi kuin kaljakessi.)



mä en vaan jaksa ymmärtää että miksi naiset sitten (muka..?) ovat luoneet tälläisen kauneusihanteen sillä harva tähän pystyy edes.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Panfobia

Posts: 521

#31 • • Panfobia
Avernian:


Ei pysty moni mieskään sikspäkkiin ja isoihin haukkareihin, tatskoihin ympäriinsä ja naamaan täynnä rautaa... (vrt. se toinen threadi)



Mutta eivätpä sellaisia monetkaan naiset edes halua, kuten siellä toisessa topicissa on myös käynyt ilmi. Ei silti, tuskin kaikki miehetkään haluavat mallinmitat täyttävää kaunotarta vierelleen... Makuja on monenlaisia, yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku taas perheen koirasta... *hih* Jos [ja kun] nyt naisten ulkonäöstä puhutaan, niin minun mielestäni luonnollinen kauneus on sitä kaikkein kauneinta. *joo*

Mieleen on painunut sellainen pieni, rastapäinen tyttö johon törmäsin joskus jossain. Hän oli niin suloinen, että melkein itsekin ihastuin. *hymy*

--
*sydän*

Avatar
#32 • • Dorka Guest
...tahtoo aina kuolata klassisen kauniisiin naisiin ("maitotytöt"), ei semmosiin mitä nykyään mallit edustaa lehdissä semmoset "erikoisen näköiset" tytöt ei lämmitä.

Jos nyt rupee specsaa niin silloin:
-n. 170cm
-hiusten väri on ihan sama, kunhan on pitkät =)
-rinnat saa olla pienet tai sopusuhtaset mut kaikki texas tyyliä muistuttavat ei miellytä.
-hieman saa olla "puristeltavaa" eli paino siinä 55 luokkaa.
-urheilullinen

ne niistä maallisista ominaisuuksista mut henkisestä kauneudesta:
-seurallinen, erittäin seurallinen, viihtyy monentyyppisten ihmisten kanssa ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin ja eikä myöskään tuomitse niitä heti ensi näkemisen perusteella.
-avoin kaikelle, eli kulttuurisesti ei sidottu mihinkään ryhmään ja viihtyy ja hyväksyy erillaisia ryhmiä ja näkemyksiä
-fiksu, laajasti maailmaa nähny, mieluiten ulkomailla asunu edes jonkin aikaa.
-taiteellisesti hieman lahjakas ja osaa tehdä käsilläänkin jotain (jotain muutakin, kun sitä) eli olla nainen kotona ja kaupungilla. Ei uusavuton joka ei osaa pestä, tehdä ruokaa ja olla hirveän pinnallinen.

...gee, tota listaa tulis paljon mut johonkin se on pakko lopettaa ;)

*sydän* *sydän* *sydän*
cosmikki

Posts: 1,261

#33 • • cosmikki
sulla Dorka ainakin näköjään noita toivomuksia naisen suhteen riittää *vink*

..mutta kysymys kuuluukin oletko itse niin tavoiteltava että tuon kaltainen nainen sinuun ihastuisi?*täh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#34 • • Dorka Guest
...arvelinkin et joku tota multa kysyis. Oikeastaan on mulla ollu tota ylläolevaa vastaava tyttö, mutta meistä riippumattomista syistä (ei mikään kolmas pyörä tms.) ei olla enää yhdessä mut en mä kyllä valitakkaan tästä tilanteesta *hymy*

Ei niistä tytöistä ole ollu pulaa, ongelma vain et niitä jotka olis henkisesti samaa aaltopituutta o enemmän, kun vaikee löytää... *häh*

Mut elämä on pitkä, eiköhän joskus se oikea natsaa eteen. *sydän* *sydän* *sydän*
sune

Posts: 2,096

#35 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Naiset on itse luonut kuvitelman siitä millaisista naisista miehet pitää tai siis että millainen on kaunis nainen. Se on totuus. Naiset vaatii itseltään liikaa. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia.
Mä vaadin itseltäni liikaa, ihan naurettavaa, oon huomannu et vaik ois minkä näkönen ei voi saada aina just sitä mitä haluaa.. ehkä pitäs keskittyy tähän henkiseen puoleen, se täs on ollu lähiaikoina ongelma..
Jätän tän lässyttämisen nyt tähän alkaa menee jo sekavaks*nukkuu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Danskuh

Posts: 675

#36 • • Danskuh pikku-Dee
Juu, rakastakaatoisianne. Kiitos. Olkaa onnellisia.

*miettii miksi tällaisia tarvii puida näin hartaasti.* Jos et pidä itsestäsi, ei pidä kukaan muukaan. Mutta vain sinä voit sen päättää.

en tarkottanut etten pitäisi itsestäni tai pistää muut puimaan tälläistä...pahoittelen...ja jos en pitäisi, voisin potea sitä vaikka yksin häiritsemättä muita....ja lauseella tarkoitin,
rakastakaa toisianne,esim.sellaisena kuin olemme...tai jotai..ihan miten kukin sen haluaa ottaa*piis*
Katrina

Posts: 605

#37 • • Katrina
Dorka:

...arvelinkin et joku tota multa kysyis. Oikeastaan on mulla ollu tota ylläolevaa vastaava tyttö, mutta meistä riippumattomista syistä (ei mikään kolmas pyörä tms.) ei olla enää yhdessä mut en mä kyllä valitakkaan tästä tilanteesta *hymy*

Ei niistä tytöistä ole ollu pulaa, ongelma vain et niitä jotka olis henkisesti samaa aaltopituutta o enemmän, kun vaikee löytää... *häh*

Mut elämä on pitkä, eiköhän joskus se oikea natsaa eteen. *sydän* *sydän* *sydän*



Entäpä jos rakastutkin pieneen, tummaan ja isotissiseen? Tuleeko ulkonäkötekijät suhteenne eteen?
Avatar
#38 • • Dorka Guest
...ei tule mitään ongelmia jos vain henkisellä ja fyysisellä tasolla toimii muuten hyvin *hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se
*iloinen**nuha**pelle*Kaunis nainen...hmm....nainen voi olla ulkoisesti kaunis mutta sisäinen kauneus ratkaisee... tuskin kukaan jätkä jaksaa olla ulkoisesti kauniin naisen kanssa jos se sisältä on ihan binbo....ARVOSTAKAA SISÄISTÄ KAUNEUTTA!!!*joo**joo**joo**joo*
Avatar
#40 • • jokeri Guest
Unity(f):

*iloinen**nuha**pelle*Kaunis nainen...hmm....nainen voi olla ulkoisesti kaunis mutta sisäinen kauneus ratkaisee... tuskin kukaan jätkä jaksaa olla ulkoisesti kauniin naisen kanssa jos se sisältä on ihan binbo....ARVOSTAKAA SISÄISTÄ KAUNEUTTA!!!*joo**joo**joo**joo*




TOUDELLAKIN!..mutta..ei siinä mitään etteikö
upea ruho&kauniit kasvot ole aika piste i:n päälle.*slurps*