111 posts, 6 pages, 36,642 views
Skenemursu, 2.12.2007 13:22:
mistä sais sellaisen deadline laskurin... johon vois laittaa päivän ja ajan ja sitten sekunnit juoksis ja näyttäis paljonko on elämää jäljellä ennen 30v... masokisti luonne kun olen...
Kiitos olenhan minä.a-j, 12.12.2007 04:18:
---
Skenemursu, 2.12.2007 13:22:
mistä sais sellaisen deadline laskurin... johon vois laittaa päivän ja ajan ja sitten sekunnit juoksis ja näyttäis paljonko on elämää jäljellä ennen 30v... masokisti luonne kun olen...
---
jos olet facebookissa: http://apps.facebook.com/countdowns/
edit: nimimerkki 71 days, 19 hours, 41 mins, 14 secs x)
. Kolmekymppiset lähestyy vajaan parin vuoden päästä, ja kumpikin on vielä toteutumatta. Tosin ei kyllä ole kiirekään vielä. Vauvakuumetta mulla ei oo vielä kertaakaan ollut, suhtautuminen vauvoihin/lapsiin on tosin muuttunut hippusen positiivisemmaksi tässä parin vuoden sisällä. Mies on jo löytynyt, ja omistusasuntokin, ja toivon että nämä seikat pysyy mun elämässä. Mitään ikäkriisejä en ole koskaaan vielä kokenut. Saa nähdä, onko tämä kolmenkympin kynnys sellainen, että se vihdoin sitten iskee... Anyway, kolmekymppisyys ei tunnu musta mitenkään kovin järkyttävältä asialta tällä hetkellä.
*VINK* No ensimmäistä asuntolainaa olen juuri ottamassa yhdessä mieheni kanssa.. Muut asiat tulee sitten ajallaan, jos on tullakseen..

Super-Kerttu, 12.12.2007 09:38:
Itse koin ensimmäisen ikäkriisin ja jonkinlaisen vanhenemisen tajuamisen 22-vuotiaana. Istuin bussissa ja tuijotin ohikiitävää maisemaa. Sille hetkellä se jysähti.. Ei tässä enää nuorruta, vaan armottomasti kello käy lähemmäs kuolemaa! ok, kuulostaa karulta, mut se jysähti muhun todella.

calvin, 13.11.2007 17:59:
31 on kohta mittarissa eikä ole pahemmin kriisejä näkynyt, tuntuu että meno senkun kovenee.
..), niin kavereilla ja oikeastaan mitään omia typeryyksiä, hankaluuksia tai kunnolla sekoiluja ei ole vastaani vielä tullut.
Samu*, 23.1.2008 12:39:
Nakertelua
Kolera, 23.1.2008 13:36:
---
Samu*, 23.1.2008 12:39:
Nakertelua
---
vai löytyykö sitten sieltä se motivaatio lähteä opiskelemaan jotain isompaakin päälle 30vuotiaana =P
Skenemursu, 1.2.2008 04:28:
---
summasummarum: 30 vuotiaana koulut aloitetaan!