30v kriisi... (thirty people topic)

111 posts, 6 pages, 30,440 views

Kon-tiki

#81 • • Kon-tiki The Unsinkable

violet_angel,
Mieleltään voi olla minkä ikänen tahansa, mut kroppaa kyllä sanelee iän tuomat säännöt, ainakin naisilla...

En nyt ole 100% varma mitä tuo quotti tarkoittaa, mutta tarkoittaisko sitä että naisen odotetaan käyttäytyvän "sen ikäisesti" kuin miltä hän näyttää. Plus itsestäänselvyys mikä pätee myös miehiin, eli jos kropassa alkaa olla pahasti kremppoja, ne krempat sanelevat elämän pelisäännöt aika pitkälti.

Onneksi ei niit isoja kremppoja vielä ole, vaikka neljättä kymppiä tässä käydään, ja onneksi kroppa on timmimpi kuin teini-iässä ja naamakin vielä melkein silee. Itsetuntoa kasvattaa, että on yhtä hyvännäköinen kuin useimmat parikymppiset. Myös bileissä. Mut vaikka en oliskaan, kyllä mä käyttäydyn edelleen just niin kuin mua huvittaa enkä välitä mitä muut ajattelee. Luojankiitos mua ei vaan kovin usein enää huvita kiljua tai vetää teinix-pleksejä, kadulle pissailusta nyt puhumattakaan *hymy*

Elämä on liian lyhyt ikäkriiseilyyn. Ehkä ysikymppisenä?
-V-

#82 • • -V-

Kon-tiki, 2.2.2008 14:57:
---
violet_angel,
Mieleltään voi olla minkä ikänen tahansa, mut kroppaa kyllä sanelee iän tuomat säännöt, ainakin naisilla...

---

En nyt ole 100% varma mitä tuo quotti tarkoittaa, mutta tarkoittaisko sitä että naisen odotetaan käyttäytyvän "sen ikäisesti" kuin miltä hän näyttää. Plus itsestäänselvyys mikä pätee myös miehiin, eli jos kropassa alkaa olla pahasti kremppoja, ne krempat sanelevat elämän pelisäännöt aika pitkälti.

Onneksi ei niit isoja kremppoja vielä ole, vaikka neljättä kymppiä tässä käydään, ja onneksi kroppa on timmimpi kuin teini-iässä ja naamakin vielä melkein silee. Itsetuntoa kasvattaa, että on yhtä hyvännäköinen kuin useimmat parikymppiset. Myös bileissä. Mut vaikka en oliskaan, kyllä mä käyttäydyn edelleen just niin kuin mua huvittaa enkä välitä mitä muut ajattelee. Luojankiitos mua ei vaan kovin usein enää huvita kiljua tai vetää teinix-pleksejä, kadulle pissailusta nyt puhumattakaan *hymy*

Elämä on liian lyhyt ikäkriiseilyyn. Ehkä ysikymppisenä?

Lähinnä tarkotin tohon lisääntymiseen liittyviä asioita *vink*
josbe

#83 • • josbe suomalainen juhlakinkku

violet_angel, 2.2.2008 15:03:
---
---
violet_angel,

---

Eli sun mielestä naisen kroppa liittyy lähinnä lisääntymiseen? vinkvink
-V-

#84 • • Edited -V-

josbe, 2.2.2008 15:44:
---
violet_angel, 2.2.2008 15:03:
---
---
violet_angel,

---

---

Eli sun mielestä naisen kroppa liittyy lähinnä lisääntymiseen? vinkvink

En oo niin väittänyt, enkä vihjannutkaan. Jos lukisit mitä kirjoitin niin voisit ymmärtää. On aika itsestäänselvää, että mitä vanhemmaksi nainen tulee, niin sitä hankalampaa saattaa olla raskaaksi tuleminen tai saati terveen lapsen saaminen. Jotkut tietty sikiää vielä ikäloppuinakin, mutta suurin osa ei...

Sä taidat olla sellanen joka haluaa aina keksiä väitelyn aihetta kaikesta mahollisesta... *vinkvinkvink*
josbe

#85 • • josbe suomalainen juhlakinkku

violet_angel, 2.2.2008 15:54:
Sä taidat olla sellanen joka haluaa aina keksiä väitelyn aihetta kaikesta mahollisesta... *vinkvinkvink*

Ja sä taidat olla sellanen, että parin postauksen perusteella tiedät - ainakin jos joku suhtautuu kriittisesti sun sanomisiin - minkälainen joku on. :DD
Kon-tiki

#86 • • Kon-tiki The Unsinkable

violet_angel,

violet_angel,

---

Eh, ainiin joo *blush*Meikäläinen on sen verran vakaumuksellinen lapseton, että unohtui että jotkut 30-risaiset naiset ei enää edes kykene kuulemaan muuta kuin biologisen kellonsa kauhean paukkeen. Lisääntymissäännöt kroppa toki saneleekin, mutta itse kun ei siihen peliin ole lähtenyt, niin sääntökirjallekaan ei ole käyttöä.
tomii

#87 • • Edited tomii kallion herttua
Mua vhän vituttaa, kun kolmea kymppiä uhkaavasti lähestyessä ei enää jaksa edes vetää kahen päivän sekoiluputkea. Maanantaina ihan paskana, jos vetää 2 päivää reipasta jurrii ja käy vielä pistämässä jalalla koreasti. EI OO SIISTII JUMALAUTA!!! :D

Toista se oli lähempänä kahtakymppiä! *sniff*

--
reivaan kunnes kuolen

josbe

#88 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Kon-tiki, 2.2.2008 20:13:
---
violet_angel,

Eh, ainiin joo *blush*Meikäläinen on sen verran vakaumuksellinen lapseton, että unohtui että jotkut 30-risaiset naiset ei enää edes kykene kuulemaan muuta kuin biologisen kellonsa kauhean paukkeen. Lisääntymissäännöt kroppa toki saneleekin, mutta itse kun ei siihen peliin ole lähtenyt, niin sääntökirjallekaan ei ole käyttöä.

Tätäpä juuri tarkoitin. Että joskus vaan särähtää korvaan kun naisten iästä puhuttaessa aletaan aina keskustella lasten teosta. Halusi niitä lapsia tai ei, niin elämässä on muitakin asioita, eikä iän ja elämän pohtiminen välttämättä aina ja jokaisella liity siihen.
-V-

#89 • • -V-

*hih*

josbe, 2.2.2008 20:39:

Tätäpä juuri tarkoitin. Että joskus vaan särähtää korvaan kun naisten iästä puhuttaessa aletaan aina keskustella lasten teosta. Halusi niitä lapsia tai ei, niin elämässä on muitakin asioita, eikä iän ja elämän pohtiminen välttämättä aina ja jokaisella liity siihen.

Noh, tässäpä näistä kriiseistä keskusteltiin, ja itselläni tämä asia liittyy tähän kriisiin... että kaipa siitä saan sanoa. Eikä ole pakko osallistua keskusteluun jos se niin vituttaa... *eiei*
-V-

#90 • • -V-

josbe, 2.2.2008 16:43:
---
violet_angel, 2.2.2008 15:54:

---

Ja sä taidat olla sellanen, että parin postauksen perusteella tiedät - ainakin jos joku suhtautuu kriittisesti sun sanomisiin - minkälainen joku on. :DD

Suhtautuu kriittisesti mun sanomisiin??? Sä lähinnä vääntelit mun tarkottamaa asiaa ja pistät "sanoja" mun "suuhun" ... Eikä oo eka kerta kun näin teet. Vaikuttaa vaan siltä et tahalles yrität ärsyttää ja kitistä... *ding*
josbe

#91 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

violet_angel, 3.2.2008 13:05:
---

---

*hih*

---

---

Noh, tässäpä näistä kriiseistä keskusteltiin, ja itselläni tämä asia liittyy tähän kriisiin... että kaipa siitä saan sanoa. Eikä ole pakko osallistua keskusteluun jos se niin vituttaa... *eiei*

No just. :D Vai että vituttaa... Niin kai sitten, jos niin sanot.

Mutta joo, voin kyllä olla osallistumatta keskusteluihin, joissa olet "mukana, jos niin haluat. Mutta noin niinku periaatteessa yleisellä forumilla on kai oikeus osallistua ihan mihin keskusteluun haluaa.

Terv. ärsyttäjä ja kitisijä. :D
-V-

#92 • • -V-

josbe, 3.2.2008 14:22:
---
violet_angel, 3.2.2008 13:05:
---

---

*hih*

---

---

---

No just. :D Vai että vituttaa... Niin kai sitten, jos niin sanot.

Mutta joo, voin kyllä olla osallistumatta keskusteluihin, joissa olet "mukana, jos niin haluat. Mutta noin niinku periaatteessa yleisellä forumilla on kai oikeus osallistua ihan mihin keskusteluun haluaa.

Terv. ärsyttäjä ja kitisijä. :D

En sanonut ettet saisi osallistua, mutta on se kumma kun toisen sanoja täytyy alkaa vääntelemään...

Tää on taas niin turhaa väitellä jollain foorumilla... *ding*
MissKoo

#93 • • MissKoo
Johan on taas perinteistä klubbarikeskustelua, tehdään tikusta asiaa ja väitellään asian vierestä, takerrutaan johonkin ihan olemattomaan, jolla ei ole mitään merkitystä eikä olennaisesti ole tämän keskustelun tarkoitus. Hohhoijakkaa..

Mä ainakin ymmärsin ihan heti mitä tarkoitettiin sillä, että ikä sanelee naisen kroppaa tietyllä tavalla ja tottahan se on, mitä sitä väittelemään. Riskit synnyttää vammainen lapsi tai saada lasta ollenkaan lisääntyvät huimasti 35 ikävuoden jälkeen. Mitä nuorempana lapsia saa, sitä paremminhan siitä muutenkin toipuu ja jaksaa lapsen kanssa, näin se vaan on.

Oma juna tais sit mennä *nauru* Toisaalta, enpä ole lapsia koskaan halunnutkaan, mutta mistäs sen tietää vaikka mieli vielä joskus muuttuisi. Luojan kiitos biologinen kello ei raksuta *joo*

En jummarra miks täällä aina tehdään kauheita kinasteluja keskusteluista. Eiköhän tästäkin palautteesta tule paskaa niskaan.. noh, bring it on, mä en pienestä jaksa enää välittää *nauru* Näitä vanhenemisen iloja se, ettei oikeasti jaksa enää olla kovinkaan kiinnostunut mitä muut ajattelee *pepsodent* Jotain hyötyä siis vanhenemisestakin, jeiiiiiiiiiii!
crissy

#95 • • crissy
vielä on aikaa sellanen 3,5v kyseiseen lukuun, mutta semi-ikäkriisi tais pukata viime syyskuussa kun alotin uudessa duunissa. Yleensä työpaikalla oon ollu sielt nuorimmasta päästä, mutta nyt oon yks vanhimmista.. johtoportaaseen kuuluvat ovat mua vanhempia.. Olen myyjistä aikalailla ainoo jolla on lapsi 4v, oma asunto, oma auto ja enkä jaksa (eikä kiinnosta) dokailla baaris joka viikonloppu ja kelata maanantaina et mitä tuli tehtyy:D (kuitenki tosi ihania työkavereita on *plur*)

AIkalailla olen kyl saavuttanu halauamani asiat 26v mennessä (tosin naimisiin en oo viel päässy) ja seki pitää hoitaa pois päiväjärjestyksestä ennenku täytän 30v *lmao*

Koulutuksen suhteen kuulun meidän kaveripiirissä siihen alimpaan kastiin eli ei ole ammattia luettuna mutta vakituinen duuni kyllä on. Monet vanhoista kavereista istuu koulun penkillä edelleen, tosin valmistumisvaiheessa. Musta vaan ei koskaan ollu siihen.. en vain ole teoriaihminen.. Opin tekemällä en lukemalla ja siks oikeestaan koulut on jäänytki.

Olen kyl tyytyväinen elämääni ja en olis paremmin voinu asioita kuvitella.. Ihana perhe, kiva duuni, kiva kämppä ja tällä hetkellä paska auto *lmao*
Skenemursu

#96 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha
no niin nyt on 30v rajapyykki takana... 2 vkoa sitten tuli pyöreet mittariin ja mitäs sen jälkeen on tapahtunutkaan...

ensinnäkin tuntui aika hassulta kun vanhemmat tulivat Thaimaahan laulamaan minulle "olen kolmekymppinen..." ja muistui hyvin mieleen kun lauloin samaa veisua omalle mutsille..!! - argh vanha olo...

jaa niin ja sitten viimeisen 2 vko aikana on ehtinyt myös naimisiin, saanut samassa kaupassa huolettavan lapsen ja maksanut depositit pienestä ok-talosta puutarhalla... eli kyllä aika kovasti tuli vanhennuttua ja nopeesti!

aah ainoa toiseen suuntaa menevä veto oli ehkä tuo Custom MP hankinta ja paikallisiin mopopoikiin tutustuminen :)
akir0

#97 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tänään tuli täyteen!
Optik

#98 • • Optik Piikkisika/Outopallo

akir0, 18.8.2008 19:21:
Tänään tuli täyteen!

Onnittelut saavutuksenne johdosta, vaikka oletkin amigisti. *lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

#99 • • Edited Equalizer Guest
kyllä täs jotain kriisiä on, ei haluis ol yksin mut eipä näy ketään oikeeta. T kohta 32v