P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,221 views

IInesAnkka

Posts: 656

#161 • • IInesAnkka

La Petite, 16.11.2007 07:50:
---
smä, 16.11.2007 07:39:
---
La Petite, Mua ainakin yritti siel viimeks lähennellä joku vitun oksettava kynäniska joka oli niin humalassa että...

---

ja kuinka ikävää tuo onkaan,
niin mä luulen et toi ei o
ainoa paikka jossa tollasta tapahtuu.

hiukka sitä pilkettä silmäkulmaan
ja läimäskää suoraan vaikka litsari
jos ei muuten ällöt ymmärrä.
teitä ei siellä kukaan raiskaa..

---

Nimenomaan sitä pilkettä silmäkulmaan ja ehkä kevyt oppitunti sarkasmista?

Eli rautalangasta, mun bileet EI mene pilalle jos joku idari tulee heruttaa.
Siks mua ottaakin aivoon tämä jokavuotinen "piribodari" keskustelu.



Ikävää se on ja ei tee yhtään vähemmän ikäväksi se, että tapahtuu muuallakin. Aika perseestä joutua alkaa käyttämään väkivaltaa vain siksi, että aikuiset miehet kääliöi plus että piribodarille menee vielä vähemmän perille. Sellaista kun läppäisee niin ei voi tietää tuleeko nyrkistä takaisin. Mun mieipide on se, että JOKAINEN PIRIBODARI JÄÄKÖÖN KOTIIN (tai jättäköö ne pirit edes himaan).

Viime kerralla eräs tyttö yritettiin raiskata joten huono kommentti sinänsä. Vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää niin kyllä se pilke silmäkulmasta sammuu kun joku kouraisee haaravälistä niin, että tekee kipeää. Itse selvisin kaislahamejengin "hyökkäyksestä" viimeksi juuri sillä pilkkeellä ja erään herrasmiehen avulla mutta ei siitä hyvä mieli jääänyt.

Muussa tapauksessa ei mene multakaan bileet pilalle.

*piis*
*sydän*
respect
Skenemursu

Posts: 1,568

#162 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

pupuTupuna, 22.10.2007 10:11:
ÄÄÄÄ!! *grr* Tietty nää tulee sit tänä vuonna kun oon veks! *toktok* No joo, mut ehkä mulla on jossain päin Kaakkois-Aasiaa omat Pacifiquet, niin etten osaa kaivata näitä. Hmm, tona päivämääränä veikkaisin Laosia...

no sitten vaan järjestetään omat Pasit Luang Prapangissa mä voin liittyä joukkoon jos löydän jostain uudet Namukka-uikkarit :)

harmittaa kyll ku ei pääse tänne... mut oli magee trailer... erittäin asialline... saako kysyä kuka teki ?
Skenemursu

Posts: 1,568

#163 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

caitrin, 5.11.2007 00:08:
hahaha, jälleen yhtä korni traileri kuin kaikissa edellisissäkin pacifiqueissa *nauru* koskahan trailereihin tajutaan laittaa ihan oikeaa kuva- ja videomateriaalia edellisistä pacifique-bileistä? sitä luulisi jo löytyvän aikalailla, lisäksi se on paljon kauniimpaa ja vaikuttavampaa kuin noin miljoona kertaa luontofilmeissä nähdyt avautuvat orkideat.

musta mikään ei ole niin kaunista katseltavaa kuin Tapsan avautuminen :)
Skenemursu

Posts: 1,568

#164 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

an_asswipe, 16.11.2007 00:17:
ei se häiriköinti ikää katso, tai edesä sukupuolta. Mutta kyllä se ennakko voisi olla k18, ja esim. niin että tytöt päästetään vähän "läpi sormien" koska kuitenkin se yleisin häirikkö on poika..
En ole mitään kovin pahaa häiriköintiä tuolla nähnyt, pl. jotku beefcake tyypit jotka luulee että kaikki naiset jumaloi niitä, ja sit niitä jotka puristelee ohi kulkevia naisia, se kyllä vituttaa vaikka miespuolinen olenkin.

olen vähän samoilla linjoilla... tarkennan vielä.. tytöt yli 16v vois päästä sisään ja muutenkin kundi kiintiön vois pitää 10%... niin sitten harkitsen jo lentoa ja tuloa paikalle *pihkassa*
Combo

Posts: 128

#165 • • Combo Tunemasterz
Onkos liput jo myynnissä?*täh*
_atmos

Posts: 230

#167 • • _atmos
NYT ON MAAILMANKIRJAT SEKASIN! KIITOS JÄRJESTÄJILLE! hotellihuone varattu, enään ei puutu kuin liput *aplodit**jiihaa*
Dementation

Posts: 2,892

#168 • • Dementation wednesday?

Kebi Van Onobi, 16.11.2007 07:39:
teitä ei siellä kukaan raiskaa..



Ei viimeksikään taidettu ketään raiskata, mutta yksi yritys ainakin oli ja ties kuinka moni jätti edes mainitsematta tai pääsi pois alta paljon ennen kuin tilanne meni niin vakavaksi...

Jostain syystä kaikki ei humalassa tunnu ymmärtävän sanaa "EI!" kun uskotaan olevan niin ihania ettei kukaan voi kieltäytyä tai sit on luettu liikaa jotain nettinovelleja, joissa se raiskattu sitten lämpeneekin homman aikana ja lopussa kiittelee... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Tarsu

Posts: 2,449

#169 • • Tarsu

Dementation, Ei viimeksikään taidettu ketään raiskata, mutta yksi yritys ainakin oli ja ties kuinka moni jätti edes mainitsematta tai pääsi pois alta paljon ennen kuin tilanne meni niin vakavaksi...

Jostain syystä kaikki ei humalassa tunnu ymmärtävän sanaa "EI!" kun uskotaan olevan niin ihania ettei kukaan voi kieltäytyä tai sit on luettu liikaa jotain nettinovelleja, joissa se raiskattu sitten lämpeneekin homman aikana ja lopussa kiittelee... *ding*



aikamoista.
(mä en silti usko tästä pätkääkään)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Dementation

Posts: 2,892

#170 • • Dementation wednesday?

Kebi Van Onobi, 23.11.2007 15:25:
aikamoista.
(mä en silti usko tästä pätkääkään)



Anteeksi nyt vain, mutta kun itse olin liikkeellä raiskausyrityksen uhrin kanssa kyseisissä kekkereissä, niin en mielelläni kuuntele tälläistä paskaa. *dissaa*

Varsinkaan kun kyseinen tyttö ei enää voi itse asiasta puhua eräiden myöhempien ikävien tapahtumien vuoksi.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sheDevil

Posts: 30

#171 • • sheDevil

Tarsu, 23.11.2007 15:25:
---
Dementation, Ei viimeksikään taidettu ketään raiskata, mutta yksi yritys ainakin oli ja ties kuinka moni jätti edes mainitsematta tai pääsi pois alta paljon ennen kuin tilanne meni niin vakavaksi...

Jostain syystä kaikki ei humalassa tunnu ymmärtävän sanaa "EI!" kun uskotaan olevan niin ihania ettei kukaan voi kieltäytyä tai sit on luettu liikaa jotain nettinovelleja, joissa se raiskattu sitten lämpeneekin homman aikana ja lopussa kiittelee... *ding*

---


aikamoista.
(mä en silti usko tästä pätkääkään)



http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48170;sivu=13

Kyllä tätä keskustelua käytiin kovasti v.2006. Usko tai älä.
Kaikki tietenkin "ihan keksittyjä".
Eli sitä samaa luvassa. Toivottavasti ei pahempaa..
Dementation

Posts: 2,892

#172 • • Dementation wednesday?

sheDevil, 24.11.2007 14:11:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48170;sivu=13

Kyllä tätä keskustelua käytiin kovasti v.2006. Usko tai älä.
Kaikki tietenkin "ihan keksittyjä".
Eli sitä samaa luvassa. Toivottavasti ei pahempaa..



Mutta ei nyt kuitenkaan mustamaalata tapahtumaa, eli toi on marginaali-ilmiö, joka on todella ikävä, mutta valtaosa bileissä olijoista ei siihen törmää ja siihen voi myös jokainen osaltaan vaikuttaa.

Toivon todella että puristelun tms kohteeksi joutuvat painavat tarkasti tuntomerkit mieleensä ja oikeesti mainitsevat järjestyksenvalvojille asiasta. Esim viimeeksi kymmenet ihmiset joutuivat kaislahame-porukan puristelemaksi ja vaikka se porukka oli helposti tuntomerkeillä löydettävissä, niin silti kukaan ei tainnut järjestyksenvalvojille asti aiheesta mennä sanomaan. Jos ensimmäiset olisivat menneet sanomaan asiasta, loput olisivat säästyneet ikävältä kokemukselta.

Uskon että myös järjestävä taho kannattaa tätä toimintatapaa, jossa puristeluun ja ahdisteluun puututaan tiukasti heti, jotta ihmisten bilefiilis ei kärsisi.

Tuo aiemmin puhuttu raiskausyrityskin tapahtui alle tunti ennen tilaisuuden päättymistä, ja sitä ennen kyseisellä tytöllä oli oikein mukavaa siellä bileissä ja myös jälkikäteen kiitteli kovasti hyvistä kekkereistä, joten älköön kukaan epäilkö ettei nää olis hyvät bileet. Ne muutamat pässit pitää vaan laittaa kuriin. *grr*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

diqpi

Posts: 2

#173 • • diqpi
Kymysys:
Kuulemani huhun perusteella huomenna 30.11 tulee Pacifique 08 liput myyntiin. Olenko oikeassa ja jos olen, niin mistäs niitä voi hankkia?

--
Life is what happens while you are busy making other plans. - John Lennon -

Wolverine

Posts: 1,860

#174 • • Wolverine

diqpi, 29.11.2007 21:38:
Kymysys:
Kuulemani huhun perusteella huomenna 30.11 tulee Pacifique 08 liput myyntiin. Olenko oikeassa ja jos olen, niin mistäs niitä voi hankkia?



Jaskan grilliltä
diqpi

Posts: 2

#175 • • diqpi

Wolverine, 29.11.2007 21:41:
---
diqpi, 29.11.2007 21:38:
Kymysys:
Kuulemani huhun perusteella huomenna 30.11 tulee Pacifique 08 liput myyntiin. Olenko oikeassa ja jos olen, niin mistäs niitä voi hankkia?

---


Jaskan grilliltä


Nyt kyllä vitsin murjasit..

--
Life is what happens while you are busy making other plans. - John Lennon -

Mar6

Posts: 2,178

#176 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Wolverine, 29.11.2007 21:41:
---
diqpi, 29.11.2007 21:38:
Kymysys:
Kuulemani huhun perusteella huomenna 30.11 tulee Pacifique 08 liput myyntiin. Olenko oikeassa ja jos olen, niin mistäs niitä voi hankkia?

---


Jaskan grilliltä


*nauru*

--
-Where there is house there is a home-

Individual

Posts: 10,942

#177 • • Individual HYPNO!

diqpi, 29.11.2007 21:38:
Kymysys:
Kuulemani huhun perusteella huomenna 30.11 tulee Pacifique 08 liput myyntiin. Olenko oikeassa ja jos olen, niin mistäs niitä voi hankkia?


Miksi se on niin vaikeata odottaa järjestäjän virallista ilmoitusta lipunmyynnin alkamisesta ja myyntipaikoista, kuin myös sitten tulevaisuudessa mahdollisesta lippujen vähenemisestäkin? Hätähousu ja malttamaton olen itsekin yhden sun toisen asian suhteen, mutta sen olen oppinut, tai ainakin yritän, että teh official lähde on se paras lähde.
Pacifique

Posts: 91

#178 • • Pacifique
PACIFIQUE ÉVO ADVANCE TICKETS

Pacifique Évo tickets include full access to the water park and all arenas. All past Pacifique events have been fully sold out in advance. Buy your ticket in advance for guaranteed entry. Buy your tickets only from these authorized dealers.

Advance tickets 42 (+bf) - Available from following outlets:
Street Beat: Helsinki, Mikonkatu 8, www.streetbeat.ac
Tiketti: Helsinki, Forum & 0600-1-1616 (0,98e/min+ pvm) & www.tiketti.fi
Lippupalvelu: 0600-10-800 (1,83e/min+pvm) & 0600-10-020 (5,99e/call+pvm) & www.lippupalvelu.fi

(+booking fee: Street Beat 1e, Tiketti & Lippupalvelu 1,7e)
Displacer

Posts: 1,828

#179 • • Edited Displacer

Pacifique, 30.11.2007 00:07:
PACIFIQUE ÉVO ADVANCE TICKETS

*klip*



jee, köyhät kyykkyyn *pahis*

e: pitääpä yrittää tänä vuonna tulla kun edellisinä jääny välistä..
Cloud

Posts: 2,162

#180 • • Cloud Game Freak

Displacer, 30.11.2007 00:10:
---
Pacifique, 30.11.2007 00:07:
PACIFIQUE ÉVO ADVANCE TICKETS

*klip*

---


jee, köyhät kyykkyyn *pahis*

e: pitääpä yrittää tänä vuonna tulla kun edellisinä jääny välistä..




Elämä on. Sanoisi dna. =P

Jokainen viime bileiden jälkiselvittelijä varmasti muistaa, että tämä herra tulee noihin bileisiin vaikka hinta olisi vielä paljon isompikin =P. Onhan nämä paras bile platform mulle <3

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.